Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag!

+3
Muppetje
Muis
Le Chat Noir
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag! Empty Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag!

Bericht  Le Chat Noir zo 22 jan 2012 - 1:34

Ik ben bezig met de 1e cryo tp, de eerste helft zonder hormonen. Nu word ik steeds gevolgd met echo's hoe mijn eitje groeit. Vrijdag had ik een eitje van ongeveer 13 mm en een bms van 9.6 mm. Moest maandagochtend half 10 terugkomen en ook alvast de Pregnyl spuit meenemen, want die kon ik waarschijnlijk al direct zetten dan.
Nu doe ik zelf ook elke dag om 12:00 een ovulatietest. Gister zag ik nog maar een heel heel licht 2e lijntje en vandaag was de test ineens heel duidelijk positief. Ook heb ik duidelijk vruchtbare afscheiding.
Nu maak ik me dus druk of de Pregnyl spuit morgen dan niet te laat komt!!! Als van mezelf het eitje al over 24-48 uur gaat springen.. Vaak had ik 2 dagen een positieve test, dus misschien valt het mee..
Heeft iemand hier ervaring mee??
Kan helaas het ziekenhuis niet bellen, want niks is bereikbaar op zondag.. Heb alleen nog op een ander briefje een 06 nummer staan wat je kon bellen als je klachten van overstimulatie kreeg tijdens de ICSI behandeling, dus dat lijkt me niet echt iets hiervoor....
Straks gaat het hele feest niet door Sad .....
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag! Empty Re: Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag!

Bericht  Muis zo 22 jan 2012 - 1:40

Ik heb hier geen ervaring mee, maar zou toch even het 06-nummer bellen op het briefje. Misschien dat zij je kunnen helpen/doorverbinden.

Verder een hug voor jou! Succes...
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag! Empty Re: Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag!

Bericht  Muppetje zo 22 jan 2012 - 1:46

Ik zou het 06 nummer bellen!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag! Empty Re: Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag!

Bericht  L!ND@ zo 22 jan 2012 - 1:55

Muppetje schreef:Ik zou het 06 nummer bellen!!
+1
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag! Empty Re: Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag!

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 2:00

Ja, zeker dat 06 nummer bellen! Bij ons op de poli had je trouwens altijd gewoon een 06 nummer wat je kon bellen. Niet persé voor overstimulatie o.i.d. Ook voor andere klachten, vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag! Empty Re: Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag!

Bericht  Le Chat Noir zo 22 jan 2012 - 2:21

Thanks meiden, jullie hebben mij even dat laatste zetje gegeven!! Kan dan zo blij zijn met het forum. Mijn man zat nl ook wat te twijfelen, dus daar had ik in die zin ook niet zoveel aan :P .
Het stond wat onduidelijk vermeld op het papier, dus dan ben ik weer zo'n schijterd die niet direct wil of durft te bellen. Wil ze dan niet onnodig 'storen' op zondag. Alsof dit niet belangrijk genoeg is om voor te bellen. Zucht.

Kreeg ik ook nog gewoon mijn eigen gyn aan de lijn! Ze vond het heel goed dat ik belde. Heb inmiddels ook al 3 ovulatietesten gedaan en bij twee is de testlijn donkerder dan de controlestreep en de derde (2e die ik deed) waren ze even donker.
Ik mag nu direct de Pregnyl gaan zetten! Morgenochtend dan nog weer even langs voor een laatste echo en de terugplaatsing afspreken enz. Ben zo opgelucht dat ik heb gebeld.... Very Happy

Nu nog even spuiten, ze vroeg of ik nog naar de eerste hulp wilde, maar ik doe t liever zelf. Ook wel apart dat ik hiervoor naar t ziekenhuis zou gaan terwijl ik er tijdens de ICSI al zo'n 40 heb gezet.. Maar Pregnyl is wel een stuk pijnlijker als de rest. Had de vorige keer echt een paar dagen zo'n harde 'plak' onderhuids.
Zal de spuit maar even klaar gaan maken...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag! Empty Re: Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag!

Bericht  Printje zo 22 jan 2012 - 2:23

L!ND@ schreef:
Muppetje schreef:Ik zou het 06 nummer bellen!!
+1

+1 heb er overigens geen persoonlijke ervaringen mee maar als ik je verhaal zo lees zou ik ff bellen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag! Empty Re: Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag!

Bericht  Muppetje zo 22 jan 2012 - 2:26

Super dat je gewoon gebeld hebt!!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag! Empty Re: Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag!

Bericht  Le Chat Noir zo 22 jan 2012 - 2:40

Zo..hij zit!
Voelde er nu niet heel veel van gelukkig smile. Misschien was mijn buik de vorige keer wel erg gevoelig door al die andere spuiten.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag! Empty Re: Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag!

Bericht  Laced zo 22 jan 2012 - 2:45

LCN, goed dat je hebt gebeld! Wat spannend meis!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag! Empty Re: Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag!

Bericht  Makamba zo 22 jan 2012 - 4:40

Laced schreef:LCN, goed dat je hebt gebeld! Wat spannend meis!

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag! Empty Re: Wie heeft ervaring met cryo terugplaatsing? Dringende vraag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum