Dringende vlooien vraag!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dringende vlooien vraag!
Hallo dames,
Ik heb een shih tzu, en die zit continue onder de vlooien, heb al zoveel geprobeerd, goedkope vlooien druppels, vlooien druppels van de dierenarts, vlooienbanden, spray tegen vlooien, noem maar op.. Maar niks lijkt te werken, ze bijt en krabt haar hele huid kapot.
Hebben jullie misschien tips wat ik nog meer kan doen tegen de vlooien?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb een shih tzu, en die zit continue onder de vlooien, heb al zoveel geprobeerd, goedkope vlooien druppels, vlooien druppels van de dierenarts, vlooienbanden, spray tegen vlooien, noem maar op.. Maar niks lijkt te werken, ze bijt en krabt haar hele huid kapot.
Hebben jullie misschien tips wat ik nog meer kan doen tegen de vlooien?
Alvast bedankt voor de reacties!
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Dringende vlooien vraag!
Ik krijg spontaan jeuk van dit topic ....
Sorry, kun jij ook niks aan doen
Sorry, kun jij ook niks aan doen
Gast- Gast
Wij hadden dat met onze kat. Ondanks dat we het hele huis telkens ondersprayde, alles waste en haar regelmatig een vlooienkuur gaven zat ze telkens onder. Ze zat ook helemaal onder de korsten van het krabben en het bijten.
Sinds we verhuist zijn is het over. Maar dat is denk ik niet echt een bruikbare tip haha!
Ik weet niet wat je er tegen kunt doen. Bij onze kat kwamen we er ook niet achter.
Sinds we verhuist zijn is het over. Maar dat is denk ik niet echt een bruikbare tip haha!
Ik weet niet wat je er tegen kunt doen. Bij onze kat kwamen we er ook niet achter.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Vlooienshampoo en dan maandelijks héél goed bijhouden? En vergeet niet je huis ook te ontvlooien. Je kunt je hond wel ontvlooien, maar als die beestjes gewoon nog in je huis rondspringen en rondhupsen en in je vloerkleed of in je stoffen bank eitjes leggen, dan heeft dat ontvlooien van je hondje ook weinig zin.
Gast- Gast
Het huis, de katten en de hond, worden elke maand behandelt. Bij de katten vinden we nooit een vlo.
Ze krijgt nu trouwens ook knoflook tabletten en biergist dit schijnt ook te werken tegen vlooien.
Ze krijgt nu trouwens ook knoflook tabletten en biergist dit schijnt ook te werken tegen vlooien.
dr_oupy- Fluisteraar
Vlooienshampoo heb ik ook met regelmaat geprobeerd, maar dit zet ook niet veel zode aan de dijk. Ze heeft nu speciale shampoo van de dierenarts om haar huid kalm te krijgen, hiermee was ik haar 1 tot 2 keer per week.
dr_oupy- Fluisteraar
Heb je een vloerkleed of vloerbedekking ergens in je huis?
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Moon schreef:Heb je een vloerkleed of vloerbedekking ergens in je huis?
Nee die hebben we niet.
dr_oupy- Fluisteraar
Ik PM je even dr_oupy. Ik heb wel een hele goeie, alleen dat ga ik niet openbaar op het forum zetten, ivm werk/stage
Gast- Gast
Misschien een keer bij een goede trimster informeren? Wie weet ziet zij het zitten om je hondje een keer flink kort te trimmen, te wassen en haar huid te verzorgen.
Dit terwijl jij het huis leeghaalt, alles stofzuigt en inspuit met anti vlooienspray.
Wij laten elke 6 weken onze shih tzu kort knippen en flink goed wassen en verzorgen. Ze heeft namelijk ook erge huidproblemen, alleen komt dit niet door vlooien.
Dit terwijl jij het huis leeghaalt, alles stofzuigt en inspuit met anti vlooienspray.
Wij laten elke 6 weken onze shih tzu kort knippen en flink goed wassen en verzorgen. Ze heeft namelijk ook erge huidproblemen, alleen komt dit niet door vlooien.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Mimpie schreef:Misschien een keer bij een goede trimster informeren? Wie weet ziet zij het zitten om je hondje een keer flink kort te trimmen, te wassen en haar huid te verzorgen.
Ze is net bij de trimster geweest, en gaat daar ook met regelmaat heen. Ze heeft altijd een vrij korte vacht, dit omdat ze dus steeds zo´n jeuk heeft.
dr_oupy- Fluisteraar
dr_oupy schreef:Mimpie schreef:Misschien een keer bij een goede trimster informeren? Wie weet ziet zij het zitten om je hondje een keer flink kort te trimmen, te wassen en haar huid te verzorgen.
Ze is net bij de trimster geweest, en gaat daar ook met regelmaat heen. Ze heeft altijd een vrij korte vacht, dit omdat ze dus steeds zo´n jeuk heeft.
Vervelend zeg!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Bazyle schreef:Ik PM je even dr_oupy. Ik heb wel een hele goeie, alleen dat ga ik niet openbaar op het forum zetten, ivm werk/stage
Okee dankje wel, waar kan ik die pm´s vinden?
dr_oupy- Fluisteraar
Mimpie schreef:dr_oupy schreef:Mimpie schreef:Misschien een keer bij een goede trimster informeren? Wie weet ziet zij het zitten om je hondje een keer flink kort te trimmen, te wassen en haar huid te verzorgen.
Vervelend zeg!
Ja heel erg vervelend, ben er ook al mee bij de DierenArts geweest, die heeft toen een spuit gegeven en dan zouden de vlooien wel een tijdje weg moeten blijven, een spuit om haar huidje rustig te krijgen, kalmerende shampoo, en na een week zit ze weer onder de vlooien.
dr_oupy- Fluisteraar
dr_oupy schreef:Bazyle schreef:Ik PM je even dr_oupy. Ik heb wel een hele goeie, alleen dat ga ik niet openbaar op het forum zetten, ivm werk/stage
Bovenaan in het menu, tussen profiel en uitloggen.
Gast- Gast
Bazyle schreef:dr_oupy schreef:Bazyle schreef:Ik PM je even dr_oupy. Ik heb wel een hele goeie, alleen dat ga ik niet openbaar op het forum zetten, ivm werk/stage
Bovenaan in het menu, tussen profiel en uitloggen.
Okee, daar staat dat ik geen berichten heb.
dr_oupy- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Ojee vlooien
» Dringende vraag: online inchecken gaat niet, wie bellen?
» Vlooien
» pin vraag
» Dringende vragen cupcakes
» Dringende vraag: online inchecken gaat niet, wie bellen?
» Vlooien
» pin vraag
» Dringende vragen cupcakes
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: