Anoniem gebeld
+6
Rebecca
Lien
loura
Blair
Jeanette
Sugarfall
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Anoniem gebeld
Ik werd net met een privé nummer gebeld (er stond een plusje in beeld?? ) en ik hoorde een soort gekraak/gebrul aan de lijn, alsof er iemand boeren stond te laten ofzo.
Herkent iemand dit? Kan dit zo'n automatische beller zijn?
Herkent iemand dit? Kan dit zo'n automatische beller zijn?
Gast- Gast
Re: Anoniem gebeld
Misschien iemand die je per ongeluk belt? Dat de telefoon is gaan bellen in de broekzak ofzo?
Gast- Gast
Zo'n automatisch belsysteem, zeg maarDarcy schreef:Hmm apart Gewoon negeren zou ik zeggen. Wat is een automatische beller?
Gast- Gast
Een plusje voor een telefoonnummer heeft meestal met de landcode te maken, bijvoorbeeld bij Nederland staat er dan +31 als je het nummer niet in je telefoonlijst hebt staan.
Edit: Oh nee, als je geheim wordt gebeld dan zie je natuurlijk helemaal geen nummer. Dan weet ik ook niet wat het was..
Edit: Oh nee, als je geheim wordt gebeld dan zie je natuurlijk helemaal geen nummer. Dan weet ik ook niet wat het was..
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Dat vind ik nou echt super irritant als iemand onbekend belt!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm google heeft ook geen uitkomst. Een anonieme beller met een extraatje ++++++
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik werd net nog anoniem gebeld... Pensioenfonds :face: Om gek van te worden
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik werd pas 3 keer in een uur anoniem gebeld! Aangezien mijn vader bij de politie zit en ook anoniem belt dacht ik al dat er iets heel heftigs aan de hand was! Was het vodafone met een geweldige aanbieding:S
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Jeanette schreef:Dat vind ik nou echt super irritant als iemand onbekend belt!
Ik ook! Maar, vandaag moest ik ouders van een leerling bellen, waarvan ik echt niet wilden dat zij mijn mobiele telefoonnummer hebben, dus dan scherm ik 'm wel af!
Rebecca schreef:Jeanette schreef:Dat vind ik nou echt super irritant als iemand onbekend belt!
Ik ook! Maar, vandaag moest ik ouders van een leerling bellen, waarvan ik echt niet wilden dat zij mijn mobiele telefoonnummer hebben, dus dan scherm ik 'm wel af!
Soms ook beter om dat af te schermen, als ik ouders bel nemen ze niet eens op als ze het nummer herkennen!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Hmm dat ken ik ook niet.. vreemd! Ik vind het ook zo vervelend als mensen geheim bellen. Zelf doe ik het nooit. Ik bel eigenlijk mensen die wel met nummer bellen maar niet in mijn mobiel staan ook nooit terug. Soms kijk ik even op internet wie het zou kunnen zijn. Best stom eigenlijk..
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Helaas belt mijn werk altijd anoniem, bijv tijdens oproepdiensten dus ik moet wel opnemen...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Is hier deze week ook gebeurd. Ik kreeg een computer aan de lijn met een vrouwenstem die zei dat ik moest wachten om te worden doorverbonden met mijn correspondent. Maar ik heb niet afgewacht. Werd daarna nog 3 keer gebeld, maar heb meteen opgehangen.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Ik werd gisteren gebeld door een +447 nummer. Geen idee wie het was (niemand die ik ken) en dus maar niet opgenomen. Misschien was het een scam?
Cassiopeia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Net de politie gebeld...
» Hoe anoniem ben jij?
» Whaahaa net gebeld door de tv
» Weer te snel de dokter gebeld???
» N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
» Hoe anoniem ben jij?
» Whaahaa net gebeld door de tv
» Weer te snel de dokter gebeld???
» N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: