Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

+5
Suus
Rumble
Jente10
Moezie
PluDan
9 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  PluDan do 6 jan 2011 - 0:20

Hoeveel jaar zit er tussen jou en je vriend en merk je (bijv aan zijn gedrag) dat hij jonger is.
Zijn zijn vrienden jonger en merk je daar veel van?

Ik ben erg benieuwd en stel deze vragen omdat een vriendin van mij
verliefd is op een jongen die 5 jaar jonger is dan haar en ze weet niet zo
goed of ze daaraan moet beginnen of niet, vanwege de leeftijd.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:23

Dat hangt ook wel een beetje van hun leeftijd af natuurlijk. Als zij negentien is, op kamers zit en druk aan het studeren is, terwijl hij veertienis, nog op de middelbare school zit en niet van plan is om de komende tien jaar het huis uit te gaan.. dan denk ik bijvoorbeeld dat het niet zo goed zal werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:23

Mijn vriend is bijna 2 jaar jonger.. We zitten in dezelfde vriendenploeg en die leeftijden verschillen tussen zijn leeftijd en iets boven mijn leeftijd..
Bij sommige vrienden kan je wel goed merken dat ze jonger zijn, bij andere helemaal niet. Mijn vriend is behoorlijk volwassen voor z`n leeftijd en dat kan je wel merken. We zitten op 1 lijn en dat is het belangrijkst..

In je vriendin`s geval ligt er er natuurlijk ook aan hoe oud ze beide zijn.. Is zij 20 en hij 15 of is zij 25 en hij 20? Dat is nogal een behoorlijk verschil..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  PluDan do 6 jan 2011 - 0:25

Zie is bijna 25 en hij 21.
M'n vriendin is aan het werk en hij moet nog 2 jaar naar school.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:25

Mijn vriend is net geen jaar jonger dan mij.
Hij heeft een baan, we wonen samen en hij is volwassen voor zijn leeftijd.
Maar ik bepaalde dingen merk ik wel dat ik verder ben dan hem.
Denk aan trouwen, kinderen enz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:26

Het scheelt dus in principe ongeveer 4 jaar? Dat is toch niet zoveel? Hoeveel mannen van 25 hebben immers een vriendin van 21?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:28

_Donnaa schreef:Het scheelt dus in principe ongeveer 4 jaar? Dat is toch niet zoveel? Hoeveel mannen van 25 hebben immers een vriendin van 21?
Vrouwen zijn vaak wat volwassener dan de mannen :P Vandaar dat meiden vaak wel een oudere vriend hebben nerd

Maar ik vind het best kunnen. Leeftijd zegt op een gegeven moment denk ik niet zoveel meer. Als ze maar een beetje in dezelfde levensfase zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:29

Ik vind het ook geen enorm raar verschil. Waarom komt ze eigenlijk niet zelf om advies vragen? Of vind jij het gewoon een slecht idee? Sowieso kan hier iedereen roepen dat hun jongere vriend heel volwassen is voor zijn leeftijd, maar dat maakt die jongen nog niet volwassen. Niemand had hier überhaupt iets over gezegd wanneer het andersom was geweest. Dan was het toch ook niet gek? Wanneer zij vier jaar jonger was? Als ik een jongen echt leuk vind, dan interesseert me dat echt niet hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:29

Gekje schreef:
_Donnaa schreef:Het scheelt dus in principe ongeveer 4 jaar? Dat is toch niet zoveel? Hoeveel mannen van 25 hebben immers een vriendin van 21?
Vrouwen zijn vaak wat volwassener dan de mannen :P Vandaar dat meiden vaak wel een oudere vriend hebben nerd
Yeah i know.. Al moet ik zeggen dat ik in m`n omgeving de jongens van 20 een stuk serieuzer vind dan die van 24/25, maar dat is persoonlijk natuurlijk :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:30

Gekje schreef:
_Donnaa schreef:Het scheelt dus in principe ongeveer 4 jaar? Dat is toch niet zoveel? Hoeveel mannen van 25 hebben immers een vriendin van 21?
Vrouwen zijn vaak wat volwassener dan de mannen :P Vandaar dat meiden vaak wel een oudere vriend hebben nerd


Ja, maar ik denk toch dat zoiets nog iets meer geldt wanneer je onder de achttien/twintig bent. Daarna maakt het echt niet veel meer uit hoor. Of ik nu een gesprek voer met mijn huisgenoot van 25 of met mijn vriend, de één is echt niet 'volwassener' dan de ander hoor.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  PluDan do 6 jan 2011 - 0:41

Gekje schreef:
_Donnaa schreef:Het scheelt dus in principe ongeveer 4 jaar? Dat is toch niet zoveel? Hoeveel mannen van 25 hebben immers een vriendin van 21?
Vrouwen zijn vaak wat volwassener dan de mannen :P Vandaar dat meiden vaak wel een oudere vriend hebben nerd

Maar ik vind het best kunnen. Leeftijd zegt op een gegeven moment denk ik niet zoveel meer. Als ze maar een beetje in dezelfde levensfase zitten.

Dat is het....
Meestal is de vrouw jonger dan de man.
Het lijkt dan zo raar als je een vriend hebt die 4 jaar jonger is, maar dat is meer gevoel....
Hij is dan nog jonger dan haar broertje zeg maar...
Ze heeft zelf geen account, die wilde ze ook niet aanmaken, maar ze was
wel benieuwd naar de meningen hier.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:44

Really, ik zie het probleem echt niet. Hij is jonger dan haar broertje, ja so what?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:51

_Donnaa schreef:Really, ik zie het probleem echt niet. Hij is jonger dan haar broertje, ja so what?

+1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Moezie do 6 jan 2011 - 1:05

Mijn vriend is ook 3 jaar jonger dan mij..
Toen we een relatie kregen was hij 17 en ik 20... hij was 16 toen hij verliefd op me werd.. maar na een jaar veel met hem opgetrokken te hebben heb ik hem een kans gegeven... We zijn nu meer dan 4 jaar samen en het gaat geweldig.. Ook wat zijn vrienden betrefd die zijn natuurlijk ook allemaal jonger. Maar het gaat allemaal prima! Zij moet er gewoon zelf 100% achter staan!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 1:23

Mijn vriend en ik schelen bijna 2 jaar. Ik ben net 27 en hij is 25. Hij is voor zijn doen wel een stuk volwassener dan zijn vrienden van die leeftijd. De mesten van zijn leeftijd wonen nog thuis, en alles word voor hun gedaan. Mijn vriend kocht zijn huis toen hij amper 20 was. Deed alles al zelf, nu nog steeds. Ook toen hij nog thuis woonde deed hij alles zelf. Er werd zeer weinig voor hem gedaan, maar daar had ie het zelf naar gemaakt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Jente10 do 6 jan 2011 - 1:25

Mijn vriend is 2.5 jonger maar daar heb ik nooit een probleem van gemaakt en merk er ook niks van. Hij heeft alles wat ik in een jongen zoek en ik ben zelf misschien ook wel wat 'jonger' dan mijn leeftijd en hij wat 'volwassener'.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Rumble do 6 jan 2011 - 1:29

Ik vind niet dat dat een probleem hoeft te zijn, wat al eerder gezegd is; de levensfase en de toekomstwensen zijn belangrijker, dat die op één lijn liggen.

Mijn vriend is twee jaar jonger dan ik en dat gaat prima!

Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 3:10

Mijn broertje en zijn vriendin schelen ook 6 jaar. Zij zegt wel eens uit de gein: de oudere zus van mijn vriend is jonger dan mij. :P
Als je geen 12 en 18 bent maar zoals hun 23 en 29 lijkt mij er niks mis mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Suus do 6 jan 2011 - 3:12

Lijkt mij ook geen probleem, mijn vriend is 4,5 jaar jonger dan ik, maar ik merk er eigenlijk niks van. Ook met zijn vrienden kan ik het heel goed vinden, sommigen zijn zelfs goede vrienden van mij geworden. Toen ik wat met hem kreeg was hij 20 en ik 24, ik was eerlijk gezegd ook wel een beetje 'bang' wat anderen ervan zouden vinden, maar dat is natuurlijk nergens voor nodig. Het gaat nu al ruim 5 jaar goed smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Niekske do 6 jan 2011 - 4:59

Toen ik net 25 was, heb ik ook iets gekregen met een jongen van bijna 21. Ik werkte al, hij moest nog wel even naar school. Hoewel ik wat betreft gespreksstof en interesses enzo nooit iets gemerkt heb van het leeftijdsverschil, was het levensfase verschil toch echt wel de oorzaak van onze break. We waren toen een jaar samen geweest. Hij zat midden in zijn studentenleven, veel sporten, stappen, dingen organiseren... hij kon nergens nee tegen zeggen, behalve tegen mij. Ik snapte het eigenlijk helemaal, want ik was precies zo toen ik die leeftijd had.

Natuurlijk verschilt dit heel erg per persoon, maar ik zal niet zo snel meer iets beginnen met een kerel die zoveel jonger is. Als je verliefd bent, zie je dat soort verschillen allemaal niet, maar na een tijdje merk je het echt wel. Sorry dat ik geen positief verhaal heb! Maar ik heb mezelf nogal weggecijferd en heel erg aan hem aangepast en dat heeft me uiteindelijk opgebroken. Denk er dus wel goed over na! Succes ermee!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Lejow do 6 jan 2011 - 7:07

Ik ben 25 en mijn vriend wordt in mei 21. We zijn nu ruim 5 jaar samen, dus ja hij was 15 toen we wat kregen.
Ik merk er echt helemaal niets van, alleen als ik zijn persoonlijke gegevens in moet vullen dan denk ik ineens weer .. oh ja!! Hij is jonger!

Heb in het begin wel zat grapjes over me heen gekregen (Zo Leonie, en hoe oud istie, 13?) Maar maakte er gewoon een grap op terug en dan was de lol er snel vanaf. En ik deed toen SPW richting het onderwijs en het was kennelijk zo belangrijk dat er zelfs in de 'gehandicaptenzorg' richting over ons geluld werd...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  PluDan do 6 jan 2011 - 22:44

Er zijn hier best veel meiden die een jongere vriend hebben.
Ik denk dat ze er maar gewoon voor moet gaan en niet
zo in moet zitten over het leeftijdsverschil.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Flinder ma 10 jan 2011 - 3:28

Ik zou er gewoon voor gaan! Leeftijd zegt niets over de klik of de liefde die er is/kan ontstaan denk ik.
Mijn vriend is 1,5 jaar jonger dan ik en het gaat al ruim 4,5 jaar goed.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  blondje1313 wo 12 jan 2011 - 3:31

Mijn man is 2,5 jaar jonger. Hij werd op zijn 15e of 16e verliefd op mij, maar toen vond ik hem nog wel te jong. Twee jaar later bedacht ik me dat ik hem toch leuk genoeg vond om niet moeilijk te doen over het leeftijdsverschil. We zijn nu 10 jaar samen, het enige wat ik merk is dat hij nog langer op stap wilde gaan (maar dat had meer te maken met het feit dat ik al werkte en hij nog studeerde en niet met leeftijd) en dat hij later wilde trouwen en aan kinderen denkt, maar dat is natuurlijk ook bij iedereen verschillend.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben... Empty Re: Vraagjes voor de meiden die een jongere vriend hebben...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum