Cupcakes!
+76
Viva
Raindrop
Caribbeanlover
Lejow
ikkemama
Sam
Sazzle
Cheesegirl
Poubelle
Printje
Pien
Flower_L
norah
Japie
Daan87
MissD
SoGood
Marin
woezel
Lenster
ShallY
duckie
JustMeDaan
Angela_1986
girli
-Ieniemienie-
Blue flower
Prosecco
Xanna
Elsje
Bazinga
poppetje
Summerlovin
Rose
_Femme
lyke
Schaapke
Sarah1985
Tazz
Ibbeltje
Pussycat
ixis
GeKKiE
sanskie
xxjojootjexx
aardbeitje
*Purple*
TukTuk
Roos
SarahKey
Roza
Stoplicht
NoName88
Caroow
vlinder-19
_Muppit
Minx
TGR
Penny Blossom
Curious
Macelka
Jerry
Highway
Mida4you
Rovine
sawasdee
Inge
Arwyn
Paper Crown
smurfie
Ooh La La!
Rebecca
FruttiTutti
sanne-84
applestar
flower
80 plaatsers
Pagina 34 van 35
Pagina 34 van 35 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35
Re: Cupcakes!
Weet ik, maar ze hebben er nu nieuwe dingen bij.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik heb een zakje mix voor botercreme gehaald van De Bakzolder. Kan ik daar gewoon een zakje kloppudding van dr Oetker doorheen mixen?? Het is voor toefjes.
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Mjamjam
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Die van jou zijn altijd zo mooi, maar ook de taarten.
Caribbeanlover- Ratel
Ik twijfel.... Rocky road cakepops en dan cake verkruimelen en balletjes maken met marshmallow botercreme (werkt dat? Met van die Fluff-spul erin?), of gewoon rocky roads maken, om te trakteren voor mijn verjaardag... Ik ben de rocky roads wel weer een beetje zat, maar de cakepops lijken me veel meer werk (terwijl ik het dat weekend al druk heb), en ik merkte bij m'n collega's ook enigzins teleurgestelde reacties toen ze ernaar vroegen en ik aangaf geen rocky roads te doen, maar cakepops
Gast- Gast
Dank je CBL!
Hmm Maple, lastig..
Bij een RR cakepop kan ik me niet zoveel voorstellen eigenlijk.
Cakepops zijn best veel werk ja. Cake maken, balletjes maken, in de vriezer, chocola smelten, stokjes in de cakepops stoppen, in de vriezer, cakepops in de choco steken, laten drogen enz..
En als je collega's graag RR willen, en dat makkelijker te maken is, zou ik dat lekker doen
Hmm Maple, lastig..
Cakepops zijn best veel werk ja. Cake maken, balletjes maken, in de vriezer, chocola smelten, stokjes in de cakepops stoppen, in de vriezer, cakepops in de choco steken, laten drogen enz..
En als je collega's graag RR willen, en dat makkelijker te maken is, zou ik dat lekker doen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Die zijn leuk, Lejow!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
, en ik was juist van plan het binnenkort te proberen.Lejow schreef:Dank je CBL!
Hmm Maple, lastig..
Maar dan met een kant en klare cake, dat wel.
Ga het denk alsnog proberen, ben benieuwd of het zal smaken
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Bij de action hebben ze nu verschillende kookboekjes, cakepops, cupcakes, brownies, taart maken enz.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
wg
Mijn laatste herfstcc's
Mijn laatste herfstcc's
Laatst aangepast door chococupcake op ma 12 nov 2012 - 11:44; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk zeg chococupcake
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb zo'n cakepop apparaat en dat werkt onwijs snel. Heb gewoon de mix voor een gewone cake gebruikt en dit in het apparaat gedaan, 5 minuutjes dicht en 12 stuks klaar. T is net een tosti apparaat
Had er iets meer tijd voor moeten nemen, want had ze in de chocola gedoopt, maar dat was nog niet helemaal gestold toen de gasten kwamen.
Had er iets meer tijd voor moeten nemen, want had ze in de chocola gedoopt, maar dat was nog niet helemaal gestold toen de gasten kwamen.
Luna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 117
Even jullie advies gevraagd;
Aanstaande zaterdag ga ik met ongeveer 12 meiden van rond de 12 jaar cupcakes maken op een verjaardagsfeestje. We gaan ze voornamelijk versieren met marsepein, ik neem wat voorbeeldjes mee en laat ze dan lekker hun gang gaan.
Nu twijfel ik alleen over hoeveel marsepein ik nodig zal hebben. Ze zullen ieder 6 cupcakes versieren. Heeft iemand enig idee?
En mocht iemand nog leuke tips hebben, ik hoor ze graag! Het is namelijk de eerste meer dat ik zo iets ga doen
Aanstaande zaterdag ga ik met ongeveer 12 meiden van rond de 12 jaar cupcakes maken op een verjaardagsfeestje. We gaan ze voornamelijk versieren met marsepein, ik neem wat voorbeeldjes mee en laat ze dan lekker hun gang gaan.
Nu twijfel ik alleen over hoeveel marsepein ik nodig zal hebben. Ze zullen ieder 6 cupcakes versieren. Heeft iemand enig idee?
En mocht iemand nog leuke tips hebben, ik hoor ze graag! Het is namelijk de eerste meer dat ik zo iets ga doen
Gast- Gast
chococupcake schreef:wg
Mijn laatste herfstcc's
Waarom zijn ze weg?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:chococupcake schreef:wg
Mijn laatste herfstcc's
Waarom zijn ze weg?
Denk dat ze opgegeten zijn
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik vind cakepops uit een machine helemaal niet lekker, als je ze vervolgens ook met een met botercreme verkruimelde cake geproefd hebt.. Collega van me had ze laatst met botercreme gemaakt en die waren echt hemels! Uit de machine waren ze droog, meer een structuur tussen brood en koekjes in, met botercreme was het echt een romige cakesmaak.Luna schreef:Ik heb zo'n cakepop apparaat en dat werkt onwijs snel. Heb gewoon de mix voor een gewone cake gebruikt en dit in het apparaat gedaan, 5 minuutjes dicht en 12 stuks klaar. T is net een tosti apparaat
Het zijn trouwens uiteindelijk toch de rocky roads geworden.
Gast- Gast
Flower_L schreef:Caribbeanlover schreef:chococupcake schreef:wg
Mijn laatste herfstcc's
Waarom zijn ze weg?
Denk dat ze opgegeten zijn
Ja ook, maar ik snap niet waarom de foto weg is, het is maar een foto.
Maple, wat zijn Rocky rocks?
Ik wil ze voor kerst maken of woepies kan ook of de 1e cc en de 2e woepies of andersom.
Caribbeanlover- Ratel
Ik ben nu speculaas cupcakes aan het maken en speculaas whoopies. Eerste keer dat ik whoopies maak, dus ben benieuwd.
Zal straks als het er leuk uit ziet (haha) een foto maken
Zal straks als het er leuk uit ziet (haha) een foto maken
Gast- Gast
Ik wil volgende week voor een babyshower Rockyroad met muisjes gaan maken. Zou dat lekker zijn?
Iemand nog meer tips voor hapjes met muisjes?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
De pepernoot cupcakes zijn klaar. Nu nog even de whoopies vullen. En dan ben ik er weer klaar mee haha
Vind ze er wel schattig uitzien met die pepernoot erop.
Vind ze er wel schattig uitzien met die pepernoot erop.
Gast- Gast
Wat is je toef goed gelukt punk'd! Ik ga morgen denk ik ook weer eens wat gezelligs bakken.
Gast- Gast
Die zien er leuk en lekker uit Punk'd!!
Ik zou voor de pakjesavond bij m'n ouders ook wat maken maar ik denk niet dat ik er tijd voor heb.
Ik zou voor de pakjesavond bij m'n ouders ook wat maken maar ik denk niet dat ik er tijd voor heb.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Mooi Punk'd, ben benieuwd naar je whoopies
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Harrison schreef:Wat is je toef goed gelukt punk'd! Ik ga morgen denk ik ook weer eens wat gezelligs bakken.
Jeeuh haha. Dat vind ik ook het leukste van cupcakes maken.. Toeffen
Ik was helemaal vergeten om foto's te maken van de whoopies. Er zijn er nog 4 over, zal ik zo even doen. Zijn wel net de lelijkste haha.
Gast- Gast
Ik heb ze idd ook ooit voor een babyshower gemaakt, was erg lekker!Sam schreef:Ik wil volgende week voor een babyshower Rockyroad met muisjes gaan maken. Zou dat lekker zijn?
Verder, cake.cupcakes met glazuur en daarover muisjes, lange vingers gedoopt in gesmolten chocola met muisjes, slagroomsoesjes dopen in gesmolten chocola en dan muisjes erop...
Gast- Gast
Pagina 34 van 35 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35
Pagina 34 van 35
Permissies van dit forum: