Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

+125
Arwyn
Roza
Vancity_girl
joyce0606
Sugarfall
Sarah1985
Aggi
SparklingEyes
Ezzer
Mamsie
Lynn_
Supertalentje
Monnie
Lady4
TNMN
Snoopy
Anousch91
Monte
Kat1980
Aimee
Curious
Nora
Highway
Theeleut
Caramba
Tsjip
Stuiterbal
koNijntje
Niene
Mees
Rouge
Makamba
piene1983
Gizmo
PluDan
kwak
Linda
Bloem86
M@niek
Smaragdje
Tinkebell
Steep
Earane
Tania
Raindrop
Travelgurly
Marin
Miccie
Lady Starstruck
yes1984
Roodkapje
Viva
*Troela*
sharky
Pien
Zwerver
woezel
Blond
Flip Fluitketel
Coco
Suus
vlindertje
Ugly Betty
Océane
Laced
CCC
Poisongirl
meisje
Pussycat
VeryCherry
Susan
Ella
Pompoen
moepie
nillis
Bruintje Beer
Clapperdie
Paper Crown
ekiaam87
TGR
Rush
Inge
Sjaantje
Sylvana
flower
Koffieleut
Annie24
Cato
Tiara
Oasis
Dora
frolic
Parisienne
Julia
Happy
Printje
Ayla
Amber-
studiebol
Muppetje
Mizzie
Happydobby
Thunder
Lindsya
Alex
PapillonRose
L!ND@
blondje1313
Caresses
vlinder-19
Muis
Linnie1985
Shy
Jasmine
SarahKey
Flower_L
Ilargi
Alyssa
mickey
Rebecca
duckie
LindaK
Liadan
Darius
Jade
129 plaatsers

Pagina 10 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 1:27

Lejow heel veel sterkte meid! Ik hoop dat jullie meisje gezond ter wereld word gebracht! We denken aan je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 1:28

Ayla schreef:
Inge schreef:
Ayla schreef:CKC ik denk (en dit is écht niet lullig bedoeld) dat je pas snapt wat Lejow nu doormaakt als je zelf zwanger bent, en dat je dan ook snapt waarom je opmerking nu ongepast is. Ik vind ook positief denken, maar er is nu zoveel spanning dat positief denken even niet lukt, je hoopt alleen maar dat je kindje gezond ter wereld komt en het allemaal red. Snap je?

En dan ben ik van mening dat deze opmerking naar CKC niet echt tactisch is gezien de situatie waarin CKC zelf zit

Mijn duimen draaien overuren voor Lejow

Nee weet ik, daarom benadruk ik nog is dat het niet lullig bedoeld is, maar ik kon het ook niet tactischer neerzetten.
Maar wel oordelen over CKC en haar misschien niet heel tactische, maar wel goed bedoelde post? Bij CKC zit er niets kwaads achter. Ik vind jouw opmerking eerder laag en pijnlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 1:30

Kom op mensen, laten we gewoon weer ontopic gaan. CKC haar opmerking was goed bedoelt, bij sommige kwam het een beetje raar over, laten we er nu over ophouden. Zoals Pompoen zegt, dit doet het topic meer kwaad dan goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Thunder ma 30 jan 2012 - 1:31

Zelda schreef:Kom op mensen, laten we gewoon weer ontopic gaan. CKC haar opmerking was goed bedoelt, bij sommige kwam het een beetje raar over, laten we er nu over ophouden. Zoals Pompoen zegt, dit doet het topic meer kwaad dan goed.
+1! Ga er toch allemaal niet te lang op door zeg...

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Stuiterbal ma 30 jan 2012 - 1:31

Zelda schreef:Kom op mensen, laten we gewoon weer ontopic gaan. CKC haar opmerking was goed bedoelt, bij sommige kwam het een beetje raar over, laten we er nu over ophouden. Zoals Pompoen zegt, dit doet het topic meer kwaad dan goed.

+1 Er is genoeg gezegd geworden daarover !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Kat1980 ma 30 jan 2012 - 1:32

Jeetje wat schrikken zeg!
Ik wil je heel veel sterkte wensen Lejow en man. Ik krijg er gewoon de kriebels van, omdat ik precies weet wat je meemaakt. Ik las ergens dat de kleine op 1600 gram wordt geschat, dat is wel een heel mooi gewicht. Mijn mannetje was een week ouder toen hij geboren werd en die was maar 1410 gram bij de geboorte (en is nu een stoere grote kerel van 3). Mijn duimen draaien overuren!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Inge ma 30 jan 2012 - 1:36

Ga vanaf mijn werk dit topic / yes in de gaten houden

Mijn duimen draaien nog steeds overuren
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Nora ma 30 jan 2012 - 1:37

Ben heel benieuwd wanneer er weer een update is Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 561177
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Monte ma 30 jan 2012 - 1:41

Jeetje kom ik op het forum, 16 pagina's in dit topic al en ik ben me rot geschrokken dit had ik echt niet verwacht. Hopelijk gaat het allemaal goed komen met het kleine meisje en met lejow.

Weet iemand hoe gevaarlijk een infectie voor lejow kan zijn? Want hoewel de baby natuurlijk heel kwetsbaar is lijkt me een infectie in je baarmoeder ook nog eens gevaarlijk voor de moeder(lejow) of dat niet?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Shy ma 30 jan 2012 - 1:42

Nora schreef:Ben heel benieuwd wanneer er weer een update is Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 561177

Ik ook, ik ben blij dat ik niet aan het werk ben kan ik dit topic in de gaten houden!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Paper Crown ma 30 jan 2012 - 1:46

Ik had een reactie getikt, maar weet je Ayla, jouw opmerking is zo onder de gordel dat ik niet eens meer woorden vuil ga maken hieraan. Ik weet wel beter. Kies jij maar: of een kindje veel te vroeg of geen kindje at all.. Natuurlijk hoop je dat het kindje tot 40wkn zitten blijft, maar dat is nou eenmaal niet zo.. wat wil je dan een leeg wiegje??


Laatst aangepast door 2CKC2 op ma 30 jan 2012 - 1:46; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Muis ma 30 jan 2012 - 1:46

Monte schreef:Jeetje kom ik op het forum, 16 pagina's in dit topic al en ik ben me rot geschrokken dit had ik echt niet verwacht. Hopelijk gaat het allemaal goed komen met het kleine meisje en met lejow.

Weet iemand hoe gevaarlijk een infectie voor lejow kan zijn? Want hoewel de baby natuurlijk heel kwetsbaar is lijkt me een infectie in je baarmoeder ook nog eens gevaarlijk voor de moeder(lejow) of dat niet?

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 1:47

Voor hen die mijn nummer hebben (Inge?) en die een evt. update eerder zien dan ik, willen jullie me contacten? Ik probeer mee te kijken maar moet vanmiddag werken.... Heb Lejow zelf wel al gewhatsapp't, maar ik hoop - echt ik hoop 't zo.. - dat die nu 'goed' bevalt en dat de 'aftermath' mee valt..

@CKC; let it go, we weten hoe je het bedoelt en je hebt je hart op de juiste plek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Kat1980 ma 30 jan 2012 - 1:47

Monte en Muis: Ik weet niet hoe het precies bij Lejow zit, maar ik had al een week gebroken vliezen bij mijn zoon en toen was er dus ook infectie gevaar (omdat je open ingang hebt en er bacteriën naar binnen kunnen zeg maar). Toen ik koorts kreeg, moest ik ook bevallen omdat de kans op infecties toen nog groter was. Volgens mij was dit meer een gevaar voor mijn kindje dan voor mezelf, maar wij hebben er dus niks aan over gehouden. Kreeg ook meteen antibiotica in het ziekenhuis trouwens.


Laatst aangepast door Kat1980 op ma 30 jan 2012 - 1:56; in totaal 1 keer bewerkt
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  LindaK ma 30 jan 2012 - 1:49

Muis schreef:
Monte schreef:Jeetje kom ik op het forum, 16 pagina's in dit topic al en ik ben me rot geschrokken dit had ik echt niet verwacht. Hopelijk gaat het allemaal goed komen met het kleine meisje en met lejow.

Weet iemand hoe gevaarlijk een infectie voor lejow kan zijn? Want hoewel de baby natuurlijk heel kwetsbaar is lijkt me een infectie in je baarmoeder ook nog eens gevaarlijk voor de moeder(lejow) of dat niet?

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!

Ik heb destijds ook een infectie in de baarmoeder gehad, waardoor D.aan waarschijnlijk te vroeg kwam. Ik heb daar zelf niets aan over gehouden...ben direct aan de antibiotica gezet, toen m'n vliezen braken tot een tijdje na de bevalling.
Maar ik weet niet in hoeverre mijn verhaal overeenkomt met dat aan Lejow!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  LindaK ma 30 jan 2012 - 1:49

Kat1980 schreef:Monte en Muis: Ik weet niet hoe het precies bij Lejow zit, maar ik had al een week gebroken vliezen bij mijn zoon en toen was er dus ook infectie gevaar (omdat je open ingang hebt en er bacteriën naar binnen kunnen zeg maar). Toen ik koorts kreeg, moest ik ook bevallen omdat de kans op infecties toen nog groter was. Volgens mij was dit meer een gevaar voor mijn kindje dan voor mezelf, maar wij hebben er dus niks aan over gehouden

Ja..zo dus ongeveer smile haha, tegelijk Kat!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Kat1980 ma 30 jan 2012 - 1:52

LindaK schreef:
Kat1980 schreef:Monte en Muis: Ik weet niet hoe het precies bij Lejow zit, maar ik had al een week gebroken vliezen bij mijn zoon en toen was er dus ook infectie gevaar (omdat je open ingang hebt en er bacteriën naar binnen kunnen zeg maar). Toen ik koorts kreeg, moest ik ook bevallen omdat de kans op infecties toen nog groter was. Volgens mij was dit meer een gevaar voor mijn kindje dan voor mezelf, maar wij hebben er dus niks aan over gehouden

Ja..zo dus ongeveer smile haha, tegelijk Kat!

Helaas beide ervaringsdeskundigen Wink
Of topic: Maar jij houdt het lekker lang vol dit keer.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Alex ma 30 jan 2012 - 1:53

Bazinga schreef:@CKC; let it go, we weten hoe je het bedoelt en je hebt je hart op de juiste plek.

+1.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 1:53

Jeetje wat heftig. Ik ga duimen dat alles goed gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Ayla ma 30 jan 2012 - 1:56

Kan nog 20x gaan uitleggen dat ik het echt niet lullig bedoeld heb, het is bij jou lullig overgekomen, en ik had niet begrepen dat jij bedoelde dat je liever een kindje met 28 weken gezond hebt dan geen kindje. Zo goed? Verder ga ik er niet meer op in, kan het toch niet meer goedpraten.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 1:57

Ik ben er ook steeds mee bezig. Kan ook wel huilen (nu is daar tegenwoordig ook niet heel veel voor nodig). Ik hoop zo dat het goed gaat met Lejow en baby. Ze gaan een heftige tijd tegemoet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  LindaK ma 30 jan 2012 - 1:59

Kat1980 schreef:
LindaK schreef:
Kat1980 schreef:Monte en Muis: Ik weet niet hoe het precies bij Lejow zit, maar ik had al een week gebroken vliezen bij mijn zoon en toen was er dus ook infectie gevaar (omdat je open ingang hebt en er bacteriën naar binnen kunnen zeg maar). Toen ik koorts kreeg, moest ik ook bevallen omdat de kans op infecties toen nog groter was. Volgens mij was dit meer een gevaar voor mijn kindje dan voor mezelf, maar wij hebben er dus niks aan over gehouden

Ja..zo dus ongeveer smile haha, tegelijk Kat!

Helaas beide ervaringsdeskundigen Wink
Of topic: Maar jij houdt het lekker lang vol dit keer.

Goed hè smile
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Susan ma 30 jan 2012 - 1:59

Ik ben er ook mee bezig, ik heb ook geen **** gedaan voor de rest, maar goed, het is ook wel fijn dat mensen stil staan bij elkaars moeilijkheden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Caramba ma 30 jan 2012 - 1:59

Iedere keer wanneer ik dit topic zie en hoeveel reacties/pagina's er zijn, hoop ik steeds dat er een update tussen zal zitten, maar nog steeds niet dus.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Anousch91 ma 30 jan 2012 - 2:00

Spetterdespat schreef:Iedere keer wanneer ik dit topic zie en hoeveel reacties/pagina's er zijn, hoop ik steeds dat er een update tussen zal zitten, maar nog steeds niet dus.

+1

Anousch91
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 10 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum