DagCafé
+13
Pompoen
Rush
Toet
Suus
VeryCherry
Jade
Alex
Sjaantje
Erin
Burn
Ibbeltje
Jordana
Stuiterbal
17 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Ik breng graag mensen in verwarring
Succes met de boodschappen en eet smakelijk voor straks.
Succes met de boodschappen en eet smakelijk voor straks.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Lily schreef:alsof jij daar iets aan kan doen
Alex- Ratel
je gaat er meteen van uit dat Reva daar niets aan kan doen. Dat vind ik best bijzonder.Lily schreef:ik geloof dat ik iets mis haha
Gast- Gast
nou hetgeen wat ik me herinner dat ze hier verteld heeft is dat er problemen met de intercom en brievenbus waren dus ging ik er vanuit dat dit probleem daar ook iets mee te maken had en waar de coörporatie dan iets aan zou moeten doen (dus ja misschien een beetje een voorbarige reactie)
Gast- Gast
Smikkell schreef:je gaat er meteen van uit dat Reva daar niets aan kan doen. Dat vind ik best bijzonder.Lily schreef:ik geloof dat ik iets mis haha
Nou opzich kan ik er idd weinig aan doen, huismeester heeft net in ieder geval mijn intercom afgesloten. Dus hij piept nu niet en de deur staat niet constant voor het hele pand op buzzer/opendrukken. Vooruitgang! Ik was de derde met op hol geslagen intercom in het centrum. Nu nog wachten of het externe bedrijf vandaag belt, al kan me dat niet zo schelen, ik doe toch nooit open als de bel gaat
Gast- Gast
Laat verder in het midden of je er wel of niet wat aan kan doen. Lily gaat er meteen van uit, dát vind ik bijzonder.Reva schreef:Smikkell schreef:je gaat er meteen van uit dat Reva daar niets aan kan doen. Dat vind ik best bijzonder.Lily schreef:ik geloof dat ik iets mis haha
Nou opzich kan ik er idd weinig aan doen, huismeester heeft net in ieder geval mijn intercom afgesloten. Dus hij piept nu niet en de deur staat niet constant voor het hele pand op buzzer/opendrukken. Vooruitgang! Ik was de derde met op hol geslagen intercom in het centrum. Nu nog wachten of het externe bedrijf vandaag belt, al kan me dat niet zo schelen, ik die toch nooit open als de bel gaat
Vraag me wel af hoe die vrouw bij jou uit is gekomen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Laat verder in het midden of je er wel of niet wat aan kan doen. Lily gaat er meteen van uit, dát vind ik bijzonder.Reva schreef:Smikkell schreef:je gaat er meteen van uit dat Reva daar niets aan kan doen. Dat vind ik best bijzonder.Lily schreef:ik geloof dat ik iets mis haha
Nou opzich kan ik er idd weinig aan doen, huismeester heeft net in ieder geval mijn intercom afgesloten. Dus hij piept nu niet en de deur staat niet constant voor het hele pand op buzzer/opendrukken. Vooruitgang! Ik was de derde met op hol geslagen intercom in het centrum. Nu nog wachten of het externe bedrijf vandaag belt, al kan me dat niet zo schelen, ik die toch nooit open als de bel gaat
Vraag me wel af hoe die vrouw bij jou uit is gekomen.
Als ze op mijn bel duwde hoorde ze de buzzer niet
Gast- Gast
Of ik wist dat er de hele zaterdagnacht mensen in de hal stonden. Nope, dat slaap ik doorheen mevrouw, want dat is ieder weekend.
Gast- Gast
ik zei toch al dat mijn reactie een beetje voorbarig was, moet je daar nu over door blijven gaan dat je mijn reactie bijzonder vind?
En is die vrouw dan soms alle bellen afgegaan?
Gast- Gast
Lily schreef:ik zei toch al dat mijn reactie een beetje voorbarig was, moet je daar nu over door blijven gaan dat je mijn reactie bijzonder vind?
Relax, het was gewoon grappig.
Alex- Ratel
ow rustig ben ik wel, maar ze vermeld het 3 keer, na 1 keer snapte ik het ook wel hoor. En dat het grappig is dat merk ik anders nergens aan mja.
Gast- Gast
Doorgaan? Ik beantwoord alleen Reva haar post. Wel zo netjes om ook uit te leggen wat ik bedoel, vind je niet?Lily schreef:ik zei toch al dat mijn reactie een beetje voorbarig was, moet je daar nu over door blijven gaan dat je mijn reactie bijzonder vind?
Gast- Gast
Moet je nou zelf doorgaan?Lily schreef:ow rustig ben ik wel, maar ze vermeld het 3 keer, na 1 keer snapte ik het ook wel hoor. En dat het grappig is dat merk ik anders nergens aan mja.
Echt, sommige mensen hier kunnen bijzonder weinig hebben Alles is doorgaan of een discussie! bah!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik snap Smikkel dr grap ook niet helemaal eigenlijk
Bwhahaha!
Alex- Ratel
Nouja zeg! Mag ik ff klagen hier?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Goedemiddag alweer!
Toet, gooi het eruit!
Toet, gooi het eruit!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mag het ook niet meer uitleggen van die grapjas.Alex schreef:Reva schreef:Ik snap Smikkel dr grap ook niet helemaal eigenlijk
Bwhahaha!
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: