Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

+4
Jente10
Rush
kwak
Sushi
8 plaatsers

Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Sushi wo 7 sep 2011 - 7:20

Ik kom net thuis, vind ik in de brievenbus een brief gericht aan "de bewoner van", en dan mijn adres eronder. Postzegel en al, adres handgeschreven, dus zeker geen reclame.
Maak ik de envelop open, zit deze brief erin:

Dag aardige heer,

Ik sprak vrijdag j.l. in de Blokker met jou. Weet je nog, die Surinaamse dame. Je hebt wel indruk op me gemaakt, maar ik vergat jou tel. nr. te vragen. Vandaar dat ik langs deze weg je probeer te bereiken.
En ik woon niet samen, dus je mag me gerust bellen als je nog interesse hebt.
Indien je niet diegene bent met wie ik sprak, a.u.b. niet bellen, maar deze brief als niet ontvangen beschouwen.

Groetjes,

Chanel

Met haar 06-nummer eronder.

De brief is gekopieerd, dat zie je meteen, dus ik denk echt dat ze deze brief naar iedereen in mijn straat heeft gestuurd... Ik vind het wel heel grappig, ze moet wel een hele aardige "heer" tegen zijn gekomen, wil ze dit doen...

Jullie wel eens gekke post gehad?

Edit: Niet quoten, ik wil het misschien nog weg kunnen halen, niet voor mezelf, maar voor de vrouw die de brief schreef. Voelt toch gek om het hier zo neer te zetten. De brief was misschien wel ontzettend serieus bedoeld...


Laatst aangepast door Suuske op wo 7 sep 2011 - 8:26; in totaal 2 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 7:25

Haha wat grappig zeg. Ik vind het wel een dappere actie. Misschien heeft ze die leuke meneer wel ergen bij je ind e buurt ergens naar binnen zien gaan (misschien wel bij zijn vriendin).
Ik hoop dat haar droomman ook een brief heeft gehad en dat het een happy end gaat krijgen smile

Ik heb geloof ik nooit gekke post gehad. Mijn vriend had laatst wel een briefje onder zijn ruitenwisser, of hij aub zijn auto daar niet meer wilde parkeren. ik woon in een straat waar aan de ene kant van de straat niemand een oprit heeft en we dus de auto's op straat moeten parkeren. Omdat mijn auto al voor mijn huis staat, parkeert mijn vriend altijd (dus 2 nachten per week, alleen in het weekend) voor een huis waar ze een oprit hebben en daar hun auto kwijt kunnen en er dus nooit een voor het huis staat. Die mensen waren daar blijkbaar niet zo blij mee. Hij heeft hem toen wel weggezet, maar parkeert er nu wel weer, want er is verder nergens plaats en om hem nou in een andere straat (bij iemand anders voor het huis) te zetten is ook weer zo wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Sushi wo 7 sep 2011 - 7:28

Bobbie, ik hoop ook dat ze met elkaar in contact komen en dat alles heel leuk eindigt. Het is gek om zo'n brief te ontvangen, maar het zou wel superleuk zijn als zij en haar "aardige heer" verliefd worden en een relatie krijgen smile

Ik snap aan de ene kant wel die mensen die die brief bij jouw vriend onder de ruitenwissers hebben gedaan, maar aan de andere kant: als er verder toch nooit een auto staat, dan is het ook weer niet zo'n heel groot probleem lijkt mij, dat hij zijn auto op hun oprit zet...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 7:29

Wat aandoenlijk! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Sushi wo 7 sep 2011 - 7:42

Ja hoor... op Facebook zegt iemand "waarschijnlijk oplichtingspraktijken, niet bellen".
Ik geloof in de goedheid van de mens en denk echt niet dat dit een oplichtingstruc is.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  kwak wo 7 sep 2011 - 7:52

haha, wat een lef eigenlijk!!
dan ben ik dan eigenlijk wel benieuwd of ze uit eindelijk die man vind.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Rush wo 7 sep 2011 - 7:52

Suuske schreef:Ja hoor... op Facebook zegt iemand "waarschijnlijk oplichtingspraktijken, niet bellen".
Ik geloof in de goedheid van de mens en denk echt niet dat dit een oplichtingstruc is.
Hahaha, nou ik denk dat die geen moeite gaan doen om te schrijven en te kopieeren haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Sushi wo 7 sep 2011 - 7:57

Rush schreef:
Suuske schreef:Ja hoor... op Facebook zegt iemand "waarschijnlijk oplichtingspraktijken, niet bellen".
Ik geloof in de goedheid van de mens en denk echt niet dat dit een oplichtingstruc is.
Hahaha, nou ik denk dat die geen moeite gaan doen om te schrijven en te kopieeren haha!
Haha inderdaad, mijn gedachte.

Ik ben echt benieuwd hoe dit afloopt! Al zal ik dat waarschijnlijk nooit weten.

Ach, ik kan d'r ff bellen over een paar weken Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 8:14

Haha wie doet nou zoiets. Grappig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 9:31

Suuske schreef:Bobbie, ik hoop ook dat ze met elkaar in contact komen en dat alles heel leuk eindigt. Het is gek om zo'n brief te ontvangen, maar het zou wel superleuk zijn als zij en haar "aardige heer" verliefd worden en een relatie krijgen smile

Ik snap aan de ene kant wel die mensen die die brief bij jouw vriend onder de ruitenwissers hebben gedaan, maar aan de andere kant: als er verder toch nooit een auto staat, dan is het ook weer niet zo'n heel groot probleem lijkt mij, dat hij zijn auto op hun oprit zet...

Hij zet hem niet op hun oprit hoor, gewoon op straat maar dan wel voor hun huis (omdat voor alle andere huizen al auto's staan). Dus dan snap ik dat briefje eigenlijjk niet zo goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Jente10 wo 7 sep 2011 - 9:47

Echt leuke actie van die vrouw! Very Happy Hoop dat de aardige heer ook de brief heeft ontvangen en de actie waardeert en contact opneemt!

Als ik brief had gekregen zou ik wel heel nieuwsgierig zijn hoe het afloopt smile
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Sushi wo 7 sep 2011 - 17:52

Bobbie schreef:
Suuske schreef:Bobbie, ik hoop ook dat ze met elkaar in contact komen en dat alles heel leuk eindigt. Het is gek om zo'n brief te ontvangen, maar het zou wel superleuk zijn als zij en haar "aardige heer" verliefd worden en een relatie krijgen smile

Ik snap aan de ene kant wel die mensen die die brief bij jouw vriend onder de ruitenwissers hebben gedaan, maar aan de andere kant: als er verder toch nooit een auto staat, dan is het ook weer niet zo'n heel groot probleem lijkt mij, dat hij zijn auto op hun oprit zet...


Hij zet hem niet op hun oprit hoor, gewoon op straat maar dan wel voor hun huis (omdat voor alle andere huizen al auto's staan). Dus dan snap ik dat briefje eigenlijjk niet zo goed.
Oh ik dacht júist op hun oprit. Nee, als ie gewoon staat waar elke andere auto mag staan, dan snap ik het briefje ook niet zo goed Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 20:40

Dapper vrouwtje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Jeanette wo 7 sep 2011 - 20:53

Wat grappig zeg!! Die vrouw heeft wel ballen! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Shisha wo 7 sep 2011 - 21:59

Wat leuk! Very Happy Ik hoop ook dat ze de aardige meneer vindt!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Happydobby do 8 sep 2011 - 0:54

Grappig, maar ik zou niet bellen, ik zou ook denken aan een oplichter.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  TukTuk do 8 sep 2011 - 1:05

Happydobby schreef:Grappig, maar ik zou niet bellen, ik zou ook denken aan een oplichter.

+1, net als die mailtjes die soms voorbij komen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg... Empty Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum