Hoe vaak contact met..
+24
Sterre
Rush
Jeanette
Blond
TGR
Toet
Alex
Oasis
Esperanza
Femmem
Fayebella
TwistedAngel
Sarah1985
Sorella
Antibes
Muurvlindertje
Caramba
litllejoy
GeKKiE
Rouxxxe
Marin
Sugarfall
Tullow
Nora
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe vaak contact met..
.. ouders? Sowieso 1x per week ga ik langs en 1x per week belt m`n moeder me ook wel om even te updaten haha.
.. broers/zussen? Regelmatig op Facebook, zo nu en dan via whatsapp/bellen. 1 van m`n broers spreek ik eigenlijk heel weinig.
.. opa/oma? Zo nu en dan. De man van m`n oma mailt soms als er iets aan de pc stuk is en dan kan ik weer langskomen haha en 1x per maand ga ik gewoon even langs voor een kopje thee. M`n andere opa en oma zie ik niet heel vaak, maar dat is ook wel m`n eigen schuld. Zaterdag ga ik bij ze langs met m`n nieuwe auto!
.. overige familie?
.. vrienden? Op FB vooral, een paar keer per week. Nichten en neven dan. Ooms en tantes spreek ik heel weinig!
.. collega's? Dagelijks via MSN/e-mail, behalve in het weekend. Heel soms via whatsapp.
.. broers/zussen? Regelmatig op Facebook, zo nu en dan via whatsapp/bellen. 1 van m`n broers spreek ik eigenlijk heel weinig.
.. opa/oma? Zo nu en dan. De man van m`n oma mailt soms als er iets aan de pc stuk is en dan kan ik weer langskomen haha en 1x per maand ga ik gewoon even langs voor een kopje thee. M`n andere opa en oma zie ik niet heel vaak, maar dat is ook wel m`n eigen schuld. Zaterdag ga ik bij ze langs met m`n nieuwe auto!
.. overige familie?
.. vrienden? Op FB vooral, een paar keer per week. Nichten en neven dan. Ooms en tantes spreek ik heel weinig!
.. collega's? Dagelijks via MSN/e-mail, behalve in het weekend. Heel soms via whatsapp.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
.. ouders? - Wekelijks
.. broers/zussen? - Maandelijks
.. opa/oma? - Heb ik niet meer
.. overige familie? - 2x per jaar
.. vrienden? - paar keer per week (sommigen 2 x per week, anderen maandelijks of 2 maandelijks)
.. collega's? - niet echt buiten het (dagelijkse) werk om
.. broers/zussen? - Maandelijks
.. opa/oma? - Heb ik niet meer
.. vrienden? - paar keer per week (sommigen 2 x per week, anderen maandelijks of 2 maandelijks)
.. collega's? - niet echt buiten het (dagelijkse) werk om
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
.. ouders? - Zeker 3x per week bellen en gemiddeld 1x per week zien we elkaar.
.. broers/zussen? - Zelfde als mijn ouders.
.. opa/oma? - Mijn opa woont aan de andere kant van het land dus zie hem helaas niet zo veel, maar spreek hem regelmatig via sms, telefoon, mail of skype.
.. vrienden? - Ik zie en spreek bijna elke dag wel vrienden. De een wat vaker dan de ander.
.. collega's? - niet echt buiten de drie dagen dat ik werk om.
.. broers/zussen? - Zelfde als mijn ouders.
.. opa/oma? - Mijn opa woont aan de andere kant van het land dus zie hem helaas niet zo veel, maar spreek hem regelmatig via sms, telefoon, mail of skype.
.. vrienden? - Ik zie en spreek bijna elke dag wel vrienden. De een wat vaker dan de ander.
.. collega's? - niet echt buiten de drie dagen dat ik werk om.
Gast- Gast
.. ouders? - Elke dag bellen, 3 a 4 keer per week zie ik mijn moeder (vader leeft niet meer)
.. broers/zussen? - Wekelijks
.. opa/oma? - Mijn opa en oma mz meerdere keren per week ( them!!), mijn andere oma 1 a 2 keer in de maand
.. overige familie? - tante mz wekelijks, familie vz op verjaardagen
.. vrienden? - beste vriendin bijna elke dag via WA, zien elkaar 1x in de 2 weken. Andere vrienden wisselend, tweemaandelijks denk ik, in de zomer vaker.
.. collega's? - niet buiten de drie dagen dat ik werk om. Collega's van vorige baan zag ik wel veel buiten het werk om
.. broers/zussen? - Wekelijks
.. opa/oma? - Mijn opa en oma mz meerdere keren per week ( them!!), mijn andere oma 1 a 2 keer in de maand
.. overige familie? - tante mz wekelijks, familie vz op verjaardagen
.. vrienden? - beste vriendin bijna elke dag via WA, zien elkaar 1x in de 2 weken. Andere vrienden wisselend, tweemaandelijks denk ik, in de zomer vaker.
.. collega's? - niet buiten de drie dagen dat ik werk om. Collega's van vorige baan zag ik wel veel buiten het werk om
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
.. ouders? Dagelijks. Ik woon nog thuis
.. broers/zussen? Dagelijks
.. opa/oma? Oma zie ik ong. 1x in de 2 maanden (eigenlijk alleen op verjaardagen)
.. overige familie? Ooms en tantes aan moeders kant zie ik alleen op verjaardagen van mijn ouders en als ik dan toevallig thuis ben. Ooms en tantes van vaders kant zie ik een paar keer vaker.
.. vrienden? Heel verschillend. Via facebook en sms onderhoud ik veel contacten en persoonlijk contact verschilt heel erg.
.. collega's? Niet buiten werk om (alleen af en toe op facebook)
.. opa/oma? Oma zie ik ong. 1x in de 2 maanden (eigenlijk alleen op verjaardagen)
.. overige familie? Ooms en tantes aan moeders kant zie ik alleen op verjaardagen van mijn ouders en als ik dan toevallig thuis ben. Ooms en tantes van vaders kant zie ik een paar keer vaker.
.. vrienden? Heel verschillend. Via facebook en sms onderhoud ik veel contacten en persoonlijk contact verschilt heel erg.
.. collega's? Niet buiten werk om (alleen af en toe op facebook)
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
.. ouders? Dagelijks
.. opa/oma? Wekelijks
.. overige familie? Sommigen wekelijks, anderen maandelijks.
.. vrienden? Wekelijks
.. collega's? Dagelijks
En dan bedoel ik per telefoon/email/etc.
.. opa/oma? Wekelijks
.. overige familie? Sommigen wekelijks, anderen maandelijks.
.. vrienden? Wekelijks
.. collega's? Dagelijks
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pippa schreef:.. ouders? 2 keer per week
.. broers/zussen? een zus 1 keer per week of soms vaker, de andere ong. 1 keer per maand.
.. opa/oma? heb nog 1 opa, die zie ik zo'n 1 keer per maand of minder.
.. overige familie? meeste familie nooit, sommige 1 keer per maand of nog veel minder.
.. vrienden? paar keer per week
.. collega's? paar keer per week, afhankelijk van hoe vaak ik werk.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mail of msn contact.
» Contact Mama_van2
» Contact verwijderen whatsapp
» Contact vraagje.
» Contact met Apple?
» Contact Mama_van2