Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Contact collega

+5
Gympie
nina
Susan
Ella
Justxme
9 plaatsers

Ga naar beneden

Contact collega Empty Contact collega

Bericht  Justxme zo 30 sep 2012 - 0:53

Dag meiden,

Sinds afgelopen woensdag heb ik best veel contact met een collega van mij.
Ik heb zelf een relatie en ben dolgelukkig met mijn vent! smile

Mijn collega is 17 jaar ouder, is het gek of raar dat ik 'vriendschappelijk' contact heb met hem?

Liefsx
Justxme
Justxme
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 162
Registratiedatum : 24-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Contact collega Empty Re: Contact collega

Bericht  Ella zo 30 sep 2012 - 0:55

Met vriendschappelijk contact is niks mis mee, maar is het voor hem ook vriendschappelijk?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan zo 30 sep 2012 - 0:56

Als het puur vriendschappelijk is, waarom zou dat raar zijn? Mijn vader ging jarenlang heel goed om met een vrouwelijke collega, we gingen er heel vaak eten op zaterdagavond en ze is zelfs wel eens met ons mee op vakantie geweest. Daar is niks raars aan, toch, zolang niemand een dubbele agenda heeft?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  nina zo 30 sep 2012 - 1:00

Justxme schreef:Dag meiden,

Sinds afgelopen woensdag heb ik best veel contact met een collega van mij.
Ik heb zelf een relatie en ben dolgelukkig met mijn vent! smile

Mijn collega is 17 jaar ouder, is het gek of raar dat ik 'vriendschappelijk' contact heb met hem?

Liefsx
Waarom staat bovenstaande dikgedrukte tussen aanhalingstekens?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gympie zo 30 sep 2012 - 1:05

Waarom zou dat raar zijn?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Annie24 zo 30 sep 2012 - 1:08

Ik had naar mijn idee ook vriendschappelijk contact met een collega. Totdat ik zwanger was en hij mij vertelde dat hij dat jammer vond omdat hij meer met me wilde dan alleen vrienden zijn. Dit terwijl hij wist dat dat er niet in zou zitten: ik liep in het ziekenhuis om zwanger te worden en al mijn collega's wisten dat. Daarna heb ik het contact afgehouden. Uiteindelijk ging hij weg (was een uitzendkracht) toen ik 5 maanden zwanger was. Ik heb hem wel op Facebook en ontvang af en toe mailtjes/berichtjes van 'm waaruit blijkt dat hij nog steeds meer zou willen. Ik reageer netjes op zijn mailtjes, maar ga daar verder niet op in.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Susan zo 30 sep 2012 - 1:15

Annie24 schreef:Ik had naar mijn idee ook vriendschappelijk contact met een collega. Totdat ik zwanger was en hij mij vertelde dat hij dat jammer vond omdat hij meer met me wilde dan alleen vrienden zijn. Dit terwijl hij wist dat dat er niet in zou zitten: ik liep in het ziekenhuis om zwanger te worden en al mijn collega's wisten dat. Daarna heb ik het contact afgehouden. Uiteindelijk ging hij weg (was een uitzendkracht) toen ik 5 maanden zwanger was. Ik heb hem wel op Facebook en ontvang af en toe mailtjes/berichtjes van 'm waaruit blijkt dat hij nog steeds meer zou willen. Ik reageer netjes op zijn mailtjes, maar ga daar verder niet op in.

Dan heb je wel echt een megaplaat voor je kop. Ik vind je nog erg geduldig, ik denk dat zoiets mij zo zou irriteren dat ik hem allang van Facebook had afgegooid.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 1:22

Eens met Susan. Ik zou dat echt stront vervelend vinden.

Gast
Gast

Bericht  tuttebel zo 30 sep 2012 - 1:36

Niks mis met vriendschappelijk contact. maar als het sinds een paar dagen ineens heel intensief contact is, zou ik wel m'n vraagtekens zetten bij de bedoeling van die man.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  RYW zo 30 sep 2012 - 1:49

Sinds afgelopen woensdag? Wat is er dan die specifieke dag gebeurd, dat het sinds die dag is? En inderdaad, waarom de aanhalingstekens? Zou je datzelfde contact met een gerust hart aan je vriend laten horen of lezen? En zou jij het oke vinden als je vriend een soortgelijk contact heeft met een vrouwelijke collega?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Annemoontje zo 30 sep 2012 - 2:33

RYW schreef:Sinds afgelopen woensdag? Wat is er dan die specifieke dag gebeurd, dat het sinds die dag is? En inderdaad, waarom de aanhalingstekens? Zou je datzelfde contact met een gerust hart aan je vriend laten horen of lezen? En zou jij het oke vinden als je vriend een soortgelijk contact heeft met een vrouwelijke collega?

Vraag me dit ook af. Vraag me ook af waarom je speciaal een topic erover opent (niet dat dat niet mag natuurlijk), maar als het een gewone vriendschap is dan is er toch niks aan de hand en hoef je jezelf toch ook niet af te vragen of het wel kan/ mag?
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 20:15

Het lijkt mij bijzonder sterk dat het contact vanuit hem gewoon vriendschappelijk is. Waarom zou een man van 17 jaar ouder vriendschappelijk contact hebben met een meisje van zijn werk? Daar geloof ik gewoon écht niet in. Ik geloof best in vriendschap tussen mannen en vrouwen, dat kan allemaal best. En ik heb best leuk contact met collega's, ook veel oudere collega's. En enkele daarvan spreek ik ook wel prive, maar dat zijn eigenlijk altijd mensen van mijn eigen leeftijd. Tot nu toe heb ik de ervaring dat als een mannelijke collega opeens veel contact zoekt buiten het werk dan zit daar vrijwel altijd iets achter, op een enkele uitzondering na.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: