Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag over draagdoek

+7
Flower_L
maiadebij
Susan
Floor
Darius
Liadan
PapillonRose
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Liadan wo 16 jan 2013 - 8:57

Ik draag met mijn Wompat ook over mijn jas en ik vind dat dat goed kan, maar het is wel lastiger om hem op mijn rug te krijgen als we allebei een dikke winterjas aan hebben. Ik draag mijn zoon (en dochter soms) wel altijd op mijn rug.
Ik heb een Medium Wompat en bij mijn zoon zit die nu zo hoog, het rugpand komt tot aan zijn nek (hij is 19 maanden, ongeveer 12 kilo en 85 cm en ik ga binnenkort een Toddler bestellen omdat hij hier uit groeit):
Vraag over draagdoek - Pagina 2 126_zps1c9296c2

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Liadan wo 16 jan 2013 - 8:58

Limburg85 schreef:Hier de bykay vorige week uitgeprobeerd maar hij schreeuwde alsof hij vermoord werd, of ik doe wat fout of hij vind het niet fijn :-(. Vonden jullie kindjes het gelijk fijn?
Mijn zoon vond het de eerste 2 weken ook helemaal niet leuk om gedragen te worden. Nou huilde hij sowieso heel veel, maar de draagdoek vond hij pas na 2 weken fijn en toen meteen ook heel erg fijn.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Limburg85 wo 16 jan 2013 - 9:00

Dan moet ik het toch maar eens opnieuw blijven want op sommige momenten lijkt het me wel makkelijk.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 9:05

Sanne schreef:Siep, draagt dat fijn, een wompat over je jas? Ik wil nog steeds een wompat bestellen, maar ben er een beetje laks in. En dan heb je je dochter wel op de buik? Heb jij de medium wompat? Zit die een beetje hoog in de nek van je dochter?

Ja hoor dat gaat prima! Wel op de buik dan, want op de rug met jas eronder lijkt me niet fijn want dan krijg je ze ook maar lastig je rug op denk ik met winterjas, met een vest doe ik haar ook gewoon op de rug.

Ik heb de wompat baby is tot maat 86 geloof ik, maar hier zit ze echt prima in en kan ze nog prima in groeien!
En als deze te klein word bestel ik echt een nieuwe! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Sanne wo 16 jan 2013 - 9:13

Dank je, Liadan, voor de foto. Ik draag H. nu in de Bondolino, maar het rugpand vind ik vrij laag. Hij komt niet eens tot haar oksels en ze gaat dan heel erg naar achteren hangen met haar rug en nek. Ze zit dan niet lekker meer.

Op het dragen en voeden forum las ik ook best wat negatieve verhalen over de wompat en daarom twijfel ik een beetje. Dat hij erg slap is en kindjes er erg in hangen en dat wil ik juist niet. Dat waren wel verhalen van mensen die de wompat nog maar net hadden, dus misschien niet strak genoeg geknoopt?

En ik vind het zo jammer dat bijna alle girasol doeken uitverkocht zijn, er is bijna geen keus.

Siep, ook jij bedankt voor je antwoord. Misschien toch maar aanschaffen, zo'n wompat.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Liadan wo 16 jan 2013 - 9:18

Ik vind dat mijn zoon er helemaal niet in hangt, ik denk ook dat ze 'm dan niet strak genoeg afgesteld hebben. Bij mij staan de schouderbanden (maat M) nu met winterjas aan op z'n strakst, dus ik ga de Toddler op maat laten maken met S-banden.
Maar je kan de tailleband en schouderbanden gewoon strak aantrekken (en nog een riempje voor je vastmaken als je op de rug draagt).
Ik heb in ieder geval nog geen seconde spijt gehad van mijn Wompat.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 9:19

Ik las het daar ook idd, maar die van mij is absoluut niet slap ofzo, wel moest hij echt wel even ingedragen worden in het begin waren de banden nog wat stug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Flower_L di 29 jan 2013 - 23:59

Ben ik met nog een vraag. Ik zoek een praktische drager, voor kleine uitstapjes. Met auto naar supermarkt, en danj in drager....dat soort situaties.
Ik moet m snel om kunnen doen in de auto. De manduca vind ik nog niet geschikt voor j en de bykay vind ik lastig te knopen op zo'n moment.

Ik dacht aan een ringsling....is dat wat? Tot welk gewicht is deze te gebruiken?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Liadan wo 30 jan 2013 - 0:03

Ik knoopte bij mijn dochter de tricot slen thuis al een heel eind voor en kon als ik ergens was mijn dochter er zo in laten zakken. Bij mijn zoon deed ik hetzelfde met de geweven doek.
Ik heb bij mijn dochter ook een ringsling gehad maar die kreeg ik niet heel snel om, die moet je ook goed baan voor baan aanspannen en dan was ik nog sneller met de gewone doek.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Darius wo 30 jan 2013 - 1:05

Ik heb echt precies een half uur geleden een ringsling opgehaald in D.rachten. Een Hoppediz Lille. Vanavond even uitproberen en dan laat ik je wel weten of het wat is!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Flower_L wo 30 jan 2013 - 1:06

Ben benieuwd!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  lente wo 30 jan 2013 - 1:07

Ik heb de Marsupi, ideaal!
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 2:40

Ik kon geen vriendjes worden met een ringsling. Zelf gebruik ik in dat soort situaties de Wompat of rose & rebellion, daar zit ze echt in een paar tellen in en draagt erg comfortabel. Die zijn alleen wel allebei pas vanaf een aantal maanden te gebruiken, voor een kleintje zou ik eerder voor een marsupi of storchenwieche drager gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  maiadebij wo 30 jan 2013 - 5:02

Een vriendin van mij heeft mijn storchenwiege carrier een tijd geleend en vond hem ideaal, ze heeft er nu zelf 1 aangeschaft. Ik heb hem zelf nog niet kunnen proberen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 5:13

Ik vind de ringsling ook niet prettig, ik kan er niet mee overweg. Het was zeldzaam dat de oudste er goed in zat. Ik ben wel heel enthousiast over de storchenwiege babycarrier. Ook heel vlot om te doen en relatief goedkoop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Vraag over draagdoek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum