Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

+9
_Lacey_
Blond
Bliss
Caramba
Sarah1985
TGR
minoessepoes
Rush
Marin
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 5:16

Bliss schreef:Whahaha ff offtopic, maar Bazinga, ik zie ineens dat je mijn quote in je onderschrift hebt staan Very Happy


Ja ik vond 't één van de betere opmerkingen op 't forum ooit! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 5:27

Ik doe dan allemaal dingen die ik leuk vind om te doen (als het kan) - beetje winkels kijken, internetten en tv kijken :P

Op vrije dagen dat ik iets moet doen is het meestal aan school werken.

Het huishouden doe ik zooo slecht.. meestal een keer in het weekend wat.



Over de was gesproken.. dat ben ik nu dus alweer 2 vrije dagen vergeten. Ik gooi hem er gelijk in Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? - Pagina 2 394967

Maar ik ben echt heel veel vrij dus voor mij is het niet spectaculair om een dagje vrij te hebben :P

Edit: Mijn vriend vind mij ook veel leuker als ik niet veel werk hahahaha.. Als ik 40 uur werk (met stage) dan vind hij mij altijd saai, dan praat ik niet zoveel en ben ik moe. En als ik 3 dagen per week werk dan heb ik altijd praatjes als hij thuiskomt en verhalen en dan ben ik enthousiast en druk.

Hij vind het dus leuker als ik 3 dagen werk, en ik ook Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Jeanette di 31 jan 2012 - 8:09

Scheelt er aan hoeveel energie ik heb. Soms kan ik echt een dag lanterfanten en dan helemaal niks doen. En vaak ga ik met vriendinnen naar de sauna of lekker shoppen. maar het scheelt ook dat wij bijna allemaal in de zorg werken en dus onregelmatige tijden hebben.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 8:22

Ook een beetje rommelen, lunchen met oud collega's, afspreken met mijn zusje, vader of een vriendin, winkelen, aan het forum werken/ klooien, andere dingen op internet opzetten etc. Ik verveel me echt niet. Mensen roepen weleens dat ze zich dood zouden vervelen als ze thuis zitten maar ik begrijp dat niet. Ik heb het juist tien keer drukker als ik niet werk laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  SoGood di 31 jan 2012 - 8:26

Ik ben af en toe een middagje vrij. Dan maak ik meestal schoon en verveel ik me of ik spreek met iemand af, ga lunchen in de stad en lekker winkelen. Doe mij maar een hele dag vrij!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 9:02

Als ik onverwachts een vrije dag heb, doe ik 9 van de 10 keer niks. Embarassed Ja, vooral slapen. Heb het schijnbaar nodig.

Ik verslaap tegenwoordig ook mijn halve zaterdag en zondag, ook al ga ik vroeg naar bed. Zonde. Maar als ik rond 9.00 uur wakker word, voelt het nog als 7.00 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  loura di 31 jan 2012 - 9:06

Ik ben ontzettend lui dus ik zou lekker de hele dag niksen. Beetje internetten, beetje filmpjes kijken of gamen. In de avond koken en als het nodig is daarvoor boodschappen doen. Als ik meerdere dagen vrij ben dan ga ik wel wat doen maar als het echt 1 dagje is dan echt zo weinig mogelijk haha.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 9:08

Dan slaap ik lekker uit, ik wil altijd tot hooguit 9:30 slapen, maar meestal wordt het wat later omdat ik zo lekker lig.. Embarassed Dan ga ik op mijn gemak ontbijten en douchen/aankleden. Daarna ligt het een beetje aan de dag. Is het mooi weer, dan ga ik er lekker op uit. Wandelen, fietsen, lekker de stad in. Is het minder weer kijk ik films of lees ik wat, of snullen ik wat rond op internet. En het ligt eraan of er vrienden/vriendinnen vrij zijn, als dat zo is probeer ik iets te plannen om samen te gaan doen. Maar ik vind het geen ramp als het niet zo is, ik vermaak me prima een dag alleen, heerlijk zelfs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  bolus26 wo 1 feb 2012 - 0:59

ik ben elke woensdag vrij, heerlijk!

ga eerst sporten,dan douchen en een beetje internetten vaak. Wat klusjes in huis: stofzuigen,dweilen en strijken sowieso en dan nog 1 ander ding bijv de badkamer( heb een schema want ben heel slecht in het huishouden) verder doe ik meestal de boodschappen en spreek ik met iemand af of ga lekker niks doen! op woensdag kook ik meestal ook wat uitgebreider.



als ik een klus voor mn bedrijf op woensdag heb loop ik heel de week achter met poetsen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum