Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mmm toch niet zo handig gezegd topic...

+4
Lonely Goatherd
Twellie
Slakje
Printje
8 plaatsers

Ga naar beneden

mmm toch niet zo handig gezegd topic... Empty mmm toch niet zo handig gezegd topic...

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 8:45

Ik had vandaag een mmm- toch- niet -zo- handig -gezegd -moment...

Mijn grote held R was aan het spelen en opeens totale paniek want er zat een babykreeft op zijn speelmat.
Onderzoek wees uit dat het gewoon een mier was maar meneer durfde niet in de buurt te komen. Dus ik haal dat miertje weg maar wat wil ik als grapje doen...

Ik zeg; ow nee R hij bijt in je billen hap hap...


Mmmm niet zo handig want mijn heldhaftige zoon was helemaal overstuur...

Jullie nog een mmm niet zo handig moment gehad?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mmm toch niet zo handig gezegd topic... Empty Re: mmm toch niet zo handig gezegd topic...

Bericht  Slakje wo 1 mei 2013 - 8:52

We hebben een keertje 'papa is een monster' in bed gespeeld. Nu is ze doodsbang van papa in bed. Ze gaat wel altijd kijken als hij slaapt, hoor, maar komt niet in de buurt van het bed. Ze klampt zich helemaal aan mij vast als we op bed gaan zitten en papa zit ook in het bed. Dit trouwens altijd in de ochtend/middag, nooit 's avonds om bij ons te slapen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

mmm toch niet zo handig gezegd topic... Empty Re: mmm toch niet zo handig gezegd topic...

Bericht  Twellie wo 1 mei 2013 - 9:34

Vanmiddag reed ik door rood bij een flitspaal door een slimmerd voor mij die ineens bijna stil ging staan en toen gooide ik er een wat minder handige term uit waarvan ik hoop dat mijn dochter het niet heeft onthouden.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

mmm toch niet zo handig gezegd topic... Empty Re: mmm toch niet zo handig gezegd topic...

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 9:37

haha Twellie ik hoop het mee voor je.

Wij zaten maandag bij mijn moeder in de auto toen een gek ons voorbij raasde. Dus mijn moeder zei een bepaald L woord en vanuit de achterbank hoor ik L? stoute meneer een l? ....

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mmm toch niet zo handig gezegd topic... Empty Re: mmm toch niet zo handig gezegd topic...

Bericht  Lonely Goatherd wo 1 mei 2013 - 13:37

Printje schreef:haha Twellie ik hoop het mee voor je.

Wij zaten maandag bij mijn moeder in de auto toen een gek ons voorbij raasde. Dus mijn moeder zei een bepaald L woord en vanuit de achterbank hoor ik L? stoute meneer een l? ....

Whahaha! Wat heerlijk leergierig. nerd
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

mmm toch niet zo handig gezegd topic... Empty Re: mmm toch niet zo handig gezegd topic...

Bericht  Paper Crown wo 1 mei 2013 - 18:37

Ah, echt een held op sokken is R printje!

Ik leg Julian in zijn wippertje op de eettafel als ik aan 't koken ben, dan spelen we wat en dan maken we wat plezier maar sindskort is hij helemaal idolaat van zijn bal, dus mijn man kwam thuis en ik ging uit Julians zicht op de stoel zitten aan de eettafel en ik weet niet wat er precies gebeurde maar Julian trapte zijn balletje en 't balletje viel keurig in 't babykuipje van de Tripptrapp dus mijn man zegt: 'jaaaaaaaaa goooaal' en toen riep ik heel hard: 'jaaaaaaaaaaaaaaaaaa' waarop Julian een pruillipje trekt en heel hard begint te huilen, blijkbaar kwam 't zo onverwachts voor hem, en hij bleek snikken. O, wat voelde ik me slecht!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

mmm toch niet zo handig gezegd topic... Empty Re: mmm toch niet zo handig gezegd topic...

Bericht  missy. wo 1 mei 2013 - 19:45

Maandag gingen we nog een stukje wandelen na het eten in het bos. Halverwege moest mijn man plassen (jaja ik weet het, dat mag niet) en zegt tegen onze dochter: "dag dag." incl zwaaien. Ze dacht echt dat mijn man weg zou gaan en moest heel hard huilen.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mmm toch niet zo handig gezegd topic... Empty Re: mmm toch niet zo handig gezegd topic...

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 21:37

hahaha pc, zoiets heb ik idd ook ooit gedaan. Arme J Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mmm toch niet zo handig gezegd topic... Empty Re: mmm toch niet zo handig gezegd topic...

Bericht  Lejow wo 1 mei 2013 - 22:42

Paper Crown schreef:Ah, echt een held op sokken is R printje!

Ik leg Julian in zijn wippertje op de eettafel als ik aan 't koken ben, dan spelen we wat en dan maken we wat plezier maar sindskort is hij helemaal idolaat van zijn bal, dus mijn man kwam thuis en ik ging uit Julians zicht op de stoel zitten aan de eettafel en ik weet niet wat er precies gebeurde maar Julian trapte zijn balletje en 't balletje viel keurig in 't babykuipje van de Tripptrapp dus mijn man zegt: 'jaaaaaaaaa goooaal' en toen riep ik heel hard: 'jaaaaaaaaaaaaaaaaaa' waarop Julian een pruillipje trekt en heel hard begint te huilen, blijkbaar kwam 't zo onverwachts voor hem, en hij bleek snikken. O, wat voelde ik me slecht!

Dat had ik een poosje geleden, er gebeurde iets op de snelweg waar ik erg van schrok, moest boven op de rem en flink uitwijken en B zat achterin lekker te spelen.
Ik ik gooide er wat boze (wel vrij nette) termen uit, met een behoorlijk boze stem. Iets als 'kijk uit je doppen, idioot!' En ik draai me om, om te kijken of ik nu wel veilig naar rechts kon (met nog steeds een boos gezicht) en mijn blik kruist die van B.
En ik zie ineens een heel zielig pruillipje, 2 hele grote ogen en vervolgens een keiiiiiiihard gekrijs.
Arme kind schrok zich dood :nopompom: :nopompom: van mij
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

mmm toch niet zo handig gezegd topic... Empty Re: mmm toch niet zo handig gezegd topic...

Bericht  Jezzie do 2 mei 2013 - 4:43

Haha Pc en Lejow! Dat heeft mijn vriend ook een keer gedaan.

L lag in bed en was wakker geworden. Ze lag heel hard te gillen. Mijn vriend ging naar haar toe en zwaaide hard de deur open en zei met een best luide stem 'Ja, wat lig jij hier te gillen!' L trok een pruillipje en begon heel hard te huilen!
Vriend heeft ook best even moeite moeten doen om haar stil te krijgen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mmm toch niet zo handig gezegd topic... Empty Re: mmm toch niet zo handig gezegd topic...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum