DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Lily schreef:anders moet je je vader even aan het woord laten? Of is hij ook niet zo`n onderhandelaar?
Nou aan de telefoon doe ik het wel maar pap kan daa rnog wel wat zeggen. Maar hij is ook niet een echte onderhandelaar, zijn wij geen van allen Maar wel meer dan mij.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Moeder Maria, ik ben zooo moe
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hallo meiden !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
http://www.anwb.nl/auto/onderhoud-en-reparatie/laten-repareren,/uw-rechten.html
http://www.anwb.nl/rechtshulp,/koop-en-verkoop/reparatie-en-onderhoud/Uw-rechten.html
hallo stella en hoe komt het dat je zo moe bent VC?
http://www.anwb.nl/rechtshulp,/koop-en-verkoop/reparatie-en-onderhoud/Uw-rechten.html
hallo stella en hoe komt het dat je zo moe bent VC?
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Lily schreef:anders moet je je vader even aan het woord laten? Of is hij ook niet zo`n onderhandelaar?
Nou aan de telefoon doe ik het wel maar pap kan daa rnog wel wat zeggen. Maar hij is ook niet een echte onderhandelaar, zijn wij geen van allen Maar wel meer dan mij.
Maar dit heeft niet met onderhandelen of afdingen te maken, maar gewoon met van je laten horen. Zou je niet iets willen doen aan dat niet assertief zijn? Dat is echt zo'n belemmering in alle facetten van je leven.
Gast- Gast
Omdat ik 's nachts alleen maar loop te spoken, ben er elk uur uit. Heb teveel aan mijn hoofd.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Op de anwb site heb ik dit gevonden:
Reparatie duurt te lang
De
garage stelt de reparatie steeds uit. Wat zijn uw rechten? De wet geeft
geen termijn voor een reparatie of onderhoudsbeurt. Daarom is het
belangrijk om met de garage een goede afspraak te maken. Lijdt u schade
doordat de reparatie langer duurt dan afgesproken? Dan hebt u recht op
een redelijke vergoeding. Dit kan bijvoorbeeld een leenauto zijn of een
bedrag in geld.
Reparatie duurt te lang
De
garage stelt de reparatie steeds uit. Wat zijn uw rechten? De wet geeft
geen termijn voor een reparatie of onderhoudsbeurt. Daarom is het
belangrijk om met de garage een goede afspraak te maken. Lijdt u schade
doordat de reparatie langer duurt dan afgesproken? Dan hebt u recht op
een redelijke vergoeding. Dit kan bijvoorbeeld een leenauto zijn of een
bedrag in geld.
zie de vorige pagina ibbeltje daar heb ik je 2 links gegeven. (denk dezelfde als wat jij nu hebt gevonden)
Gast- Gast
Ik heb vanmorgen weer voor het eerst gewerkt naar mijn ziekte periode.
Welliswaar maar 2 uur en boventallig. En buiten het feit dat ik het fijn vond om daar te zijn, ben ik bek en bek af nu !
Jemig het was best slopend de ochtend.
Welliswaar maar 2 uur en boventallig. En buiten het feit dat ik het fijn vond om daar te zijn, ben ik bek en bek af nu !
Jemig het was best slopend de ochtend.
Stuiterbal- Kletskop
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Lily schreef:anders moet je je vader even aan het woord laten? Of is hij ook niet zo`n onderhandelaar?
Maar dit heeft niet met onderhandelen of afdingen te maken, maar gewoon met van je laten horen. Zou je niet iets willen doen aan dat niet assertief zijn? Dat is echt zo'n belemmering in alle facetten van je leven.
Nou heb er niet heel veel last van van assertiviteit alleen bij sommige dingen idd en zit wel eens te denken aan zo'n assertivitetistraining of zo.
Oh en ik heb regelmatig de garage gebeld hoor dus heb wel van mij laten horen en niet alleen laten afhangen van de garage.
Hadden ze je niet een leenauto aangeboden Ibbeltje?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Hadden ze je niet een leenauto aangeboden Ibbeltje?
Jewel, maar die heeft ze afgeslagen, dus dat argument wuiven ze zo weg.
Gast- Gast
Reva schreef:Rush schreef:Hadden ze je niet een leenauto aangeboden Ibbeltje?
Jewel, maar die heeft ze afgeslagen, dus dat argument wuiven ze zo weg.
Ja hadden ze aangeboden afgelopen vrijdag pas. Maar ja dat heb ik gedaan omdat ik gewoon niet zeker ben in onbekende auto's.
Lily> ja de links is wat ik heb gezien
ja maar die leenauto boden ze ook pas een nadat ze al anderhalve/2 weken haar auto kwijt was.
Gast- Gast
Lily schreef:ja maar die leenauto boden ze ook pas een nadat ze al anderhalve/2 weken haar auto kwijt was.
Precies...ik had er ook zelf om kunnen vragen natuurlijk maar goed was toen zo over de zeik en juist blij dat ik een garage onderweg vond die hem wilde maken dat ik daar niet aan dacht. Plus ik kon paps auto lenen en die ken ik en voel ik mijn fijner in.
Lily schreef:ja maar die leenauto boden ze ook pas een nadat ze al anderhalve/2 weken haar auto kwijt was.
Ja, dus? Ze wilde hem toch niet
Ibbel, je moet het uiteraard zelf weten, maar onzeker zijn in onbekende auto's is opzich ook een zelfvertrouwendingetje. Vreemde auto's bijten niet.
Gast- Gast
Reva schreef:Lily schreef:ja maar die leenauto boden ze ook pas een nadat ze al anderhalve/2 weken haar auto kwijt was.
Ja, dus? Ze wilde hem toch niet
Ibbel, je moet het uiteraard zelf weten, maar onzeker zijn in onbekende auto's is opzich ook een zelfvertrouwendingetje. Vreemde auto's bijten niet.
Nee klopt heb je helemaal gelijk in. ik moet dingen ook eigenlijk gewoon doen. maar ja...
nee maar eerder hadden ze er geen beschikbaar, er was pas een leenauto beschikbaar nadat die auto al anderhalve week-2 weken in de garage stond.
Gast- Gast
Lily schreef:nee maar eerder hadden ze er geen beschikbaar, er was pas een leenauto beschikbaar nadat die auto al anderhalve week-2 weken in de garage stond.
Nogmaals, dus? Al hadden er tien gesorteerd op kleur gestaan op het moment dat Ibbel haar auto ter reparatie bracht, ze wil geen leenauto. Aangeboden, maar afgeslagen. Dan kan je toch als garage heel makkelijk roepen dat mevrouw blijkbaar geen schade heeft opgelopen van het lange wachten, daar ze het aanbod in de wind heeft geslagen? Ik zeg niet dat ze het zo oplossen, maar als je een klotegarage treft en je komt aan de hand van je papa daar binnen gelopen zou ik ook de ballen uit mijn broek lachen en niet echt geneigd zijn onder de indruk te zijn of uit mezelf als garage zijnde met een oplossing te komen. Hoe ik het begrijp is ze geen vaste klant daar of iets, dus totaal geen credits opgebouwd of dat zij er baat bij hebben dat ze tevreden blijft.
Gast- Gast
Neem aan dat ze wel een goede naam willen Maar wat een man daar zei is dat ze geen nee kunnen zeggen en maar alles aannemen en ze het dus zo druk hebben. ja dat is niet mijn probleem weet ik, maar goed dat geeft wel aan waar het bij hun aan kan liggen.
ja maar dat is toch niet jou probleem dan dat ze meer werk aannemen dan dat ze aankunnen. Bovendien is het ook niet echt klantvriendelijk want als al hun klanten zolang moeten wachten ...
Gast- Gast
Nee precies dat zei ik dat het niet mijn probleem is maar ja zo gaat het dus wel allemaal lang duren.
Ik zou echt zo not amused zijn als ze mijn auto zo lang ter reperatie hielden en het afdeden met een reden "Ja we kunnen geen nee zeggen dus ja we hebben het nu eenmaal druk"
Stuiterbal- Kletskop
Nee dat gaven ze niet als reden maar dat hoorde ik ze zeggen tegen een andere klant
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: