Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer geef/kreeg je een sleutel??

+5
Hoochie
Atelier Madame
Rush
PluDan
VanillaRose
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer geef/kreeg je een sleutel?? Empty Wanneer geef/kreeg je een sleutel??

Bericht  VanillaRose ma 25 jul 2011 - 7:08

Ik woon nu sinds een week of zes op mezelf en heb sinds ong. 2,5 maand een relatie met mijn ex waarmee ik voorheen ook heb samengewoond. Het is ong. 1,5 jaar uit geweest tussen ons en nu hebben we beide een eigen woning(hoewel hij tijdelijk bij z'n ouders). Toen we net met elkaar gingen zei hij het rustig aan te willen doen en niet elk weekend te blijven slapen enz. Uiteindelijk slaapt hij hier bijna elke week als het kan en zien we elkaar vaak en voelt het goed. Ik heb voordat ik de sleutel kreeg weleens een grapje tegen hem gemaakt over de sleutel krijgen van mijn woning. Toen deed hij het af als dat wil ik helemaal niet. Het is jouw huis, als ik langskom bel ik wel aan. Maar toen waren we nog een beetje aan het daten. Nu na bijna drie maanden wil ik hem graag een sleutel geven om ook aan te geven dat ik serieus met hem ben(en bovendien is het ook handiger als ik soms later ben ofzo). Maar ben bang dat hij die niet wilt aanpakken.
Dus ik zit een beetje in twijfels. Hoe is dat bij jullie gegaan,na hoe lang gaf je je vriend de sleutel? Of kreeg je die zelf?

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer geef/kreeg je een sleutel?? Empty Re: Wanneer geef/kreeg je een sleutel??

Bericht  PluDan ma 25 jul 2011 - 7:15

Ik heb zelf een huurhuisje en mijn vriend woont officieel nog bij zijn ouders, (is meestal hier I love you ).
Ik heb nu ong 2 maand dit huisje en heb hem vrijwel meteen een sleutel gegeven.
Ook omdat dit makkelijker is, bijv als hij eerder klaar is met werken dat hij meteen hierheen kan komen ipv eerst naar zijn ouders te moeten of als hij langer in bed kan blijven liggen dat hij er niet perse tegelijk uit hoeft te gaan met mij omdat hij anders geen sleutel heeft.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer geef/kreeg je een sleutel?? Empty Re: Wanneer geef/kreeg je een sleutel??

Bericht  Rush ma 25 jul 2011 - 19:46

Ik heb nu 3 weken sleutels van zijn huis denk ik. En we gaan nog geen 2 maand met elkaar.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer geef/kreeg je een sleutel?? Empty Re: Wanneer geef/kreeg je een sleutel??

Bericht  Atelier Madame ma 25 jul 2011 - 19:57

Ik vind de situatie als je al samen hebt gewoond eigenlijk niet te vergelijken met mensen die een relatie aangaan met een nieuw iemand!

Hoe dan ook, mijn vriend kreeg na een week of 2/3 de sleutels van mijn kamer + voordeur + studentenhuis, en ik van hem.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer geef/kreeg je een sleutel?? Empty Re: Wanneer geef/kreeg je een sleutel??

Bericht  Hoochie ma 25 jul 2011 - 21:56

Mijn vriend kreeg na een week of 3 sleutels. Ik vond het heel irritant dat we elke keer echt tijd enzo af moesten spreken, omdat ik soms pas laat klaar ben met werken.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer geef/kreeg je een sleutel?? Empty Re: Wanneer geef/kreeg je een sleutel??

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 21:57

De vierde date kreeg ik zijn huissleutels, en was ik in de ochtend alleen, omdat hij moest werken. Dat was dus na 2 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer geef/kreeg je een sleutel?? Empty Re: Wanneer geef/kreeg je een sleutel??

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 22:37

Al best snel. Ik was altijd op de vrijdagmiddag vrij en hij moest nog werken. Dan kon ik vast in zijn huis en wat lekkers gaan koken. Als hij dan thuis kwam konden wij meteen lekker eten. Dat was altijd wel leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer geef/kreeg je een sleutel?? Empty Re: Wanneer geef/kreeg je een sleutel??

Bericht  Caramba ma 25 jul 2011 - 22:43

Wij gingen net een week met elkaar, hij ging met vakantie en ik zou op zijn woning letten. Toen hij terug kwam zei hij hou die sleutel maar. Met een week had ik zijn sleutel dus al. Binnen een maand woonden we ook al samen. Zijn nu iets langer als 2 jaar samen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer geef/kreeg je een sleutel?? Empty Re: Wanneer geef/kreeg je een sleutel??

Bericht  _*Blondgirl*_ di 26 jul 2011 - 4:34

Ik kreeg de sleutels van vriends huis na ongeveer een half jaar. Ik was toen aan het afstuderen en ipv met de trein naar mijn huis, kon ik vanaf school ook met de bus naar zijn huis. Daarnaast waren we op dezelfde dag vrij en begon ik de dag erna vaak laat op school. Toen hebben we samen besloten dat het wel makkelijk was dat ik niet elke dag heen en weer hoefde te reizen tussen huis-school-zijn huis.

Dit is nu 2,5 jaar geleden. Ik woon nog thuis, mijn sleutel heeft ie niet. Na deze zomervakantie gaan we samenwonen Very Happy
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer geef/kreeg je een sleutel?? Empty Re: Wanneer geef/kreeg je een sleutel??

Bericht  Rouxxxe di 26 jul 2011 - 6:04

Na een maand of 5. Ik begon toen aan een baan in zijn woonplaats en als we dan afspraken kwam het nog wel eens voor dat ik iets eerder bij zijn huis was en dus was het wel zo handig als ik dan alvast naar binnen kon.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer geef/kreeg je een sleutel?? Empty Re: Wanneer geef/kreeg je een sleutel??

Bericht  Beachgirl di 26 jul 2011 - 6:23

Jeetje wat vroeg allemaal!!

Ik ken mijn vriend al bijna 9 jaar en hij heeft nog geeneens een sleutel Embarassed Embarassed

Ik woon op mezelf in een klein studiootje, en hij woont nog thuis. Hij komt eigenlijk altijd alleen langs als ik gewoon thuis ben dus zou niet weten waarom hij een sleutel zou moeten hebben.
Maar misschien nu ik alle reacties zie ga ik er toch maar eentje bij laten maken binnenkort. Maar weet niet eens of hij wel een sleutel zou willen...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer geef/kreeg je een sleutel?? Empty Re: Wanneer geef/kreeg je een sleutel??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum