Cupcakes!
+76
Viva
Raindrop
Caribbeanlover
Lejow
ikkemama
Sam
Sazzle
Cheesegirl
Poubelle
Printje
Pien
Flower_L
norah
Japie
Daan87
MissD
SoGood
Marin
woezel
Lenster
ShallY
duckie
JustMeDaan
Angela_1986
girli
-Ieniemienie-
Blue flower
Prosecco
Xanna
Elsje
Bazinga
poppetje
Summerlovin
Rose
_Femme
lyke
Schaapke
Sarah1985
Tazz
Ibbeltje
Pussycat
ixis
GeKKiE
sanskie
xxjojootjexx
aardbeitje
*Purple*
TukTuk
Roos
SarahKey
Roza
Stoplicht
NoName88
Caroow
vlinder-19
_Muppit
Minx
TGR
Penny Blossom
Curious
Macelka
Jerry
Highway
Mida4you
Rovine
sawasdee
Inge
Arwyn
Paper Crown
smurfie
Ooh La La!
Rebecca
FruttiTutti
sanne-84
applestar
flower
80 plaatsers
Pagina 33 van 35
Pagina 33 van 35 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35
Re: Cupcakes!
Erg leuk Rebecca!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Super leuk Rebecca!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Cupcakes gemaakt voor een babyshower (we zullen maar niet erbij vertellen dat ze een uur daarna omvielen in hun bak.....)
Gast- Gast
Leuk Pippa!
Ik bedacht me net: misschien ga ik morgen wat cupcakes maken..
Maar heb geen eieren in huis
Ik bedacht me net: misschien ga ik morgen wat cupcakes maken..
Maar heb geen eieren in huis
Lejow- Lady Post-a-lot
Je kan vast ook wel cakejes maken zonder ei toch?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Je kan vast ook wel cakejes maken zonder ei toch?
Niet met de mix die ik heb, en ook niet dan de toeven die ik maak
Ja kan hoor Pippa, maar we gaan naar schoonouders 's middags!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ben volgende maand jarig, en normaal trakteer ik onder m'n collega's zelfgemaakte rocky roads (chocola smelten, daar marshmallows, stukjes biscuit en rozijntjes doorheen en dat vervolgens in cupcakevormpjes weer laten stollen). Valt altijd erg in de smaak.
Maar nu leek het me wel eens leuk om eens wat anders te maken, maar wel een beetje terug te refereren aan de rocky roads. Ik zat zelf te deken aan rocky road cakepops, maar heeft iemand een idee hoe ik dat het beste zou kunnen doen? Gewone cake of chocoladecake, en dan de ingrediënten alleen aan de buitenkant op de chocoladeglazuur, of ook iets door het beslag? En hoe krijg ik de lekkerste cake, ik vind cake in zo'n popcake-maker vaak zo droog?
En waar koop ik een betaalbare popcake-maker?
Maar nu leek het me wel eens leuk om eens wat anders te maken, maar wel een beetje terug te refereren aan de rocky roads. Ik zat zelf te deken aan rocky road cakepops, maar heeft iemand een idee hoe ik dat het beste zou kunnen doen? Gewone cake of chocoladecake, en dan de ingrediënten alleen aan de buitenkant op de chocoladeglazuur, of ook iets door het beslag? En hoe krijg ik de lekkerste cake, ik vind cake in zo'n popcake-maker vaak zo droog?
En waar koop ik een betaalbare popcake-maker?
Gast- Gast
Voor popcakes verkruimel ik altijd een cake en roer hier wat botercreme doorheen, daar maak ik dan de balletjes van! Ze even in de vriezer zodat ze goed stevig zijn en dan het stokje er in en door de chocolade / candymelts halen.
Gast- Gast
_Jackie schreef:Voor popcakes verkruimel ik altijd een cake en roer hier wat botercreme doorheen, daar maak ik dan de balletjes van! Ze even in de vriezer zodat ze goed stevig zijn en dan het stokje er in en door de chocolade / candymelts halen.
Zo doe ik het ook, ik bak een biscuit van de funcakes mix, verkruimel dat en doe er botercreme door met een smaakje (aardbei, mokka, chocola, banaan (te maken met saroma kloppudding, of oploskoffie)
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat zijn zakjes toch, die bij de bakspullen liggen? Mik je die dan door je botercreme heen ofzo?Lejow schreef:_Jackie schreef:Voor popcakes verkruimel ik altijd een cake en roer hier wat botercreme doorheen, daar maak ik dan de balletjes van! Ze even in de vriezer zodat ze goed stevig zijn en dan het stokje er in en door de chocolade / candymelts halen.
Zo doe ik het ook, ik bak een biscuit van de funcakes mix, verkruimel dat en doe er botercreme door met een smaakje (aardbei, mokka, chocola, banaan (te maken met saroma kloppudding, of oploskoffie)
Gast- Gast
_Jackie schreef:Dat zijn zakjes toch, die bij de bakspullen liggen? Mik je die dan door je botercreme heen ofzo?Lejow schreef:_Jackie schreef:Voor popcakes verkruimel ik altijd een cake en roer hier wat botercreme doorheen, daar maak ik dan de balletjes van! Ze even in de vriezer zodat ze goed stevig zijn en dan het stokje er in en door de chocolade / candymelts halen.
Nee, zijn kleine pakjes. Beetje rechthoekig. Staan inderdaad wel bij de bakspullen. Ja, ik maak eerst meringue botercreme (eiwit-suiker-boter) dat klop ik op, en dan de saroma er door naar smaak. Heerlijk! Ook voor toeven!
Zoals deze dus
Zocht wat lekkers voor op de toef, en kwam deze suikertjes tegen, dus dacht ach, kwak er op
Lejow- Lady Post-a-lot
Tadaa. Vanille cupcakes gevuld met m&ms met noot. Een toef van hazelnootpasta met boter & poedersuiker! Met als finishing touch een m&m en wat pure hagelslag!
Gast- Gast
Ziet er goed uit Pipsel!
Is dit die meringue toef?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ziet er goed uit Pipsel!
Nee, zoals hierboven al staat een toef van hazelnootpasta met boter & poedersuiker. Recept van Rudolph!
Gast- Gast
Pippa schreef:Lejow schreef:Ziet er goed uit Pipsel!
Nee, zoals hierboven al staat een toef van hazelnootpasta met boter & poedersuiker. Recept van Rudolph!
Ja las het, maar dacht, misschien heb je die meringue gemaakt zeg maar
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:_Jackie schreef:Dat zijn zakjes toch, die bij de bakspullen liggen? Mik je die dan door je botercreme heen ofzo?Lejow schreef:_Jackie schreef:Voor popcakes verkruimel ik altijd een cake en roer hier wat botercreme doorheen, daar maak ik dan de balletjes van! Ze even in de vriezer zodat ze goed stevig zijn en dan het stokje er in en door de chocolade / candymelts halen.
Nee, zijn kleine pakjes. Beetje rechthoekig. Staan inderdaad wel bij de bakspullen. Ja, ik maak eerst meringue botercreme (eiwit-suiker-boter) dat klop ik op, en dan de saroma er door naar smaak. Heerlijk! Ook voor toeven!
Zoals deze dus
Zocht wat lekkers voor op de toef, en kwam deze suikertjes tegen, dus dacht ach, kwak er op
Thanks, ik ga het eens uitproberen!
Gast- Gast
Herfst cupcakes
Van alles wat
Voor het eerst cakepops gemaakt. Wat een ramp was het.. ik heb het eerst met candymelts geprobeerd.. dat ging heel slecht. Balletjes gleden naar beneden en het werd heel dik.. Daarna maar bekleed met marsepijn.
Van alles wat
Voor het eerst cakepops gemaakt. Wat een ramp was het.. ik heb het eerst met candymelts geprobeerd.. dat ging heel slecht. Balletjes gleden naar beneden en het werd heel dik.. Daarna maar bekleed met marsepijn.
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Als je het met candymelts doet, moet je er wat crisco doorheen doen. Daar wordt het dunner en vloeibaarder van!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Als je het met candymelts doet, moet je er wat crisco doorheen doen. Daar wordt het dunner en vloeibaarder van!
Oke. Ja het was zo dik dan t balletje er gewoon in bleef steken.. het werd ook niet mooi glad.. volgende keer beter
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Er zijn nu allemaal leuke dingen voor cc's bij Xenos oa een mooie bewaardoos met 2 lagen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Volgens mij hebben ze dat daar al wat langer...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pagina 33 van 35 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35
Pagina 33 van 35
Permissies van dit forum: