Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kreeg jij mee van je ouders?

+37
Butterfly78
Tabbert
Blond
Highway
TNMN
Jade
vlindertje
Lejow
Antibes
Sjaantje
SoGood
PrimaBella
Dennenappel
Roza
Lady4
Mizzie
Lady Starstruck
Caro
Niekske
Rush
Caramba
Caroow
Jeanette
Bolleke
Minx
Esperanza
Pompoen
Susan
Ibbeltje
TukTuk
Sorella
Guus
Beachgirl
Krullebol
Rizzo
Evalynn
Puk
41 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Bolleke zo 29 jan 2012 - 3:44

Susan schreef:Dat vind ik niet helemaal hetzelfde. Sowieso denk ik niet dat mijn vader dacht dat als een vriendje van mij aardig of amicaal was tegen hem, hij dat deed om mij te kunnen 'naaien'. Beetje raar mensbeeld heb je dan.

Idd, en het zou sowieso niet in hem opkomen om hem dan eruit te zetten!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 3:46

"Handdoek in drieën en dubbel, theedoeken twee keer in drieën en vaatdoek dubbel, dubbel" (Met opvouwen)

"Zit je nou alweer achter je laptop? Lees eens een goed boek!"

"Ga nou je huiswerk maken, anders heb je straks weer spijt!"

"Deuren dicht, kraan niet onnodig laten lopen en die verwarming op 19 laten. Het geld groeit niet op mijn rug."

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 3:48

kruimelje schreef:
Susan schreef:Dat vind ik niet helemaal hetzelfde. Sowieso denk ik niet dat mijn vader dacht dat als een vriendje van mij aardig of amicaal was tegen hem, hij dat deed om mij te kunnen 'naaien'. Beetje raar mensbeeld heb je dan.

Idd, en het zou sowieso niet in hem opkomen om hem dan eruit te zetten!

Nee, dat zou mijn vader ook nooit doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 4:47

Nou gezellige vader heb je Bazinga :shock:
Of ik nu met een blanke jongen thuiskom of een donker iemand, zou mn ouders echt niks uitmaken. Ook zou het niet eens in me opkomen dat als een jongen aardig doet tegen mn vader dat alleen maar is om mij te naaien (?) Ik begrijp die hele denkwijze niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  TukTuk zo 29 jan 2012 - 5:32

Yasmin schreef:Nou gezellige vader heb je Bazinga :shock:
Of ik nu met een blanke jongen thuiskom of een donker iemand, zou mn ouders echt niks uitmaken. Ook zou het niet eens in me opkomen dat als een jongen aardig doet tegen mn vader dat alleen maar is om mij te naaien (?) Ik begrijp die hele denkwijze niet..

Nouja mijn ouders zouden het ook niet heel tof vinden als ik met een moslimse jongen thuis zou komen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Rush zo 29 jan 2012 - 5:59

Lorna mercedez schreef:
Ik snap je poppetje niet helemaal. Als het kan is er toch niets mis mee dat ouders dat blijven doorbetalen? Dat maakt jou niet beter of meer zelfstandig lijkt mij.
Ik vind het belachelijk dat je er op zo'n leeftijd over gaat zeuren. Wees blij dat je ouders dat tot dat moment wilden doen, maar het als vanzelfsprekend zien en erover zeuren vind ik een gevalletje van laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Tabbert zo 29 jan 2012 - 6:01

Yasmin schreef:Nou gezellige vader heb je Bazinga :shock:
Of ik nu met een blanke jongen thuiskom of een donker iemand, zou mn ouders echt niks uitmaken. Ook zou het niet eens in me opkomen dat als een jongen aardig doet tegen mn vader dat alleen maar is om mij te naaien (?) Ik begrijp die hele denkwijze niet..

Nou mijn pa kan ook soms dingen doen, waarvan hij denkt grappig te zijn. Zo is het nu eenmaal. Oordeel niet zomaar over iemands anderse denkwijze.

Al pa heeft ook weleens een vriendinnetje onder de koude douche gezet met kleren aan. Hier lachen we echter nog steeds om.

Verder:

"van regen krijg je krullen"

Dit heeft mij mama altijd gezegd en nu zeg ik het ook altijd als het regent. Very Happy
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:24

Mijn vader denkt in de eerste plaats altijd grappig te zijn Wink maar ik weet 100% zeker dat zijn voorkeur bij een blanke, liefst nog een Hollandse, jongen ligt. En hij is altijd overdreven beschermend, als 't aankomt op jongens, hij heeft al meerdere keren jongens de deur uit gezet, als hij ze te vriendelijk vond worden. Verder is 't geen slechte man, hoor :p alleen te beschermend als 't op mij aan komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Bolleke zo 29 jan 2012 - 8:21

Pff wat vind je daar dan zelf van dat hij die jongens gewon de deur uit zet. En hoe moet een jongen dan doen in de ogen van je vader? Ik kan me echt niet voorstellen dat zoiets bij ons thuis zou gebeuren, en dan zou ik het echt niet gepikt hebben ook.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 8:24

kruimelje schreef:Pff wat vind je daar dan zelf van dat hij die jongens gewon de deur uit zet. En hoe moet een jongen dan doen in de ogen van je vader? Ik kan me echt niet voorstellen dat zoiets bij ons thuis zou gebeuren, en dan zou ik het echt niet gepikt hebben ook.

Inderdaad, en dan nog wel als ze te vriendelijk waren. Als hij nou de botte horken eruit had gezet...
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 8:27

kruimelje schreef:Pff wat vind je daar dan zelf van dat hij die jongens gewon de deur uit zet. En hoe moet een jongen dan doen in de ogen van je vader? Ik kan me echt niet voorstellen dat zoiets bij ons thuis zou gebeuren, en dan zou ik het echt niet gepikt hebben ook.

Ik was 15 en m'n vriendje 16 :P Hij kwam binnen met z'n scooterhelm nog op, begon 't gesprek met m'n vader over voetbal, waar m'n vader een hekel aan heeft en toen-ie daar achter kwam, zei-ie 'opeens', dat 't toch een kutsport was. Ik zie m'n vader nog zitten, heb z'n wenkbrauw nog nooit zo hoog zien gaan. En toen wilde vriendje me vol op m'n mond zoenen in 't bijzijn van.. Iedereen en toen was 't klaar. Dat bedoelde ik met 'te vriendelijk', te handtastig naar mij toe en overdreven slijmen naar m'n vader.

Ik vond 't niet leuk en pikte 't ook niet echt, maar ik was ook maar een puber, net als de vriendjes van toen. Recent is er niks voor gevallen en geloof ook niet dat-ie zich nog zo zou gedragen, maar mijn vaders wenst wel normaal te worden aangesproken, zeker bij een eerste ontmoeting Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 8:29

Ja, maar dat vind ik ook iets anders, dat is niet echt vriendelijk of amicaal maar gewoon onoprecht.

Uit jouw post kreeg ik de indruk dat jouw vader aan de lopende band aardige jongens het huis uit zette.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 8:32

Één vriend is regelmatig 't huis uit gezet, maar dat was terecht... En verder is 't meerdere keren gebeurd. Niet aan de lopende band, want dat zou betekenen dat ik één of andere sloerie was laughcry maar er zijn maar weinig jongens geweest - hetzij verkering, hetzij gewone vrienden, die hij 'goedkeurde', hij had hoge eisen, ook wat betreft vriendinnen hoor.

Vroeger spoorde-ie niet helemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 8:33

Die vriend had dan wel een lange adem als hij steeds terug bleef komen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 8:37

Hm die vriend is een heel ander verhaal waar ik niet op in wil gaan Wink Maar hij was wel een volhouder ja en ik een idioot die er in tuinde laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 9:29

Ja maar jij moet er toch gelukkig mee worden? Ik vind het apart dat je vader dan min of meer gaat bepalen met welke jongen je wel en niet thuis moet komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 9:37

Sparen, sparen, sparen

Bij mij draait het leven om andere dingen :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 9:47

Yasmin schreef:Ja maar jij moet er toch gelukkig mee worden? Ik vind het apart dat je vader dan min of meer gaat bepalen met welke jongen je wel en niet thuis moet komen.

Again... Ik was een puber Wink Inmiddels ben ik 23 en leid ik lekker mijn eigen leven, maar destijds was hij beschermend en soms wat controlerend. Hij niet alleen hoor, mijn hele familie is zo, als 't op mij aankomt. 't Went.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 20:40

Mijn vader zei altijd als ik zei:"Maar zij mogen dat ook!" - Les Autres. (de andere).. We hebben het hier over jou..

Grr dan was ik alweer pissig :P

Verder weet ik het eigenlijk niet zo goed. Volgens mij niet echt uitspraken die zijn blijven hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Butterfly78 zo 29 jan 2012 - 20:56

Ik heb geleerd om oudere en onbekende met U aan te spreken.

Met me werk zeg ik dan ook netjes u tegen de klanten. En ook als ze zeggen dat ik je mag zeggen, betrap ik mezelf erop dat ik toch netjes u blijf zeggen.

En hand voor de mond als je hoest....
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 22:55

"Zolang jij je benen onder mij tafel strekt heb je je te houden aan mijn regels"

- Heeft helaas niet gewerkt ik ben een ras- anarchist die een hekel heeft aan opgelegde wegen en paden.-

"Licht uit als je ergens niet bent, sparen, zuinig zijn etc"

- Niet gewerkt ik heb een gat in mijn hand-

"Nil volentibus arduum"

- Helemaal mee eens, heeft me wijze lessen opgeleverd-

En verder heel veel gehamerd op goede manieren, beschaafd gedrag. Tafelmanieren, danku zeggen, met twee woorden spreken. Vind ik zelf ook wel prettig wanneer mensen zo zijn.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 2:55

Charlie schreef:"Zolang jij je benen onder mij tafel strekt heb je je te houden aan mijn regels"



Ik vind deze attitude werkelijk zo vreselijk, mijn ouders zijn precies zo! Ik krijg daar echt zwaar de kriebels van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Lynn_ ma 30 jan 2012 - 3:05

- Respect voor elkaar, wat er ook gebeurt.
- Geld dat je niet hebt, kun je ook niet uitgeven.
- Deuren achter je dicht doen en licht uit als je niet in een ruimte bent.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 4:09

Zelda schreef:
Charlie schreef:"Zolang jij je benen onder mij tafel strekt heb je je te houden aan mijn regels"



Ik vind deze attitude werkelijk zo vreselijk, mijn ouders zijn precies zo! Ik krijg daar echt zwaar de kriebels van.

Helemaal met je eens....ik heb een nogal dominante vader en erg strenge ouders. Maar ik had heel graag een wat gelijkwaardiger band gehad dan zo'n machtsverhouding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Verona ma 30 jan 2012 - 4:23

Ga nooit weg zonder te groeten!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jij mee van je ouders? - Pagina 4 Empty Re: Wat kreeg jij mee van je ouders?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum