Hoe ouder, hoe beter
+6
Lejow
Arwyn
RYW
Lady4
Bazinga
xxjojootjexx
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe ouder, hoe beter
Vrouwen beleven hun seksuele hoogtepunt tussen hun 28e en 35e levensjaar. Tenminste, dat wordt over het algemeen aangenomen. Mannen beleven dat rond hun 18e (vol van testosteron natuurlijk). Voor velen van ons breken dus ongeveer nu de seksuele superjaren aan. Ervaren jullie dat ook zo? Hebben jullie meer zin in seks of zijn jullie beter in seks dan een aantal jaren geleden? Vertel op!
Gast- Gast
Re: Hoe ouder, hoe beter
Rood schreef:Vrouwen beleven hun seksuele hoogtepunt tussen hun 28e en 35e levensjaar. Tenminste, dat wordt over het algemeen aangenomen. Mannen beleven dat rond hun 18e (vol van testosteron natuurlijk). Voor velen van ons breken dus ongeveer nu de seksuele superjaren aan. Ervaren jullie dat ook zo? Hebben jullie meer zin in seks of zijn jullie beter in seks dan een aantal jaren geleden? Vertel op!
Ik dacht dat ik nu al op een hoogtepunt zat, ken dit niet van mijzelf.. Maar dit wordt dus nog "erger"... Kan mijn man mij helemaal niet meer bijhouden
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Wat doe je allemaal dan Jojo, dat je man je niet meer kan bijhouden?
Gast- Gast
Ah niks bijzonders, mijn libido is alleen hoger.
En hij is 's avonds uitgeblust, terwijl ik dan stuiter van de energie.
En hij is 's avonds uitgeblust, terwijl ik dan stuiter van de energie.
xxjojootjexx- Kletskop
En hoe is het bij jou Rood?
xxjojootjexx- Kletskop
Ik zou het niet weten :-).
Hé, maar op zich wel fijn dat je een hoger libido hebt. Alleen jammer dat je geen man hebt die je lusten graag wil bevredigen.
Hé, maar op zich wel fijn dat je een hoger libido hebt. Alleen jammer dat je geen man hebt die je lusten graag wil bevredigen.
Gast- Gast
Geen idee, denk nog niet dat ik op deze vraag kan antwoorden. Tuurlijk, seks wordt steeds beter, maar ik weet nu gewoon meer en durf meer.
Maar ik zal me over een jaar of 10 nog 's melden!
Maar ik zal me over een jaar of 10 nog 's melden!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Rood schreef:Ik zou het niet weten :-).
Hij wil het wel, hij kan het niet..
xxjojootjexx- Kletskop
Ik ben er wel beter in geworden denk ik, eigenlijk meer vrijer, maar dat komt vooral door mijn vriend.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ben nog jonger dan 28 maar ik merk wel dat mijn libido hoger is dan toen ik 17/18 was. Van mijn vriend trouwens ook, dus bij hem gaat de theorie niet op..
Maar mannen hebben nog een 'hoogtepunt ' als ik mij niet vergis.. Zo rond hun 40e.. Eens kijken of ik er wat over kan vinden.
Maar mannen hebben nog een 'hoogtepunt ' als ik mij niet vergis.. Zo rond hun 40e.. Eens kijken of ik er wat over kan vinden.
Gast- Gast
Volgens mijn vriend ben ik de kampioen
Ik geloof het dus wel
Ik geloof het dus wel
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik ben nog geen 28, dus geen idee!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had mij vergist.. Volgens een Brits onderzoek schijnt dat mannen van 40+ hun seksleven een hoger cijfer geven dat jongere mannen en dat de frequentie van seks hoger kan worden door meer tederheid en het gevoel een vrouw echt te 'plezieren'.
Jammer dat ik de link van het onderzoek niet kan vinden. Ik las het net gewoon op een suffe site. Nog even verder zoeken
Jammer dat ik de link van het onderzoek niet kan vinden. Ik las het net gewoon op een suffe site. Nog even verder zoeken
Gast- Gast
Misschien komt dat hogere cijfer omdat de 40+ mannen seks hebben met vrouwen tussen de 30 en de 35, die weer beter/wilder/vrijer in bed zijn
RYW- Ratel
Mja RYW maar jij bent ook al oud.. Jij hoort in dit topic. Punkie is gewoon nog te jong.
Bazinga- Ratel
Bazinga schreef:Mja RYW maar jij bent ook al oud.. Jij hoort in dit topic. Punkie is gewoon nog te jong.
Ja, ik zit in de groep die genoemd wordt met mijn 30 jaartjes jong
RYW- Ratel
Damnit je gaat veel te goed om met een belediging!
Bazinga- Ratel
Bazinga schreef:Damnit je gaat veel te goed om met een belediging!
Dat komt omdat ik weet hoe het voelt om 30 te zijn (never been better) en de daarbij behorende seks te hebben
RYW- Ratel
Damn you..
Bazinga- Ratel
+1RYW schreef:Bazinga schreef:Damnit je gaat veel te goed om met een belediging!
Dat komt omdat ik weet hoe het voelt om 30 te zijn (never been better) en de daarbij behorende seks te hebben
Plus dat seks met jochies van 25 gewoon niet leuk is. Als ze 10 jaar verder wijn wordt het interessant.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Euthanasie ouder
» voorkeur ouder?
» Wat voor ouder ben jij mbt kdv?
» Een ouder met borderline
» overleden ouder/s
» voorkeur ouder?
» Wat voor ouder ben jij mbt kdv?
» Een ouder met borderline
» overleden ouder/s