Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

+20
holaagirl
Flower_L
Bruintje Beer
Weegschaal
Dora
banjer49
joyce0606
Océane
lente
Bros
Sarah1985
Teddyaapje
Lindsya
Viva
Bloem86
kwak
Ibbeltje
yes1984
SarahKey
Flip Fluitketel
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  holaagirl di 24 jan 2012 - 8:21

Vind het best heftig als ik het lees...:shock:
Wat ontzettend moeilijk en zwaar zal dat fijn.

Knuffel voor allenVoor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 699888 die dit hebben meegemaakt!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Flower_L di 24 jan 2012 - 8:51

Weegschaal schreef:
Flower_L schreef:Was alleen toen ik vruchtje verloor. Bloeden was al tijdje aan de gang. Heb het afgespoeld en bewaard tot mn vriend thuis kwam. Samen bekeken en doorgespoeld. Heb vooral laatste maanden, nu we weten voor tweede te gaan , veel moeite mee. Niet zozeer met de miskraam, maar met feit dat we het zo door het toilet hebben gespoeld.

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 699888

Toen was het voor ons een logische stap, zonder veel na te denken. Maar nu we een kindje hebben, word je geconfronteerd met hetgeen je door hebt gespoeld. dat vruchtje zou nooit een volwaardig kindje worden, maar een volwaardig kindje is wel altijd zo'n vruchtje geweest....maar dan 'gezond'.

Lijkt me nog stuk heftiger voor meiden die stuk verder waren in zwangerschap zoald flip hug Wel apart om nu van bepaalde 'namen' hier te lezen dat ze ook een mk hebben gehad.


Laatst aangepast door Flower_L op di 24 jan 2012 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:52

Ik zit hier met een dikke keel en natte ogen te lezen! Wat ontzettend heftig, maar ook moedig om het te doen! Wij hebben een plons wc dus ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen als het zou gebeuren, heb het ook nog (niet) meegemaakt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Viva di 24 jan 2012 - 8:57

Anniej_S schreef:Ik zit hier met een dikke keel en natte ogen te lezen! Wat ontzettend heftig, maar ook moedig om het te doen! Wij hebben een plons wc dus ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen als het zou gebeuren, heb het ook nog (niet) meegemaakt..

Ik heb, nadat het op gang was dmv pillen, steeds mijn plas opgevangen in de MvM kan. Zo hebben wij het opgevangen en nog even bekeken.
Edit, niet echt nodig om te zeggen denk, maar goed. Bij het plassen kwam er vaak ook weer een stolsel uit. Vandaar dat ik de kan er dan onder hield.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Sofie di 24 jan 2012 - 8:59

Alle keren doorgespoeld.
De eerste keer was in een restaurant, waren uiteten voor de trouwdag van mijn ouders. Was toen 8w4d.
De tweede keer was ik bij mijn oma op visite. Was toen 5w5d.
De derde keer waren we thuis. Het was een verrassing, want ik wist niet dat ik zwanger was. Was toen 6w1d bleek achteraf. Ook bij die zwangerschap had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en die is samen met mijn eileider verwijderd. Was toen 7w.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 9:02

Sofie schreef:Alle keren doorgespoeld.
De eerste keer was in een restaurant, waren uiteten voor de trouwdag van mijn ouders. Was toen 8w4d.
De tweede keer was ik bij mijn oma op visite. Was toen 5w5d.
De derde keer waren we thuis. Het was een verrassing, want ik wist niet dat ik zwanger was. Was toen 6w1d bleek achteraf. Ook bij die zwangerschap had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en die is samen met mijn eileider verwijderd. Was toen 7w.
pale
Dan zou je toch ook het liefst naar huis willen gaan denk ik zo...wat erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Sofie di 24 jan 2012 - 9:08

Zelda schreef:
Sofie schreef:Alle keren doorgespoeld.
De eerste keer was in een restaurant, waren uiteten voor de trouwdag van mijn ouders. Was toen 8w4d.
De tweede keer was ik bij mijn oma op visite. Was toen 5w5d.
De derde keer waren we thuis. Het was een verrassing, want ik wist niet dat ik zwanger was. Was toen 6w1d bleek achteraf. Ook bij die zwangerschap had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en die is samen met mijn eileider verwijderd. Was toen 7w.
pale
Dan zou je toch ook het liefst naar huis willen gaan denk ik zo...wat erg.

