draagdoek vraag
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
draagdoek vraag
Ik heb een bykay draagdoek van draagdoek.nl. Als ik P.epijn in de kikkerhouding in de draagdoek leg, maakt het dan uit of hij met zijn hoofdje naar links of naar rechts kijkt?
Ik vind ook wel dat ik de doek behoorlijk ver over zijn hoofd nog heen moet trekken, omdat hij natuurlijk nog helemaal niet stevig in zijn nekje is. Maar dan zit hij echt helemaal verstopt in de doek, is dat ook normaal?
Ik vind ook wel dat ik de doek behoorlijk ver over zijn hoofd nog heen moet trekken, omdat hij natuurlijk nog helemaal niet stevig in zijn nekje is. Maar dan zit hij echt helemaal verstopt in de doek, is dat ook normaal?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: draagdoek vraag
nee hoor, dat maakt niet uit. Ik zou het zelf alleen wel af wisselen, om zo een voorkeurshouding te voorkomen. Verder kun je een spuugdoekje vanuit de punt omrollen en deze in de doekrails te vouwen die in het nekje loopt, dan heeft zijn hoofdje wat meer ondersteuning, dan krijg je dit idee: http://www.babybij.nl/winkel/moltondoekje-voor-in-je-draagdoek-p-865.html
Gast- Gast
Het maakt niet uit welke kant hij op kijkt. Misschien kun je voor je eigen gevoel zijn hoofdje af en toe draaien.
Dat hij verstopt zit in de doek is ook normaal. Als je hem niet al te warm aankleedt, is dat echt niet erg.
Dat hij verstopt zit in de doek is ook normaal. Als je hem niet al te warm aankleedt, is dat echt niet erg.
Gast- Gast
dromertje: dat moltondoekje rol je dus op en dat vouw je in de doekrand?
Darius- Ratel
ja, ik gebruikte daarvoor een gewoon spuugdoekje. Die rolde ik vanuit de punt op en die stopte ik dan in de doekrand.
Gast- Gast
o, dan ga ik dat morgen direct even proberen! Bedankt voor de tip!
Darius- Ratel
knelt bij knieholtes
Hallo,
En vraag over mijn draagdoek.
Als ik mijn 4,5 maand oude baby in de draagdoek doe, knelt het bij de beentjes om precies te zijn bij de knieholtes. Ik heb een eigen draagdoek van tricot gemaakt 7 meter lang en 1 meter breed. Ik heb haar dan in de BBB houding? en zorg ervoor dat ik de doek goed uit vouw tot in de knieholtes maar op de een of andere manier zit ze niet goed en ze begint ook te huilen snel, dus dat lijkt mij een teken dat ze het ook niet prettig vind. Is de draagdoek misschien niet goed?
Het lijkt me zo handig om haar in de doek te hebben.
Wie kan mij helpen?
Gr Nenna
Als ik mijn 4,5 maand oude baby in de draagdoek doe, knelt het bij de beentjes om precies te zijn bij de knieholtes. Ik heb een eigen draagdoek van tricot gemaakt 7 meter lang en 1 meter breed. Ik heb haar dan in de BBB houding? en zorg ervoor dat ik de doek goed uit vouw tot in de knieholtes maar op de een of andere manier zit ze niet goed en ze begint ook te huilen snel, dus dat lijkt mij een teken dat ze het ook niet prettig vind. Is de draagdoek misschien niet goed?
Wie kan mij helpen?
Gr Nenna
nenna- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 07-07-11
Nenna, huilt ze ook nog als je een stuk loopt? Want misschien vindt ze het alleen fijn als je beweegt? Dat vond mijn zoontje in het begin ook, nu is hij al stil als zijn voetjes de doek raken.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat klopt Liadan.
Ik moet lopen anders begint ze te huilen.
Maar na een paar minuten dragen begint ze sowieso te huilen en dus denk ik dat ze niet goed zit.
Ik moet lopen anders begint ze te huilen.
Maar na een paar minuten dragen begint ze sowieso te huilen en dus denk ik dat ze niet goed zit.
nenna- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 07-07-11
Beetje offtopic, maar wat een lieve avatar Liadan..
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
nenna schreef:Hallo,
Wie kan mij helpen?
Gr Nenna
Heb je een foto van een foto waarop je draagt? Dan kunnen we zien of je goed geknoopt hebt!
Gast- Gast
Dank je wel . Ik vind het ook echt heerlijk om hem lekker in de draagdoek bij me te hebben.Coccinelle schreef:Beetje offtopic, maar wat een lieve avatar Liadan..
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag over draagdoek
» nieuwe vraag over dragen in draagdoek
» kreunen in draagdoek; hoe in draagdoek 'tillen' ?
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» Draagdoek
» nieuwe vraag over dragen in draagdoek
» kreunen in draagdoek; hoe in draagdoek 'tillen' ?
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» Draagdoek
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: