Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

"Bang" om ouder te worden....

+13
Arwyn
Happy
Benthe
Susan
loura
Lenthe
Rush
Marin
Lady4
Red Velvet
minoessepoes
TGR
Jeanette
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

"Bang" om ouder te worden....  Empty "Bang" om ouder te worden....

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 11:25

Het is niet zo dat ik echt bang ben om ouder te worden, want elke leeftijd heeft zo zijn charme. Waar ik echter wel bang voor ben is het verval van mijn lichaam.

Zijn jullie ook bang om ouder te worden? Wat doe jij om "verval" tegen te gaan? Verder nog iets dat je wilt melden?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

"Bang" om ouder te worden....  Empty Re: "Bang" om ouder te worden....

Bericht  Jeanette wo 1 feb 2012 - 11:28

Nee, er zijn genoeg mensen die er ouder nog prachtig uit zien. Zolang je jezelf goed verzorgt, gaat dat prima! Kijk, strak zul je nooit blijven. Maar veel ouderen verslonzen zich een beetje, waardoor ze er juist ouder uit gaan zien. Je kunt er nog steeds super leuk uit zien als je ouder bent.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 11:31

Jeanette schreef:Nee, er zijn genoeg mensen die er ouder nog prachtig uit zien. Zolang je jezelf goed verzorgt, gaat dat prima! Kijk, strak zul je nooit blijven. Maar veel ouderen verslonzen zich een beetje, waardoor ze er juist ouder uit gaan zien. Je kunt er nog steeds super leuk uit zien als je ouder bent.

Dat is echt een heel mooi antwoord. smile

Gast
Gast

Bericht  TGR wo 1 feb 2012 - 19:39

Bang niet, maar ik vind het wel opvallend om te zien hoe dat gaat. Ik word 27 dit jaar en mijn huid is gewoon niet meer zo soepel als een paar jaar terug. Slaaprimpeltjes gaan steeds langzamer weg enz.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  minoessepoes wo 1 feb 2012 - 20:10

Gisele schreef:
Jeanette schreef:Nee, er zijn genoeg mensen die er ouder nog prachtig uit zien. Zolang je jezelf goed verzorgt, gaat dat prima! Kijk, strak zul je nooit blijven. Maar veel ouderen verslonzen zich een beetje, waardoor ze er juist ouder uit gaan zien. Je kunt er nog steeds super leuk uit zien als je ouder bent.

Dat is echt een heel mooi antwoord. "Bang" om ouder te worden....  561177

Ik vind het een beetje een vreemd antwoord, ik ken helemaal geen ouderen die zich laten verslonzen?!

Ik ben nu 26 en moest me vorig jaar nog legitimeren toen ik een fles wijn ging kopen, over het algemeen schatten mensen me 19 a 20. Dus ik vind het niet zo'n probleem om er wat ouder uit te gaan zien. Kan me er ook wel druk om maken, maar het gebeurd uiteindelijk toch.....
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 22:30

@TGR, dat begint me tegenwoordig ook op te vallen. Alles gaat langzamer, anders. Moest een tijdje geleden heel snel, na heel diep te hebben geslapen, en toen ik na een half uur even in de autospiegel keek om te kijken hoe het eruit zag, had ik nog steeds de slaapstriemen/rimpels in mijn gezicht staan.

@Minoes, tot vorig jaar werd ik nooit mevrouw genoemd. Nu is het schering en inslag. Voorheen mocht ik me dan ook nog continu indentificeren, mocht ik iets van drank of sigaretten willen. Nu krijg ik het gewoon mee. Wellicht ben ik "bang", omdat mijn uiterlijk nu echt ouder wordt/is. Terwijl voorheen ik altijd jaren jonger werd geschat dan ik was. Ze schatten me nu nog steeds een jaar of 23/24 (sowieso niet ouder, volgens mijn ex-collega's :P).

De reden dat ik het antwoord van Jeanette mooi vind, is omdat ze zegt dat zelfs met een ouder uiterlijk, het uiterlijk heel erg mooi kan zijn als het goed verzorgd is. Het is niet wat ik met het topic bedoelde, maar vond het wel een mooi antwoord. smile

Gast
Gast

Bericht  Red Velvet wo 1 feb 2012 - 23:31

Gisele schreef:Het is niet zo dat ik echt bang ben om ouder te worden, want elke leeftijd heeft zo zijn charme. Waar ik echter wel bang voor ben is het verval van mijn lichaam.

Zijn jullie ook bang om ouder te worden? Wat doe jij om "verval" tegen te gaan? Verder nog iets dat je wilt melden?

Je hoeft niet oud te zijn, om gebreken van je lichaam te ondervinden...
Ik ben heel bang om oud te worden, maar dat heeft een andere reden. Ondanks dat geniet ik toch van elke dag weer smile

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 23:44

Nee maak me er niet druk om. Moet me nog steeds regelmatig legitimeren voor een fles wijn, dus voel me niet oud. en sta ook niet stil bij andere mankementen die door ouderdom kunnen komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 23:52

Ik word volgende week 30 en merk nog geen verschil eigenlijk, geen slappere huid of iets dergelijks. Nu scheelt het wel iets denk ik dat ik half Surinaams ben, Surinamers hebben altijd een dikke huid en krijgen niet snel rimpels.

