Condooms alleen zonder pil veilig genoeg?
+5
Zwoesj
Melis_je
Jade
Rush
Sweety
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Condooms alleen zonder pil veilig genoeg?
Ik ben ook sgestopt met de pil omdat ik al een hele tijd niet lekker in m'n vel zat en we dus ook weinig tot geen seks meer hadden. Nu ben ik alweer 2 maanden pil-vrij en ik voel me heerlijk ! Zin in seks is ook weer terug en we gebruiken ook alleen condooms. Het risico is dat het condoom kan scheuren en dan moet je idd een MAP kan halen als je niet zwanger wil raken. Maargoed dat gebeurt volgens mij ook bijna niet. Ik vind het ideaal zo
Gast- Gast
Melis_je schreef:http://www.anticonceptiepil.nl/content/anticonceptie/betrouwbaarheid.asp
In deze tabel staan hoeveel vrouwen na één jaar zwanger zijn ondanks hun anticonceptiemethode. Van vrouwen die alleen condooms gebruiken, zijn 12 per 100 na één jaar toch zwanger. Dat vind ik heel erg veel.
Haha, maar of je die tabel moet vertrouwen? Meer dan 10% van de vrouwen die aan geheelonthouding doet, raakt zwanger...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nu 2 weken pil loos en mijn lichaam voelt heel anders aan en dan in de vorm van veeel bewuster van alles en aanrakingen van mijn man. Niet dat we nu ineens al veel meer seks hebben maar het voelt anders/bewuster.
Of zal dit gedachtegang zijn alleen? Hoe was dit bij jullie?
Of zal dit gedachtegang zijn alleen? Hoe was dit bij jullie?
Gast- Gast
Dat is wel bijzonder ja... allemaal Maria achterna?Zininzon schreef:Melis_je schreef:http://www.anticonceptiepil.nl/content/anticonceptie/betrouwbaarheid.asp
In deze tabel staan hoeveel vrouwen na één jaar zwanger zijn ondanks hun anticonceptiemethode. Van vrouwen die alleen condooms gebruiken, zijn 12 per 100 na één jaar toch zwanger. Dat vind ik heel erg veel.
Haha, maar of je die tabel moet vertrouwen? Meer dan 10% van de vrouwen die aan geheelonthouding doet, raakt zwanger...
Gast- Gast
freakielief schreef:Dat is wel bijzonder ja... allemaal Maria achterna?Zininzon schreef:Melis_je schreef:http://www.anticonceptiepil.nl/content/anticonceptie/betrouwbaarheid.asp
Ik hoop dat, dat niet klopt dat er binnen een jaar 12 op de 100 vrouwen zwanger worden.
Gast- Gast
Ik denk anders dat dat best kan kloppen maar lees het dan zo dat die vrouwen zich dat voornemen en het dan toch niet lukt zeg maar...
Gast- Gast
Ja, of dat ze alleen geen geslachtsgemeenschap hebben en wel andere vormen van seks, en zwanger raken door sperma aan handen of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Alleen condooms gebruiken???
» Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen.
» Een iphone zonder internet maar alleen wifi?
» Veilig na 7 dagen of hele strip?
» Condooms
» Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen.
» Een iphone zonder internet maar alleen wifi?
» Veilig na 7 dagen of hele strip?
» Condooms
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: