Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!
+125
Arwyn
Roza
Vancity_girl
joyce0606
Sugarfall
Sarah1985
Aggi
SparklingEyes
Ezzer
Mamsie
Lynn_
Supertalentje
Monnie
Lady4
TNMN
Snoopy
Anousch91
Monte
Kat1980
Aimee
Curious
Nora
Highway
Theeleut
Caramba
Tsjip
Stuiterbal
koNijntje
Niene
Mees
Rouge
Makamba
piene1983
Gizmo
PluDan
kwak
Linda
Bloem86
M@niek
Smaragdje
Tinkebell
Steep
Earane
Tania
Raindrop
Travelgurly
Marin
Miccie
Lady Starstruck
yes1984
Roodkapje
Viva
*Troela*
sharky
Pien
Zwerver
woezel
Blond
Flip Fluitketel
Coco
Suus
vlindertje
Ugly Betty
Océane
Laced
CCC
Poisongirl
meisje
Pussycat
VeryCherry
Susan
Ella
Pompoen
moepie
nillis
Bruintje Beer
Clapperdie
Paper Crown
ekiaam87
TGR
Rush
Inge
Sjaantje
Sylvana
flower
Koffieleut
Annie24
Cato
Tiara
Oasis
Dora
frolic
Parisienne
Julia
Happy
Printje
Ayla
Amber-
studiebol
Muppetje
Mizzie
Happydobby
Thunder
Lindsya
Alex
PapillonRose
L!ND@
blondje1313
Caresses
vlinder-19
Muis
Linnie1985
Shy
Jasmine
SarahKey
Flower_L
Ilargi
Alyssa
mickey
Rebecca
duckie
LindaK
Liadan
Darius
Jade
129 plaatsers
Pagina 9 van 13
Pagina 9 van 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!
Och jezus, ik ken lejow niet goed maar de rillingen lopen me over het lijf.. wat enorm rot Hopelijk gaat alles goed
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
ow jeetje wat ontzettend heftig dit. Lejow+ vriend en kleintje heel veel sterkte de komende tijd
Gast- Gast
Succes Lejow! Hopelijk gaat het allemaal goed!! You can do it
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje wat een nieuws.. heel veel succes lejow!
Ik duim voor jullie en jullie meisje!
Ik duim voor jullie en jullie meisje!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
De eer is aan Alex, dus die moet standby staan. Het zal vast vlot gaan met zo'n klein kindje...Marin schreef:Ik vind trouwens wel dat als ze bevallen is en ze Stofzuiger of Alex whatsappt die een nieuw echt 'Lejow is bevallen' topic moeten openen! Dan staat dé grote update mooi bovenaan, en krijgt ze echt een topic wat ze verdient heeft, ook al is het vol zorgen en te vroeg nu
Gast- Gast
Ik vond ook al dat ze zo snel op 5 cm zat, ze zei dat ze al 1,5 uur buikpijn had die kwam en ging, en toen de verloskundige kwam zat ze al op 5 cm toch? Of pas in het ziekenhuis? Maar dan nog, dat is in 6 uurtjes ongeveer, en de eerste 5 cm duren het langst...
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Jeetje Lejow, wat een rot zwangerschap heb je (gehad)!!! Zal straks ook wel even duren voor je dit allemaal verwerkt hebt.
Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie meisje super sterk is en ik hoop voor jou dat de bevalling iig een beetje mee valt
Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie meisje super sterk is en ik hoop voor jou dat de bevalling iig een beetje mee valt
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
toen zat ze op 4, vanmorgen op 5 cm...Ayla schreef:Ik vond ook al dat ze zo snel op 5 cm zat, ze zei dat ze al 1,5 uur buikpijn had die kwam en ging, en toen de verloskundige kwam zat ze al op 5 cm toch? Of pas in het ziekenhuis? Maar dan nog, dat is in 6 uurtjes ongeveer, en de eerste 5 cm duren het langst...
Gast- Gast
Ja toch... Het viel me in ieder geval tegen toen ik het las, dacht echt "zo das vlot!"
Ayla- Kletskop
Pffff ik krijg gewoon heel het gevoel terug wat ik had toen ik ineens in het ziekenhuis lag!
Hoop dat alles goed gaat en komt.
Tegen ons is toen gezegd dat het kindje vanaf 29/30 weken alles ontwikkelt heeft qua organen en zo en dat ze dan alleen nog vet moesten krijgen.
En 1600 gram is best netjes onze L was 1700 gram.
Veel sterkte lejow!!
Hoop dat alles goed gaat en komt.
Tegen ons is toen gezegd dat het kindje vanaf 29/30 weken alles ontwikkelt heeft qua organen en zo en dat ze dan alleen nog vet moesten krijgen.
En 1600 gram is best netjes onze L was 1700 gram.
Veel sterkte lejow!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik ga nu naar het werk, kan niet zo makkelijk op het forum komen met mijn telefoon... dus zal rond 18 uur weer even inloggen. Hoop dat alles goed verloopt in elk geval. en dat er snel een positieve update is!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Nois schreef:2CKC2 schreef:Ondanks dat het onverwacht is vind ik het toch wel ietsjepietsje leuk.. Er wordt straks een lief meisje geboren, dat is toch wel heel leuk. En we weten straks haar naam!
Zet hem op Lejow..
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind er weinig leuks aan en het best ongepast. Zo vroeg bevallen geeft een hele emotionele lading met zich mee. Over de mogelijke lichamelijke complicaties van het lueve kleine meisje nog maar niet te spreken.
Eens.
Ik wil hier niet al te veel over kwijt, omdat ik dit topic absoluut niet wil vervuilen maar weet je, het is goed bedoeld en het komt echt uit een goed hart en totaal niet met de intentie iemand te kwetsen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
CKC, ik snap wel hoe je je opmerking bedoelde hoor.
Gast- Gast
Begrijp je ook hoor CKC en ik weet hoe je bent en dat je het lief bedoelt. Maar ik denk dat het best verkeerd kan vallen op zo'n moment, al denk ik niet dat Lejow mee leest
Gast- Gast
CKC ik denk (en dit is écht niet lullig bedoeld) dat je pas snapt wat Lejow nu doormaakt als je zelf zwanger bent, en dat je dan ook snapt waarom je opmerking nu ongepast is. Ik vind ook positief denken, maar er is nu zoveel spanning dat positief denken even niet lukt, je hoopt alleen maar dat je kindje gezond ter wereld komt en het allemaal red. Snap je?
Ayla- Kletskop
Ik denk ook niet echt dat Lejow het verkeerd zou opvatten. Zeker niet uit het "mond" van CKC. Die zou dit niemand gunnen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
ik wil de discussie niet gaan voeren, maar heb ook in een spannende situatie gezeten, dan komt het vaak wel heel anders binnen.wc-eend schreef:Ik denk ook niet echt dat Lejow het verkeerd zou opvatten. Zeker niet uit het "mond" van CKC. Die zou dit niemand gunnen.
Gast- Gast
Ayla schreef:CKC ik denk (en dit is écht niet lullig bedoeld) dat je pas snapt wat Lejow nu doormaakt als je zelf zwanger bent, en dat je dan ook snapt waarom je opmerking nu ongepast is. Ik vind ook positief denken, maar er is nu zoveel spanning dat positief denken even niet lukt, je hoopt alleen maar dat je kindje gezond ter wereld komt en het allemaal red. Snap je?
Ben je nu echt serieus? Dus ik moet eerst zwanger zijn om te snappen wat dit allemaal inhoudt want anders snap ik er niets van? Ik kan me heus inleven, en snap ik dat het allemaal verschrikkelijk moet zijn, alleen ik denk dat elke mama in spe blij is dat de baby geboren kan worden en hoogstwaarschijnlijk een gezond meisje zal zijn en aansterkt dan dat er helemaal geen baby is omdat het is overleden in de buik maar wel blijft zitten tot 40weken, DAT gun ik niemand.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ayla schreef:CKC ik denk (en dit is écht niet lullig bedoeld) dat je pas snapt wat Lejow nu doormaakt als je zelf zwanger bent, en dat je dan ook snapt waarom je opmerking nu ongepast is. Ik vind ook positief denken, maar er is nu zoveel spanning dat positief denken even niet lukt, je hoopt alleen maar dat je kindje gezond ter wereld komt en het allemaal red. Snap je?
En dan ben ik van mening dat deze opmerking naar CKC niet echt tactisch is gezien de situatie waarin CKC zelf zit
Mijn duimen draaien overuren voor Lejow
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
2CKC2 schreef:Ayla schreef:CKC ik denk (en dit is écht niet lullig bedoeld) dat je pas snapt wat Lejow nu doormaakt als je zelf zwanger bent, en dat je dan ook snapt waarom je opmerking nu ongepast is. Ik vind ook positief denken, maar er is nu zoveel spanning dat positief denken even niet lukt, je hoopt alleen maar dat je kindje gezond ter wereld komt en het allemaal red. Snap je?
Ben je nu echt serieus? Dus ik moet eerst zwanger zijn om te snappen wat dit allemaal inhoudt want anders snap ik er niets van? Ik kan me heus inleven, en snap ik dat het allemaal verschrikkelijk moet zijn, alleen ik denk dat elke mama in spe blij is dat de baby geboren kan worden en hoogstwaarschijnlijk een gezond meisje zal zijn en aansterkt dan dat er helemaal geen baby is omdat het is overleden in de buik maar wel blijft zitten tot 40weken, DAT gun ik niemand.
Niet om je aan te vallen hoor, maar natuurlijk ben je blij dat je kindje geboren word. Maar op dat moment is de spanning en het bang zijn voor wat er mis kan gaan heel groot, waardoor sommige opmerkingen wel verkeerd kunnen vallen ( en dan heb ik het niet perse over jou opmerking)
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Ja, want je weet gewoon niet hoe het is tot je het zelf meemaakt. En daarom zeg ik ook, het is echt niet lullig bedoeld. Je kan je er gewoon geen voorstelling van maken, je kan je inleven, je kan denken dat je weet hoe het is, maar echt weten doe je het niet. Ik weet ook wel dat je het goed bedoeld, maar wat Stofzuiger ook zegt, op dit moment kan zo'n opmerking verkeerd binnenkomen.
Ayla- Kletskop
Inge schreef:Ayla schreef:CKC ik denk (en dit is écht niet lullig bedoeld) dat je pas snapt wat Lejow nu doormaakt als je zelf zwanger bent, en dat je dan ook snapt waarom je opmerking nu ongepast is. Ik vind ook positief denken, maar er is nu zoveel spanning dat positief denken even niet lukt, je hoopt alleen maar dat je kindje gezond ter wereld komt en het allemaal red. Snap je?
En dan ben ik van mening dat deze opmerking naar CKC niet echt tactisch is gezien de situatie waarin CKC zelf zit
Nee weet ik, daarom benadruk ik nog is dat het niet lullig bedoeld is, maar ik kon het ook niet tactischer neerzetten.
Ayla- Kletskop
Ik vind dit nog veel erger dat de post van CKCInge schreef:Ayla schreef:CKC ik denk (en dit is écht niet lullig bedoeld) dat je pas snapt wat Lejow nu doormaakt als je zelf zwanger bent, en dat je dan ook snapt waarom je opmerking nu ongepast is. Ik vind ook positief denken, maar er is nu zoveel spanning dat positief denken even niet lukt, je hoopt alleen maar dat je kindje gezond ter wereld komt en het allemaal red. Snap je?
Lejow, pfoeee, wat een ellende. Ik duim voor je! Zwangerschap is inderdaad niet jou ding!
Gast- Gast
Ik denk dat er niet zo gezanikt moet worden over een opmerking die misschien niet helemaal tactisch is maar wel overduidelijk goed bedoeld is. Als hier nou lelijke opmerkingen kwam plaatsen dan hadden jullie alle recht van spreken, maar volgens mij doet dit het topic meer kwaad dan goed en is het echt helemaal nergens voor nodig!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
тыквашка schreef:Ik denk dat er niet zo gezanikt moet worden over een opmerking die misschien niet helemaal tactisch is maar wel overduidelijk goed bedoeld is. Als hier nou lelijke opmerkingen kwam plaatsen dan hadden jullie alle recht van spreken, maar volgens mij doet dit het topic meer kwaad dan goed en is het echt helemaal nergens voor nodig!
+1
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 9 van 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Ik kan het andere topic niet meer vinden maar..
» het gggrrr dit is niet mijn dag topic
» Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang
» omdat ik het UP topic niet meer kan vinden
» mmm toch niet zo handig gezegd topic...
» het gggrrr dit is niet mijn dag topic
» Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang
» omdat ik het UP topic niet meer kan vinden
» mmm toch niet zo handig gezegd topic...
Pagina 9 van 13
Permissies van dit forum: