Iemand verstand van arbeidsrecht? Ziekte en salaris
+5
minoessepoes
Tania
Kaat
Schaapke
Antibes
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Iemand verstand van arbeidsrecht? Ziekte en salaris
Nou het is opgelost....brutalen hebben de halve wereld blijkt maar weer. Heb een pissige mail aan de hele hoge heren gestuurd en nogal gebluft en een half uur later was het 'opgelost' het was zogenaamd een vergissing. Maandag krijg ik een spoed nabetaling. Belachelijk hoe ze mensen proberen uit te buiten!
Gast- Gast
Charlie schreef:Nou het is opgelost....brutalen hebben de halve wereld blijkt maar weer. Heb een pissige mail aan de hele hoge heren gestuurd en nogal gebluft en een half uur later was het 'opgelost' het was zogenaamd een vergissing. Maandag krijg ik een spoed nabetaling. Belachelijk hoe ze mensen proberen uit te buiten!
Fijn zeg! Logisch dat ze het snel oplossen anders hebben hun ook veel gezeik.. Maar achterlijk hoe ze het proberen.
Gast- Gast
Elodie schreef:Charlie schreef:Nou het is opgelost....brutalen hebben de halve wereld blijkt maar weer. Heb een pissige mail aan de hele hoge heren gestuurd en nogal gebluft en een half uur later was het 'opgelost' het was zogenaamd een vergissing. Maandag krijg ik een spoed nabetaling. Belachelijk hoe ze mensen proberen uit te buiten!
Fijn zeg! Logisch dat ze het snel oplossen anders hebben hun ook veel gezeik.. Maar achterlijk hoe ze het proberen.
Inderdaad...
Er zijn er denk ik zat die het maar accepteren onder het mom 'het zal wel kloppen..'
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand juridisch onderlegd? (arbeidsrecht)
» Iemand kennis van arbeidsrecht/contracten?
» Iemand juridisch onderlegd op het gebied van arbeidsrecht??
» Weet iemand hoe dit zit? Salaris.
» Iemand verstand van stoppenkast?
» Iemand kennis van arbeidsrecht/contracten?
» Iemand juridisch onderlegd op het gebied van arbeidsrecht??
» Weet iemand hoe dit zit? Salaris.
» Iemand verstand van stoppenkast?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: