Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kriebels voor een 2e

+17
L!ND@
pippeloentje
Pandora
Alex
joyce0606
Poisongirl
Annemie
Flower_L
Star007
Roos
duckie
PapillonRose
Makamba
M@niek
Teddyaapje
Ezzer
Julia
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Kriebels voor een 2e

Bericht  Julia di 31 jan 2012 - 0:38

Wie herkent dit?

We gaan sowieso eerst nog trouwen dit jaar, maar het kriebelt toch wel erg hard om na de bruiloft(in de zomer) voor een 2e te gaan. Maar tegelijkertijd vind ik het ook wel erg eng. We hebben nu wat meer slaap, rust en wat evenwicht in ons leven met zijn 3tjes gevonden en dat gooien we dan wel weer deels overhoop. Weer die vermoeiende nachten, oef.

Bovendien begin ik in september ook met een deeltijd studie, maar we zien het ook niet zitten om pas na die 4 jaar voor een 2e te gaan. Erg dubbel dus.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Ezzer di 31 jan 2012 - 0:52

Ja hoor, dat herken ik wel. Ik denk dat wij eind van het jaar er weer voor gaan. Ik doe nu nog een (deeltijd) studie en wil daar het liefst mee klaar zijn als er een tweede komt. Maar zwanger zijn tijdens m'n studie vind ik prima.

Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Teddyaapje di 31 jan 2012 - 8:10

Hier ook, waarschijnlijk laat ik in april mijn spiraaltje verwijderen en gaan we voor een tweede. Lijkt me zo leuk weer een klein hummeltje te krijgen! Maar ik ben ook wel bang voor de zwangerschap, bevalling, en wat als er iets mis is met het kindje?? T. was (is) ook echt een makkelijk mannetje (met af en toe wat kuren) en ben ook wel bang dat het bij de 2e lastiger gaan worden, maar toch kriebelt het hard genoeg om ervoor te gaan.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  M@niek di 31 jan 2012 - 8:20

hier kriebelt het soms ook wel. Maar zit nu in het 1e jaar van mijn opleiding en ik wil wel wachten totdat ik klaar ben (dus nog 3 jaar haha).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Makamba di 31 jan 2012 - 8:21

Hier ook behoorlijke babykriebels!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  PapillonRose di 31 jan 2012 - 8:24

Kriebels zijn er meer dan genoeg, maar daar zal het voorlopig ook echt wel bij blijven.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  duckie di 31 jan 2012 - 8:25

ik heb kriebels genoeg, alleen manlief (nog) niet helaas
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 8:27

Hier ook kriebels..pff. Maar wil het absoluut nog niet..ben alleen ook nog niet ongesteld nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Roos di 31 jan 2012 - 8:32

Ja hoor!! Very Happy
Wij gaan eind maart trouwen en daarna gaan we voor een tweede! De pil is al gedag gezegd en we hebben er heel veel zin in.
Al vind ik het wat je beschrijf ook wel eng hoor. L.ucas slaapt ook lekker door snachts, is een heerlijk makkelijk kind, hoe gaat dat met een tweede kindje? En ik zie erg op tegen de zwangerschapskilo's en toch ook wel de bevalling. De tijd zal het leren Laughing

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Star007 di 31 jan 2012 - 8:36

Zelfs bij mij kriebelt het al hahah. Maar ten eerste ik mag nog zeker een halfjaar niet zwanger worden ( i.v.m. keizersnee en zodat het litteken van binnen helemaal goed geneest). Ten tweede willen we eerst van ons appartement naar een huis verhuizen en ten derde we gaan eerst nog lekker van ons meisje genieten!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 8:37

Ik heb ook af & toe wel kriebels hoor!
In ieder geval wel voor een 2de, ooit.
Maar nu hoeft het nog niet smile


Mijn vriend heeft sowieso nu nog geen zin in een 2de.
En momenteel staat bij hem alles nog op 'nooit meer'.

We hebben afgesproken dat we als L. 3 is erover gaan praten, en ik 1x een spiraaltje neem (die er nu in zit). Daarna gaan we knopen doorhakken (dus max 5 jaar) en daarna krijgt hij een knoopje erin haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Flower_L di 31 jan 2012 - 8:38

Herkenbaar! Bij mij kriebelt het al máánden. En we gaan er ook voor, al is het nog even de vraag of het deze ronde wordt....of ronde erop. Mn vriend heeft nog een beetje angst ivm praktische zaken. Maargoed....als we er deze ronde voor willen gaan, moet het wel binnen nu en een paar dagen gebeuren Cool

Ben soms wel bang dat het tegen gaat vallen. Qua drukte, maar ook qua kindje. Mijn zwangerschap en bevalling waren een eitje, en L is een makkelijk en vrolijk kindje. Het kan alleen maar tegen gaan vallen. En dat is wel mijn angst soms.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Annemie di 31 jan 2012 - 8:53

Heel herkenbaar, wij gaan binnenkort ook voor een tweede, want ik wil niet teveel leeftijdsverschil, maar vind het ook wel eng en idd de zwangerschap en die gebroken nachten enzo zie ik nog helemaal niet zitten, maarja dat gaat dan ook wel weer over, komt vast allemaal goed, zal ook wel ff wennen zijn om dan weer een ritme te krijgen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Poisongirl wo 1 feb 2012 - 9:48

Ik heb ook alweer kriebles Kriebels voor een 2e 394967

Maar wachten toch nog maar eventjes, haha.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  joyce0606 wo 1 feb 2012 - 9:54

ik heb in mijn kraamweek de ogen uit me kop gejankt voor een 2e zwangerschap....dit gevoel is nog niet veel minder geworden.......



edit: ik ga ook niet aan een voorbehoedmiddel as in pil, spiraal of zoiets. we doen het met condooms...mocht het zo zijn, dan is het zo, al ga in natuurlijk niet expres dingen uithalen..


Laatst aangepast door joyce0606 op wo 1 feb 2012 - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 9:55

Heeel erg op dit moment. M'n lijf schreeuwt gewoon om nog een zwangerschap en m'n gevoel wil weer verliefd worden op een lief klein babytje. Maar m'n verstand ehm tsja die werk nog niet echt mee en m'n man trouwens ook niet haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 9:58

joyce0606 schreef:ik heb in mijn kraamweek de ogen uit me kop gejankt voor een 2e zwangerschap....dit gevoel is nog niet veel minder geworden.......



edit: ik ga ook niet aan een voorbehoedmiddel as in pil, spiraal of zoiets. we doen het met condooms...mocht het zo zijn, dan is het zo, al ga in natuurlijk niet expres dingen uithalen..

Pas je wel op voor je lijf? Dat moet ook de tijd krijgen om voldoende te herstellen. Een zwangerschap is nogal een aanslag op je lichaam..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  joyce0606 wo 1 feb 2012 - 10:01

Jolicious schreef:
joyce0606 schreef:ik heb in mijn kraamweek de ogen uit me kop gejankt voor een 2e zwangerschap....dit gevoel is nog niet veel minder geworden.......



edit: ik ga ook niet aan een voorbehoedmiddel as in pil, spiraal of zoiets. we doen het met condooms...mocht het zo zijn, dan is het zo, al ga in natuurlijk niet expres dingen uithalen..

Pas je wel op voor je lijf? Dat moet ook de tijd krijgen om voldoende te herstellen. Een zwangerschap is nogal een aanslag op je lichaam..



ja klopt, ik loop ook nog voor mijn nieren, eerst die onderzoeken maar ondergaan en afwachten, de kans op herhaling is erg groot!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 11:21

Joyce, bedoel je nou dat je in je kraamweek alweer zo verlangde naar een zwangerschap?

Ik heb zelf geen kriebels voor een tweede, wel voor een derde. Maar niet in de zin dat ik nu of op korte termijn alweer zwanger zou willen zijn (dat mag ik medisch gezien ook niet), maar ooit... En dan hoop ik heel hard dat het nog een keer mag lukken zonder medisch circus, net als bij mijn eerste dochter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  joyce0606 wo 1 feb 2012 - 11:34

Twellie: ja! En nog steeds, het is een verlangen naar een goede zwangerschap, ik heb me in totaal 3 weken goed gevoelt van week 16 tot.19. Daarvoor was ik misselijk, last van mijm darmem etc, en daarna alleen maar pijn van die klote nieren! Ik heb helaas niet veel kunnen genieten, dat doe ik nu wel van mijn kleine mam, maar wwel mett een grijze wolk...ook nog steeds vanwege de pijn...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 11:52

En wat als je volgende zwangerschap weer zo verloopt?
Dat is dan het ene gat met het andere dichten, lijkt mij.

Ik snap wel waar je vandaan komt hoor, maar zou idd eerst maar eens genieten! Dat heb je verdiend, en wat slaap inhalen ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 11:55

Heb je nog steeds zo'n last van je nieren Joyce? Ellendig zeg, kolieken zijn zo verschrikkelijk pijnlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Alex wo 1 feb 2012 - 20:54

Hier kriebelt het ook al zeker anderhalf jaar. Zodra ik klaar ben met therapie en weer werk heb gaan we ervoor. Ik hoop dat dat in mei/juni is.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Pandora wo 1 feb 2012 - 21:58

Ja hoor, hier kriebelt het ook lekker!
We zitten nu in ronde twee.... Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 22:00

hier begon het alweer te kriebelen toen onze dochter 9 maanden was. We hebben nog even een paar maanden gewacht en toen ervoor gegaan. Ik ben nu net 12 weken zwanger en uitgerekend als onze dochter 2 wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kriebels voor een 2e Empty Re: Kriebels voor een 2e

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum