Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantie zonder kinderen

+24
Roodkapje
M@niek
Happydobby
knets
Bruintje Beer
Lavendel
Thunder
kwak
Flip Fluitketel
Wennes
Printje
Liadan
Flower_L
Tania
studiebol
Susan
ekjir@M
PapillonRose
Sophiee
Lindsya
holaagirl
Darius
Teddyaapje
Alex
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vakantie zonder kinderen - Pagina 2 Empty Re: Vakantie zonder kinderen

Bericht  Wennes di 24 jan 2012 - 9:26

Ik zou het niet kunnen, maar als jij dat wel kan zeg ik gewoon lekker doen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Flip Fluitketel di 24 jan 2012 - 9:53

Persoonlijk vind ik 2 nachtjes weg zonder mijn dochter genoeg. Een week of meer zou ik teveel vinden. Maar ik zou zeggen doe wat voor jou goed is.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  kwak di 24 jan 2012 - 10:00

persoonlijk zou ik het niet kunnen, ik zit er nu al tegen aan te hikken dat ik over 3 week een weekend weg ga met mijn collega's en aanhang!
'tis zijn maar 2 nachten en 3 dagen maar ik kijk er echt heel erg tegen op dus een hele week of langer zou ik echt niet kunnen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 10:01

Ik vond een week wel echt de max..dat gaat prima maar dan moet ik hem niet te veel spreken tussendoor, dat is funest;). Met een weekend heb ik geen probleem en dat komt regelmatig voor.
Aangezien ik de opvoeding de eerste 3,5 jr alleen heb gedaan, ging mijn zoon dan ook altijd uit logeren. Ik vind het heel fijn dat hij daar nu zo makkelijk in is anders kun je kant op.

Gast
Gast

Bericht  Thunder di 24 jan 2012 - 10:44

Nooit gedaan, maar het zou me af en toe heerlijk lijken.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Lavendel di 24 jan 2012 - 10:49

Voor degenen die het niet doen, zijn jullie bang dat jullie de kinderen te erg missen of dat zij jullie erg missen?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Bruintje Beer di 24 jan 2012 - 10:55

Week zou iik niet gaan. Maar wij gaan nu voor de 2x 2 nachten weg zonder kinderen. Die slapen lekker bij oma.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Susan di 24 jan 2012 - 10:55

Lavendel schreef:Voor degenen die het niet doen, zijn jullie bang dat jullie de kinderen te erg missen of dat zij jullie erg missen?

Allebei.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  kwak di 24 jan 2012 - 11:00

Susan schreef:
Lavendel schreef:Voor degenen die het niet doen, zijn jullie bang dat jullie de kinderen te erg missen of dat zij jullie erg missen?

Allebei.
+1, of dat ze ziek word, of gewoon mama nodig heeft.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  knets wo 25 jan 2012 - 10:08

Ik ga eind mei een week naar new york met mn schoonmoeder.. Mn man heeft vrij van werk en is die week thuis bij de jongens. Natuurlijk zal ik ze missen en andersom maar het lijkt me ook wel heerlijk om even een weekje voor mezelf te hebben....Ik wil dit al zo lang en nu het geboekt is kijk ik er erg naar uit..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  PapillonRose wo 25 jan 2012 - 10:18

Susan schreef:

Allebei.
+1
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 10:31

Ik heb er even over nagedacht en besloten het toch maar niet te doen. Ik ben toch bang dat ze mij teveel zullen missen en de jongste zit dan net rond de fase van eenkennigheid van acht maand. Het blijven tot nu toe dus mooie plannen, wie weet volgend jaar of het jaar daarna...

Gast
Gast

Bericht  knets wo 25 jan 2012 - 10:39

Twellie schreef:Ik heb er even over nagedacht en besloten het toch maar niet te doen. Ik ben toch bang dat ze mij teveel zullen missen en de jongste zit dan net rond de fase van eenkennigheid van acht maand. Het blijven tot nu toe dus mooie plannen, wie weet volgend jaar of het jaar daarna...

Als het niet goed voelt moet je niet gaan. Dan geniet je er niet optimaal van en dat is zonde...
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Happydobby wo 25 jan 2012 - 10:58

Liadan schreef:Nee, dat wil ik niet. Ook een nacht weg doe ik niet en onze kinderen zijn ook nog niet uit logeren geweest.

+1 nog erger, M. is 1 keer in de ochtend bij mijn schoonzusje geweest omdat ik cursus had, en 1 keer zijn mijn schoonouders geweest omdat ik moest werken en mijn vriend naar een concert was.
Ik kan mijn kleine mannetje gewoon nog niet loslaten.

Ik had een uitnodiging voor een vrijgezellenfeest naar M.ilaan, 1 nacht. Ik had wel meegewild maar dat zou niet gaan vanwege de bv. Het ging niet door en nu gaan we naar A.msterdam

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  M@niek wo 25 jan 2012 - 11:10

Mijn dochterje hangt (om het maar even zo te zeggen) erg aan mij. Al ga ik een dag ga werken dan loopt ze de helft van de dag mij te zoeken en mama te roepen. Dus voor nu zou ik het niet doen, maar als ze wat ouder is misschien wel.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roodkapje wo 25 jan 2012 - 11:22

Wij doen dit wel ! En ik vind het alleen maar heel fijn en goed voor ons... De kinderen groeien ermee op en kijken niet raar op als pap en mam soms een paar dagen weg gaan. Over 2 weken gaan we 3 dagen naar Marokko... wel op dinsdag,woensdag, donderdag ( dinsdag en woensdag zitten ze standaard al bij mijn ouders). Dus nu is het 1 dagje extra.. weinig verschil voor hun en wij er even tussen uit.

Ik ben 2 jaar terug alleen op cruise in de carribean en roadtrip Florida geweest met een vriend van mij. De kids bleven toen bij papa en tuurlijk mistte ik ze erg.. maar in betere handen konden ze niet zijn..Dit uitje duurde 2.5 week.

Ik ga ook geregeld met 1 van de kinderen weg. Met mijn dochter naar Londen, met mijn andere dochter een dagje Antwerpen.. Binnenkort ga ik met 2 dochters richting een leuke stad... Eerst durfde ik dat niet aan qua drukte met vliegen / opletten etc. Nu zijn ze 4 en 5 en moet het wel goed komen... Ik denk Parijs, Rome of Milaan... Gewoon even quality time smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 13:10

Wat klinkt dat lekker vrij, Roodkapje! Dat wil ik eigenlijk ook graag, maar ik durf het nu nog niet aan omdat ze nog zo jong zijn. Maar over een paar jaar... smile.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey wo 25 jan 2012 - 18:47

Ik denk dat het ook aan het kind ligt. Als mijn kind (eren) nog klein zijn dan zou ik niet langer als een weekend weg gaan. Ik vind dat ze je dan nog teveel nodig hebben. Zijn ze een jaar of drie en ouder en al zelfstandiger dan zou ik (denk ik) makkelijker weggaan. Dan is het ook niet zo'n belasting voor de oppassers. Of je kind slaapt het allerliefst thuis en is niet te genieten bij een ander als hij/zij logeren is. Ja dan ga je als ouders zijnde ook niet lekker weg.

Wij gaan al jaren met de herfstvakantie een weekendje weg en dit willen we straks ook gaan doen. Maar eerst maar bekijken hoe ons kind is en of ik dan nog borstvoeding geef oid. Al is 1 of 2 nachtjes wel anders ipv 7-10 dagen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Mida4you wo 25 jan 2012 - 19:35

Wij zijn in november een lang weekend met z'n 2en weggeweest naar Texel. Ik vond het heerlijk maar ik heb mijn dochter ook erg gemist hoor. Een lang weekend is prima maar langer dan dat zou ik niet kunnen denk ik.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 19:47

Of ik het zou kunnen, ja ik denk het wel. Of ik het momenteel zou willen, nee.
Tot irritatie van mijn vriend wil ik L gewoon nog niet loslaten, ook niet voor een avondje samen weg. We hebben nu net zo'n lekker ritme, het gaat nu net zo goed. Ze hoort ons te zien als ze s'nachts wakker wordt, niet oma ofzo.

Ik vind het wel een heel ander verhaal als mijn vriend bij haar blijft, dan kan ik me voorstellen dat ik wel ga. Maar eigenlijk doen we dat nooit, onze vakanties brengen we samen door, langer dan een weekend gaan we niet zonder elkaar.

L gaat met carnaval voor het eerst logeren, gelukkig bij mijn moeder, maar ik vraag me af of ik uberhaupt kan genieten laughcry nooit gedacht dat ik zo'n moeder zou worden overigens, die dr kind niet los kan laten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 21:34

Maar Parel, jouw dochter is ook nog erg jong he.. Toen vond ik het ook nog lastig. Je groeit daar vanzelf in. Ik zou het nu spaansbenauwd krijgen als we altijd maar samen zouden zijn. Ik ben juist een leukere moeder doordat ik werk (al zou dat nu wel wat minder mogen) en ga stappen en soms weekendjes weg ga.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 21:42

Eens met Elodie. Toen mijn zoontje nog zo klein was wilde ik ook liever niet weggaan zonder hem. Nu vind ik het heerlijk om er af en toe eens uit te zijn! Ik ga dan ook nog gewoon naar feestjes, stappen, of gewoon wat drinken met een vriendin of bij vrienden thuis chillen. Ik vind daar niks mis mee, zolang je je kinderen niet verwaarloost.

Maar goed, mijn zoontje is nu al wat ouder (2 jaar en 4mnd).

Volgende maand gaan mijn vriend en ik een weekendje weg naar Keulen waarschijnlijk (met z'n 2en), totaal geen problemen mee..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 22:01

Parel: volgens mij is dat heel normaal heel bij zo'n kleintje. Bij mijn oudste dochter heb ik het eerste half jaar echt nauwelijks wat ondernomen en als ik dat wel deed, bleef mijn vriend thuis bij haar. Nu ben ik ook het huis nog niet uit te branden.

Gast
Gast

Bericht  Alex wo 25 jan 2012 - 22:08

Ik bedenk me dat mijn man en ik samen een weekendje naar Disney zijn geweest toen onze dochter 5 maanden was. Dat was echt een grote fout, we konden niet optimaal genieten omdat ik overal kleine kindjes zag en continu in tranen was omdat ik A. zo miste. Volgende keer gaat ze mee naar Disney Wink Ik denk dat ik het nu wel een weekend zonder haar zou kunnen doen, maar een week is me dan toch te lang.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Parisienne wo 25 jan 2012 - 23:10

Mijn vriend en ik zijn een maand geleden (weekend voor Kerst) 4 dagen samen naar Parijs geweest. N. is donderdagavond naar mijn moeder gegaan en wij kwamen maandagavond laat thuis. We hebben haar dus zo'n 5 hele avonden/nachten moeten missen. Natuurlijk heb ik haar erg gemist, maar het was eerlijk gezegd heerlijk om weer even samen te zijn! Ik zou niet snel 2 weken zonder N. op vakantie gaan, maar een lang weekend weg is zeker wel voor herhaling vatbaar. Dit ook omdat ik weet dat N. echt op een vertrouwde en fijne plek is (mijn moeder en stiefvader).
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud