Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

+6
Roxi3
silly-one
Burn
Jordana
Rush
Roza
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Roza ma 17 okt 2011 - 6:34

Ik heb onverwachts 3 weken vrij (van baan verwisseld). Alleen als er zieken zijn, werk ik momenteel.
En ik verveel me dood! Dus, wat zou jij doen als je 3 weken vrij zou zijn? Kan ik wat ideeën op doen Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Rush ma 17 okt 2011 - 6:35

Uhm, teveel geld uitgeven waarschijnlijk.
Bigtime uitslapen en uit verveling het huis schoonmaken.

En een ticket naar Canada boeken als ik genoeg geld zou hebben.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Jordana ma 17 okt 2011 - 6:36

Een week naar de zon gaan met of een vriendin of iemand anders..
Verder mijn huis opruimen daar ben ik nog wel even zoet mee.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 6:37

Huis grondig schoonmaken, met vriendinnen afspreken, familiebezoek, een goed boek lezen, sporten, winkelen, wandelen, klusjes in huis opknappen. Ik ben 12 uur per dag in touw dus als ik onderwacht vrij ben ga ik voor bovenstaande opties. Heb alleen vaak in het weekend tijd en dan ben ik vaak moe en bekaf

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 6:37

Afschuwelijk veel luieren, alles opruimen en klussen (kasten opknappen, likkie verf hier en daar) en volgens mij vliegen 3 weken vrij gewoon voorbij..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 6:38

Aangezien ik geen geld voor een reis heb, was ik lekker gaan hardlopen, bankhangen, boekje lezen, paardrijden, hier en daar een kop koffie gaan drinken en gewoon doen waar ik op dat moment zin in heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Burn ma 17 okt 2011 - 6:38

Jordana schreef:Een week naar de zon gaan met of een vriendin of iemand anders.. BURN!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  silly-one ma 17 okt 2011 - 6:38

Als ik het geld had, op vakantie gaan. Even lekker weg. En verder kledingkasten opruimen, zooi ruimen en verder gewoon met vrienden afspreken in de avonden.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Jordana ma 17 okt 2011 - 6:39

Oja en zorgen dat Maple vrij heeft en dan provinciehoppen en forumster bezoeken smile
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Roxi3 ma 17 okt 2011 - 6:51

Ik zou lekker veel tv series kijken en wat klusjes in huis doen. Verder zou ik wat grote schoonmaakdingen doen en een paar dagen naar mijn ouders gaan in Zeeland. Naar de kapper, mijn nagels doen, met vriendinnen afspreken en schoolwerk wegwerken. Een hele lijst, ik zou me niet vervelen!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 6:59

Ik zou een last-minute boeken en dan lekker effe weg. Als ik dan verder tijd over zou hebben dan zou ik uitslapen, met vriendinnen/ familie afspreken, grote opruiming houden van spullen die nooit meer gebruikt worden, sieraden maken, oude meubels opknappen, series kijken etc. Maar ik zou me nooit vervelen, heb altijd genoeg leuks of nuttigs te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 7:05

Als ik nu wist dat ik over drie weken weer een baan had, dan zou ik mijn huis schoonmaken, mijn box opruimen, oude troep weggooien, deuren/kozijnen schuren en verven, ramen lappen, keuken opnieuw inrichten, naar de tandarts, shoppen, oud papier opruimen en wellicht nog een stedentrip maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Muppetje ma 17 okt 2011 - 7:25

Lekker veel slapen, lezen, filmpjes kijken. Kortom, lekker uitrusten...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  NerdChic ma 17 okt 2011 - 7:27

Relaxen, relaxen en nog eens relaxen!
Daarnaast zou ik nog een beetje in het huis doen, en met vriendinnen afspreken, shoppen met m'n moeder, dingen/plaatjes bezoeken die ik nog wil zien (en niet te veel geld kosten! :P ), Films kijken en genieten!
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 7:37

Ik werk momenteel onvrijwillig maar 3 uur per week, en vanaf volgende week 14 uur per week. Dus ik ben al vaak vrij.
Logischerwijs zou ik momenteel graag meer willen werken ipv 3 weken vakantie, want van die paar uur werk in de week ga ik sneller lanterfanten en daar baal ik van.

Mijn ideaal is 24 uur per week werken ( verdeling maakt me nu weinig uit omdat ik geen kind heb ), en dan gewoon elke week lekker aan de slag tijdens die uren.
Nu vind ik niet dat ik vakantie verdien. Wel lol en ontspanning, maar dan wel in het weekend en bijvoorbeeld de avonduren, net als mensen die wel meer uren maken dan ik.

Mocht ik wel een baan van minimaal 24 uur tot 40 uur hebben dan zou ik ook wel heel graag drie weken lekker genieten van een welverdiende vakantie. Maar dan niet om in huis te klussen o.i.d., maar om echt te genieten zonder schuldgevoel.




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 8:00

Maar als er zieken zijn moet ze wél werken, dus ze kan niet met vakantie denk ik ..

Ik heb nu 'vakantie', verlof, en ben wel echt lekker aan het uitrusten, genieten, lekker bankhangen en klusjes aan het doen waar ik normaal gesproken geen tijd of zin in heb, dat kan dan lekker op mijn eigen tempo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Roza ma 17 okt 2011 - 8:21

Parels schreef:[i]Maar als er zieken zijn moet ze wél werken, dus ze kan niet met vakantie denk ik ..

Nee, klopt, op vakantie of een paar dagen weg kan niet. Klusjes ben ik bijna doorheen en vriendinnen werken of zitten op school. Ik word er strontchagrijnig van! Hahaha. De eerste paar dagen was het wel lekker, nu ben ik er alweer klaar mee! Ik wil dingen doen!!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  rapa nui ma 17 okt 2011 - 8:23

Natuurlijk zou ik het liefst op vakantie gaan maar dat zou financieel even niet zo verstandig zijn, maar ik zou wel kijken of ik op zijn minst een paar dagen weg kan want anders vind ik 3 weken bij huis wel erg lang. Dan zou ik proberen wat klusjes te doen, ik loop achter met mijn administratie op te ruimen, ik moet nog kasten uitruimen, zomer/winterkleding wisselen, keukenkastjes shoppen, ramen lappen e.d. Bij mooi weer zou ik een eind gaan fietsen, in de tuin wat opruimen. Ik heb een museumkaart dus evt. daar gebruik van maken. Mijn stapel boeken en tijdschriften bij lezen. Fotoalbums maken, een paar brieven schrijven, naar de bieb gaan om daar lekker een poos tijdschriften en kranten te lezen. Op bezoek gaan bij mensen waar ik eigenlijk te weinig kom. Iets leuks gaan doen met mijn moeder. Lijkt me heerlijk om eens zo vrij te zijn. Het is momenteel veel te druk op mijn werk dus ik werk veel over en als ik dan thuis ben heb ik geen puf meer. Ik kijk nu al uit naar 2 weken kerstvakantie waarin ik eerder genoemde dingen kan gaan doen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  rapa nui ma 17 okt 2011 - 8:25

Roza schreef:
Parels schreef:[i]Maar als er zieken zijn moet ze wél werken, dus ze kan niet met vakantie denk ik ..

Nee, klopt, op vakantie of een paar dagen weg kan niet. Klusjes ben ik bijna doorheen en vriendinnen werken of zitten op school. Ik word er strontchagrijnig van! Hahaha. De eerste paar dagen was het wel lekker, nu ben ik er alweer klaar mee! Ik wil dingen doen!!

Het is deze week en/of volgende week herstvakantie en dan worden er best veel dingen georganiseerd die niet alleen voor kinderen maar ook voor anderen leuk zijn en gratis zijn of niet te veel kosten. Gewoon eens googelen op evenementen, uitkalenderd ed bij jouw in de buurt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  TwistedAngel ma 17 okt 2011 - 8:39

ik zou mijn plan wat ik van de week bedacht heb uitvoeren: Toch op vakantie gaan dit jaar en een vlucht naar canada boeken.. heb daar familie dus ben niet alleen...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum