Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

+125
Arwyn
Roza
Vancity_girl
joyce0606
Sugarfall
Sarah1985
Aggi
SparklingEyes
Ezzer
Mamsie
Lynn_
Supertalentje
Monnie
Lady4
TNMN
Snoopy
Anousch91
Monte
Kat1980
Aimee
Curious
Nora
Highway
Theeleut
Caramba
Tsjip
Stuiterbal
koNijntje
Niene
Mees
Rouge
Makamba
piene1983
Gizmo
PluDan
kwak
Linda
Bloem86
M@niek
Smaragdje
Tinkebell
Steep
Earane
Tania
Raindrop
Travelgurly
Marin
Miccie
Lady Starstruck
yes1984
Roodkapje
Viva
*Troela*
sharky
Pien
Zwerver
woezel
Blond
Flip Fluitketel
Coco
Suus
vlindertje
Ugly Betty
Océane
Laced
CCC
Poisongirl
meisje
Pussycat
VeryCherry
Susan
Ella
Pompoen
moepie
nillis
Bruintje Beer
Clapperdie
Paper Crown
ekiaam87
TGR
Rush
Inge
Sjaantje
Sylvana
flower
Koffieleut
Annie24
Cato
Tiara
Oasis
Dora
frolic
Parisienne
Julia
Happy
Printje
Ayla
Amber-
studiebol
Muppetje
Mizzie
Happydobby
Thunder
Lindsya
Alex
PapillonRose
L!ND@
blondje1313
Caresses
vlinder-19
Muis
Linnie1985
Shy
Jasmine
SarahKey
Flower_L
Ilargi
Alyssa
mickey
Rebecca
duckie
LindaK
Liadan
Darius
Jade
129 plaatsers

Pagina 8 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 8 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Zwerver zo 29 jan 2012 - 23:59

Stofzuiger schreef:Lejow geeft geen reacties meer na de melding van de 5 cm, denk dat die even met iets anders bezig is...
Misschien dat een ander toch meer wist. Lijkt me nogal raar als Lejow hier nou zou reageren haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 8 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 0:00

wc-eend schreef:
Stofzuiger schreef:Lejow geeft geen reacties meer na de melding van de 5 cm, denk dat die even met iets anders bezig is...
Misschien dat een ander toch weer mist. Lijkt me nogal raar als Lejow hier nou zou reageren haha
Via WA bedoel ik. Vanmorgen zette ze alles in de WA aan alex en mij met de vraag of we het hier wilden melden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 0:01

Lejow en R., wat enorm schrikken.. Heel veel sterkte en succes met de geboorte van jullie dochter. Fijn om te lezen dat ze veel voor haar kunnen doen!

Gast
Gast

Bericht  Tsjip ma 30 jan 2012 - 0:01

Pffff wat een schrikken! Ik hoop dat het allemaal goedgaat... Spannend dit!

Haar naam is leuk hoor! Wink

Maarre Lejow en Lejow-baby: Zo snel kunnen we de letters niet zagen en verven hoor Wink Afgelopen weekend mailde je nog zo mooi dat we tijd zat hadden omdat de naam toch pas na de geboorte opgehangen zou worden!

Sterkte en ik hou alle updates nu goed in de gaten..

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Koffieleut ma 30 jan 2012 - 0:04

Wat vind ik het spannend (en een beetje eng), ik kijk ook steeds of er al nieuws is. Zet hem op Lejow!!!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Coco ma 30 jan 2012 - 0:05

2CKC2 schreef:Ondanks dat het onverwacht is vind ik het toch wel ietsjepietsje leuk.. Er wordt straks een lief meisje geboren, dat is toch wel heel leuk. En we weten straks haar naam!

Zet hem op Lejow..

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind er weinig leuks aan en het best ongepast. Zo vroeg bevallen geeft een hele emotionele lading met zich mee. Over de mogelijke lichamelijke complicaties van het lueve kleine meisje nog maar niet te spreken.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Ayla ma 30 jan 2012 - 0:07

Pff ik ben echt nerveus, hoop zo dat het allemaal goed gaat!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Happy ma 30 jan 2012 - 0:08

Eens met Nois.

Fantastisch dat ze straks papa en mama zijn van een mooie dochter, maar dat kleine meisje zal super hard moet knokken!

Als ik de foto´s zie van mijn nicht haar dochter, zon klein mensje tussen al die slangetjes, een luiertje die veel en veel te groot is.. Dan wil je echt niet.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 0:08

Wat een onzin dat ongepast te vinden, alsof CKC niet begrijpt of daarmee afdoet dat het heftig is.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 30 jan 2012 - 0:10

Reva schreef:Wat een onzin dan ongepast te vinden, alsof CKC niet begrijpt of daarmee afdoet dat het heftig is.

+1. Positief blijven natuurlijk ook. Natuurlijk is het ontzettend heftig en niemand gun je zo'n vroege bevalling en het zal vreselijk moeilijk voor ouders en dochter zijn, maar toch is het ook fijn dat ze het kleintje straks heeft. Heel heftig dat ze haar waarschijnlijk niet eens in de armen kan nemen, omdat ze in de couveuze moet, maar men kan tegenwoordig zo veel op medisch gebied. Ik ga er vanuit dat ze de beste zorg krijgen die ze nodig hebben, en dat die kleine meid hopelijk gewoon zo sterk genoeg is dat ze het allemaal gaat redden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Pien ma 30 jan 2012 - 0:11

Ik snap wel wat ckc bedoeld!! Ondanks dat het veel te vroeg is en het voor iedereen beter zou ijn dat de kleine nog lekker 10 weken bij mams zou blijven zitten, er staat wel een wondertje te gebeuren!! een lief klein meisje wat de wereld gaat zien, lejow en r. die papa en mama gaan worden!
de kansen zijn goed dus een beetje positief blijven is dan denk ik het beste...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 0:12

Ik persoonlijk had 'in mijn tijd' niet blij geweest als iemand toen zei het een ietsepietsie leuk te vinden...

Gast
Gast

Bericht  Darius ma 30 jan 2012 - 0:15

Ik denk dat we het topic wat gaan vervuilen als we gaan discussieren of het wel of niet gepast is, die opmerking van CKC.

En dan denk ik bovendien steeds dat er nieuws is! Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 8 561177
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 0:17

Stofzuiger schreef:Ik persoonlijk had 'in mijn tijd' niet blij geweest als iemand toen zei het een ietsepietsie leuk te vinden...

+1 en oh wat vind ik het spannend. Ook hier iemand die dit topic maar blijft refreshen.

Gast
Gast

Bericht  Darius ma 30 jan 2012 - 0:17

Tiramisu: jij stond toch eerst ook op de nominatie om te vroeg te bevallen?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 0:19

Het lijkt me verschrikkelijk, ik had zoveel in de planning staan die ik wilde doen, maar dat krijg ik er allemaal niet uit.

Mag ik even zeggen dat ik het toch altijd weer mooi vindt dat iedereen hier toch altijd voor elkaar klaarstaat, ook al kent bijna niemand iemand echt persoonlijk. Vindt dat een heel mooi verschijnsel en daar mogen we best een beetje trots op zijn!

Gast
Gast

Bericht  Caramba ma 30 jan 2012 - 0:20

Ik had vanmorgen al wat gelezen, maar niet dat het zo zou zijn.
Toen ik naar huis reed dacht ik, zal eens kijken of er al meer nieuws over Lejow bekend is.
Maar jee, hier schrik ik toch wel van.

Lejow en vriend heel veel strekte gewenst. Ik hoop dat jullie kleine meid het allemaal gaat redden en zoals ik gelezen heb, schatten de artsen, de kansen goed in.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Alex ma 30 jan 2012 - 0:20

Nois schreef:
2CKC2 schreef:Ondanks dat het onverwacht is vind ik het toch wel ietsjepietsje leuk.. Er wordt straks een lief meisje geboren, dat is toch wel heel leuk. En we weten straks haar naam!

Zet hem op Lejow..

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind er weinig leuks aan en het best ongepast. Zo vroeg bevallen geeft een hele emotionele lading met zich mee. Over de mogelijke lichamelijke complicaties van het lueve kleine meisje nog maar niet te spreken.

Eens.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Marin ma 30 jan 2012 - 0:21

Ik vind trouwens wel dat als ze bevallen is en ze Stofzuiger of Alex whatsappt die een nieuw echt 'Lejow is bevallen' topic moeten openen! Dan staat dé grote update mooi bovenaan, en krijgt ze echt een topic wat ze verdient heeft, ook al is het vol zorgen en te vroeg nu smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  frolic ma 30 jan 2012 - 0:23

heb zomaar het idee dat de laptop hier ook aan blijft staan vandaag..

beetje dubbel een vriendin is vandaag ook bevallen .. na LANG wachten .. gek is dat

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Alex ma 30 jan 2012 - 0:24

Aan mij die eervolle taak en dat topic krijgt Lejow absoluut! Dat verdient ze!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Ayla ma 30 jan 2012 - 0:25

Ja das een goeie Marin!

<p>Ik moet nog heel veel doen maar blijf maar kijken of er nieuws is... Totaal nutteloos, het zal wel vanmiddag/vanavond worden voordat ze bevallen is!

Ze zat wel snel al op 5 cm ontsluiting he?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 0:27

Darius schreef:Tiramisu: jij stond toch eerst ook op de nominatie om te vroeg te bevallen?

Ja klopt, met 32 weken mocht ik naar het ziekenhuis voor weeënremmers en longrijpingsinjecties. Vervolgens aardig wat ziekenhuisbezoekjes verder en inmiddels 39 weken zwanger vindt het kindje het alleen blijkbaar toch wel erg aangenaam daar binnen.

Maar, ja - deze vroeggeboorte van het kindje van Lejow+vriend doet wel veel met me. Vanochtend werd ik wakker met de gedachte: "het is nu precies 7 weken geleden dat we naar het ziekenhuis moesten met weeën", ik zet mijn laptop aan, ga naar het forum, en lees vervolgens het dit bericht. Ben heel hard aan het hopen dat het goed gaat met hun meisje en wat moeten zij een slopende nacht achter de rug hebben.

Gast
Gast

Bericht  Theeleut ma 30 jan 2012 - 0:29

Ach jee wat schrikken zeg! Het zit Lejow niet mee.

Heel veel succes met de bevalling en komende tijd. Ben er even stil van, wat een schrik.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 0:30

Marin schreef:
Reva schreef:Wat een onzin dan ongepast te vinden, alsof CKC niet begrijpt of daarmee afdoet dat het heftig is.

+1. Positief blijven natuurlijk ook. Natuurlijk is het ontzettend heftig en niemand gun je zo'n vroege bevalling en het zal vreselijk moeilijk voor ouders en dochter zijn, maar toch is het ook fijn dat ze het kleintje straks heeft. Heel heftig dat ze haar waarschijnlijk niet eens in de armen kan nemen, omdat ze in de couveuze moet, maar men kan tegenwoordig zo veel op medisch gebied. Ik ga er vanuit dat ze de beste zorg krijgen die ze nodig hebben, en dat die kleine meid hopelijk gewoon zo sterk genoeg is dat ze het allemaal gaat redden.
Eens.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: