Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

+125
Arwyn
Roza
Vancity_girl
joyce0606
Sugarfall
Sarah1985
Aggi
SparklingEyes
Ezzer
Mamsie
Lynn_
Supertalentje
Monnie
Lady4
TNMN
Snoopy
Anousch91
Monte
Kat1980
Aimee
Curious
Nora
Highway
Theeleut
Caramba
Tsjip
Stuiterbal
koNijntje
Niene
Mees
Rouge
Makamba
piene1983
Gizmo
PluDan
kwak
Linda
Bloem86
M@niek
Smaragdje
Tinkebell
Steep
Earane
Tania
Raindrop
Travelgurly
Marin
Miccie
Lady Starstruck
yes1984
Roodkapje
Viva
*Troela*
sharky
Pien
Zwerver
woezel
Blond
Flip Fluitketel
Coco
Suus
vlindertje
Ugly Betty
Océane
Laced
CCC
Poisongirl
meisje
Pussycat
VeryCherry
Susan
Ella
Pompoen
moepie
nillis
Bruintje Beer
Clapperdie
Paper Crown
ekiaam87
TGR
Rush
Inge
Sjaantje
Sylvana
flower
Koffieleut
Annie24
Cato
Tiara
Oasis
Dora
frolic
Parisienne
Julia
Happy
Printje
Ayla
Amber-
studiebol
Muppetje
Mizzie
Happydobby
Thunder
Lindsya
Alex
PapillonRose
L!ND@
blondje1313
Caresses
vlinder-19
Muis
Linnie1985
Shy
Jasmine
SarahKey
Flower_L
Ilargi
Alyssa
mickey
Rebecca
duckie
LindaK
Liadan
Darius
Jade
129 plaatsers

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Pien ma 30 jan 2012 - 2:01

Susan schreef:Ik ben er ook mee bezig, ik heb ook geen **** gedaan voor de rest, maar goed, het is ook wel fijn dat mensen stil staan bij elkaars moeilijkheden.

+1...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  LindaK ma 30 jan 2012 - 2:02

Sunprincess schreef:Ik ben er ook steeds mee bezig. Kan ook wel huilen (nu is daar tegenwoordig ook niet heel veel voor nodig). Ik hoop zo dat het goed gaat met Lejow en baby. Ze gaan een heftige tijd tegemoet.

Ja, ik moet er ook steeds aan denken...het wordt een heftige tijd voor ze. Inderdaad hopen dat het goed met ze gaat!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Snoopy ma 30 jan 2012 - 2:23

Wauw heftig! Las bij Algemeen het oproepje dus gelijk hier gaan kijken.

Lejow (en vriend), heel veel sterkte! Ik duim voor jullie Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 699888
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  TNMN ma 30 jan 2012 - 2:30

Heel veel sterkte Lejow en vriend, ik duim keihard voor jullie!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Lady4 ma 30 jan 2012 - 2:37

Jeetje, ik lees dit allemaal nu pas. Wat een heftige rollercoaster meot dit zijn voor Lejow en haar vriend. Zo verwacht je nog tien weken te kunnen genieten van je zwangerschap en je te kunnen voorbereiden op de komst van jullie kindje en zo zit je midden in een bevalling en worden jullie straks papa en mama.

Ik duim ontzettend hard voor jullie en hoop op een goede start van jullie meisje en dat ze sterk genoeg zal zijn om straks te groeien buiten jouw buik.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Monnie ma 30 jan 2012 - 2:43

Jeetje wat schrik ik van dit bericht! Heel veel sterkte Lejow en man, ik hoop dat jullie kindje goed ter wereld komt meid!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Supertalentje ma 30 jan 2012 - 2:46

Ow jeetje, dit is helemaal niet hoe het had moeten gaan... Heel veel sterkte en heb vertrouwen in jezelf en je kleine meid, ze zal het fantastisch doen!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Lynn_ ma 30 jan 2012 - 2:53

Ook ik volg dit topic trouw... Heel veel succes, sterkte, geluk toegewenst voor jullie drietjes!!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Mamsie ma 30 jan 2012 - 2:54

Jeetje schrik me dood! Hopelijk gaat alles zo goed mogelijk en komt jullie meisje gezond ter wereld!
Sterkte zeg!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 2:56

Pffft, ben zo benieuwd hoe het is....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Alyssa ma 30 jan 2012 - 2:56

Stofzuiger schreef:Pffft, ben zo benieuwd hoe het is....
+ 1!!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Ezzer ma 30 jan 2012 - 3:08

Jeetje wat een naar bericht! Ze gaan een moeilijke tijd tegemoet maar hopelijk zet ze een sterk dametje op de wereld!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  SparklingEyes ma 30 jan 2012 - 3:11

Vanmorgen me rot geschrokken toen lejow me een berichtje stuurde.. Vandaag twee weken terug ben ik bevallen van mijn zoon, zijn vriendinnetje zou pas in april komen... En nu komt ze vandaag al..

Ik maak me flink zorgen en jank er geregeld op los, lang leve de hormonen.. Ik hoop snel wat van haar te horen, al is het maar dat het goed gaat met haar en de baby..

Alex, nog steeds geen nieuws .. .?.?

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Aggi ma 30 jan 2012 - 3:14

Heel veel sterkte Lejow, man en baby!!

Zoiets is niet niks, dat het allemaal goed mag verlopen.

Veel goede zorgen en veel geluk voor jullie gewenst als de kleine stoere meid er straks is !!
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Sarah1985 ma 30 jan 2012 - 3:14

jemig ik schrik er van, Die had ik echt niet verwacht.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Sugarfall ma 30 jan 2012 - 3:15

Jeetje wat erg! Sad Heel veel sterkte Lejow en vriend, en ik hoop het allerbeste voor jullie dochtertje.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  joyce0606 ma 30 jan 2012 - 3:16

F5 F5 F5 F5 F5............
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Pien ma 30 jan 2012 - 3:16

SparklingEyes schreef:Vanmorgen me rot geschrokken toen lejow me een berichtje stuurde.. Vandaag twee weken terug ben ik bevallen van mijn zoon, zijn vriendinnetje zou pas in april komen... En nu komt ze vandaag al..

Ik maak me flink zorgen en jank er geregeld op los, lang leve de hormonen.. Ik hoop snel wat van haar te horen, al is het maar dat het goed gaat met haar en de baby..

Alex, nog steeds geen nieuws .. .?.?

SE

niet geheel gepast misschien maar gefeliciteerd met je zoontje!! toevallig dacht ik pas nog aan je, omdat je hier eerst redelijk veel kwam en daarna niet meer....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Vancity_girl ma 30 jan 2012 - 3:17

Stofzuiger schreef:Pffft, ben zo benieuwd hoe het is....

Hier ook al de hele middag F5.

Lejow en vriend: Heel veel sterkte!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 3:18

Nee, nog geen nieuws SE...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Roza ma 30 jan 2012 - 3:20

Aaah lieve Lejow toch! Ik las dit topic vanochtend ook even op snel op mijn telefoon, maar kon niet reageren.
Ben nu net thuis en heb het hele topic doorgelezen. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je achteraf toch terug kunt kijken op een mooie en fijne tijd.
Ik duim voor je dat alles goed komt met jou en met Mini Lejow!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Arwyn ma 30 jan 2012 - 3:20

Sterkte!

Hoop dat alles goed is met Lejow en de kleine..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Alex ma 30 jan 2012 - 3:22

Mijn telefoon wijkt geen seconde van mijn zijde en vice versa. Ik kan me nergens toe zetten, denk alleen maar aan Lejow ...
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  SparklingEyes ma 30 jan 2012 - 3:24

Pien schreef:
SparklingEyes schreef:Vanmorgen me rot geschrokken toen lejow me een berichtje stuurde.. Vandaag twee weken terug ben ik bevallen van mijn zoon, zijn vriendinnetje zou pas in april komen... En nu komt ze vandaag al..

Ik maak me flink zorgen en jank er geregeld op los, lang leve de hormonen.. Ik hoop snel wat van haar te horen, al is het maar dat het goed gaat met haar en de baby..

Alex, nog steeds geen nieuws .. .?.?

SE

niet geheel gepast misschien maar gefeliciteerd met je zoontje!! toevallig dacht ik pas nog aan je, omdat je hier eerst redelijk veel kwam en daarna niet meer....

Klopt... Ik heb een fikse tik gehad van mijn bUrn out en emotioneel heb ik even flink aan de grond gezeten.. Ik heb wel eer wat meelgezen de laatste tijd, maar mijn hoofd isnogal snel vol...

Lief dat je aan me dacht...
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Schaapke ma 30 jan 2012 - 3:24

Tjonge, lees dit ook nu pas...hier brandt een kaarsje voor jullie.
hug

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 11 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum