DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Goedemorgen !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
+1 Ik reed een keer vlak achter een auto die ineens van rechts naar links over de weg rolde en weer terug en uiteindelijk tegen de vangrail belandde. Was flink wat keren over de kop gegaan. Ik ben toen uiteindelijk meteen doorgereden omdat ik zag dat een vrachtwagen meteen aan de kant ging staan en nog een heleboel andere auto's ook en ik zag dat de bestuurder een arm uit het raam deed, dus dat er in ieder geval nog leven in zat. Maar ben me wel rotgeschrokken toen.VeryCherry schreef:Ik zou ook stoppen hoor, als ik als een van de eerste ter plaatse ben, niet als er al een hele meute omheen staat te hannesen. Ik heb een schuwhekel aan sensatiezoekers. Dus als ik stop, moet ik daadwerkelijk wat kunnen doen.
Wat goed van je vader dat hij zo doortastend was samen met die vrouw! Ik weet niet of ik zelf iets zinvols zou kunnen bijdragen.
Gast- Gast
En even heel wat anders: ik ben sinds een paar weken heel goed bezig met afvallen, maar voel nu zo'n drang om alles wat los en vast zit te vreten. We hebben hier een kast vol koekjes en chips dus het kan heel makkelijk, maar zou het zo zonde vinden. Pffff *constante strijd*
Gast- Gast
Jeetje VC dat lijkt me best heftig om mee te maken.
Ik zou zeker stoppen op het moment dat ik zoiets zie. Dan gaat er een knop op nul bij mij en doe ik er alles aan om te helpen daar waar ik kan.
Een aantal jaren terug heb ik idd ook iets mee gemaakt als eerste.
Ik was op het station en daar was een liftschacht. Een ramen wasser stond met zijn ladder op de roltrap (die stond afgebakend en stil) om zo de 10 meter hoge liftschacht te poetsen.
In een flits rende er iemand voorbij om de trein te halen en sprong over het rood wit lint bij de roltrap waardoor die weer werd geactiveerd. De ladder viel eronder uit en die man viel echt minstens 8 meter naar beneden.
Ik heb het zien gebeuren en ben er meteen op af gerend.
Het ging allemaal zo snel maar wat was ik blij dat ik erbij was. Ik heb hem gekalmeerd (schoot in de stress van de pijn en trok helemaal bleek weg) Ambulance gebeld en die man bij bewustzijn proberen te houden !
Ik moet zeggen dat ik daarna redelijk ontdaan was ervan.
Ik zou zeker stoppen op het moment dat ik zoiets zie. Dan gaat er een knop op nul bij mij en doe ik er alles aan om te helpen daar waar ik kan.
Een aantal jaren terug heb ik idd ook iets mee gemaakt als eerste.
Ik was op het station en daar was een liftschacht. Een ramen wasser stond met zijn ladder op de roltrap (die stond afgebakend en stil) om zo de 10 meter hoge liftschacht te poetsen.
In een flits rende er iemand voorbij om de trein te halen en sprong over het rood wit lint bij de roltrap waardoor die weer werd geactiveerd. De ladder viel eronder uit en die man viel echt minstens 8 meter naar beneden.
Ik heb het zien gebeuren en ben er meteen op af gerend.
Het ging allemaal zo snel maar wat was ik blij dat ik erbij was. Ik heb hem gekalmeerd (schoot in de stress van de pijn en trok helemaal bleek weg) Ambulance gebeld en die man bij bewustzijn proberen te houden !
Ik moet zeggen dat ik daarna redelijk ontdaan was ervan.
Stuiterbal- Kletskop
Gadver, wat naar om mee te maken Stella Hoe is het afgelopen met die man?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Gadver, wat naar om mee te maken Stella Hoe is het afgelopen met die man?
Ik heb daarna een telefoontje nog gehad van de politie (moest ook getuigenverklaring afleggen) Dat hij een verbrijzelde knie had opgelopen. Maar verder was alles in orde gelukkig.
Stuiterbal- Kletskop
Jeetje Stella ook heftig zeg !
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hoe is het met je auto afgelopen Ibbel ??
Stuiterbal- Kletskop
Heb hem terug En moet even over 500 km terug en dan checken ze nog even alles. En moet even vaker olie checken ivm een lek die er zat waardoor er koelvloeistof biij was gekomen.
Maar ik kan er weer in rijden, wel wennen na 2 weken paps auto te hebben gereden hahah.
Maar ik kan er weer in rijden, wel wennen na 2 weken paps auto te hebben gereden hahah.
Ohh fijn dat je hem weer terug hebt !!!
Stuiterbal- Kletskop
Ja echt super fijn Straks weer in rijden naar Zelda om dan met haar en Zonnetje naar Snoes te gaan
Wat een heftige dingen allemaal! Ik heb een keer de hand van een motorrijder vastgehouden, die werd vol geraakt door een auto (aan de zijkant, zijn been zag er gruwelijk uit). Hij was eng rustig en wist af en toe gewoon niet wat er was gebeurd. Ik ben bij hem gebleven tot de ambulance er was en toen moest ik nog een verklaring afleggen (ik heb het ongeluk zien gebeuren).
En in Turkije heb ik een jongetje van de bodem van het zwembad gehaald. Hij was zonder bandjes in het zwembad gesprongen en zonk als een baksteen naar beneden. Zijn moeder heeft me vastgehouden en huilend brulde ze dat ze me altijd dankbaar zou zijn. Hun oudste dochter waren ze al verloren, dus nog een kind hadden ze niet aangekund.
En in Turkije heb ik een jongetje van de bodem van het zwembad gehaald. Hij was zonder bandjes in het zwembad gesprongen en zonk als een baksteen naar beneden. Zijn moeder heeft me vastgehouden en huilend brulde ze dat ze me altijd dankbaar zou zijn. Hun oudste dochter waren ze al verloren, dus nog een kind hadden ze niet aangekund.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pff Alex dat is ook niet niks.
Nee, ik denk daar nog regelmatig aan terug. Gelukkig is het beide keren goed afgelopen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Kan mij wel voorstellen dat je daar nog aan terug denkt inderdaad. Gelukkig wel dat het een goede afloopt had.
VeryCherry schreef:Eng hè. Als jullie zien dat er iets gebeurd is en er is verder nog niemand, zouden jullie dan stoppen en proberen te helpen?
Ja, absoluut, tot nu toe altijd gedaan, ik kan er niet tegen als mensen twijfelen of eerst in de stress schieten, al snap ik dat je dat niet echt in de hand hebt.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=21362
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: