Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kriebels voor een 2e

+17
L!ND@
pippeloentje
Pandora
Alex
joyce0606
Poisongirl
Annemie
Flower_L
Star007
Roos
duckie
PapillonRose
Makamba
M@niek
Teddyaapje
Ezzer
Julia
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e - Pagina 3 Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Mom-Of-3 ma 6 feb 2012 - 3:33

Mag kriebels voor een derde ook????? Vreselijk....... die kriebels

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e - Pagina 3 Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:50

Bij ons kriebelde het al weer toen B. een paar maandjes oud was. Toen hij 9 maanden was contact opgenomen met het ziekenhuis (B. hebben we 'gekregen' via ICSI en we hadden nog 4 ingevroren embryo's). De eerste cryo poging was mislukt, een maandje wachten en de 2e cryo ronde was het raak! B. was net 1 toen ik positief testte! Vorige week is een vriendin bevallen van haar 3e kindje en als ik die foto's zo zie dan kriebelt het nu al voor een 3e! haha.. Maar nog maar ff niet hoor.. eerst nummer 2 maar eens veilig en gezond en wel op de wereld zetten! (al sluiten we een 3e niet uit! hihi).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e - Pagina 3 Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Teddyaapje ma 6 feb 2012 - 23:24

_Nera_ schreef:Bij ons kriebelde het al weer toen B. een paar maandjes oud was. Toen hij 9 maanden was contact opgenomen met het ziekenhuis (B. hebben we 'gekregen' via ICSI en we hadden nog 4 ingevroren embryo's). De eerste cryo poging was mislukt, een maandje wachten en de 2e cryo ronde was het raak! B. was net 1 toen ik positief testte! Vorige week is een vriendin bevallen van haar 3e kindje en als ik die foto's zo zie dan kriebelt het nu al voor een 3e! haha.. Maar nog maar ff niet hoor.. eerst nummer 2 maar eens veilig en gezond en wel op de wereld zetten! (al sluiten we een 3e niet uit! hihi).



Haha Nera, ik moet wel lachen om jouw post! Nr 2 is nog niet geboren en het kriebelt al voor nr 3! Geweldig!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e - Pagina 3 Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum