DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Uhuh, maar ik moet er nog een beetje aan wennen omdat ik ze 'vroegah' nooit droeg toen ik nog krom liepIbbeltje schreef:Sjaan leuk toch rokjes !
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:mm dat staat dan weer niet op mijn zak, wel dat het te gebruiken is in soep.. Oke, doe ik dat ook niet weer.
Heb jij een zak dan, dat lijkt me ook al niet goed
Gast- Gast
Reva schreef:Als ze je ontslaan in het ziekenhuis, maar je gaat het zelf niet redden thuis omdat je nog zwak etc bent, kan je dan altijd tijdelijk naar een verzorgingshuis?
Als er plek is wel.
Gast- Gast
Zelda, ik hoop zo voor je dat er niks aan de hand blijkt te zijn!
Reva schreef:Lavendel schreef:mm dat staat dan weer niet op mijn zak, wel dat het te gebruiken is in soep.. Oke, doe ik dat ook niet weer.
Heb jij een zak dan, dat lijkt me ook al niet goed
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
_Leaf_ schreef:Reva schreef:Als ze je ontslaan in het ziekenhuis, maar je gaat het zelf niet redden thuis omdat je nog zwak etc bent, kan je dan altijd tijdelijk naar een verzorgingshuis?
Als er plek is wel.
Ok, dan ga ik gewoon morgen wat rondbellen. In het ziekenhuis zeiden ze van niet, maar kon het me al niet voorstellen. Thanks!!
Gast- Gast
Willen jullie ook zo graag op vakantie als je deze foto ziet?
Ik wel
Ik wel
Lavendel- Ratel
Zelda schreef:Pfff gelukkig, er was niks aan de hand. Hij was z'n telefoon oplader kwijt
Wat een opluchting Zelda !!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik heb wat in te halen!Reva schreef:Des te meer reden om ze nu veel te dragen, Sjaan
Mag ik zo nog wat foto's showen? Wil toch wel graag even van jullie horen of het echt wel kan
Oh en mijn ervaring is dat je je niet té goed voor moet doen als je langer in ziekenhuis/verzorgingstehuis/revalidatiecentrum wilt blijven...
Ooh gelukkig !!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja natuurlijk Sjaan
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Sjaantje schreef:Ik heb wat in te halen!Reva schreef:Des te meer reden om ze nu veel te dragen, Sjaan
Mag ik zo nog wat foto's showen? Wil toch wel graag even van jullie horen of het echt wel kan
Oh en mijn ervaring is dat je je niet té goed voor moet doen als je langer in ziekenhuis/verzorgingstehuis/revalidatiecentrum wilt blijven...
Ja foto's!
Fijn Zelda dat er niks is!
Lavendel- Ratel
Laat maar zien die foto's, Sjaan!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Sjaantje schreef:Ik heb wat in te halen!Reva schreef:Des te meer reden om ze nu veel te dragen, Sjaan
Ze is heel zwak en ziek, maar moet naar huis
Gast- Gast
Wie Reev? Echt belachelijk trouwens. Als je zwak en ziek bent moet je toch niet naar huis gestuurd worden..
Lavendel- Ratel
Foto's, foto's!!
Fijn Zelda.. Pfff! Rottig, dat jullie zo ongerust moesten zijn. Gelukkig goed nieuws!
Fijn Zelda.. Pfff! Rottig, dat jullie zo ongerust moesten zijn. Gelukkig goed nieuws!
Gast- Gast
In dat geva; wordt het denk een verpleeghuis.Reva schreef:_Leaf_ schreef:Reva schreef:Als ze je ontslaan in het ziekenhuis, maar je gaat het zelf niet redden thuis omdat je nog zwak etc bent, kan je dan altijd tijdelijk naar een verzorgingshuis?
Als er plek is wel.
Ok, dan ga ik gewoon morgen wat rondbellen. In het ziekenhuis zeiden ze van niet, maar kon het me al niet voorstellen. Thanks!!
Gast- Gast
Absoluut NIET door laten schemeren dat het héél misschien, mogelijk, hopelijk, dan toch wel zou gaan....!! Voet bij stuk houden, is mijn beste advies!!Reva schreef:Sjaantje schreef:Ik heb wat in te halen!Reva schreef:Des te meer reden om ze nu veel te dragen, Sjaan
Ze is heel zwak en ziek, maar moet naar huis
Foto's komen er zo aan!
Lavendel schreef:Wie Reev? Echt belachelijk trouwens. Als je zwak en ziek bent moet je toch niet naar huis gestuurd worden..
Mijn oma, dacht dat ze buikgriep had dus vannacht opgehaald met ambulance, maar er stroomt nu alleen maar bloed uit dr op het toilet (excuus). Ze moeten nog allerlei darmonderzoeken doen, maar dat zouden ze dan wel even poliklinisch doen was nu beetje druk en als ze toch niks gingen doen kon ze net zo goed naar huis Ze mag nog net even het infuus afmaken met moeite
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: