DagCafé
+13
Pompoen
Rush
Toet
Suus
VeryCherry
Jade
Alex
Sjaantje
Erin
Burn
Ibbeltje
Jordana
Stuiterbal
17 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Lily schreef:hey stella,en jordana afspreken kan toch mailen of elkaar weer in real life zien is toch anders.
Dat zegt ik toch ook niet dat ze dat niet moet doen?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ik vroeg het niet zodat je mijn mening over zou nemen. Ik was benieuwd waarom jij het zo zag. Sorry, maar die medicijnsmoes vind ik zo vreemd. Niet nodig ook.Jordana schreef:Smikkell schreef:Vind je het achterhouden? Zoals Pompoen al schreef, misschien dacht ze dat het al bekend was. Ze hebben contact met elkaar gehad en dat doe je niet als je iemand niet meer wilt zien, toch?Jordana schreef:Smikkell schreef:Maar waar lees jij dat ze het verbergt dan?Jordana schreef:Dan had ze dat al helemaal kunnen zeggen dat ze gewoon terug was. Waarom zoiets "verbergen" uiteindelijk willen mensen toch weten dat je terug bent?
Het staat tussen "" Smikkel. Daat bedoel ik ermee informatie achter houden.
Klopt je hebt gelijk.
Ben duf aan het worden door de medicijnen die ik nu slik.. Is niet goed...
Wat is jouw mening?
Gast- Gast
Nee, ik niet nee, heb wel wat beters te doen. Maar ik vind je wat doorzeuren.Smikkell schreef:Nee, jij?Maple schreef:Echt, serieus Smik, zit jij in de afzeikmodus vandaag?
Gast- Gast
Zegt mevrouw ik ben ook niet heilig, ik doe alleen maar zo.Maple schreef:Nee, ik niet nee, heb wel wat beters te doen. Maar ik vind je wat doorzeuren.Smikkell schreef:Nee, jij?Maple schreef:Echt, serieus Smik, zit jij in de afzeikmodus vandaag?
Ik stelde Jordana een vraag. Vind haar antwoord niet nodig omdat ii vind dat ze voor haar mening uit mag komen. Vind dat biet afzeiken.. Vind dat eerder voor haar opkomen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zegt mevrouw ik ben ook niet heilig, ik doe alleen maar zo.Maple schreef:Nee, ik niet nee, heb wel wat beters te doen. Maar ik vind je wat doorzeuren.Smikkell schreef:Nee, jij?Maple schreef:Echt, serieus Smik, zit jij in de afzeikmodus vandaag?
Ik stelde Jordana een vraag. Vind haar antwoord niet nodig omdat ii vind dat ze voor haar mening uit mag komen. Vind dat biet afzeiken.. Vind dat eerder voor haar opkomen.
Gast- Gast
Misschien post ik het vanavond nog wel in het biechttopic Nog even over nadenken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Precies. Ook wat ik over jou dacht...Maple schreef:Smikkell schreef:Zegt mevrouw ik ben ook niet heilig, ik doe alleen maar zo.Maple schreef:Nee, ik niet nee, heb wel wat beters te doen. Maar ik vind je wat doorzeuren.Smikkell schreef:Nee, jij?Maple schreef:Echt, serieus Smik, zit jij in de afzeikmodus vandaag?
Gast- Gast
Hoop dat het niks ernstigs is meid.VeryCherry schreef:Misschien post ik het vanavond nog wel in het biechttopic Nog even over nadenken.
Gast- Gast
Zelda schreef:Hoop dat het niks ernstigs is meid.VeryCherry schreef:Misschien post ik het vanavond nog wel in het biechttopic Nog even over nadenken.
Nog niet hoop ik, gaat ook niet over mij hoor, maar iets waar ik me heel veel zorgen om maak
Ik heb zojuist alle contact verbroken met een jongen die me ontzettend dierbaar was en zelfs nog is.
Ik loop er al weken mee in mijn maag maar dit was de beste keuze
Ik loop er al weken mee in mijn maag maar dit was de beste keuze
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Zelda schreef:Hoop dat het niks ernstigs is meid.VeryCherry schreef:Misschien post ik het vanavond nog wel in het biechttopic Nog even over nadenken.
+1, en sterkte stella
Gast- Gast
Goedemiddag!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Heb je m'n PM gekregen Smikkell?
Maple schreef:Maar nee hoor, je bent níét in de afzeikmodus
Tenzij dat synoniem staat voor je mening geven.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nee. maar begrijp dat jij dat moeilijk kan accepteren. Ik hoef maar wat tegen Jordana te zeggen en Maple zit er boven op. Wil je daarmee zeggen dat Jordana inderdaad niet voor zichzelf kan opkomen?Maple schreef:Maar nee hoor, je bent níét in de afzeikmodus
Vind jij het gezond dat Jordana na een vraag haar mening al aanpast naar dat van mij? ik niet! Ik vind dat haar mening er ook mag zijn. Vroeg alleen of ze hem uit kon leggen.
Gast- Gast
Ja, alleen ik stond onder de douche. Het werd een beetje een lang antwoordVeryCherry schreef:Heb je m'n PM gekregen Smikkell?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, alleen ik stond onder de douche. Het werd een beetje een lang antwoordVeryCherry schreef:Heb je m'n PM gekregen Smikkell?
Ah ok, vraag het me af omdat ik mijn eigen berichtje terug kreeg, vandaar
Als het goed is heb je hem nu, toch?VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ja, alleen ik stond onder de douche. Het werd een beetje een lang antwoordVeryCherry schreef:Heb je m'n PM gekregen Smikkell?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als het goed is heb je hem nu, toch?VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ja, alleen ik stond onder de douche. Het werd een beetje een lang antwoordVeryCherry schreef:Heb je m'n PM gekregen Smikkell?
Ja, ga het nu lezen
Smikkell schreef:Nee. maar begrijp dat jij dat moeilijk kan accepteren. Ik hoef maar wat tegen Jordana te zeggen en Maple zit er boven op. Wil je daarmee zeggen dat Jordana inderdaad niet voor zichzelf kan opkomen?Maple schreef:Maar nee hoor, je bent níét in de afzeikmodus
Vind jij het gezond dat Jordana na een vraag haar mening al aanpast naar dat van mij? ik niet! Ik vind dat haar mening er ook mag zijn. Vroeg alleen of ze hem uit kon leggen.
Weet je Smik, je hebt gelijk. Heeeeelemaal gelijk.
En voordat je daar ook weer over begint te whinen: Ik zeg dat omdat ik geen zin heb in dat eindeloze gesneer van jou. Zo kun je het ook bekijken.
Gast- Gast
Zal ik het maar veranderen in slechte middag!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: