DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
*link weg*
moest wel lachten want zowat het meerendeel was 60+ dan nog wat gewone volwassenen en wij zaten daar ongeveer als enigste jeugd haha.
moest wel lachten want zowat het meerendeel was 60+ dan nog wat gewone volwassenen en wij zaten daar ongeveer als enigste jeugd haha.
Laatst aangepast door Lily op ma 30 jan 2012 - 1:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kan me voorstellen dat dat vreemd voelde Lily.
Mijn weekend was wel leuk, gister bij Ibbeltje geweest en daarna kwam schoonmoeder eten. Ik had een heerlijke ovenschotel gemaakt met aardappel en kip, ze vonden het erg lekker gelukkig
Mijn weekend was wel leuk, gister bij Ibbeltje geweest en daarna kwam schoonmoeder eten. Ik had een heerlijke ovenschotel gemaakt met aardappel en kip, ze vonden het erg lekker gelukkig
Gast- Gast
Toch hier en daar wit buiten. Sneeuw kan ik het alleen niet noemen. Ligt er bij jullie echt sneeuw? Of noemen jullie al het wit sneeuw?
Gast- Gast
Poedersneeuw.Smikkell schreef:Toch hier en daar wit buiten. Sneeuw kan ik het alleen niet noemen. Ligt er bij jullie echt sneeuw? Of noemen jullie al het wit sneeuw?
Gast- Gast
Hier is het wit, en dat is van sneeuw en er ligt ook sneeuw. Dusja, sneeuw
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goedemiddag !!!!
Hier sneeuwt het flink...
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Hier is het meeste wel weer weg, het heeft vandaag nog niet gesneeuwd hier.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was vanmorgen extra vroeger opgestaan omdat ik om 10 uur een afspraak had met de psycholoog. Kwam al moeizaam mijn bed uit. En vlak voor ik klaar was werd er afgebeld omdat ze ziek is.
Zat ik daar met mijn goed gedrag, aangekleed en wel om de sneeuw te betreden en in de auto te stappen.
Zat ik daar met mijn goed gedrag, aangekleed en wel om de sneeuw te betreden en in de auto te stappen.
Stuiterbal- Kletskop
Fijn toch, zo'n onverwachtse vrije dag? Ik had vandaag om 12 uur ook een afspraak eigenlijk, vind eht wel fijn dat ik nu even andere dingen kan doenStella_ schreef:Ik was vanmorgen extra vroeger opgestaan omdat ik om 10 uur een afspraak had met de psycholoog. Kwam al moeizaam mijn bed uit. En vlak voor ik klaar was werd er afgebeld omdat ze ziek is.
Gast- Gast
AAAARGH!! Ik word helemaal gek van Welzorg met een stomme uitleenservice... Ik probeer al sinds woensdag een rolstoel te lenen maar het lukt niet en ze bellen niet terug, zijn soms zelfs onbereikbaar...nu zit ik weer te wachten tot er iemand terug belt...niemand weet iets!
Ik had al lang 10x een rolstoel kunnen halen in de tijd die ik er nu al aan besteed heb...GRRR!
Ik had al lang 10x een rolstoel kunnen halen in de tijd die ik er nu al aan besteed heb...GRRR!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ligt op de grasvelden toch wel een paar cm. Op de weg is alles alweer weggesmolten.Smikkell schreef:Toch hier en daar wit buiten. Sneeuw kan ik het alleen niet noemen. Ligt er bij jullie echt sneeuw? Of noemen jullie al het wit sneeuw?
Gast- Gast
Stella_ schreef:Goedemiddag !!!!
Waar is hier ongeveer?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Yummie, ik ga zo zuurkoolstamppot maken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Er valt nu wel wat uit de lucht, maar ik vind het de naam sneeuw niet waardBruce schreef:Hier ligt op de grasvelden toch wel een paar cm. Op de weg is alles alweer weggesmolten.Smikkell schreef:Toch hier en daar wit buiten. Sneeuw kan ik het alleen niet noemen. Ligt er bij jullie echt sneeuw? Of noemen jullie al het wit sneeuw?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Er valt nu wel wat uit de lucht, maar ik vind het de naam sneeuw niet waardBruce schreef:Hier ligt op de grasvelden toch wel een paar cm. Op de weg is alles alweer weggesmolten.Smikkell schreef:Toch hier en daar wit buiten. Sneeuw kan ik het alleen niet noemen. Ligt er bij jullie echt sneeuw? Of noemen jullie al het wit sneeuw?
't ziet er hier wel uit alsof het elk moment kan gaan sneeuwen, de kleur van de lucht is zo...intens!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Stella_ schreef:Goedemiddag !!!!
Waar is hier ongeveer?
Limburg
Stuiterbal- Kletskop
Zelda schreef:Fijn toch, zo'n onverwachtse vrije dag? Ik had vandaag om 12 uur ook een afspraak eigenlijk, vind eht wel fijn dat ik nu even andere dingen kan doenStella_ schreef:Ik was vanmorgen extra vroeger opgestaan omdat ik om 10 uur een afspraak had met de psycholoog. Kwam al moeizaam mijn bed uit. En vlak voor ik klaar was werd er afgebeld omdat ze ziek is.
Ja dat klopt en aangezien ik toch al aangekleed was, ben ik maar gaan poetsen
Stuiterbal- Kletskop
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: