DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Heb je veel kosten gemaakt ?
Ik word sowieso al kriebelig bij het idee dat mijn auto langer dan 1 dag weg zal zijn als ze met me hebben afgesproken dat het dezelfde dag klaar zou zijn.
Oke ik kan me voorstellen dat er onvoorziene zaken aan bod komen, die ze sowieso eerst ten alle tijden met mij dan moeten overleggen.
Maar wat jammer dat je niet zomaar in een andere auto durft te rijden. Ik vind dat al lang leuk Gewoon doen joh je bent toch verzekerd hahaah
Ik word sowieso al kriebelig bij het idee dat mijn auto langer dan 1 dag weg zal zijn als ze met me hebben afgesproken dat het dezelfde dag klaar zou zijn.
Oke ik kan me voorstellen dat er onvoorziene zaken aan bod komen, die ze sowieso eerst ten alle tijden met mij dan moeten overleggen.
Maar wat jammer dat je niet zomaar in een andere auto durft te rijden. Ik vind dat al lang leuk Gewoon doen joh je bent toch verzekerd hahaah
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Nou het zou ook niet in 1 dag klaar wezen dus dat scheelt
En ja ze hebben mij ook tussendoor verteld wat er allemaal aan was en zo.
En ja ze hebben mij ook tussendoor verteld wat er allemaal aan was en zo.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nou de kosten valt op zich wel mee wat ik gemaakt heb.
Maar ik ga hem halen, heb wel beetje van de prijs afgepraat. Ze hadden al minder werkuren berekent en nog meer dingen (ja kunnen ze wel mooi zeggen) maar heb er toch nog extra afgekregen
Tot later!
Maar ik ga hem halen, heb wel beetje van de prijs afgepraat. Ze hadden al minder werkuren berekent en nog meer dingen (ja kunnen ze wel mooi zeggen) maar heb er toch nog extra afgekregen
Tot later!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Gelukkig Ibbeltje, blij dat je'm zo weer hebt!
Middag Maple!
Middag Maple!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb figuurcorrigerende body's gekocht bij de Action. Ben toch dikker dan ik dacht
Gast- Gast
Haha, hoezo ben je dikker dan je dacht?Zelda schreef:Ik heb figuurcorrigerende body's gekocht bij de Action. Ben toch dikker dan ik dacht
Ik wil nog zo`n hemdje kopen bij de Action!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zelda schreef:Ik heb figuurcorrigerende body's gekocht bij de Action. Ben toch dikker dan ik dacht
Had ik dat niet tegen jou gezegd van die body's? Ik vind ze fijn
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ja, ben vandaag naar de Action gegaan en er heb er meteen 4 gekocht.Kaboutertje schreef:Zelda schreef:Ik heb figuurcorrigerende body's gekocht bij de Action. Ben toch dikker dan ik dacht
Had ik dat niet tegen jou gezegd van die body's? Ik vind ze fijn
Gast- Gast
Ze zijn fijn hoor. Ik moest maat L/XL hebbenRush schreef:Haha, hoezo ben je dikker dan je dacht?Zelda schreef:Ik heb figuurcorrigerende body's gekocht bij de Action. Ben toch dikker dan ik dacht
Ik wil nog zo`n hemdje kopen bij de Action!
Gast- Gast
ach dat ligt niet aan jou dat ligt aan de action, als ik daar iets koop in mijn eigen maat en ik was het een keer dan past het al niet meer.
Gast- Gast
Haha, ik was ook niet blij met de maat thermoleggings die ik van de action moest hebben
Zijn die body's echt a la zwempak? Klinkt wel fijn namelijk, maar ik haat oprecht alles wat over mijn kont zit en geen string is
Zijn die body's echt a la zwempak? Klinkt wel fijn namelijk, maar ik haat oprecht alles wat over mijn kont zit en geen string is
Gast- Gast
Hoe kom ik in godsnaam achter een naam van een persoon die ik niet ken, gisteren even mee gesproken heb maar verder niks weet en dus ook zijn naam niet meer.
Stuiterbal- Kletskop
Net besloten om toch nog maar een dagje extra thuis te blijven.
Haha, wat is iedereen toch lyrisch over de kleding van de Action! Als ik daar rondloop zit er voor mijn gevoel echt nooit wat tussen...
Haha, wat is iedereen toch lyrisch over de kleding van de Action! Als ik daar rondloop zit er voor mijn gevoel echt nooit wat tussen...
Gast- Gast
Ja, a la badpak zo zien ze er ook uit idd.Reva schreef:Haha, ik was ook niet blij met de maat thermoleggings die ik van de action moest hebben
Heb er 1 gekocht met een broekje erbij zeg maar, de hele body....de rest zijn gewoon jurkjes, dus zonder broekje er aan.
Laatst aangepast door Zelda op di 31 jan 2012 - 3:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Volgens mij vallen de kleren van de action sowieso al kleiner !
Stuiterbal- Kletskop
Zelda schreef:Ja, a la badpak zo zien ze er ook uit idd.Reva schreef:Haha, ik was ook niet blij met de maat thermoleggings die ik van de action moest hebben
Heb er 1 gekocht met een broekje erbij zeg maar, de hele body....de rest zijn gewoon jurkjes, dus zonder broekje er aan.
Brrr
Gast- Gast
Ik prent mezelf dat maar in jaStella_ schreef:Volgens mij vallen de kleren van de action sowieso al kleiner !
Gast- Gast
't valt meeReva schreef:Zelda schreef:Ja, a la badpak zo zien ze er ook uit idd.Reva schreef:Haha, ik was ook niet blij met de maat thermoleggings die ik van de action moest hebben
Brrr
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik prent mezelf dat maar in jaStella_ schreef:Volgens mij vallen de kleren van de action sowieso al kleiner !
Dat is gewoon een feit !
Stuiterbal- Kletskop
Zelda schreef:Ik prent mezelf dat maar in jaStella_ schreef:Volgens mij vallen de kleren van de action sowieso al kleiner !
Ik had die body in Maat M/L
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Die zag ik niet eens, maar denk dat ie mij ook niet had gepast, dus maar goed dat ik ze in deze maat gekocht heb..Kaboutertje schreef:Zelda schreef:Ik prent mezelf dat maar in jaStella_ schreef:Volgens mij vallen de kleren van de action sowieso al kleiner !
En als jij M/L nodig had, dan vallen ze inderdaad klein
Gast- Gast
Zelda schreef:Die zag ik niet eens, maar denk dat ie mij ook niet had gepast, dus maar goed dat ik ze in deze maat gekocht heb..Kaboutertje schreef:Zelda schreef:Ik prent mezelf dat maar in jaStella_ schreef:Volgens mij vallen de kleren van de action sowieso al kleiner !
En als jij M/L nodig had, dan vallen ze inderdaad klein
Ik zei het toch het is een feit !
Stuiterbal- Kletskop
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: