Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het spel der huizenjacht

+26
Pompoen
ShallY
Bimbam
Travelgurly
SparklingEyes
ixis
ellibre
Ibbeltje
kajaka88
Snoes
Puggle
PiP
Dennenappel
Stuiterbal
Paper Crown
Susan
Mees
-Ieniemienie-
Champagne
Zeester
Coccinelle
Zininzon
Zonnetje
Kqip
Lien
Novalee
30 plaatsers

Pagina 4 van 29 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 7:15

Ik hoop het maar, want ik heb er al behoorlijk wat jankbuien op zitten. Het gaat ook gewoon nérgens over, dat is wat me het meest frustreert. Als het nu om zoiets kleins wordt afgeketst, ga ik echt zó hard gillen en iemand neerknuppelen. Dat weet ik wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Zonnetje di 28 feb 2012 - 7:17

Ik had dat echt precies hetzelfde. Ik heb onze hypotheekadviseur van de bank ook wel 100 keer aan de lijn gehad, waarvan 10 keer bijna in tranen. Ik werd er echt zo kwaad om. Heb ook een keer zijn hele voicemail vol gepraat dat hij me terug MOEST bellen Embarassed En bij ons ging het inderdaad ook over zoiets stoms kleins.

Uiteindelijk komt het echt goed.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 7:31

zonnetje schreef:Ik had dat echt precies hetzelfde. Ik heb onze hypotheekadviseur van de bank ook wel 100 keer aan de lijn gehad, waarvan 10 keer bijna in tranen. Ik werd er echt zo kwaad om. Heb ook een keer zijn hele voicemail vol gepraat dat hij me terug MOEST bellen Embarassed En bij ons ging het inderdaad ook over zoiets stoms kleins.

Uiteindelijk komt het echt goed.

Ooh wat ben ik blij om te lezen dat we niet de enige zijn zeg! Er is al een keer uitstel geweest en nu moet er weer uitstel aangevraagd worden, omdat de bank het nog niet rond heeft om zo'n klein dingetje. En iedereen is daar ook zo slecht bereikbaar, dat je letterlijk 8 keer moet bellen voordat je die adviseur weer aan de lijn kan krijgen of dat hij terug belt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zijn voicemail wanhopig hebt ingesproken inderdaad.. Wat een rompslomp.
En die vent blijft zeggen: ''nee, maar ik zie verder geen problemen''. En ik denk alleen maar: ''Wáááárom is het dan nog niet rond %&#*%&#(?!''

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Zonnetje di 28 feb 2012 - 7:59

Jolicious schreef:
zonnetje schreef:Ik had dat echt precies hetzelfde. Ik heb onze hypotheekadviseur van de bank ook wel 100 keer aan de lijn gehad, waarvan 10 keer bijna in tranen. Ik werd er echt zo kwaad om. Heb ook een keer zijn hele voicemail vol gepraat dat hij me terug MOEST bellen Embarassed En bij ons ging het inderdaad ook over zoiets stoms kleins.

Uiteindelijk komt het echt goed.

Ooh wat ben ik blij om te lezen dat we niet de enige zijn zeg! Er is al een keer uitstel geweest en nu moet er weer uitstel aangevraagd worden, omdat de bank het nog niet rond heeft om zo'n klein dingetje. En iedereen is daar ook zo slecht bereikbaar, dat je letterlijk 8 keer moet bellen voordat je die adviseur weer aan de lijn kan krijgen of dat hij terug belt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zijn voicemail wanhopig hebt ingesproken inderdaad.. Wat een rompslomp.
En die vent blijft zeggen: ''nee, maar ik zie verder geen problemen''. En ik denk alleen maar: ''Wáááárom is het dan nog niet rond %&#*%&#(?!''

+100000 Zo herkenbaar allemaal. Die van ons zei steeds: 'normaal gesproken....' Bij ons ging niks zoals normaal gesproken, Evil or Very Mad dat heb ik ook tegen hem gezegd.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Paper Crown di 28 feb 2012 - 8:50

Wat vervelend! Als je moet wachten op de financiering! Bij ons waren ook allemaal stomme dingen. Zoals waarom mijn man een overlap had in zijn contract (hij had 2 opdrachten duh) hele jaarverslagen oh wat wij allemaal gestuurd hebben!! Net is net of je je adem inhoudt tot je finaal akkoord krijgt!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 9:41

zonnetje schreef:
Jolicious schreef:
zonnetje schreef:Ik had dat echt precies hetzelfde. Ik heb onze hypotheekadviseur van de bank ook wel 100 keer aan de lijn gehad, waarvan 10 keer bijna in tranen. Ik werd er echt zo kwaad om. Heb ook een keer zijn hele voicemail vol gepraat dat hij me terug MOEST bellen Embarassed En bij ons ging het inderdaad ook over zoiets stoms kleins.

Uiteindelijk komt het echt goed.

Ooh wat ben ik blij om te lezen dat we niet de enige zijn zeg! Er is al een keer uitstel geweest en nu moet er weer uitstel aangevraagd worden, omdat de bank het nog niet rond heeft om zo'n klein dingetje. En iedereen is daar ook zo slecht bereikbaar, dat je letterlijk 8 keer moet bellen voordat je die adviseur weer aan de lijn kan krijgen of dat hij terug belt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zijn voicemail wanhopig hebt ingesproken inderdaad.. Wat een rompslomp.
En die vent blijft zeggen: ''nee, maar ik zie verder geen problemen''. En ik denk alleen maar: ''Wáááárom is het dan nog niet rond %&#*%&#(?!''

+100000 Zo herkenbaar allemaal. Die van ons zei steeds: 'normaal gesproken....' Bij ons ging niks zoals normaal gesproken, Evil or Very Mad dat heb ik ook tegen hem gezegd.

Oh Echt?! Wat een gezeik zeg, kan me voorstellen dat je daar schijtziek van wordt. Ben benieuwd hoe dat bij ons gaat, donderdag worden de hypotheekoffertes opgevraagd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 9:42

Mees schreef:En hoe was het huis Champagne?

Wij hebben helaas nog geen definitief antwoord. De verkopers zijn aan het praten met de bank omdat ze een flink verlies gaan maken. Ze nemen ons bod dus heel serieus, maar ze zijn nu dus aan het kijken of ze het wel kúnnen accepteren. Nog even afwachten dus! Zo spannend..

Komt wel goed denk ik! Die van ons draaiden ook een verlies van zo'n 45.000 maar ze hebben akkoord gekregen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Mees di 28 feb 2012 - 10:42

Carrie schreef:
Mees schreef:En hoe was het huis Champagne?

Wij hebben helaas nog geen definitief antwoord. De verkopers zijn aan het praten met de bank omdat ze een flink verlies gaan maken. Ze nemen ons bod dus heel serieus, maar ze zijn nu dus aan het kijken of ze het wel kúnnen accepteren. Nog even afwachten dus! Zo spannend..

Komt wel goed denk ik! Die van ons draaiden ook een verlies van zo'n 45.000 maar ze hebben akkoord gekregen Het spel der huizenjacht - Pagina 4 561177

Goed om te horen! Bij ons gaat het ook om ongeveer zo'n bedrag. Iets meer nog denk ik..maar goed, het is of met flink verlies verkopen of waarschijnlijk nog weet ik hoe lang je huis te koop hebben staan en dus nog langer met dubbele lasten zitten. Flink verlies hebben ze sowieso..maar wel logisch dat ze het allemaal uit moeten zoeken natuurlijk.
We wachten gewoon nog even af.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien di 28 feb 2012 - 10:56

Mijn makelaar is op vakantie maar ik wil volgende week een bod gaan doen. De bijeenkomst voor de oprichting van de VVE is eindelijk geweest en ik mocht daarbij zijn en dat voelde goed. Hele gezellige mensen allemaal die ook leuk op mij reageerde!

Ik heb geen aankoopmakelaar, mensen zonder aankoopmakelaar hoe hebben jullie een bod gedaan? Telefonisch?
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Ibbeltje di 28 feb 2012 - 19:26

Oh leuk Lien! En spannend!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Mees di 28 feb 2012 - 19:33

Spannend Lien!
Wij zijn via de mail aan het onderhandelen.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 20:07

2CKC2 schreef:Wat vervelend! Als je moet wachten op de financiering! Bij ons waren ook allemaal stomme dingen. Zoals waarom mijn man een overlap had in zijn contract (hij had 2 opdrachten duh) hele jaarverslagen oh wat wij allemaal gestuurd hebben!! Net is net of je je adem inhoudt tot je finaal akkoord krijgt!

Ja, echt! En als alles donderdag rond zou zijn, zou het betekenen dat we eind deze maand er op al in zouden kunnen. Maar nu weet je het gewoon niet en of het uberhaupt wel door gaat. En het erge is, het inkomen is er gewoon. Echt, ik erger me dood..

Lien, hier geen aankoopmakelaar! Maar onderhandelen is niet zo moeilijk joh, daar heb je echt niet zo'n makelaar voor nodig. Gewoon de makelaar opbellen en zeggen dit en dit is mijn bod. Zo simpel is het.

Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 21:20

Mees schreef:
Carrie schreef:
Mees schreef:En hoe was het huis Champagne?

Wij hebben helaas nog geen definitief antwoord. De verkopers zijn aan het praten met de bank omdat ze een flink verlies gaan maken. Ze nemen ons bod dus heel serieus, maar ze zijn nu dus aan het kijken of ze het wel kúnnen accepteren. Nog even afwachten dus! Zo spannend..

Komt wel goed denk ik! Die van ons draaiden ook een verlies van zo'n 45.000 maar ze hebben akkoord gekregen Het spel der huizenjacht - Pagina 4 561177

Goed om te horen! Bij ons gaat het ook om ongeveer zo'n bedrag. Iets meer nog denk ik..maar goed, het is of met flink verlies verkopen of waarschijnlijk nog weet ik hoe lang je huis te koop hebben staan en dus nog langer met dubbele lasten zitten. Flink verlies hebben ze sowieso..maar wel logisch dat ze het allemaal uit moeten zoeken natuurlijk.
We wachten gewoon nog even af.

Het was zelfs meer, 55.000 bedacht ik me gister. Wij hoorden het binnen een week. Zal voor jullie duimen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 21:41

Oh ik ben zo boos!
Op de werkgevers verklaring moet een bedrijfsstempel. Heeft het bedrijf geen bedrijfstempel moet er een brief bij op origineel briefpapier, waarin de werkgever aangeeft geen stempel te hebben.




Nu WEIGERT de baas van F. dit te doen, omdat hij het bureaucratische onzin vindt! Hij heeft wel een brief geschreven apart, dat F. inderdaad bij hem werkt. (en ook een werkgeversverklaring) Maar niet waarin staat dat hij geen stempel heeft. Laat hij dit lekker bij zijn eigen hypotheek doen, dingen weigeren omdat hij het niet eens is met de bureacratie?! Als dit zo lees in dit opic dat die jullie zoveel gezeik hebben met kleine dingetjes die net niet goed zijn, zit ik hier echt niet op te wachten!



Hij wil pas die andere brief maken als deze wordt afgewezen. Is toch niet normaal?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 21:59

Omg, Carrie! Ik zou daar zó pissig van worden, het gaat niet om hem, het gaat verdorie om jullie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 22:14

Zelda schreef:Omg, Carrie! Ik zou daar zó pissig van worden, het gaat niet om hem, het gaat verdorie om jullie!

Ja precies! Laat die dat lekker bij zichzelf doen, maar niet bij onze hypotheek, hallo?! Ik ben in staat om hem zelf te bellen. Maar dan wordt mijn vriend heel boos op mij.

Mijn vriend heeft nu bedacht dat hij vrijdag gaat zeggen dat de brief is afgewezen, zodat zijn baas zijn belofte na moet komen. Wat een gezeik zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Kqip di 28 feb 2012 - 22:18

Wij hebben ook een maand lang gezeur gehad om kleine dingen en de hypotheekadviseur maar vol blijven houden..lukt allemaal makkelijk, met een paar dagen heb ik hem rond. Duurde uiteindelijk een maand. Roodstaan bij de Rababank moest worden opgeheven, krijgen we een brief mee van de rabo dat het bedrag met 0,- is opgeheven, moest 2000,- zijn. Was niet goed. Rabo deed dat altijd zo zeiden ze en het kon niet aangepast. Uiteindelijk hebben ze bij Rabo met pen op die brief zitten kalken en er een stempel opgezet dat het bedrag van 2000 was opgeheven. Gelukkig hebben we daar nooit meer iets van vernomen. Werkgeversverklaring was verkeerd ingevuld (datum indiensttreding klopte niet, volgens de adviseur was dat geen probleem, maar ook dat was een probleem).
Op het allerlaatst hing het nog op de medische verklaring en het was precies kerstperiode. Uiteindelijk was alles rond op 2 januari. Hypotheekadviseur had al bij de makelaar 2 weken eerder doorgegeven dat alles rond was, maar dat was het helemaal niet. Wat hebben wij een stress gehad en zijn we kwaad geweest op de adviseur. Een financiering rondkrijgen in de maand december zullen we nooit meer aan beginnen!
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Mees di 28 feb 2012 - 22:22

Wat een vreemde actie Carrie! Dat ie inderdaad moeilijk gaat doen bij zijn eigen hypotheek, niet bij die van jullie.

Hoop dat, als het zo ver komt, het bij ons allemaal niet zulke problemen gaat opleveren. Al gaat het bij ons sowieso wel een tijdje duren omdat we de starterslening aan moeten vragen.

Heel veel succes met alles allemaal!!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien di 28 feb 2012 - 22:26

Ooow wat rot allemaal zeg! Als ik dat lees dan hoop ik dat het bij mij wel goed mag gaan mochten we eruit komen! En natuurlijk dat het bij jullie allemaal toch snel in orde mag komen!


Ik ga inderdaad maar telefonisch een bod doen en dan met een mail als ondersteuning om dingen toch zwart op wit te hebben!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Zonnetje di 28 feb 2012 - 22:37

@Carrie: oh, wat vervelend zeg van die bedrijfsstempel van dat bedrijf waar je vriend werkt. Goed om vrijdag gewoon te zeggen dat de verklaring is afgekeurd.

Maar wat is het toch een bureaucratische boel allemaal.

@Kqip: ook heel herkenbaar. Onze hypotheekadviseur zei ook steeds dat dingen binnen een paar dagen geregeld waren en dat duurde dan weken. Op mijn werkgeversverklaring stond 1 vakje niet aangevinkt, wat volgens hem niet zo erg was, maar waar ze later toch weer heel moeilijk over deden. En toen kwam dat gedoe dat mijn werkgeversverklaring een kopie zou zijn, wat niet zo was, en moesten ze een nieuwe hebben.

En het was inderdaad ook nog december, dus de tijd van het jaar zat ook niet echt mee.

Uiteindelijk komt het (bijna) altijd goed, maar dan ben je een hoop stress verder.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 1:05

O Jezus Carrie... Wat een lamlul! Ik zou ook gewoon zeggen dat de brief is afgewezen. Aargh!!

Nou, hier weer heen en weer gebeld en het ding is nog kleiner dan klein.. Het is namelijk zo dat ik mijn autistische broertje opvang doordeweeks en af en toe in het weekend. Daar krijgt hij pgb voor. Omdat het een familierelatie was en omdat het makkelijk te regelen was hebben we dat vorig jaar in een normale zorgovereenkomst vast laten zetten. Nu wilde de bank dat die overeenkomst omgezet werd naar een arbeidsovereenkomst, anders mochten ze dat inkomen niet meetellen. Nou, wij alles opgestuurd naar de sociale verzekeringsbank. Kregen we het terug gestuurd want het zou zogenaamd niet kunnen. Want de belastingdienst zou dat niet accepteren zegt de SVB . Wij de Belastingdienst bellen en die zeggen, ja hoor dat accepteren wij wel. Dat vinden we juist fijner.
Zucht.... Het formulier van de arbeidsovereenkomst is precies hetzelfde als de zorgovereenkomst, behalve het woordje arbeid ipv zorg...

Nu dus wéér gebeld en nu zegt het SVB, ja dr moet alleen een brief bij dat we ook perse een arbeidsovereenkomst willen ipv zorgovereenkomst. Niet eens waarom. Gewoon alleen dat we dat willen. Zit dat er niet bij, gaat alles weer retour..
Misschien denk ik te simpel hoor, maar wáárom zouden we het opsturen als we het niét zouden willen? Halloooo bureaucratie!!!

Dus het komt er op neer dat er 1 woordje anders moet staan en dan kunnen we maar liefst €70.000 meer hypotheek opnemen. Werkelijk waar van de zotte...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Snoes do 1 maa 2012 - 9:48

Carrie & Jolicious, wat een hoop gezeik hebben jullie zeg, jeetje! Ik hoop dat alles uiteindelijk wel goedkomt bij jullie beiden!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 23:01

Snoes schreef:Carrie & Jolicious, wat een hoop gezeik hebben jullie zeg, jeetje! Ik hoop dat alles uiteindelijk wel goedkomt bij jullie beiden!

Nou bij ons nog niet zoveel gezeik gelukkig, komt meer van de baas van mijn vriend. De baas van mijn vriend heeft ondertussen die brief toch gemaakt.

Dinsdag verwachten wij de offertes binnen, zo spannend!

@ Jolicious, ondertussen al weer wat gehoord?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 23:31

Wow Carrie, wat gaat dat snel bij jullie! Fijn!

Wij hebben gistermiddag eind van de middag gebeld met de bank, omdat gisteren de datum was dat we nog van het huis af zouden kunnen zien zeg maar. Maar de hypotheekadviseur vond dat niet nodig en hij zei dat we de hypotheek sowieso wel kregen, alleen op welke manier moet hij nog uitzoeken. Hij overlegt met de makelaar dat hij meer ruimte nodig heeft. Maar het huis afzeggen hoefde dus niet gelukkig. Dus officieel kunnen wij ook niet meer terug krabbelen vanaf vandaag dus ik neem aan dat het goed komt.

Wij zijn ook wel een vrij ingewikkeld geval hoorde ik gisteren. Zeker omdat er loon is, maar dat theoretisch op de huidige manier niet meegeteld mag worden. Als het veranderd is wel. Pfff...een hypotheek afsluiten is zo makkelijk nog niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:35

Jolicious schreef:Wow Carrie, wat gaat dat snel bij jullie! Fijn!

Wij hebben gistermiddag eind van de middag gebeld met de bank, omdat gisteren de datum was dat we nog van het huis af zouden kunnen zien zeg maar. Maar de hypotheekadviseur vond dat niet nodig en hij zei dat we de hypotheek sowieso wel kregen, alleen op welke manier moet hij nog uitzoeken. Hij overlegt met de makelaar dat hij meer ruimte nodig heeft. Maar het huis afzeggen hoefde dus niet gelukkig. Dus officieel kunnen wij ook niet meer terug krabbelen vanaf vandaag dus ik neem aan dat het goed komt.

Wij zijn ook wel een vrij ingewikkeld geval hoorde ik gisteren. Zeker omdat er loon is, maar dat theoretisch op de huidige manier niet meegeteld mag worden. Als het veranderd is wel. Pfff...een hypotheek afsluiten is zo makkelijk nog niet!

Ja, dat zeggen ze he, nu nog zien dat wij dinsdag ook echt die offerte hebben Wink Ben zooo bang dat er ineens iets verschijnt waardoor wij niet kredietwaardig zijn. Ik zou niet weten wat. Maar wil het gewoon zo graag.

Jullie ook succes nog! Fijn om te weten dat de hypotheek sowieso wél gaat lukken, maar dat het alleen helaas even duurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 4 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 29 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum