Hoe anoniem ben jij?
+35
pinklady85
Caresses
PrimaBella
Kabouter
Muppetje
Joli86
loura
Blond
aniet
Tullow
Toet
Dolphinne
_Lacey_
Sugarfall
TNMN
Ugly Betty
Jeanette
Laquisia
Serena
jena
SuperGrover
Silver
Zwerver
smooch
Tyrael
minoessepoes
Rumble
studiebol
Lynn_
Lotus
VeryCherry
Sterre
Suus
Happy
Mari
39 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe anoniem ben jij?
Jen_ schreef:Weet je wat ik niet snap? Eerst waren mijn voor- en achternaam zichtbaar op mijn twitter account.
Nu heb ik mijn achternaam gedelete, maar op Google ben ik nog steeds op twitter vindbaar via voor- en achternaam. Hoe kan dat?
Edit: op mijn voor en achternaam zie je 3 foto’s van me. De eerste is van toen ik Miss E.neco was, en de rest van mijn facebook account.
Gast- Gast
Ik heb net even gegoogled maar ik heb een dubbelganger, (zelfde voor- en achternaam) en daar vind je aardig veel over.
Over mijzelf, vind je linked inn, een project dat ik op mn opleiding heb gemaakt en dat ik bij een studentbadminton vereniging zit. En een iem die ik als vriend heb op FB en dan pas zie je een foto fan mij. Maar verder ook geen afbeeldingen. Ben dus redelijk annoniem.
Over mijzelf, vind je linked inn, een project dat ik op mn opleiding heb gemaakt en dat ik bij een studentbadminton vereniging zit. En een iem die ik als vriend heb op FB en dan pas zie je een foto fan mij. Maar verder ook geen afbeeldingen. Ben dus redelijk annoniem.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Je kan m`n twitter en facebook vinden, maar die zijn afgeschermd!
Voor de rest vind je een artikel dat ik geslaagd was voor m`n VMBO :p
En daarna zijn het vooral spaanse dingen. Als je namelijk de n in m`n achternaam vervangt voor een ñ wordt het iets spaans (geen idee wat) maar dat vindt google dan ook..
Voor de rest vind je een artikel dat ik geslaagd was voor m`n VMBO :p
En daarna zijn het vooral spaanse dingen. Als je namelijk de n in m`n achternaam vervangt voor een ñ wordt het iets spaans (geen idee wat) maar dat vindt google dan ook..
Gast- Gast
De enige zoek resultaat die mijn naam oplevert is mijn registratie op schoolbank.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Bij mij vind ie helemaal niks, zelfs niet met achternaam of woonplaats. Dus ik ben wel anoniem.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Als je je username op google afbeeldingen intikt, zie je heel veel foto's/afbeeldingen die forummers hebben geplaatst hier.
Haha bij CherrieLola zie je al die blythe poppen die ze voor iedereen heeft gezocht
Als ik zoek op Ugly Betty krijg ik alleen resultaten van de serie
Heb ook ff op mezelf gezocht en zag dat mijn mobiele nummer op een website wordt genoemd, heb meteen maar even gemaild of ie eraf kan! Verder sta ik alleen op de site van volleybal, daar staat alleen mijn naam.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Bij mij vind je als je bij afbeeldingen kijken een oude Facebook foto, maar als je daar op klikt dan kom je niet op mijn Facebook. Ik ben best anoniem dus, ook al komen mijn voor + achternaam combinatie nauwelijks voor.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Sterre schreef:Ik vind het niet erg om vindbaar te zijn. Zo lang je maar niet hele persoonlijke dingen ziet als je googled, vind ik het prima. In de branche waar ik voor ben opgeleid is het juist belangrijk om zichtbaar te zijn. Anders besta je bijna niet... Maar ik houd het dus zeker wel in de gaten.
Hoe zit dit? Niet dat je hoeft te vertellen in welke branche je werkt, maar waarom is het belangrijk om zichtbaar te zijn?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Bij mij krijg je niet heel veel hits, een oude facebook profielfoto, en nog wat andere hits maar ik vind het helemaal niet erg als mensen die te zien krijgen, mochten ze op mijn naam zoeken.
Ik heb het ook even geprobeerd, op Sugarfall googelen, inderdaad wel grappig, komen een paar dingen van dit forum naar boven! En heel veel Britney Spears haha, mijn naam is een liedje van haar.
Ik heb het ook even geprobeerd, op Sugarfall googelen, inderdaad wel grappig, komen een paar dingen van dit forum naar boven! En heel veel Britney Spears haha, mijn naam is een liedje van haar.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Je kunt alleen zien dat ik schoolbank heb, verder ben ik niet vindbaar.
Gast- Gast
Bij mij vind je vrij weinig. Op social media heb ik m'n achternaam afgeschermd, dus dat komt niet terug op google. Afbeeldingen zijn er ook niet. Mijn achternaam verwijst wel naar een stamboom.
Als ik op mijn forumnaam google dan staan er alleen maar dingen van de film stardust.
Mijn forumnaam in combinatie met yes levert links naar het oude yesforum op en topics waar ik op heb gereageerd. Als je dit aanklikt krijg je dat de site niet meer bestaat.
Als ik op mijn forumnaam google dan staan er alleen maar dingen van de film stardust.
Mijn forumnaam in combinatie met yes levert links naar het oude yesforum op en topics waar ik op heb gereageerd. Als je dit aanklikt krijg je dat de site niet meer bestaat.
Gast- Gast
Yvaine schreef:Bij mij vind je vrij weinig. Op social media heb ik m'n achternaam afgeschermd, dus dat komt niet terug op google. Afbeeldingen zijn er ook niet. Mijn achternaam verwijst wel naar een stamboom.
Daar moet ik ook altijd aan denken als ik jouw naam zie Zo'n leuke film.
Gast- Gast
Bij mij vind je mn facebook, maar die is afgeschermd. 2 profielfoto's daarvan staan wel bij afbeeldingen.
Verder kom je uit bij mn ex werkgever die nog 'n hele charmante foto van me op hun site heeft staan, ahum. En je vindt Twitter, maar daar doe ik eigenlijk niks mee.
Verder kom je uit bij mn ex werkgever die nog 'n hele charmante foto van me op hun site heeft staan, ahum. En je vindt Twitter, maar daar doe ik eigenlijk niks mee.
Gast- Gast
Ik heb een heel erg veel voorkomende achternaam en ook mijn voornaam is niet bijzonder.
Als je mijn naam intikt bij Google ben ik dus niet zo heel snel te vinden.
Met de woonplaats erbij is het tweede zoekreslutaat mijn LinkedIn-profiel.
Als je mijn naam intikt bij Google ben ik dus niet zo heel snel te vinden.
Met de woonplaats erbij is het tweede zoekreslutaat mijn LinkedIn-profiel.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik kan (in de eerste 5 pagina's) alleen onderaan de 1e pagina een link naar mn linkedin profiel vinden. Verder allemaal andere mensen met dezelfde naam. Bij afbeeldingen vind ik niks van mezelf.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Mijn facebook kun je vinden via google, dan zie je mijn profielfoto maar verder is de pagina afgeschermd.
En je kunt zien op welke datum ik ben geslaagd voor m'n rijbewijs
Verder ben ik vrij anoniem geloof ik. Ik check het ook wel eens.
Ik zie net dat je ook op de site van onze carnavalsgroep kunt komen en ons logo staat ook bij afbeeldingen.
En je kunt zien op welke datum ik ben geslaagd voor m'n rijbewijs
Verder ben ik vrij anoniem geloof ik. Ik check het ook wel eens.
Ik zie net dat je ook op de site van onze carnavalsgroep kunt komen en ons logo staat ook bij afbeeldingen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
TNMN schreef:Sterre schreef:Ik vind het niet erg om vindbaar te zijn. Zo lang je maar niet hele persoonlijke dingen ziet als je googled, vind ik het prima. In de branche waar ik voor ben opgeleid is het juist belangrijk om zichtbaar te zijn. Anders besta je bijna niet... Maar ik houd het dus zeker wel in de gaten.
Hoe zit dit? Niet dat je hoeft te vertellen in welke branche je werkt, maar waarom is het belangrijk om zichtbaar te zijn?
Niet perse in mijn eigen werk omdat ik geen commercieel werk doe, maar ik ben opgeleid als communicatiewetenschapper, en veel studievrienden zijn in de social media terecht gekomen, of op communicatie afdelingen waar ze daar heel veel mee werken. Dan is zichtbaarheid wel belangrijk.
Bij mij nu (nog) niet echt, maar mocht ik ooit wel meer die kant op willen in mijn werk dan vind ik het wel fijn om vindbaar te zijn.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Gelijk een foto van mezelf (profielfoto Facebook) en verderop mijn facebook.
Als ik bij afbeeldingen kijk, vind ik nog een foto van mezelf.
Niets schokkends..
Als ik bij afbeeldingen kijk, vind ik nog een foto van mezelf.
Niets schokkends..
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
als ik mn naam op google intik dan vind ik informatie over iemand die dezelfde naam heeft als ik.
zij doet nogal wat aan sport en zo zie je allerlei tabelen.
overmijzelf is er weinig te vinden,alleen mn geboorteregister van t gemeentehuis.
mn nickname is ook een nickname van iemand anders blijkbaar die komen voor op sociale netwerken want ik heb geen hyves,facebook of iets dergelijks.
als ik op afbeelding klik dan zie je mij niet,maar weer mn naamgenoot.
zij doet nogal wat aan sport en zo zie je allerlei tabelen.
overmijzelf is er weinig te vinden,alleen mn geboorteregister van t gemeentehuis.
mn nickname is ook een nickname van iemand anders blijkbaar die komen voor op sociale netwerken want ik heb geen hyves,facebook of iets dergelijks.
als ik op afbeelding klik dan zie je mij niet,maar weer mn naamgenoot.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb een naamgenoot, die een belangrijk onderzoek heeft gepubliceerd. Haar vind je dus regelmatig, van mij is niets te vinden.
Wel grappig, mijn naamgenootje heeft ook op de UU gezeten zie ik nu..
Edit: op de derde pagina kom ik mijn waarbenjij.nu tegen van Curacao.
Wel grappig, mijn naamgenootje heeft ook op de UU gezeten zie ik nu..
Edit: op de derde pagina kom ik mijn waarbenjij.nu tegen van Curacao.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben trouwens wel de enige die mijn naam heeft.. Ik heb ook geen naamgenoten, maar dat kan ook bijna niet..
Gast- Gast
Ik ben niet echt anoniem maar verlang er ook niet echt naar. Ik denk dat meer dan de helft van het forum mijn telefoonnummer heeft en ook op mijn FB staat gewoon mijn adres en telefoonnummer (volgens mij dan wel alleen voor vrienden).
Gast- Gast
Je vindt mij wel op facebook, als je daar mijn naam intypt. Bij hyves heb ik mijn achternaam verwijderd. Verder kan ik bij google de eerste vijf pagina's niets vinden. Er is iemand die mijn-voor-en-achternaam.nl heeft en één of ander bedrijf. Daar staat dus veel van op google. Daarnaast zijn er nog zo'n vijftien mensen met mijn naam , waaronder een violiste of zo. Ook met mijn woonplaats of geboorteplaats kan ik niets vinden. Een tijdje geleden kwam ik wel direct op mijn facebook (achtste hit of zo), maar die is afgeschermd, dus behalve mijn fantastische foto, zie je dan niets.
Gast- Gast
Ben ook redelijk anoniem, google regelmatig maar vind mezelf alleen terug met mn naam bij bijv hyves/facebook van vrienden, maar daar is verder niks te vinden want heb mn profiel afgeschermt.
Gast- Gast
Had mezelf nog nooit gegoogled maare pff haha facebook.. Schoolbank.. Hyves en ook gewoon een directe link van SBS6 naar het programma waarin ik heb gezeten :s ik was vorig jaar op tv in das je goed recht. Hmm toch meer dan ik had verwacht eigenlijk
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Anoniem gebeld
» (anoniem) ggd inlichten over kinderopvang
» Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
» (anoniem) ggd inlichten over kinderopvang
» Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: