Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand verstand van arbeidsrecht? Ziekte en salaris

+5
minoessepoes
Tania
Kaat
Schaapke
Antibes
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iemand verstand van arbeidsrecht? Ziekte en salaris - Pagina 2 Empty Re: Iemand verstand van arbeidsrecht? Ziekte en salaris

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 6:01

Nou het is opgelost....brutalen hebben de halve wereld blijkt maar weer. Heb een pissige mail aan de hele hoge heren gestuurd en nogal gebluft en een half uur later was het 'opgelost' het was zogenaamd een vergissing. Maandag krijg ik een spoed nabetaling. Belachelijk hoe ze mensen proberen uit te buiten!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verstand van arbeidsrecht? Ziekte en salaris - Pagina 2 Empty Re: Iemand verstand van arbeidsrecht? Ziekte en salaris

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 6:09

Super!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 11:43

Charlie schreef:Nou het is opgelost....brutalen hebben de halve wereld blijkt maar weer. Heb een pissige mail aan de hele hoge heren gestuurd en nogal gebluft en een half uur later was het 'opgelost' het was zogenaamd een vergissing. Maandag krijg ik een spoed nabetaling. Belachelijk hoe ze mensen proberen uit te buiten!

Fijn zeg! Logisch dat ze het snel oplossen anders hebben hun ook veel gezeik.. Maar achterlijk hoe ze het proberen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 26 jan 2012 - 19:42

Elodie schreef:
Charlie schreef:Nou het is opgelost....brutalen hebben de halve wereld blijkt maar weer. Heb een pissige mail aan de hele hoge heren gestuurd en nogal gebluft en een half uur later was het 'opgelost' het was zogenaamd een vergissing. Maandag krijg ik een spoed nabetaling. Belachelijk hoe ze mensen proberen uit te buiten!

Fijn zeg! Logisch dat ze het snel oplossen anders hebben hun ook veel gezeik.. Maar achterlijk hoe ze het proberen.

Inderdaad...
Er zijn er denk ik zat die het maar accepteren onder het mom 'het zal wel kloppen..'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: