Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?
+50
Aziraphale
Isilme
Sjaantje
TNMN
Highway
Arwyn
SuperGrover
litllejoy
Mizz_S
minoessepoes
Lynn_
Sylvana
Rush
Suus
Koffieleut
Atelier Madame
Marin
NoName88
Marsy28
Flip Fluitketel
flower
Caramba
rianne287
Snoes
GeKKiE
Roodkapje
Linda
kwak
Bruintje Beer
PapillonRose
Rovine
Thunder
Lejow
SarahKey
Raindrop
Theeleut
Caroow
Sarah1985
teletascha
Zonnetje
Jezzie
Minx
Darius
_Lacey_
CCC
Coco
girli
woezel
TukTuk
Tesss
54 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?
Ik denk tussen de 200 en 300 euro per maand.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hoeveel precies in de week weet ik niet, maar ik heb een budget van €450 waar ik het van wil doen, dat is dus voor eten, luiers en babyvoeding.
Meestal red ik het wel, maar het komt wel eens voor dat we iets te kort komen omdat we weer eens een etentje hebben gegeven met veel drank en lekkere dingen.
We zijn met z'n viertjes waarvan één in de luiers.
Meestal red ik het wel, maar het komt wel eens voor dat we iets te kort komen omdat we weer eens een etentje hebben gegeven met veel drank en lekkere dingen.
We zijn met z'n viertjes waarvan één in de luiers.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Sarah1985 schreef:Voor twee personen en twee katten zijn wij tussen de 30/50 kwijt
Dat vind ik best goed!
Ik denk dat het bij ons schommelt tussen de €40 en de €70 euro per week. Brokjes voor de kat en kattengrit niet meegerekend (die kopen we eens in de zoveel tijd groot in).
We eten trouwens niet elke dag vlees.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
500 per maand, voor 2 personen en 2 extreem verwende katten.
Gast- Gast
Omgerekend €40,- per week.
Ene maand dus €160,- andere maand €200,-
Straks met kleintje erbij wil ik €50,- per week max uitgeven.
Maar de ene week ben ik €60,- euro kwijt, ivm voorraad/aanbiedingen etc. Andere week weer €20,-
Wij zijn met 2 volwassenen en 1 klein hondje.
Ene maand dus €160,- andere maand €200,-
Straks met kleintje erbij wil ik €50,- per week max uitgeven.
Maar de ene week ben ik €60,- euro kwijt, ivm voorraad/aanbiedingen etc. Andere week weer €20,-
Wij zijn met 2 volwassenen en 1 klein hondje.
Sarah1985 schreef:Voor twee personen en twee katten zijn wij tussen de 30/50 kwijt
+ 1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zo'n €80,- à €100,- per week voor alles; luiers, wasmiddel, verzorgingsproducten ect. Ook zit hier voer voor onze kat, konijn en vissen bij in. We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Parel schreef:
Voor álles, dus ook wasmiddel etc, zijn wij zo'n 500 euro in de maand kwijt. Vaak zo'n 100 euro in de week, en dan los daarnaast nog 1x in de maand een grote slag slaan bij de Kruidvat.
Wat haal jij dan zoal maandelijks bij de kruidvat?
Als je de aanbiedingen goed in de gaten houd kun je qua verzorgingsspullen voor jezelf en je man zo voor een half jaar goedkoop inslaan. Zoals shampoo/deo etc etc.
Zelfde kan met luiers en spullen voor de kleine meid. (Al gaat zo'n fles babyzeep oid vast niet elke week op)
Voor de mensen die tussen de 30 en 50 euro per week uitgeven: eten jullie wel verse groenten ed? Eten jullie gevarieerd?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ja wij eten altijd verse groente en gevarieerd. Ik hou goed de aanbiedingen in de gaten nu heb je bij c1000 dingen voor 1 euro. Of ga na de markt. En kopen geen dure merk dingen. Oh en koop.nooit wasmiddel. Je hebt bij de drogist vaak 2 artikelen met gratis wasmiddel.chococupcake schreef:Voor de mensen die tussen de 30 en 50 euro per week uitgeven: eten jullie wel verse groenten ed? Eten jullie gevarieerd?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Voor 2 personen en 2 katten ongeveer 40-80. 1x per week doen we grote boodschappen, dan zijn we 40-60 euro kwijt. Soms gaan we in de loop van de week nog een keertje voor wat vergeten dingen of dingen die eerder op waren dan verwacht. Kopen veel vers en weinig pakjes. Wel veel chips voor vriend (loop je dan met je gezonde karretje afgedekt met een laag chips ) en voor mij veel groente, eet bijvoorbeeld veel paprika. Hiervan doen we soms ook drogisterij-spullen, soms niet. Voor de katten lopen we de aanbiedingen een beetje af.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
SarahKey schreef:Parel schreef:
Voor álles, dus ook wasmiddel etc, zijn wij zo'n 500 euro in de maand kwijt. Vaak zo'n 100 euro in de week, en dan los daarnaast nog 1x in de maand een grote slag slaan bij de Kruidvat.
Wat haal jij dan zoal maandelijks bij de kruidvat?
Als je de aanbiedingen goed in de gaten houd kun je qua verzorgingsspullen voor jezelf en je man zo voor een half jaar goedkoop inslaan. Zoals shampoo/deo etc etc.
Zelfde kan met luiers en spullen voor de kleine meid. (Al gaat zo'n fles babyzeep oid vast niet elke week op)
Oh, ik hou alle aanbiedingen in de gaten! De ene maand is het de shampoo & deo etc (wat we ook voornamelijk merk gebruiken) in de aanbieding wat ik grof insla, en de andere maand Pampers. Het is ook niet elke maand dat ik voor 100 euro insla hoor. Het was nu alweer een hele tijd geleden, maar vorige week heb ik bijv voor 150 euro luiers, luierdoekjes, spenen, haarlak en shampoo gehaald. Dan hoef ik de komende 2 maanden (als het niet langer is) iig niet meer voor luiers.
Overigens zit bij die 500 euro ook cadeautjes, parkeergeld, en lunchen buiten de deur inbegrepen. Ook ondergoed & sokken zit erbij, maar dat is ook geen maandelijks terugkerende kostenpost natuurlijk.
Vindt het oprecht knap van hoe weinig sommige het redden, maar ik weet precies waardoor wij zoveel geld daaraan uitgeven en dat zijn dingen waar we gewoon niet op willen bezuinigen.
Gast- Gast
De mensen die heel goedkoop uit zijn met de boodschappen, gaan jullie verschillende winkels af? Ik vind het zo zonde van mijn tijd om een rondje rijden op de fiets omdat er iets verder betere aanbiedingen zijn
Gast- Gast
Ik ben ongeveer 50 euro per week kwijt. Inclusief verzorgingsproducten, exclusief luiers. En dat is voor 1 volwassene, 1 kind en 1 cavia. Soms ben ik wat meer kwijt en dan een andere week weer minder. Maar gemiddeld zal het zo'n 50 euro zijn.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij zijn vaak 50/60 euro p.w kwijt. Maar soms ook minder hangt ervan af wat we nog in huis hebben We eten altijd vers en hebben elke dag vlees. De kinderen eten hier ook van. De luiers koop ik vaak in de aanbieding.(kruitvat). En anders koop ik een jumbopak van 13 euro waar hij een maand van doet. Flesvoeding gebruik ik ook van de kruitvat. De oudste is sinds een week zindelijk en gebruik alleen s' nachts een luier.
Ik doe boodschappen bij Dirk van de Broek en de Aldi
Ik koop gewoon niet het duurste van het duurste en neem bijna altijd het huismerk.
Wij werken beide onregelmatig dus komt weleens voor dat we 1tje niet meeeet dus dat scheelt ook wel weer.
Ik doe boodschappen bij Dirk van de Broek en de Aldi
Ik koop gewoon niet het duurste van het duurste en neem bijna altijd het huismerk.
Wij werken beide onregelmatig dus komt weleens voor dat we 1tje niet meeeet dus dat scheelt ook wel weer.
Laatst aangepast door Bruintje Beer op za 28 jan 2012 - 10:21; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Parel: ah zo. Wou al zeggen, wat moet je toch elke maand halen. Nu haal ik weinig bij de kruidvat want haal shampoo etc bij de action.
Birgit: Ik ga alleen de Deen en Lidl af. Laatste tijd ook wel vaker de aldi ipv lidl. Maar meer soorten hebben we hier niet. Maar Deen en Lidl zitten haast naast elkaar dus voor mij een kleine moeite om even met de fiets eerst bij de lidl te stoppen en daarna door te gaan naar de Deen.
Chococupcake: Wij eten ook veel groenten en gevarieerd. Ik ben nog geen 10 euro per week kwijt aan groenten voor twee personen en voor 1 persoon fruit. (mijn man eet geen fruit) Kwestie van seizoensgroente en fruit, aanbiedingen en in voorraad kopen.
Ik lees ook wel eens op andere forums dat ze dan als gezin elke week standaard een dag pannenkoeken eten omdat dat goedkoop is. Dat hoeft helemaal niet als je slim omgaat met aanbiedingen en seizoensproducten.
dat zou voor mij het dieptepunt zijn, als je 1 keer in de week zo budget moet eten.
Wij eten elke dag nog gezond en lekker.
Birgit: Ik ga alleen de Deen en Lidl af. Laatste tijd ook wel vaker de aldi ipv lidl. Maar meer soorten hebben we hier niet. Maar Deen en Lidl zitten haast naast elkaar dus voor mij een kleine moeite om even met de fiets eerst bij de lidl te stoppen en daarna door te gaan naar de Deen.
Chococupcake: Wij eten ook veel groenten en gevarieerd. Ik ben nog geen 10 euro per week kwijt aan groenten voor twee personen en voor 1 persoon fruit. (mijn man eet geen fruit) Kwestie van seizoensgroente en fruit, aanbiedingen en in voorraad kopen.
Ik lees ook wel eens op andere forums dat ze dan als gezin elke week standaard een dag pannenkoeken eten omdat dat goedkoop is. Dat hoeft helemaal niet als je slim omgaat met aanbiedingen en seizoensproducten.
dat zou voor mij het dieptepunt zijn, als je 1 keer in de week zo budget moet eten.
Wij eten elke dag nog gezond en lekker.
Oja, voor wie het vroeg: ik ga vrijwel alleen naar de Bas voor mijn boodschappen, is lekker dichtbij en best voordelig als je goed kijkt wat je neemt (qua aanbiedingen, huismerk). En voor bepaalde verzorgings en schoonmaakproducten ga ik meestal naar de action. En wat vlees eten betreft, dat doe ik lang niet elke dag. Maar dat is omdat ik er niet zo van hou. Ik eet de laatste tijd denk ik 2x per week vlees en de rest van de dagen vis.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
chococupcake schreef:Voor de mensen die tussen de 30 en 50 euro per week uitgeven: eten jullie wel verse groenten ed? Eten jullie gevarieerd?
Nee, wij eten alleen bloemkool vers. De rest uit een potje of diepvries.
Ja heel gevarieerd, aardappels met groente, pasta, wok, pannekoeken, wraps, soep, vanalles en nog wat komt er voorbij hoor
En verder haal ik fruit in de aanbieding bij de Lidl en neem ik elke dag een bakje mee naar mijn werk met komkommer en tomaatjes.
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij zitten op ongeveer 250-300 euro per maand voor 4 mensen (en een konijn ). Dit is inclusief luiers, eigen merk C1000 voor 1 kind, en vaak ook inclusief deodorant, shampoo e.d. als dat 1+1 gratis is bij de supermarkt. We doen boodschappen bij de Lidl, Jan Linders en AH. C1000 eens in de twee maanden ongeveer voor een voorraad luiers.
Gast- Gast
groente uit potjes, jakkes
(heb ooit eens spinazie uit pot gegeten, wat een bagger eten. Heb het dan ook niet opgegeten want vond het echt heel vies. Terwijl verse spinazie hier zo op is.)
Wij eten alleen verse groenten. Ook in roerbakgerechten etc, een zakje gesneden groenten vind je hier niet zo snel. Zelf snijden is ook goedkoper.
Maar heb wel een paar kleine blikjes in huis voor nood. Mijn man eet alleen doppers/wortels uit een blikje. Dat lust ik niet dus zo heel vaak eet hij dat niet.
(heb ooit eens spinazie uit pot gegeten, wat een bagger eten. Heb het dan ook niet opgegeten want vond het echt heel vies. Terwijl verse spinazie hier zo op is.)
Wij eten alleen verse groenten. Ook in roerbakgerechten etc, een zakje gesneden groenten vind je hier niet zo snel. Zelf snijden is ook goedkoper.
Maar heb wel een paar kleine blikjes in huis voor nood. Mijn man eet alleen doppers/wortels uit een blikje. Dat lust ik niet dus zo heel vaak eet hij dat niet.
ik "krijg" per week 150 euro, hier doe ik alle boodschappen voor, eten, kleding, luiers ect ect... voor 2 volwassenen, een dreumes en een kat.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik rij als ik naar mijn werk ga langs een c1000 dAar ga ik dan wel eens heen. Anders doe ik het hier in het dorp bij de poiesz ik ga niet speciaal omrijdenBirgit schreef:De mensen die heel goedkoop uit zijn met de boodschappen, gaan jullie verschillende winkels af? Ik vind het zo zonde van mijn tijd om een rondje rijden op de fiets omdat er iets verder betere aanbiedingen zijn
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
SarahKey schreef:groente uit potjes, jakkes
Een zakje gesneden wokgroente is 60 cent en een zakje gesneden spagethi groente is 1 euro, daar kan ik niet al die verschillende groentes voor snijden hoor
Ik vind verse spinazie juist niet lekker, net zoals verse rode kool, bah bah
Spinazie halen we hier uit de diepvries, bloemkool vers, sperziebonen in schotels halen we ook altijd vers, verder dingen als peen en doperwtjes, rode kool, bietjes, uit een potje.
Lejow- Lady Post-a-lot
Sarah1985 schreef:Ik rij als ik naar mijn werk ga langs een c1000 dAar ga ik dan wel eens heen. Anders doe ik het hier in het dorp bij de poiesz ik ga niet speciaal omrijdenBirgit schreef:De mensen die heel goedkoop uit zijn met de boodschappen, gaan jullie verschillende winkels af? Ik vind het zo zonde van mijn tijd om een rondje rijden op de fiets omdat er iets verder betere aanbiedingen zijn
Naar de Lidl voor groente/fruit en vlees, en naar de AH voor de rest.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vraag me echt af hoe mensen het redden van 30-50 euro per week. Wij letten tegenwoordig ook echt op aanbiedingen, halen minder luxeproducten etcetera en toch komen we echt niet onder de 100 euro per week.
Ik geef trouwens ook wel 100 euro in de maand uit bij de Kruidvat: twee pakken poedermelk a ruim 10 euro per stuk, zeker 40 euro aan luiers voor twee kinderen, dat is al 60 euro. Verder haal ik er ook papjes voor onze dochter, snoepgoed voor onszelf, shampoo, make-up, andere verzorgingsartikelen, cadeautjes, dagkaarten voor de trein enzovoorts.
Ik geef trouwens ook wel 100 euro in de maand uit bij de Kruidvat: twee pakken poedermelk a ruim 10 euro per stuk, zeker 40 euro aan luiers voor twee kinderen, dat is al 60 euro. Verder haal ik er ook papjes voor onze dochter, snoepgoed voor onszelf, shampoo, make-up, andere verzorgingsartikelen, cadeautjes, dagkaarten voor de trein enzovoorts.
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen
» Hoeveel geld hebben jullie iedere maand over?
» Hoeveel spaar geld willen jullie minimaal hebben?
» Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?
» Hoeveel geld waren jullie kwijt voor je uitzet?
» Hoeveel geld hebben jullie iedere maand over?
» Hoeveel spaar geld willen jullie minimaal hebben?
» Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?
» Hoeveel geld waren jullie kwijt voor je uitzet?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: