Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...
+4
Jente10
Rush
kwak
Sushi
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...
Ik kom net thuis, vind ik in de brievenbus een brief gericht aan "de bewoner van", en dan mijn adres eronder. Postzegel en al, adres handgeschreven, dus zeker geen reclame.
Maak ik de envelop open, zit deze brief erin:
Dag aardige heer,
Ik sprak vrijdag j.l. in de Blokker met jou. Weet je nog, die Surinaamse dame. Je hebt wel indruk op me gemaakt, maar ik vergat jou tel. nr. te vragen. Vandaar dat ik langs deze weg je probeer te bereiken.
En ik woon niet samen, dus je mag me gerust bellen als je nog interesse hebt.
Indien je niet diegene bent met wie ik sprak, a.u.b. niet bellen, maar deze brief als niet ontvangen beschouwen.
Groetjes,
Chanel
Met haar 06-nummer eronder.
De brief is gekopieerd, dat zie je meteen, dus ik denk echt dat ze deze brief naar iedereen in mijn straat heeft gestuurd... Ik vind het wel heel grappig, ze moet wel een hele aardige "heer" tegen zijn gekomen, wil ze dit doen...
Jullie wel eens gekke post gehad?
Edit: Niet quoten, ik wil het misschien nog weg kunnen halen, niet voor mezelf, maar voor de vrouw die de brief schreef. Voelt toch gek om het hier zo neer te zetten. De brief was misschien wel ontzettend serieus bedoeld...
Maak ik de envelop open, zit deze brief erin:
Dag aardige heer,
Ik sprak vrijdag j.l. in de Blokker met jou. Weet je nog, die Surinaamse dame. Je hebt wel indruk op me gemaakt, maar ik vergat jou tel. nr. te vragen. Vandaar dat ik langs deze weg je probeer te bereiken.
En ik woon niet samen, dus je mag me gerust bellen als je nog interesse hebt.
Indien je niet diegene bent met wie ik sprak, a.u.b. niet bellen, maar deze brief als niet ontvangen beschouwen.
Groetjes,
Chanel
Met haar 06-nummer eronder.
De brief is gekopieerd, dat zie je meteen, dus ik denk echt dat ze deze brief naar iedereen in mijn straat heeft gestuurd... Ik vind het wel heel grappig, ze moet wel een hele aardige "heer" tegen zijn gekomen, wil ze dit doen...
Jullie wel eens gekke post gehad?
Edit: Niet quoten, ik wil het misschien nog weg kunnen halen, niet voor mezelf, maar voor de vrouw die de brief schreef. Voelt toch gek om het hier zo neer te zetten. De brief was misschien wel ontzettend serieus bedoeld...
Laatst aangepast door Suuske op wo 7 sep 2011 - 8:26; in totaal 2 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Re: Haha, kijk dan wat voor brief ik kreeg...
Haha wat grappig zeg. Ik vind het wel een dappere actie. Misschien heeft ze die leuke meneer wel ergen bij je ind e buurt ergens naar binnen zien gaan (misschien wel bij zijn vriendin).
Ik hoop dat haar droomman ook een brief heeft gehad en dat het een happy end gaat krijgen
Ik heb geloof ik nooit gekke post gehad. Mijn vriend had laatst wel een briefje onder zijn ruitenwisser, of hij aub zijn auto daar niet meer wilde parkeren. ik woon in een straat waar aan de ene kant van de straat niemand een oprit heeft en we dus de auto's op straat moeten parkeren. Omdat mijn auto al voor mijn huis staat, parkeert mijn vriend altijd (dus 2 nachten per week, alleen in het weekend) voor een huis waar ze een oprit hebben en daar hun auto kwijt kunnen en er dus nooit een voor het huis staat. Die mensen waren daar blijkbaar niet zo blij mee. Hij heeft hem toen wel weggezet, maar parkeert er nu wel weer, want er is verder nergens plaats en om hem nou in een andere straat (bij iemand anders voor het huis) te zetten is ook weer zo wat.
Ik hoop dat haar droomman ook een brief heeft gehad en dat het een happy end gaat krijgen
Ik heb geloof ik nooit gekke post gehad. Mijn vriend had laatst wel een briefje onder zijn ruitenwisser, of hij aub zijn auto daar niet meer wilde parkeren. ik woon in een straat waar aan de ene kant van de straat niemand een oprit heeft en we dus de auto's op straat moeten parkeren. Omdat mijn auto al voor mijn huis staat, parkeert mijn vriend altijd (dus 2 nachten per week, alleen in het weekend) voor een huis waar ze een oprit hebben en daar hun auto kwijt kunnen en er dus nooit een voor het huis staat. Die mensen waren daar blijkbaar niet zo blij mee. Hij heeft hem toen wel weggezet, maar parkeert er nu wel weer, want er is verder nergens plaats en om hem nou in een andere straat (bij iemand anders voor het huis) te zetten is ook weer zo wat.
Gast- Gast
Bobbie, ik hoop ook dat ze met elkaar in contact komen en dat alles heel leuk eindigt. Het is gek om zo'n brief te ontvangen, maar het zou wel superleuk zijn als zij en haar "aardige heer" verliefd worden en een relatie krijgen
Ik snap aan de ene kant wel die mensen die die brief bij jouw vriend onder de ruitenwissers hebben gedaan, maar aan de andere kant: als er verder toch nooit een auto staat, dan is het ook weer niet zo'n heel groot probleem lijkt mij, dat hij zijn auto op hun oprit zet...
Ik snap aan de ene kant wel die mensen die die brief bij jouw vriend onder de ruitenwissers hebben gedaan, maar aan de andere kant: als er verder toch nooit een auto staat, dan is het ook weer niet zo'n heel groot probleem lijkt mij, dat hij zijn auto op hun oprit zet...
Sushi- Kletskop
Ja hoor... op Facebook zegt iemand "waarschijnlijk oplichtingspraktijken, niet bellen".
Ik geloof in de goedheid van de mens en denk echt niet dat dit een oplichtingstruc is.
Ik geloof in de goedheid van de mens en denk echt niet dat dit een oplichtingstruc is.
Sushi- Kletskop
haha, wat een lef eigenlijk!!
dan ben ik dan eigenlijk wel benieuwd of ze uit eindelijk die man vind.
dan ben ik dan eigenlijk wel benieuwd of ze uit eindelijk die man vind.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hahaha, nou ik denk dat die geen moeite gaan doen om te schrijven en te kopieeren haha!Suuske schreef:Ja hoor... op Facebook zegt iemand "waarschijnlijk oplichtingspraktijken, niet bellen".
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha inderdaad, mijn gedachte.Rush schreef:Hahaha, nou ik denk dat die geen moeite gaan doen om te schrijven en te kopieeren haha!Suuske schreef:Ja hoor... op Facebook zegt iemand "waarschijnlijk oplichtingspraktijken, niet bellen".
Ik ben echt benieuwd hoe dit afloopt! Al zal ik dat waarschijnlijk nooit weten.
Ach, ik kan d'r ff bellen over een paar weken
Sushi- Kletskop
Suuske schreef:Bobbie, ik hoop ook dat ze met elkaar in contact komen en dat alles heel leuk eindigt. Het is gek om zo'n brief te ontvangen, maar het zou wel superleuk zijn als zij en haar "aardige heer" verliefd worden en een relatie krijgen
Hij zet hem niet op hun oprit hoor, gewoon op straat maar dan wel voor hun huis (omdat voor alle andere huizen al auto's staan). Dus dan snap ik dat briefje eigenlijjk niet zo goed.
Gast- Gast
Echt leuke actie van die vrouw! Hoop dat de aardige heer ook de brief heeft ontvangen en de actie waardeert en contact opneemt!
Als ik brief had gekregen zou ik wel heel nieuwsgierig zijn hoe het afloopt
Als ik brief had gekregen zou ik wel heel nieuwsgierig zijn hoe het afloopt
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Oh ik dacht júist op hun oprit. Nee, als ie gewoon staat waar elke andere auto mag staan, dan snap ik het briefje ook niet zo goedBobbie schreef:Suuske schreef:Bobbie, ik hoop ook dat ze met elkaar in contact komen en dat alles heel leuk eindigt. Het is gek om zo'n brief te ontvangen, maar het zou wel superleuk zijn als zij en haar "aardige heer" verliefd worden en een relatie krijgen
Hij zet hem niet op hun oprit hoor, gewoon op straat maar dan wel voor hun huis (omdat voor alle andere huizen al auto's staan). Dus dan snap ik dat briefje eigenlijjk niet zo goed.
Sushi- Kletskop
Wat grappig zeg!! Die vrouw heeft wel ballen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk! Ik hoop ook dat ze de aardige meneer vindt!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Grappig, maar ik zou niet bellen, ik zou ook denken aan een oplichter.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Grappig, maar ik zou niet bellen, ik zou ook denken aan een oplichter.
+1, net als die mailtjes die soms voorbij komen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Haha kijk dan, dansend hondje, te schattig!
» Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?
» Wat kreeg jullie kindje voor zijn/haar 1e verjaardag?
» Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?
» Kijk eens wat ik heb gekregen voor mijn kleine kabouter!!!
» Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?
» Wat kreeg jullie kindje voor zijn/haar 1e verjaardag?
» Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?
» Kijk eens wat ik heb gekregen voor mijn kleine kabouter!!!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: