Hoe vaak contact met..
+24
Sterre
Rush
Jeanette
Blond
TGR
Toet
Alex
Oasis
Esperanza
Femmem
Fayebella
TwistedAngel
Sarah1985
Sorella
Antibes
Muurvlindertje
Caramba
litllejoy
GeKKiE
Rouxxxe
Marin
Sugarfall
Tullow
Nora
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe vaak contact met..
.. ouders? Dagelijks
.. broers/zussen? Bijna nooit, al maanden niet eigenlijk.
.. opa/oma? Zijn alle vier al jaren dood.
.. overige familie? Maandelijks.
.. vrienden? Ligt er aan wie, ik denk maandelijks. Stalvrienden wel een paar keer per week.
.. collega's? Dagelijks.
.. broers/zussen? Bijna nooit, al maanden niet eigenlijk.
.. opa/oma? Zijn alle vier al jaren dood.
.. overige familie? Maandelijks.
.. vrienden? Ligt er aan wie, ik denk maandelijks. Stalvrienden wel een paar keer per week.
.. collega's? Dagelijks.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
.. ouders? Spreek ze nooit via telefoon heel soms een sms. Maar zie wel wel bijna dagelijks in het echt
.. broers/zussen? 1 broer wekelijks via Whats app, andere eens per 2 maand
.. opa/oma? Niet, zie ze misschien 4 keer per jaar in het echt.
.. overige familie? Nicht via hyves/facebook/wordfeud eens per week
.. vrienden? Eens per maand bellen, en af en toe smsen
.. collega's? NVT.
Ik zie de meeste mensen meer in het echt
.. broers/zussen? 1 broer wekelijks via Whats app, andere eens per 2 maand
.. opa/oma? Niet, zie ze misschien 4 keer per jaar in het echt.
.. overige familie? Nicht via hyves/facebook/wordfeud eens per week
.. vrienden? Eens per maand bellen, en af en toe smsen
.. collega's? NVT.
Ik zie de meeste mensen meer in het echt
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Pippa schreef:
.. ouders Om de dag ongeveer. Heb een heel goede band met hen.. Toen ik 2 jaar geleden ging samenwonen hield ik bijna dagelijks contact, soms voor een huishoudelijke vraag of soms even 10 minuten in de auto van het werk naar huis.
.. broers/zussen? Zowat dagelijks, vooral nu mn zus zwanger is probeer ik van elk schopje en dingetje op de hoogte te zijn.. met mn broer en schoonzus ook meerdere malen in de week, vooral de laatste maanden na het eindigen van mn relatie
.. opa/oma? Die heb ik helaas niet meer
.. overige familie? Met een aantal nichtjes/neefjes heb ik paar keer in de week contact, vooral op het moment met familie in Canada. Met één oom en tante heb ik ook meerdere malen in de maand contact. Ik kan niet met heel de familie contact houden, zou ik een full-time baan aan over houden. (toen mijn oma overleed stonden er 100 namen onder haar naam in de krant, aan ooms en tantes, neven en nichtjes)
.. vrienden? Die heb ik naast mn familie niet echt.... toen het met mn ex uit ging stonden onze vrienden achter hem en had ik niets meer over..
.. collega's? Heb maar 3 collega's, met een van hen werk ik fulltime, en daarmee sms en bel ik in de weekenden ook regelmatig
En dan bedoel ik per telefoon/email/etc.
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
.. ouders? 1 x per week en dan de ene keer telefonisch en de andere ga ik op bezoek.
.. broers/zussen? 1 x per 2 weken
.. opa/oma? Niet, heb ik niet meer
.. overige familie? 1 nichtje regelmatig, gemiddeld 1 x per 2 weken. De rest soms, via facebook ed.
.. vrienden? Minimaal 1 x per week
.. collega's? De collega's waar ik nog contact mee heb, buiten het werk om, gemiddeld 1 x per 3 weken.
.. broers/zussen? 1 x per 2 weken
.. opa/oma? Niet, heb ik niet meer
.. overige familie? 1 nichtje regelmatig, gemiddeld 1 x per 2 weken. De rest soms, via facebook ed.
.. vrienden? Minimaal 1 x per week
.. collega's? De collega's waar ik nog contact mee heb, buiten het werk om, gemiddeld 1 x per 3 weken.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
.. ouders? Zo'n 2 of 3 keer per week, met m'n vader bel/mail ik minder dan met m'n moeder. Maar m'n moeder bel ik ook wel eens met 'huishoudelijke' vragen :-)
.. broers/zussen? M'n broertje spreek ik eigenlijk alleen in real-life. Nu studeert hij in Helsinki dus is het ook wat duur om even te bellen, wel blijf ik op de hoogte via facebook.
.. opa/oma? Die spreek ik vooral met verjaardagen/kerst/pasen of om te helpen verhuizen oid.
.. overige familie? Die spreek ik ook eigenlijk alleen met verjaardagen/kerst/pasen. Heb ook geen neven/nichten van mijn leeftijd, dus dat zal ook wel schelen.
.. vrienden? Dagelijks wel iemand, via facebook/whatsapp/mail
.. collega's? Medestudenten bijna dagelijks, via facebook/whatsapp/mail
.. broers/zussen? M'n broertje spreek ik eigenlijk alleen in real-life. Nu studeert hij in Helsinki dus is het ook wat duur om even te bellen, wel blijf ik op de hoogte via facebook.
.. opa/oma? Die spreek ik vooral met verjaardagen/kerst/pasen of om te helpen verhuizen oid.
.. overige familie? Die spreek ik ook eigenlijk alleen met verjaardagen/kerst/pasen. Heb ook geen neven/nichten van mijn leeftijd, dus dat zal ook wel schelen.
.. vrienden? Dagelijks wel iemand, via facebook/whatsapp/mail
.. collega's? Medestudenten bijna dagelijks, via facebook/whatsapp/mail
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
ouders: Ik zie ze ongeveer 1x per maand, bellen meestal om de dag
broers/zussen: Ik heb elke dag wel contact met m'n zusje per mail, ik zie haar meestal 2x per week
opa/oma: Ik heb helaas geen opa's en oma's meer
overige familie: Weinig, meestal op familie feestjes en soms reageer ik op facebook
vrienden: Verschillend, sommige zie ik 1x in de zoveel maanden, andere weer 1x per week. Zo ook wat betreft mailen, smsen en bellen
collega's: Alleen op het werk, ik werk op verschillende locaties dus ook dat verschilt.
broers/zussen: Ik heb elke dag wel contact met m'n zusje per mail, ik zie haar meestal 2x per week
opa/oma: Ik heb helaas geen opa's en oma's meer
overige familie: Weinig, meestal op familie feestjes en soms reageer ik op facebook
vrienden: Verschillend, sommige zie ik 1x in de zoveel maanden, andere weer 1x per week. Zo ook wat betreft mailen, smsen en bellen
collega's: Alleen op het werk, ik werk op verschillende locaties dus ook dat verschilt.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
.. ouders? Wekelijks
.. broers/zussen? nvt
.. opa/oma? nvt
.. overige familie? 1x per half jaar
.. vrienden? dagelijks/wekelijks
.. collega's? wekelijks
.. broers/zussen? nvt
.. opa/oma? nvt
.. overige familie? 1x per half jaar
.. vrienden? dagelijks/wekelijks
.. collega's? wekelijks
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:.. ouders? Bijna elke dag
.. broers/zussen? 3 á 4 keer in de week?
.. opa/oma? Nooit eigenlijk
.. overige familie? Ook nooit
.. vrienden? 2x per week
.. collega's? 2x per week
Gast- Gast
.. ouders? Zo'n drie of vier keer per week
.. broers/zussen? Eén of twee keer per week
.. opa/oma? Eén keer per week
.. overige familie? Misschien een keer per maand of als we elkaar op een verjaardag zien, erg weinig in ieder geval.
.. vrienden? Zo vaak mogelijk, zeker één keer per week
.. collega's? Heb ik niet
.. broers/zussen? Eén of twee keer per week
.. opa/oma? Eén keer per week
.. overige familie? Misschien een keer per maand of als we elkaar op een verjaardag zien, erg weinig in ieder geval.
.. vrienden? Zo vaak mogelijk, zeker één keer per week
.. collega's? Heb ik niet
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
.. ouders?3 à 4 keer per week
.. broers/zussen?1 keer per week
.. opa/oma?1 x per maand
.. overige familie?1 keer per 3 maanden ongeveer
.. vrienden?echte goed vrienden zeker een keer per 2 dagen.
.. collega's?heb ik niet.
.. broers/zussen?1 keer per week
.. opa/oma?1 x per maand
.. overige familie?1 keer per 3 maanden ongeveer
.. vrienden?echte goed vrienden zeker een keer per 2 dagen.
.. collega's?heb ik niet.
Gast- Gast
.. ouders? Dagelijks
.. broers/zussen? Dagelijks
.. opa/oma? Vrijwel nooit, alleen als ik ze tegenkom op een verjaardag.
.. overige familie? Verschillend, met één nicht & tante heb ik wekelijks contact. Met één tante maandelijks en de rest zie ik alleen op verjaardagen.
.. vrienden? Sommige dagelijks, de rest wekelijks.
.. collega's? Verschillend.
.. broers/zussen? Dagelijks
.. opa/oma? Vrijwel nooit, alleen als ik ze tegenkom op een verjaardag.
.. overige familie? Verschillend, met één nicht & tante heb ik wekelijks contact. Met één tante maandelijks en de rest zie ik alleen op verjaardagen.
.. vrienden? Sommige dagelijks, de rest wekelijks.
.. collega's? Verschillend.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
.. ouders? ik bel ze ongeveer 2x per week en zie ze minimaal 1 keer per week
.. broers/zussen? nvt
.. opa/oma? m'n oma zie ik 1x in de zoveel weken
.. overige familie? 2 tante's, 2 nichtjes, neefje + oom zie ik wekelijks/maandelijks en de rest 2 keer per jaar ongeveer
.. vrienden? 1 keer per maand zoiets, het hoeft van mij en hun ook niet wekelijks. Wel sms-en/facebooken we veel met elkaar
.. collega's? 2 keer per week op het werk en soms over de telefoon. Maar dat is gewoon over het werk en verder niks
.. broers/zussen? nvt
.. opa/oma? m'n oma zie ik 1x in de zoveel weken
.. overige familie? 2 tante's, 2 nichtjes, neefje + oom zie ik wekelijks/maandelijks en de rest 2 keer per jaar ongeveer
.. vrienden? 1 keer per maand zoiets, het hoeft van mij en hun ook niet wekelijks. Wel sms-en/facebooken we veel met elkaar
.. collega's? 2 keer per week op het werk en soms over de telefoon. Maar dat is gewoon over het werk en verder niks
Gast- Gast
.. ouders? 1 a 2 keer per week
.. broers/zussen? 1 a 2 keer per week
.. opa/oma? Heb ik niet meer
.. overige familie? Soms bij mijn ouders en anders met verjaardagen, ongeveer 1 keer per maand ofzo.
.. vrienden? Ligt eraan welke vrienden het zijn maar de mensen die het meest dichtbij staan minstens 1 a 2 keer per week.
.. collega's? De meeste 1 a 2 keer per week, een enkeling zowat elke dag.
Ik mail trouwens nog maar weinig eigenlijk. Het meeste gaat even met een belletje/ sms/ fb of face to face.
.. broers/zussen? 1 a 2 keer per week
.. opa/oma? Heb ik niet meer
.. overige familie? Soms bij mijn ouders en anders met verjaardagen, ongeveer 1 keer per maand ofzo.
.. vrienden? Ligt eraan welke vrienden het zijn maar de mensen die het meest dichtbij staan minstens 1 a 2 keer per week.
.. collega's? De meeste 1 a 2 keer per week, een enkeling zowat elke dag.
Ik mail trouwens nog maar weinig eigenlijk. Het meeste gaat even met een belletje/ sms/ fb of face to face.
Gast- Gast
Voor de meiden die hun opa's en oma's weinig zien; waarom is dat?.. Misschien een stomme vraag, maar ik kwam best vaak bij mijn oma en ik weet zeker dat als ze nog geleefd zou hebben, ik er nog regelmatig over de vloer zou komen...
Gast- Gast
Bazinga schreef:Voor de meiden die hun opa's en oma's weinig zien; waarom is dat?.. Misschien een stomme vraag, maar ik kwam best vaak bij mijn oma en ik weet zeker dat als ze nog geleefd zou hebben, ik er nog regelmatig over de vloer zou komen...
Ik heb 1 oma waarvan ik wel weet dat ik haar heel vaak had gezien als ze nog geleefd had (mijn overgrootoma trouwens net zo) maar een andere oma was gewoon heel anders, stond heel anders in het leven en had ik zo weinig mee. Dan ga je al automatisch minder denk ik. Het is maar net wat voor band je hebt.
Gast- Gast
Pippa schreef:.. ouders? Met mijn vader niet (overleden), met mijn moeder zo'n een keer in de maand bellen en een keer per twee maanden zien.
.. broers/zussen? Wekelijks via whatsapp, zien zo'n een keer per twee maanden.
.. opa/oma? Zelden
.. overige familie? Nog minder dan zelden
.. vrienden? Wekelijks
.. collega's? Nooit.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Zusje schreef:Bazinga schreef:Voor de meiden die hun opa's en oma's weinig zien; waarom is dat?.. Misschien een stomme vraag, maar ik kwam best vaak bij mijn oma en ik weet zeker dat als ze nog geleefd zou hebben, ik er nog regelmatig over de vloer zou komen...
Ik heb 1 oma waarvan ik wel weet dat ik haar heel vaak had gezien als ze nog geleefd had (mijn overgrootoma trouwens net zo) maar een andere oma was gewoon heel anders, stond heel anders in het leven en had ik zo weinig mee. Dan ga je al automatisch minder denk ik. Het is maar net wat voor band je hebt.
Begrijp ik maar ik vraag me af of 't dan de band is, er geen behoefte aan hebben, geen contact door de ouders etc.. Ik bedoel, met m'n opa had ik extreem weinig contact, omdat mijn vader zíjn vader haatte en daardoor dus nooit over de vloer kwam daar. Als kind ging ik niet zelf heen, dus dat kwam later pas en toen was-ie dood...
Gast- Gast
Bazinga schreef:Voor de meiden die hun opa's en oma's weinig zien; waarom is dat?.. Misschien een stomme vraag, maar ik kwam best vaak bij mijn oma en ik weet zeker dat als ze nog geleefd zou hebben, ik er nog regelmatig over de vloer zou komen...
Eerlijk gezegd is de drempel te hoog geworden. Het contact is vroeger helemaal weggeweest (er was ruzie in de familie, edit; ik was toen kind) en daarna ben ik wel weer geweest, maar nu al heel lang niet meer. Mijn andere opa en oma zijn overleden, dat contact was ook niet heel goed, maar wel redelijk. Ik durf niet zo goed meer, mijn opa heeft alzheimer en mijn oma schijnt ook dementie te vertonen, ik ben bang dat ze me niet meer herkennen. Mijn vader wil wel een keer samen met me gaan, dus dat moet ik ook echt gaan doen.
Gast- Gast
Weg ivm privacy
Laatst aangepast door _Chance op wo 1 feb 2012 - 22:03; in totaal 1 keer bewerkt
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik bedoel 't niet om iemand een slecht gevoel aan te praten hoor! Ik vraag 't me gewoon oprecht af.. Ben soms ook zó boos op m'n broer; die heeft nog familie van zijn vaders kant en van zijn stiefmoeder (=is al ruim 20 jaar zijn stiefmoeder) maar hij weigert er naar toe te gaan, behalve rond zijn verjaardag. Kan ie even cashen en dan gaat-ie weer.. Walgelijk ventje af en toe.
Gast- Gast
Sja, blijkbaar heeft die familie er geen moeite mee om hem alleen wat te geven met zijn verjaardag en hem verder niet te zien. En anders kunnen ze dat beter anders aanpakken.Bazinga schreef:Ik bedoel 't niet om iemand een slecht gevoel aan te praten hoor! Ik vraag 't me gewoon oprecht af.. Ben soms ook zó boos op m'n broer; die heeft nog familie van zijn vaders kant en van zijn stiefmoeder (=is al ruim 20 jaar zijn stiefmoeder) maar hij weigert er naar toe te gaan, behalve rond zijn verjaardag. Kan ie even cashen en dan gaat-ie weer.. Walgelijk ventje af en toe.
Gast- Gast
O, zo ben ik niet. Maar ik zou wel meer contact mogen zoeken, dat geef ik wel toe.
Ik had van mijn overleden opa 100 euro gekregen een keer, en de bedankkaart lag klaar om te versturen (al veel te lang) en op een gegeven moment was het te laat. Voel me daar schuldig over. Ik zou nu dan ook gewoon dat contact weer moeten oppakken met de opa en oma die nog wel leven.
Ik had van mijn overleden opa 100 euro gekregen een keer, en de bedankkaart lag klaar om te versturen (al veel te lang) en op een gegeven moment was het te laat. Voel me daar schuldig over. Ik zou nu dan ook gewoon dat contact weer moeten oppakken met de opa en oma die nog wel leven.
Gast- Gast
.. ouders? Dagelijks
.. broers/zussen? 3 a 4 x in de week
.. opa/oma? Te weinig
.. overige familie? Verschillend
.. vrienden? Paar keer in de week
.. collega's? Scheelt er aan hoe vaak ik met iemand werk (werk onregelmatig en alleen op afdeling)
.. broers/zussen? 3 a 4 x in de week
.. opa/oma? Te weinig
.. overige familie? Verschillend
.. vrienden? Paar keer in de week
.. collega's? Scheelt er aan hoe vaak ik met iemand werk (werk onregelmatig en alleen op afdeling)
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Bazinga, ik heb geen contact met mijn opa en oma's doordat mijn ouders er 'ruzie' mee hebben. Mijn moeder heeft al een jaar of 10 vrijwel geen contact meer met haar ouders omdat ze toen eindelijk de stap durfde te zetten. Eerst wist ik de reden niet, nu ik die wel weet heb ik zelf ook weinig behoefte aan contact met ze.
Met mijn andere oma hebben we een paar jaar geleden vreselijke ruzie gehad. Ik vind het ook echt een naar mens en wat ze in die periode allemaal gedaan heeft (en eigenlijk nog steeds doet) is niet goed te praten. Uit het laatste beetje respect dat ik nog voor haar heb ga ik nog naar haar verjaardag, omdat ik altijd wel een goede band met haar heb gehad. Maar verder heb ik ook bij haar geen behoefte meer aan contact.
Met mijn andere oma hebben we een paar jaar geleden vreselijke ruzie gehad. Ik vind het ook echt een naar mens en wat ze in die periode allemaal gedaan heeft (en eigenlijk nog steeds doet) is niet goed te praten. Uit het laatste beetje respect dat ik nog voor haar heb ga ik nog naar haar verjaardag, omdat ik altijd wel een goede band met haar heb gehad. Maar verder heb ik ook bij haar geen behoefte meer aan contact.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind het gewoon een seniel oud zeikwijf waar ik mijn kostbare tijd niet aan besteden wil. En ondanks mijn ouders beweren dat ik daar later spijt van krijg weet ik zeker dat dat niet zo is. Ik weet nog dat ik toen ik 4 was en mijn andere oma overleed dat ik baalde dat het niet mijn andere oma (het nu nog levende monster) was.Bazinga schreef:Voor de meiden die hun opa's en oma's weinig zien; waarom is dat?.. Misschien een stomme vraag, maar ik kwam best vaak bij mijn oma en ik weet zeker dat als ze nog geleefd zou hebben, ik er nog regelmatig over de vloer zou komen...
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mail of msn contact.
» Contact Mama_van2
» Contact verwijderen whatsapp
» Contact vraagje.
» Contact met Apple?
» Contact Mama_van2
» Contact verwijderen whatsapp
» Contact vraagje.
» Contact met Apple?