Ik word tot nu toe eigenlijk alleen maar mooier"Bang" om ouder te worden....  166342

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 0:02

Je bent ook gewoon een mooie dame, Carrie. En als ik jou zie weet ik wel wat jouw leeftijd is, maar zou ik het je nog niet geven. Very Happy Wel goed om te weten dat ik niet de enige 'to be 30' ben in 2012. "Bang" om ouder te worden....  827601

Ik ben gezegend met de huid van mijn vader. Mijn vader is nu 53, maar als ik mensen vraag hoe oud ze hem schatten, dan vragen ze zich af op welke leeftijd hij mij heeft gekregen. "Bang" om ouder te worden....  827601 Hij was 23 en zag eruit als 16. En dat deed ik ook, tot ze me mevrouw gingen noemen in de supermarkt. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 0:12

Ik herken het ook niet echt. Ik denk wel eens...oh jee, daar komt een rimpeltje geloof ik....hm jammer....maar het enige wat ik denk is: wat zonde dat toen ik nog echt piepjong was, ik zo zat met mijn uiterlijk waar achteraf gezien niks mis mee was. Nu ik ouder ben zit ik véél beter in mijn vel en ben daardoor nu ook gewoon mooier.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 2 feb 2012 - 0:27

Ik ben ook 30 to be dit jaar. En ik vind het echt niet leuk! Gelukkig word ik gemiddeld 25 geschat smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin do 2 feb 2012 - 0:46

Nee, daar maak ik me geen zorgen om. Ik ben alleen bang dat m'n lichaam veel slechter gaat worden qua gezondheid. Ik ben nu al zo stijf en slecht, hoe moet dat als ik echt bejaard ben. Maar qua huid enzo vind ik het helemaal niet erg. Ben wel benieuwd hoe een echt volwassen Marin er uit ziet qua uiterlijk smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 0:50

Lady4 schreef:Ik ben ook 30 to be dit jaar. En ik vind het echt niet leuk! Gelukkig word ik gemiddeld 25 geschat "Bang" om ouder te worden....  561177

Ik zie dat ik weer eens woorden heb omgedraaid. Ik word nog steeds jonger geschat, gelukkig. Maar ik kan het gewoon niet hebben dat ik al bijna 30 ben, mijn eerste rimpels krijg, slaapfoutjes niet makkelijk worden gecorrigeerd en dat alles begint te hangen. Op mijn leeftijd waren mijn ouders, naast het probleem van ouder worden, al ouders. Ik voel me nog zo'n kind om nu al oud te worden. "Bang" om ouder te worden....  827601

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 0:56

Marin schreef:Nee, daar maak ik me geen zorgen om. Ik ben alleen bang dat m'n lichaam veel slechter gaat worden qua gezondheid. Ik ben nu al zo stijf en slecht, hoe moet dat als ik echt bejaard ben. Maar qua huid enzo vind ik het helemaal niet erg. Ben wel benieuwd hoe een echt volwassen Marin er uit ziet qua uiterlijk "Bang" om ouder te worden....  561177

Hetzelfde als nu? Of bedoel je nog volwassener?

Ik zei gisteren tegen mijn vader:"Wanneer ik later groot ben, dan". Waarop mijn vader zei:"Groter dan dit word je niet hoor" "Bang" om ouder te worden....  827601 Maar ik wil later. wanneer ik groot ben, een vriend, een huis, een boxer en een appelboom in de tuin. En ik ben bijna 30, toen had mijn vader mij al en zijn leven op de rit en een boxer. Oneerlijk toch eigenlijk, dat het leven nu zo anders is?

Gast
Gast

Bericht  Marin do 2 feb 2012 - 1:01

Gisele schreef:

Ik bedoel als m'n huid echt aan 't veranderen is enzo. Dus tussen de 30 en 50.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 1:08

Marin schreef:
Gisele schreef:

Ik bedoel als m'n huid echt aan 't veranderen is enzo. Dus tussen de 30 en 50.

Ik zie jou nu al als een grijzende vrouw met een levensverhaal waar men u tegen zegt. Met terechte rimpels en iemand om naar te blijven kijken. Als jij 50 wordt, dan ben je gewoon mooi.

Maar voor mezelf, ik wil eeuwig 25 blijven. "Bang" om ouder te worden....  166342 Ik wil absoluut niet beledigend overkomen, maar mijn moeder was op haar 36e compleet rimpelig. Er was geen rimpel die was weggebleven. Wangen, ogen, mond, hals, tussen de borsten. En het is er niet mooier op geworden. Ze is van zichzelf wel een mooie vrouw, wanneer ze straalt en gelukkig is, maar die rimpels.... Ik wil dat niet *stampt nu op de grond alsof ze een klein kind is* want dat wil ik echt neit.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 1:17

Gisele schreef:Je bent ook gewoon een mooie dame, Carrie. En als ik jou zie weet ik wel wat jouw leeftijd is, maar zou ik het je nog niet geven. Very Happy Wel goed om te weten dat ik niet de enige 'to be 30' ben in 2012. "Bang" om ouder te worden....  827601

Ik ben gezegend met de huid van mijn vader. Mijn vader is nu 53, maar als ik mensen vraag hoe oud ze hem schatten, dan vragen ze zich af op welke leeftijd hij mij heeft gekregen. "Bang" om ouder te worden....  827601 Hij was 23 en zag eruit als 16. En dat deed ik ook, tot ze me mevrouw gingen noemen in de supermarkt. Evil or Very Mad

Dank je smile Maar wie ben jij dan toch? Dat vraag ik me al steeds af en nu weer. Slaapvouwen gaan er overigens wel minder snel uit smile

Wat Charlie zegt, ik zit beter in mijn vel, en dat maakt iemand ook mooier denk ik. Dat je uitstraalt dat je tevreden bent met hoe je eruit ziet. Minder onzeker dan toen ik bv 21 was.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 1:39

Er zijn zoveel ongewenste hints gegeven en je weet het nog niet? Meer forummen jij. :P

Het had een A. en een B. en op het eind een E. En dat was heel vroeger. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 1:41

Red Velvet schreef:
Gisele schreef:Het is niet zo dat ik echt bang ben om ouder te worden, want elke leeftijd heeft zo zijn charme. Waar ik echter wel bang voor ben is het verval van mijn lichaam.

Je hoeft niet oud te zijn, om gebreken van je lichaam te ondervinden...
Ik ben heel bang om oud te worden, maar dat heeft een andere reden. Ondanks dat geniet ik toch van elke dag weer "Bang" om ouder te worden....  561177

Hier kan ik me wel bij aansluiten. Ik hoop dat ik de 50 minimaal mag halen, maar aan de andere kant maakt me dat ook wel bang, gezien het verloop van mijn ziekte, normaal gesproken. Ik probeer er maar niet teveel aan te denken, en leef bij de dag. Anders vreet ik mezelf op, en dat wil ik echt niet.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 2 feb 2012 - 1:42

Nee ik ben niet bang om ouder te worden, of tenminste, niet 30, 40 of 50. Bejaard zijn lijkt me niet echt fijn.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Jeanette do 2 feb 2012 - 1:44

minoessepoes schreef:
Gisele schreef:

Dat is echt een heel mooi antwoord. "Bang" om ouder te worden....  561177

Ik vind het een beetje een vreemd antwoord, ik ken helemaal geen ouderen die zich laten verslonzen?!

Ik ben nu 26 en moest me vorig jaar nog legitimeren toen ik een fles wijn ging kopen, over het algemeen schatten mensen me 19 a 20. Dus ik vind het niet zo'n probleem om er wat ouder uit te gaan zien. Kan me er ook wel druk om maken, maar het gebeurd uiteindelijk toch.....

Nou, ik ken zat ouderen mensen die er stukken beter uit kunnen zien. Al lieten ze hun haar eens anders knippen, zagen ze er al een stuk jonger uit. Maar dat verschilt ook erg per persoon natuurlijk.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Lenthe do 2 feb 2012 - 1:46

Ja, mijn huid is nu al heel slecht, dus ik ben bang dat het na mijn 30e nog erger wordt.
Ook heb ik nu al veel last van mijn rug en van de rest van mijn spieren, dus daar ben ik ook wel bang voor.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  loura do 2 feb 2012 - 1:51

Ik ben wel bang om oud te worden. Niet alleen qua uiterlijk maar ook omdat de tijd zo snel gaat en ik op mijn 28ste nog niet weet wat ik wil! Ik heb het gevoel hoe ouder ik word hoe lastiger is nog een nieuwe baan te vinden of een studie te beginnen. En qua uiterlijk lijkt het me ook echt heel vervelend rimpels te krijgen en hangende vellen enzo :s
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lady4 do 2 feb 2012 - 2:02

Over mijn huid zit ik niet in, die is nog steeds mooi glad en gaaf en echte rimpels heb ik nog niet kunnen ontdekken. Voor mijn gevoel zijn mijn borsten wel al iets meer gaan hangen, maar dat wil ook wel met een wat grotere cupmaat.

Ik ben verder ook niet bang om oud te worden, ik vind het gewoon niet zo leuk. 'Vroeger' dacht ik dat ik rond mijn 30e wel zo'n beetje gesetteld zou zijn en misschien zelfs al kinderen zou hebben of op zijn minst zwanger. Ik heb een vaste (fantastische) baan, een mooi eigen huis, een auto, alleen geen relatie. Ik ben erg gelukkig met mijn leven, maar eerlijk is eerlijk: ik zou het minder erg vinden dit jaar 30 te worden wanneer ik een relatie zou hebben. Daarbij heb ik genoten van mijn jaren als twintiger en daar zou ik nog wel even in willen blijven hangen. smile

Laatst aangepast door Lady4 op do 26 apr 2012 - 9:11; in totaal 2 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: