Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

"Bang" om ouder te worden....

+13
Arwyn
Happy
Benthe
Susan
loura
Lenthe
Rush
Marin
Lady4
Red Velvet
minoessepoes
TGR
Jeanette
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

"Bang" om ouder te worden....  - Pagina 2 Empty Re: "Bang" om ouder te worden....

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 2:07

Gisele schreef:Er zijn zoveel ongewenste hints gegeven en je weet het nog niet? Meer forummen jij. :P

Het had een A. en een B. en op het eind een E. En dat was heel vroeger. Wink

Ohhhhhhhh!!!:affraid:

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

"Bang" om ouder te worden....  - Pagina 2 Empty Re: "Bang" om ouder te worden....

Bericht  Lenthe do 2 feb 2012 - 2:53

Lady4 schreef:Over mijn huid zit ik niet in, die is nog steeds mooi glad en gaaf en echte rimpels heb ik nog niet kunnen ontdekken. Voor mijn gevoel zijn mijn borsten wel al iets meer gaan hangen, maar dat wil ook wel met een wat grotere cupmaat.

Ik ben verder ook niet bang om oud te worden, ik vind het gewoon niet zo leuk. 'Vroeger' dacht ik dat ik rond mijn 30e wel zo'n beetje gesetteld zou zijn en misschien zelfs al kinderen zou hebben of op zijn minst zwanger. Ik heb een vaste (fantastische) baan, een mooi eigen huis, een auto, alleen geen relatie. Ik ben erg gelukkig met mijn leven, maar eerlijk is eerlijk: ik zou het minder erg vinden dit jaar 30 te worden wanneer ik een relatie zou hebben. Daarbij heb ik genoten van mijn jaren als twintiger en daar zou ik nog wel even in willen blijven hangen. smile
Dit herken ik heel erg! Ik word dit jaar 25 en zou het inderdaad minder erg vinden wanneer ik een relatie zou hebben. Ik ben gelukkig nu, maar het lijkt of de tijd heel snel gaat en ik de "enige" ben die overblijft, zonder vaste relatie. Ik wil met 30 jaar wel een relatie en misschien denkend aan kinderen, maar begin nu wel te denken: "wat als dat niet zo is..."
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady4 do 2 feb 2012 - 3:04

Lenthe schreef:
Lady4 schreef:Over mijn huid zit ik niet in, die is nog steeds mooi glad en gaaf en echte rimpels heb ik nog niet kunnen ontdekken. Voor mijn gevoel zijn mijn borsten wel al iets meer gaan hangen, maar dat wil ook wel met een wat grotere cupmaat.

Ik ben verder ook niet bang om oud te worden, ik vind het gewoon niet zo leuk. 'Vroeger' dacht ik dat ik rond mijn 30e wel zo'n beetje gesetteld zou zijn en misschien zelfs al kinderen zou hebben of op zijn minst zwanger. Ik heb een vaste (fantastische) baan, een mooi eigen huis, een auto, alleen geen relatie. Ik ben erg gelukkig met mijn leven, maar eerlijk is eerlijk: ik zou het minder erg vinden dit jaar 30 te worden wanneer ik een relatie zou hebben. Daarbij heb ik genoten van mijn jaren als twintiger en daar zou ik nog wel even in willen blijven hangen. "Bang" om ouder te worden....  - Pagina 2 561177
Dit herken ik heel erg! Ik word dit jaar 25 en zou het inderdaad minder erg vinden wanneer ik een relatie zou hebben. Ik ben gelukkig nu, maar het lijkt of de tijd heel snel gaat en ik de "enige" ben die overblijft, zonder vaste relatie. Ik wil met 30 jaar wel een relatie en misschien denkend aan kinderen, maar begin nu wel te denken: "wat als dat niet zo is..."

En ik denk dan weer: "Meid, je bent pas 24. Waar maak je je druk om!" Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lenthe do 2 feb 2012 - 4:10

Lady4 schreef:
Lenthe schreef:

Ik ben verder ook niet bang om oud te worden, ik vind het gewoon niet zo leuk. 'Vroeger' dacht ik dat ik rond mijn 30e wel zo'n beetje gesetteld zou zijn en misschien zelfs al kinderen zou hebben of op zijn minst zwanger. Ik heb een vaste (fantastische) baan, een mooi eigen huis, een auto, alleen geen relatie. Ik ben erg gelukkig met mijn leven, maar eerlijk is eerlijk: ik zou het minder erg vinden dit jaar 30 te worden wanneer ik een relatie zou hebben. Daarbij heb ik genoten van mijn jaren als twintiger en daar zou ik nog wel even in willen blijven hangen. "Bang" om ouder te worden....  - Pagina 2 561177

En ik denk dan weer: "Meid, je bent pas 24. Waar maak je je druk om!" Wink
Haha snap ik :P Denk het ook niet altijd hoor, maar soms heb ik van die "Ochjee,-het-gaat vast-nooit-goed-komen-Waar-vind-ik-nou-een-leuke-man"-bevliegingen Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Susan do 2 feb 2012 - 4:36

Nee, ik ben daar nu niet zo bang voor. Ik ben juist nu veel meer aan het sporten en op mijn eten aan het letten dan toen ik nog jonger was en daardoor ben ik nu juist tevredener met mijn figuur dan toen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Benthe do 2 feb 2012 - 4:50

Ik ben er niet heel erg bang voor en ik zie nog geen rimpels of zo, maar het viel me laatst wel op toen ik foto's van een paar jaar geleden bekeek (ben nu 26) dat mijn hele gezicht gewoon verandert. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik heb gewoon niet meer zo'n jong koppie. Nu werd ik altijd al ouder geschat (kwam op mijn 13de zonder problemen de discotheek binnen) maar nu zie je echt wel dat ik geen 18 meer ben. "Bang" om ouder te worden....  - Pagina 2 827601 Ook al werd ik laatst begin 20 geschat, voor mezelf zie ik wel veranderingen, ik zie er volwassener uit ofzo.

Wat betreft verval ben ik trouwens wel bang voor eventuele zwangerschappen. Ik wil heel graag kinderen en hopelijk duurt dit geen jaren meer, maar ik ben wel bang dat ik dan niet meer terug ga naar mijn huidige figuur.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Happy do 2 feb 2012 - 7:01

Ik ben niet bang om ouder te worden, graag zelfs maar wel gezond natuurlijk. Maar ik ben wel bang om dood te gaan..Neutral

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Arwyn do 2 feb 2012 - 7:03

Ik ben niet bang om ouder te worden, kan me er eigenlijk niet zo druk over maken..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muurvlindertje do 2 feb 2012 - 7:08

Ik werd jarenlang 18 geschat, in de zomer ook nog, maar afgelopen tijd word ik steeds drie jaar ouder geschat door 'nieuwe mensen'. Niet zo leuk. Hoop dat ik over 3 jaar dan weer jonger word geschat. Heb ook sinds een tijdje een voorhoofdsrimpel heel hoog, die ik niet meer weggesmeerd krijg. Denk dat dat komt door vele zonvakanties, waarbij ik hele dagen met m'n kop in de zon lag. Beetje jammer. Denk dat ik die uiteindelijk toch wel ga laten fillen of botoxen.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 10:39

Susan schreef:Nee, ik ben daar nu niet zo bang voor. Ik ben juist nu veel meer aan het sporten en op mijn eten aan het letten dan toen ik nog jonger was en daardoor ben ik nu juist tevredener met mijn figuur dan toen.

Ja dat heb ik ook! Ben bijvoorbeeld slanker dan op mijn 23e. Ook eet ik inderdaad veel gezonder dan doen.

Gast
Gast

Bericht  Minx do 2 feb 2012 - 10:50

Als ik kraaiepootjes krijg zal ik zelfs blij zijn haha, ik vind dat zulke leuke rimpels.

Ben er op zich niet echt bang voor. Het is een natuurlijk proces en ik denk niet dat ik er gelukkiger van word om er altijd jong uit te blijven zien. Ik ben blij dat ik geen 18 meer lijk.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 10:50

Charlie schreef:Ik herken het ook niet echt. Ik denk wel eens...oh jee, daar komt een rimpeltje geloof ik....hm jammer....maar het enige wat ik denk is: wat zonde dat toen ik nog echt piepjong was, ik zo zat met mijn uiterlijk waar achteraf gezien niks mis mee was. Nu ik ouder ben zit ik véél beter in mijn vel en ben daardoor nu ook gewoon mooier.

+1.

Plus dat ik vrouwen tussen de 30 en 40 steeds mooier vind worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 10:55

Benthe schreef:Ik ben er niet heel erg bang voor en ik zie nog geen rimpels of zo, maar het viel me laatst wel op toen ik foto's van een paar jaar geleden bekeek (ben nu 26) dat mijn hele gezicht gewoon verandert. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik heb gewoon niet meer zo'n jong koppie. Nu werd ik altijd al ouder geschat (kwam op mijn 13de zonder problemen de discotheek binnen) maar nu zie je echt wel dat ik geen 18 meer ben. "Bang" om ouder te worden....  - Pagina 2 827601 Ook al werd ik laatst begin 20 geschat, voor mezelf zie ik wel veranderingen, ik zie er volwassener uit ofzo.

Wat betreft verval ben ik trouwens wel bang voor eventuele zwangerschappen. Ik wil heel graag kinderen en hopelijk duurt dit geen jaren meer, maar ik ben wel bang dat ik dan niet meer terug ga naar mijn huidige figuur.

Dat had ik eerst ook wel een beetje, maar toen ik zag dat ik er nog slanker uit kwam na de eerste zwangerschap was ik er niet zo bang meer voor. Mensen konden niet eens zien dat ik zwanger was geweest. Hopelijk is het na deze zwangerschap ook zo, al kan ik me zo voorstellen dat het dan wat minder strak blijft Wink. Maar goed, hardlopen helpt een hoop smile

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 26 apr 2012 - 10:02

Ik ben verder ook niet bang om oud te worden, ik vind het gewoon niet zo leuk. 'Vroeger' dacht ik dat ik rond mijn 30e wel zo'n beetje gesetteld zou zijn en misschien zelfs al kinderen zou hebben of op zijn minst zwanger. Ik heb een vaste (fantastische) baan, een mooi eigen huis, een auto, alleen geen relatie. Ik ben erg gelukkig met mijn leven, maar eerlijk is eerlijk: ik zou het minder erg vinden dit jaar 30 te worden wanneer ik een relatie zou hebben. Daarbij heb ik genoten van mijn jaren als twintiger en daar zou ik nog wel even in willen blijven hangen. smile

Grappig hoe snel dingen kunnen veranderen. Precies een maand na het plaatsen van dit bericht heb ik officieel een relatie gekregen. I love you Ik vind het het nog steeds niet leuk om 30 te worden, maar zoals ik verwachtte vind ik het nu wel minder erg.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 19:51

Ik zie dat dit al een wat ouder topic is, maar vind het wel interessant en daarom reageer ik nu nog eens. Ik heb het hier toevallig laatst met mijn vriend over gehad. Ja, ik ben bang om ouder te worden. Niet voor de leeftijd als cijfer, maar voor de 'ouderdomskwaaltjes' die daarmee gepaard gaan. Ik zit er echt niet op te wachten om lichamelijk minder te kunnen, zeg maar af te takelen, incontinent te worden, problemen met mijn organen te krijgen, vergeetachtig of zelfs dement te worden. Dat je niet meer zelfstandig kunt zijn en hulp nodig hebt, dat je lichaam een belemmering voor je wordt. Ik ben daar doodsbang voor en ik weet ook niet of ik daar wel op zit te wachten.

Gast
Gast

Bericht  Niene do 26 apr 2012 - 20:12

Ook ik ben niet bang om ouder te worden,vind mijzelf eigenlijk alleen maar 'mooier' worden naarmate de jaren volgen,ik respecteer mijn lichaam.
Merk alleen wel dat mijn huid meer verzorging nodig heeft,dus ik smeer elke avond een nachtcrème en elke dag na het douchen een bodylotion voor de droge huid.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Caresses do 26 apr 2012 - 20:21

Ik herken het een beetje. Ik wordt ook jonger geschat maar als ik kijk naar mijn familie, die hebben niet zo'n strakke huid. Ik ben, ondanks dat ik tevreden ben en niet onzeker, wel bang (niet het goede woord) dat ook ik er binnen een paar jaar er wel ouder uitzie doordat mijn huid ook gaat verslappen. Ik merk nu ook al dat slaap rimpeltjes te lang zichtbaar blijven na het opstaan. Daar baal ik wel heel erg van.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lady4 do 26 apr 2012 - 22:14

Ik smeer al vanaf mijn 16e elke dag dagcreme en nachtcreme. Heb wel het idee dat mijn huid daar baat bij heeft.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: