Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Printje do 11 okt 2012 - 7:59

Grrr ik ben echt zo boos. Een week of 2? geleden vertelde ik hier al dat ze op de opvang R een luier hadden aangetrokken. Ik heb ze daarop aangesproken en met R herhaalt dat hij altijd moet zeggen als hij moet plassen.

Nu kom ik hem vandaag halen.........weer een luier aan Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad want er was een invalster en anders was het te druk...euh ja doei...kom op zeg. Ja zegt ze maar hij is de hele tijd gewoon op de wc geweest hoor..nou dan heeft hij die luier ook niet nodig.

En ze had hem in bed gelegd omdat ze niet wist dat hij maanden al niet meer slaapt.....kennelijk had meneer het och een keer nodig want hij sliep anderhalf uur, maar gevolg nu is dat hij nu nog klaarwakker is.....


Zo dat is eruit...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Re: Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 8:00

Klachtenformulier vragen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Re: Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Printje do 11 okt 2012 - 8:01

Ja daar denk ik idd onderhand wel aan......
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Re: Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Liadan do 11 okt 2012 - 8:02

Ik kan me voorstellen dat je daar heel erg pissig over bent. Ik zou ze daar zeker op aanspreken of zelfs een klacht indienen. Schijnbaar hebben ze hun zaken niet helemaal in orde want ook een invalkracht moet weten of een kind wel of niet slaapt en ook al heb je het druk, je doet een kind dan toch niet voor het gemak een luier aan confused .
Stond die invalster alleen op de groep, zonder een vaste andere leidster?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Re: Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Printje do 11 okt 2012 - 8:04

Liadan; ja ze stond alleen idd, Ik dacht altijd dat ze een map met belangrijke zaken hadden maar kennelijk dus niet...


ps. ik stuur morgen het tijdschrift op, was het op school vergeten!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Re: Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 8:04

Wat ik overigens wel een verschil zou vinden: is hij écht zindelijk, of is hij zindelijk omdat jij hem op gezette tijden op de wc zet? Als hij zelf namelijk nog niet aangeeft dat hij moet plassen en hij dus alleen klokzindelijk is, dan begrijp ik het ergens ook wel.
Niet dat jij daar wat mee kunt overigens en niet dat dat het goedpraat, maar de werkdruk in de kinderopvang is momenteel ook enorm, helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Re: Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Printje do 11 okt 2012 - 8:05

Nee hij is echt al maanden zindelijk. Ik zet hem nooit op de wc, hij geeft dit zelf keurig aan. We gaan dagjes weg etc etc zonder luiers en ongelukjes gebeuren nooit meer. Hij geeft het aan en kan ook al goed even ophouden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Re: Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 8:06

Dan zou ik sowieso een gesprek aangaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Re: Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Printje do 11 okt 2012 - 8:09

Het gebeurt overigens ook niet alleen maar bij R, ik hoor andere moeders hier ook over mopperen. Ik snap dat de werkdruk hoog ligt maar om dan zindelijke peuters maar luiers aan te trekken, en dan zeggen maar hij is de hele tijd droog geweest...das mooi maar hij draagt al maanden geen luiers meer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Re: Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 8:11

Ik zou het overigens niet kunnen laten om de sneer te geven: "Als jullie stopten met zindelijke kinderen luiers te geven en zo je werkgever onnodig op kosten te jagen, hoefden zij ook al iets minder krom te liggen om jouw maandelijkse salaris te betalen."

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Re: Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Printje do 11 okt 2012 - 8:12

Maple schreef:Ik zou het overigens niet kunnen laten om de sneer te geven: "Als jullie stopten met zindelijke kinderen luiers te geven en zo je werkgever onnodig op kosten te jagen, hoefden zij ook al iets minder krom te liggen om jouw maandelijkse salaris te betalen."

hahhaaha das een goeie! Ik ga hem onthouden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Re: Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Stokstaartje do 11 okt 2012 - 8:57

scheelt ook nog tijd en werk als ze R en die andere kinderen geen luier om doen!
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Re: Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Jezzie do 11 okt 2012 - 9:05

Nou wat raar dat ze dat doen! Ik zou idd je klacht laten horen!
Ik ben zelf invalkracht in de kinderopvang, maar bij ons hangen er overal briefjes of staat in een map welke kinderen wel of niet slapen en hoe lang ze dan mogen slapen.
En als ik zie dat een kind geen luier om heeft als hij binnen komt, ga ik hem echt geen luier om doen! Hooguit vraag ik een keer extra of ze moeten plassen als ik twijfel of ze al helemaal zindelijk zijn!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang Empty Re: Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum