Contact vraagje.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Contact vraagje.
Helaas toch op deze manier. Weet iemand buiten het forum om contact te leggen met Mizzie ? Ik kan haar niet vinden op facebook en op mijn pm reageert ze niet. Iemand die contact met haar heeft ?
Gast- Gast
Re: Contact vraagje.
Ik kan haar wel even een smsje voor je sturen.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Hi!
Dank laced voor het berichtje.
Mv2 : ik ben nog op vakantie, als ik terug ben zal ik even contact opnemen. Heb na het betichtje dat jij op vakantie was ovm versturen van pakket niets meer ontvangen. Vreemd he die pm's.
Groetjes Mizzie
Mv2 : ik ben nog op vakantie, als ik terug ben zal ik even contact opnemen. Heb na het betichtje dat jij op vakantie was ovm versturen van pakket niets meer ontvangen. Vreemd he die pm's.
Groetjes Mizzie
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Mizzie schreef:Hi!
Groetjes Mizzie
Check even of je postvak in niet vol is, ik ontving ook ooit eens geen PM's meer en dat bleek daaraan te liggen
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Klopt Niekske dat heb ik dus ook al eens gehad. Zolang dit nieuwe forum er is doen mijn pm's het niet, of heel laat of wel meteen, best vervelend.
Mizzie, oke dat is prima. Ik vroeg me al af waar je was, je reageerde niet op mijn pm maar waarschijnlijk heb je die dus niet gekregen. De dierentuin was ook nog steeds niet geleverd, ook geen briefje van de TNT en ondertussen waren we ruim een maand verder nadat ik je het geld terug heb overgemaakt vandaar dit topic. Ik wacht je berichtje af. Zal vragen dit topic te verwijderen.
Mizzie, oke dat is prima. Ik vroeg me al af waar je was, je reageerde niet op mijn pm maar waarschijnlijk heb je die dus niet gekregen. De dierentuin was ook nog steeds niet geleverd, ook geen briefje van de TNT en ondertussen waren we ruim een maand verder nadat ik je het geld terug heb overgemaakt vandaar dit topic. Ik wacht je berichtje af. Zal vragen dit topic te verwijderen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Contact Mama_van2
» Moeilijk contact
» Mail of msn contact.
» Contact met Apple?
» Hoe vaak contact met..
» Moeilijk contact
» Mail of msn contact.
» Contact met Apple?
» Hoe vaak contact met..
Pagina 1 van 1