Wij zijn daarna meteen naar huis gegaan. 'Gelukkig' gebeurde het pas tegen het einde.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Flower_L di 24 jan 2012 - 9:12

Wat naar en verdrietig sofie. Mag ik vragen of het bekend is waarom het drie keer fout is gegaan?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Sofie di 24 jan 2012 - 9:14

Er is niets uit de onderzoeken gekomen, dus we hebben gewoon pech gehad.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Weegschaal di 24 jan 2012 - 9:43

Sofie schreef:Er is niets uit de onderzoeken gekomen, dus we hebben gewoon pech gehad.

Dat zeggen ze bij ons nu ook. Het is toch wel apart dat sommige vrouwen er nooit mee te maken krijgen en anderen meerdere keren zonder oorzaak....


Laatst aangepast door Weegschaal op di 24 jan 2012 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Flip Fluitketel di 24 jan 2012 - 9:50

Anniej_S schreef:Ik zit hier met een dikke keel en natte ogen te lezen! Wat ontzettend heftig, maar ook moedig om het te doen! Wij hebben een plons wc dus ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen als het zou gebeuren, heb het ook nog (niet) meegemaakt..

Bij mij is het opgewekt d.m.v. (vaginale) pillen. Heb de hele dag op een emmer met zeef geurineerd. Wij hebben ook een 'plons' wc en wilde niet dat mijn 'kindje' in de wc zou vallen. Was meer een gevoelskwestie en ik wist ook dat het binnenkort zou gebeuren omdat ik het opgewekt hebt d.m.v. de pillen.

Verder een hele dikke hug voor iedereen hier in het topic of elders die het meegemaakt hebben het is niet niks!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  kwak di 24 jan 2012 - 9:54

ik heb trouwens een bedeltje in een vorm van een hartje aan mn armband, deze heb ik uitgezocht toen ik wist dat ik zwanger was maar ik had al het gevoel dat het niet goed zou zitten, stom eigenlijk.
ik zit er nog over te denken of ik de datum nog in mn armband wil laten graveren.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  vlinder-19 di 24 jan 2012 - 10:04

Ik had mijn miskraam rond de 5wk, heb het in mn maandverband opgevangen, en toen weggegooid. Dit gebeurde tijdens onze vakantie, ik heb toen bij ons vakantiehuisje een mooie kiezelsteen uitgezocht. Deze ligt op een fotoplank in de kamer, de steen staat symbool voor het 'kindje'.
Ook is vorig jaar april na 2jr vage pijnklachten een buitenbaarmoederlijke zwangerschap weggehaald, dit blijkt het tweeling broertje/zusje te zijn van F.ay ( 3jr ). Dit is tijdens een operatie weggehaald dus geen idee hoe dat eruit heeft gezien, van te voren was ook niet verwacht dat ze zoiets uit mn buik zouden halen. Ik draag een ring met twee steentjes, deze steentjes staan symbool voor de kindjes niet niet geboren mochten worden. Ook laat ik nog een tattoo zetten met F.ay haar naam en daarbij twee symbooltjes voor de 'kindjes'.

vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Flower_L di 24 jan 2012 - 10:23

Weegschaal schreef:
Sofie schreef:Er is niets uit de onderzoeken gekomen, dus we hebben gewoon pech gehad.

Dat zeggen ze bij ons nu ook. Het is toch wel apart dat sommige vrouwen er nooit mee te maken krijgen en anderen meerdere keren zonder oorzaak....

wat naar en dubbel. Aan ene kant fijn dat er geen duidelijke reden voor is, maar toch....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  *Troela* di 24 jan 2012 - 10:38

Alle keren vroege mk gehad, alle keren ook door toilet gespoeld. Vaak wel gekeken of ik iets kon ontdekken tussen de stolsels.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 4:29

Ik heb een miskraam gehad met 10/11 weken. Het gebeurde op de wc en was echt al heel duidelijk een mini-kindje. Ik kon ook een oogje herkennen, dat zie ik nog vaak voor me. Ik was redelijk in paniek, mijn man (destijds nog vriend) durfde niet te kijken. Ik heb 'het' uiteindelijk weggespoeld en daarvan nog altijd heel veel spijt.

Ik denk dat het beter was geweest het kindje uit de wc te halen en te begraven, maar op dat moment wist ik niet echt wat ik deed. Zoiets kun je helaas niet terugdraaien natuurlijk. Maar ik voel me er behoorlijk schuldig om.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Muppetje wo 25 jan 2012 - 5:22

Bij mij is het in de wc terecht gekomen en door geschoten voor ik er iets van kon zien. Aangezien er bij mij alleen en vruchtzakje heeft gezeten vond ik dit niet zo heel erg

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum