Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het spel der huizenjacht

+26
Pompoen
ShallY
Bimbam
Travelgurly
SparklingEyes
ixis
ellibre
Ibbeltje
kajaka88
Snoes
Puggle
PiP
Dennenappel
Stuiterbal
Paper Crown
Susan
Mees
-Ieniemienie-
Champagne
Zeester
Coccinelle
Zininzon
Zonnetje
Kqip
Lien
Novalee
30 plaatsers

Pagina 21 van 29 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 9:05

Travelgurly schreef:Wat leuk nieuws allemaal.

k post hier niet veel maar lees wel mee.

Wij gaan waarschijnlijk vande week voor het eerst bieden op een huis.

Ben zo druk in mijn hoofd met overal te kijken bij banken,offertes afspraken, papieren verzamelen etc. Soms snap ik nergens wat van en soms denk ik oh ja:D .

Wij hebben ons droomhuis gevonden. Hebben beide flink wat eigen spaargeld dus hoeven geen maximale hypotheek, en betalen kostenkoper zo gelijk met ons spaargeld. Maar....ik vind het spannend! ben zo' n twijfel kont! het huis is super! 5kamers, vloerverwarming, aan de rand van de stad, dichtbij natuurlijk (we love that) verder de tuin is niet super maar wel goed. heb het HELE huis al ingedeeld in mijn hoofd.....:shock: hahaha erggg. Alleen ind ewoonakmer is apart dus ben ik met de indeling nog niet uit. Nette buurt en kidnvriendelijk. IK WIL HET. alleen alles regelen en doen....aaarg krij daar nu al pijn in mijn buik van. En zoveel mogelijkheden in de toekostm nog, van balkon maken tot extra slaapkamer met dakkapel etc. Moet ermee ophouden...straks hebben we het niet hahaha kan natuurlijk ook.

hebben jullie een aankoopmakelaar? en een hypotheek adviseur in de arm genomen?

Of hebben jullie als zelf gedaan en langs meerdere banken etc geweest?

Oh wat goed! Dus toch nog iets anders gevonden naast dat huis wat veel opknapbeurten nodig had die je vriend zo geweldig vond?
Er komt een hoop (geregel) bij kijken ja, maar gewoon doen. Het is even een gedoe, maar later heb je wel je eigen koophuis, een huis wat jij geweldig vindt zo te horen. Gewoon een bod doen! Wij hadden geen aankopend makelaar, maar wel een heel goede hypotheek adviseur die heel erg mee dacht. Op een mail van ons met vragen hadden we altijd binnen 3 uur een reactie. En we hebben een hoop vragen gesteld Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Snoes zo 6 mei 2012 - 3:21

Carrie, voor jullie gaat het ook snel! Spannend hoor Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien zo 6 mei 2012 - 7:19

Travelgurly schreef:En mees: helemaal happy?

Lien: hyptoheek offerte getekend? wanneer krijg je de sleutel?

Ja wanneer de overdracht precies gaat zijn weet ik niet maar rond 1 juli. Misschien dat het och wel eerder kan omdat de huurder die erin zat nog wat eerder eruit wil ofzo, beetje vaag allemaal!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien zo 6 mei 2012 - 7:21

Carrie schreef:
Travelgurly schreef:Wat leuk nieuws allemaal.

k post hier niet veel maar lees wel mee.

Wij gaan waarschijnlijk vande week voor het eerst bieden op een huis.

Ben zo druk in mijn hoofd met overal te kijken bij banken,offertes afspraken, papieren verzamelen etc. Soms snap ik nergens wat van en soms denk ik oh ja:D .

Wij hebben ons droomhuis gevonden. Hebben beide flink wat eigen spaargeld dus hoeven geen maximale hypotheek, en betalen kostenkoper zo gelijk met ons spaargeld. Maar....ik vind het spannend! ben zo' n twijfel kont! het huis is super! 5kamers, vloerverwarming, aan de rand van de stad, dichtbij natuurlijk (we love that) verder de tuin is niet super maar wel goed. heb het HELE huis al ingedeeld in mijn hoofd.....:shock: hahaha erggg. Alleen ind ewoonakmer is apart dus ben ik met de indeling nog niet uit. Nette buurt en kidnvriendelijk. IK WIL HET. alleen alles regelen en doen....aaarg krij daar nu al pijn in mijn buik van. En zoveel mogelijkheden in de toekostm nog, van balkon maken tot extra slaapkamer met dakkapel etc. Moet ermee ophouden...straks hebben we het niet hahaha kan natuurlijk ook.

hebben jullie een aankoopmakelaar? en een hypotheek adviseur in de arm genomen?

Of hebben jullie als zelf gedaan en langs meerdere banken etc geweest?

Oh wat goed! Dus toch nog iets anders gevonden naast dat huis wat veel opknapbeurten nodig had die je vriend zo geweldig vond?
Er komt een hoop (geregel) bij kijken ja, maar gewoon doen. Het is even een gedoe, maar later heb je wel je eigen koophuis, een huis wat jij geweldig vindt zo te horen. Gewoon een bod doen! Wij hadden geen aankopend makelaar, maar wel een heel goede hypotheek adviseur die heel erg mee dacht. Op een mail van ons met vragen hadden we altijd binnen 3 uur een reactie. En we hebben een hoop vragen gesteld Very Happy

Wat leuk zeg! Ik heb ook geen aankopend makelaar maar ook een hypotheek adviseur die heel veel gedaan heeft, ook veel contact met de makelaar enzo dus dat is fijn. Ik zou wel even goed nadenken over je spaargeld erin stoppen, zou zorgen dat je in ieder geval nog wat over zal houden want stel je voor dat ej wasmachine kapot gaat en je kan geen andere kopen....
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ShallY zo 6 mei 2012 - 21:22

hoi meiden,

Ik heb eigenlijk nooit gereageerd maar lees wel mee..
Wij zijn namelijk ook opzoek naar een koophuis en binnen nu en 10 minuten wordt ons eerste bod gedaan. Ik vind het zo spannend! En kan het met niemand delen dus dacht, dan even hier neerzetten.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Travelgurly zo 6 mei 2012 - 21:48

Lien schreef:
Carrie schreef:
Travelgurly schreef:Wat leuk nieuws allemaal.

k post hier niet veel maar lees wel mee.

Wij gaan waarschijnlijk vande week voor het eerst bieden op een huis.

Ben zo druk in mijn hoofd met overal te kijken bij banken,offertes afspraken, papieren verzamelen etc. Soms snap ik nergens wat van en soms denk ik oh ja:D .

Wij hebben ons droomhuis gevonden. Hebben beide flink wat eigen spaargeld dus hoeven geen maximale hypotheek, en betalen kostenkoper zo gelijk met ons spaargeld. Maar....ik vind het spannend! ben zo' n twijfel kont! het huis is super! 5kamers, vloerverwarming, aan de rand van de stad, dichtbij natuurlijk (we love that) verder de tuin is niet super maar wel goed. heb het HELE huis al ingedeeld in mijn hoofd.....:shock: hahaha erggg. Alleen ind ewoonakmer is apart dus ben ik met de indeling nog niet uit. Nette buurt en kidnvriendelijk. IK WIL HET. alleen alles regelen en doen....aaarg krij daar nu al pijn in mijn buik van. En zoveel mogelijkheden in de toekostm nog, van balkon maken tot extra slaapkamer met dakkapel etc. Moet ermee ophouden...straks hebben we het niet hahaha kan natuurlijk ook.

hebben jullie een aankoopmakelaar? en een hypotheek adviseur in de arm genomen?

Of hebben jullie als zelf gedaan en langs meerdere banken etc geweest?

Oh wat goed! Dus toch nog iets anders gevonden naast dat huis wat veel opknapbeurten nodig had die je vriend zo geweldig vond?
Er komt een hoop (geregel) bij kijken ja, maar gewoon doen. Het is even een gedoe, maar later heb je wel je eigen koophuis, een huis wat jij geweldig vindt zo te horen. Gewoon een bod doen! Wij hadden geen aankopend makelaar, maar wel een heel goede hypotheek adviseur die heel erg mee dacht. Op een mail van ons met vragen hadden we altijd binnen 3 uur een reactie. En we hebben een hoop vragen gesteld Very Happy

Wat leuk zeg! Ik heb ook geen aankopend makelaar maar ook een hypotheek adviseur die heel veel gedaan heeft, ook veel contact met de makelaar enzo dus dat is fijn. Ik zou wel even goed nadenken over je spaargeld erin stoppen, zou zorgen dat je in ieder geval nog wat over zal houden want stel je voor dat ej wasmachine kapot gaat en je kan geen andere kopen....



Ja ben helemaal blij. we praten al over " ons" huis hahaha . nu hopen dat alles lukt.

Maar we houden 5000,- spaargeld op de rekening voor onverziene uitgaven, betalen kostenkoper zo af, en hebben dan nog spaargeld voor gordijnen en al die dingen die met de verhuizing gaan komen.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Travelgurly zo 6 mei 2012 - 21:50

Carrie schreef:
Travelgurly schreef:Wat leuk nieuws allemaal.

k post hier niet veel maar lees wel mee.

Wij gaan waarschijnlijk vande week voor het eerst bieden op een huis.

Ben zo druk in mijn hoofd met overal te kijken bij banken,offertes afspraken, papieren verzamelen etc. Soms snap ik nergens wat van en soms denk ik oh ja:D .

Wij hebben ons droomhuis gevonden. Hebben beide flink wat eigen spaargeld dus hoeven geen maximale hypotheek, en betalen kostenkoper zo gelijk met ons spaargeld. Maar....ik vind het spannend! ben zo' n twijfel kont! het huis is super! 5kamers, vloerverwarming, aan de rand van de stad, dichtbij natuurlijk (we love that) verder de tuin is niet super maar wel goed. heb het HELE huis al ingedeeld in mijn hoofd.....:shock: hahaha erggg. Alleen ind ewoonakmer is apart dus ben ik met de indeling nog niet uit. Nette buurt en kidnvriendelijk. IK WIL HET. alleen alles regelen en doen....aaarg krij daar nu al pijn in mijn buik van. En zoveel mogelijkheden in de toekostm nog, van balkon maken tot extra slaapkamer met dakkapel etc. Moet ermee ophouden...straks hebben we het niet hahaha kan natuurlijk ook.

hebben jullie een aankoopmakelaar? en een hypotheek adviseur in de arm genomen?

Of hebben jullie als zelf gedaan en langs meerdere banken etc geweest?

Oh wat goed! Dus toch nog iets anders gevonden naast dat huis wat veel opknapbeurten nodig had die je vriend zo geweldig vond?
Er komt een hoop (geregel) bij kijken ja, maar gewoon doen. Het is even een gedoe, maar later heb je wel je eigen koophuis, een huis wat jij geweldig vindt zo te horen. Gewoon een bod doen! Wij hadden geen aankopend makelaar, maar wel een heel goede hypotheek adviseur die heel erg mee dacht. Op een mail van ons met vragen hadden we altijd binnen 3 uur een reactie. En we hebben een hoop vragen gesteld Very Happy

jep een veel mooier huis hahaha. helemaal mijn smaak en mijn vriend vnd het nu ook helemaal super. wel een stuk kleinere tuin als dat oudere huis met mega tuin. maar je moet het ook allemaal maar onderhouden en we zitten bij en groen park gelijk dus kunnen we daar vertoeven desnoods. ja een hypotheekadviseur nemen wij denk ik ook wel. duizeld me nu al afentoe voor de ogen ;-)
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne ma 7 mei 2012 - 6:49

ixis schreef:Mees hoe was de overdracht? Al druk bezig in je nieuwe huisje?

Hier word ik toch wel een beetje zenuwachtig. Nog steeds niets gehoord m.b.t. de hypotheek. Maar mij is de routing niet helemaal duidelijk. Want onze hypotheekman moet eerst nog iets van de notaris krijgen (officiële hypotheekakte neem ik aan) die wij dan moeten tekenen, en dan pas wordt het opgestuurd? En dan moet het dus nog bij de bank in behandeling? Of gaat het eerst naar de bank dat de notaris het dan weer naar onze hypotheekman stuurt?
Mag ik jullie al feliciteren? Of is er nog geen akkoord..
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne ma 7 mei 2012 - 6:51

ShallY schreef:hoi meiden,

Ik heb eigenlijk nooit gereageerd maar lees wel mee..
Wij zijn namelijk ook opzoek naar een koophuis en binnen nu en 10 minuten wordt ons eerste bod gedaan. Ik vind het zo spannend! En kan het met niemand delen dus dacht, dan even hier neerzetten.
Spannend!! Staat het huis allang te koop? Hoop dat jullie snel iets horen zodat je niet zo lang in spanning zit. Wink
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis ma 7 mei 2012 - 8:54

Champagne schreef:
ixis schreef:Mees hoe was de overdracht? Al druk bezig in je nieuwe huisje?

Hier word ik toch wel een beetje zenuwachtig. Nog steeds niets gehoord m.b.t. de hypotheek. Maar mij is de routing niet helemaal duidelijk. Want onze hypotheekman moet eerst nog iets van de notaris krijgen (officiële hypotheekakte neem ik aan) die wij dan moeten tekenen, en dan pas wordt het opgestuurd? En dan moet het dus nog bij de bank in behandeling? Of gaat het eerst naar de bank dat de notaris het dan weer naar onze hypotheekman stuurt?
Mag ik jullie al feliciteren? Of is er nog geen akkoord..

We hebben vrijdag de hypotheekofferte en alles ondertekend Very Happy Toch 2 weken op moeten wachten, maar gelukkig hebben we dat nu ook rond. Zoals ik het begreep is het nu dus even wachten op het officiële akkoord, maar is de financiële situatie in ieder geval dus al 'goed gekeurd'. De koop is dus zo goed als rond Very Happy

@Shally: spannend hè zo'n eerste bod!! Hoop dat jullie snel een reactie krijgen, want van dat afwachten werd ik ook alleen maar zenuwachtig. Succes!

@Travelgurly: wij hadden ook geen aankoopmakelaar, maar wel een hele fijne hypotheekadviseur die ons goed begeleid heeft (en nog steeds begeleid) tijdens het hele proces. Ik vind het toch fijn dat iemand je wegwijs kan maken in alle dingen die erbij komen kijken, want anders zou het mij ook geduizeld hebben. Dat weet ik zeker! Haha. Hebben jullie trouwens al een bod gedaan?

@Lien: wat vervelend dat je nog geen precieze datum van overdracht weet. Nu kun je je daar nog niet echt op instellen met het regelen van dingen. Of hoeft er niet veel geregeld te worden?
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ShallY ma 7 mei 2012 - 20:44

Champagne schreef:
ShallY schreef:hoi meiden,

Ik heb eigenlijk nooit gereageerd maar lees wel mee..
Wij zijn namelijk ook opzoek naar een koophuis en binnen nu en 10 minuten wordt ons eerste bod gedaan. Ik vind het zo spannend! En kan het met niemand delen dus dacht, dan even hier neerzetten.
Spannend!! Staat het huis allang te koop? Hoop dat jullie snel iets horen zodat je niet zo lang in spanning zit. Wink

Zo'n 10 maanden staat het te koop. Maar het bod is afgewezen en hebben nu een laatste bod neergelegd. Als die niet wordt geaccepteerd zou het jammer zijn want we vinden het een erg mooi huis, maar dan gaan we gewoon verder zoeken. Wij zitten niet op een schopstoel, we huren een huis dus we kunnen op het gemak verder kijken.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Travelgurly ma 7 mei 2012 - 22:21

@ shally

jammer dat jullie bod is afgewezen, Hoop dat het nietuwe bod voordelig uitpakt voor jullie.

Spannend! en inderdaad als je niet op eenschop stoel zit verder afwachten....er komt dan vast wel een volgend huis wat aan jullie wensen voldoet. maar vooralsnog duim ik voor je dat dit bod geaccepteerd wordt.Very Happy
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien di 8 mei 2012 - 6:15

[quote="ixis"][quote="Champagne"]
ixis schreef:Mees hoe was de overdracht? Al druk bezig in je nieuwe huisje?

@Lien: wat vervelend dat je nog geen precieze datum van overdracht weet. Nu kun je je daar nog niet echt op instellen met het regelen van dingen. Of hoeft er niet veel geregeld te worden?

Ja inderdaad wel rot, er moeten wel dingen geregeld worden maar ik heb geen haast, al heb ik de sleutel wil ik alles zsm natuurlijk maar ik woon bij mijn ouders dus zit niet op de schopstoel zeg maar. Ik vind het allemaal zo lastig, volgens mij ga ik de helft vergeten Het spel der huizenjacht - Pagina 21 394967
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Mees di 8 mei 2012 - 10:25

Het wordt steeds mooier en mooier bij ons! Heb zin om echt te gaan verhuizen..maar nog even geduld hebben en door klussen.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis wo 9 mei 2012 - 1:00

Ah ik baal best een beetje. Het zal waarschijnlijk langer duren eer wij in het huis kunnen. Of de overdrachtsdatum blijft staan maar dan blijven de verkopers er nog even in. Of de overdrachtsdatum wordt vooruitgeschoven. Sad

Leuk Mees! Lijkt me heerlijk om het zo echt te zien groeien tot je eigen plekje. Wanneer denk je erin te kunnen?

Lien, wanneer weet je wanneer de datum van overdracht gaat worden? Wel fijn dat je niet op de schopstoel zit. Hier is dat gelukkig ook niet het geval. Maar nu het zover rond is allemaal wil je er natuurlijk zo snel mogelijk in kunnen smile
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne vr 11 mei 2012 - 4:19

ixis schreef:Ah ik baal best een beetje. Het zal waarschijnlijk langer duren eer wij in het huis kunnen. Of de overdrachtsdatum blijft staan maar dan blijven de verkopers er nog even in. Of de overdrachtsdatum wordt vooruitgeschoven. Sad

Leuk Mees! Lijkt me heerlijk om het zo echt te zien groeien tot je eigen plekje. Wanneer denk je erin te kunnen?

Lien, wanneer weet je wanneer de datum van overdracht gaat worden? Wel fijn dat je niet op de schopstoel zit. Hier is dat gelukkig ook niet het geval. Maar nu het zover rond is allemaal wil je er natuurlijk zo snel mogelijk in kunnen smile
Oh dat is vervelend! Waarom is dat?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien vr 11 mei 2012 - 8:03

Ik weet nog niet wanneer de overdracht gaat zijn maar sowieso voor 1 juli als het goed is. Maar nu moeten de ontbindende voorwaarden weer uitgesteld worden omdat de levensverzekering nog niet akkoord is. Gelukkig gaat de hypotheekadviseur de makelaar bellen dat scheelt mij weer ellende met die man!

Wel lekker meubels uitgezocht, een bed, een kast, eettafel en eetstoelen dus dat is al helemaal leuk! Nu nog een keukentje..dat vind ik wel lastig!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne za 12 mei 2012 - 7:47

Wat leuk Lien! Wij moeten nog een nieuwe wasmaschine en droger kopen. Iemand ervaring met bezorging door media markt? Hoe lang van te voren moet ik bestellen? Nog 5 weken dan krijgen we de sleutel.. Ik heb er zo'n zin in! smile
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien za 12 mei 2012 - 23:37

Ik heb er geen ervaring mee Champagne, maar je zou ze eens kunnen bellen. En gewoon zeggen van ik heb ze dan en dan nodig is dat mogelijk? Volgens mij moet dat wel kunnen, dan bestellen zij ook gewoon later bij de leverancier. Gaat snel zeg over 5 weken al de sleutel zo leuk!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis zo 13 mei 2012 - 0:07

Champagne schreef:
ixis schreef:Ah ik baal best een beetje. Het zal waarschijnlijk langer duren eer wij in het huis kunnen. Of de overdrachtsdatum blijft staan maar dan blijven de verkopers er nog even in. Of de overdrachtsdatum wordt vooruitgeschoven. Sad

Leuk Mees! Lijkt me heerlijk om het zo echt te zien groeien tot je eigen plekje. Wanneer denk je erin te kunnen?

Lien, wanneer weet je wanneer de datum van overdracht gaat worden? Wel fijn dat je niet op de schopstoel zit. Hier is dat gelukkig ook niet het geval. Maar nu het zover rond is allemaal wil je er natuurlijk zo snel mogelijk in kunnen smile
Oh dat is vervelend! Waarom is dat?

Nou er was over die mogelijkheid gesproken tijdens het tekenen van het contract omdat de verkopers nog niets anders hadden. Nu hebben ze wel iets anders, echter wilden ze hier nog steeds gebruik van maken. Onze hypotheekman heeft ons dit verzekeringstechnisch afgeraden. Waarschijnlijk gaat het dan ook niet door en blijft de overdrachtsdatum staan. Gelukkig smile

Ik zou inderdaad ook aan de Media Markt voorleggen dat je de wasmachine en droger dan nodig hebt. Dan kunnen ze je ook vanzelf de mogelijkheden en eventuele onmogelijkheden uitleggen!


Laatst aangepast door ixis op zo 13 mei 2012 - 0:11; in totaal 1 keer bewerkt
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Mees zo 13 mei 2012 - 0:07

Ik zou ook gewoon aangeven wanneer je ze nodig hebt. Volgens mij moet dat wel goed gaan komen.

Wij hebben net de woonkamer ontdaan van het afdekmateriaal op de vloer, klaar om morgen onder handen te worden genomen door de vloerenman. Ben echt heel benieuwd hoe het gaat worden en wanneer het klaar is. Afhankelijk van hoe lang hij bezig is (alleen deze week of ook nog volgende week), gaan wij verhuizen. Als hij deze week al klaar is, kunnen we namelijk komend weekend al over en anders wordt het automatisch twee weken later ivm Pinkpop.

Spannend!!

Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis zo 13 mei 2012 - 0:09

Lien schreef:Ik weet nog niet wanneer de overdracht gaat zijn maar sowieso voor 1 juli als het goed is. Maar nu moeten de ontbindende voorwaarden weer uitgesteld worden omdat de levensverzekering nog niet akkoord is. Gelukkig gaat de hypotheekadviseur de makelaar bellen dat scheelt mij weer ellende met die man!

Wel lekker meubels uitgezocht, een bed, een kast, eettafel en eetstoelen dus dat is al helemaal leuk! Nu nog een keukentje..dat vind ik wel lastig!

Leuk dat uitzoeken he! Heb je de meubels dus ook al besteld? Hoelang is bij jou de levertijd? Wij zijn hier nu ook druk mee bezig. Erg leuk om te doen! Hebben ook gebruik gemaakt van een interieuradvies. Helpt je toch weer even op weg. Want er is zoveel keus eigenlijk. Succes met de keuken. Lijkt mij ook erg lastig. Wij laten de keuken voorlopig nog even zitten. Naar wat voor stijl ben je op zoek?
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien zo 13 mei 2012 - 0:11

ixis schreef:
Champagne schreef:
ixis schreef:Ah ik baal best een beetje. Het zal waarschijnlijk langer duren eer wij in het huis kunnen. Of de overdrachtsdatum blijft staan maar dan blijven de verkopers er nog even in. Of de overdrachtsdatum wordt vooruitgeschoven. Het spel der huizenjacht - Pagina 21 1371890812

Leuk Mees! Lijkt me heerlijk om het zo echt te zien groeien tot je eigen plekje. Wanneer denk je erin te kunnen?

Lien, wanneer weet je wanneer de datum van overdracht gaat worden? Wel fijn dat je niet op de schopstoel zit. Hier is dat gelukkig ook niet het geval. Maar nu het zover rond is allemaal wil je er natuurlijk zo snel mogelijk in kunnen Het spel der huizenjacht - Pagina 21 561177
Oh dat is vervelend! Waarom is dat?

Nou er was over die mogelijkheid gesproken tijdens het tekenen van het contract omdat de verkopers nog niets anders hadden. Nu hebben ze wel iets anders, echter wilden ze hier nog steeds gebruik van maken. Onze hypotheekman heeft ons dit verzekeringstechnisch afgeraden. Waarschijnlijk gaat het dan ook niet door en blijft de overdrachtsdatum staan. Gelukkig Het spel der huizenjacht - Pagina 21 561177

Ik hoop inderdaad voor je dat het gewoon blijft staan, ik neem aan dat je anders nog geen hypotheek gaat betalen, of dat zij het aan jullie terug betalen ofzo?
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien zo 13 mei 2012 - 0:14

ixis schreef:
Lien schreef:Ik weet nog niet wanneer de overdracht gaat zijn maar sowieso voor 1 juli als het goed is. Maar nu moeten de ontbindende voorwaarden weer uitgesteld worden omdat de levensverzekering nog niet akkoord is. Gelukkig gaat de hypotheekadviseur de makelaar bellen dat scheelt mij weer ellende met die man!

Wel lekker meubels uitgezocht, een bed, een kast, eettafel en eetstoelen dus dat is al helemaal leuk! Nu nog een keukentje..dat vind ik wel lastig!

Leuk dat uitzoeken he! Heb je de meubels dus ook al besteld? Hoelang is bij jou de levertijd? Wij zijn hier nu ook druk mee bezig. Erg leuk om te doen! Hebben ook gebruik gemaakt van een interieuradvies. Helpt je toch weer even op weg. Want er is zoveel keus eigenlijk. Succes met de keuken. Lijkt mij ook erg lastig. Wij laten de keuken voorlopig nog even zitten. Naar wat voor stijl ben je op zoek?

Ja de meubels die ik heb uitgezocht heb ik ook al besteld, dat zijn een bed, kledingkast en eettafel. Eetkamerstoelen heb ik al net als een tv kastje. Ik wist heel goed wat ik wilde qua stijl met meubels en kwam bijvoorbeeld elke keer bij dezelfde eettafel uit. Dus was de keuze voor mij niet zo moeilijk. Keuken wil ik gewoon simpel houden. Ik ga er geen dure keuken inzetten omdat het geen huis is waar ik 30 jaar zal blijven wonen. Ik wil er wel een andere in want wat er nu inzit is gewoon niet mooi en niet netjes afgewerkt. Ik denk dat het gewoon een witte/creme kleurige keuken zal worden zonder al teveel poespas!

Spannend Mees, bij jullie is het dus echt aan het opschieten leuk!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis zo 13 mei 2012 - 0:14

Lien schreef:
ixis schreef:
Champagne schreef:
ixis schreef:Ah ik baal best een beetje. Het zal waarschijnlijk langer duren eer wij in het huis kunnen. Of de overdrachtsdatum blijft staan maar dan blijven de verkopers er nog even in. Of de overdrachtsdatum wordt vooruitgeschoven. Het spel der huizenjacht - Pagina 21 1371890812

Leuk Mees! Lijkt me heerlijk om het zo echt te zien groeien tot je eigen plekje. Wanneer denk je erin te kunnen?

Lien, wanneer weet je wanneer de datum van overdracht gaat worden? Wel fijn dat je niet op de schopstoel zit. Hier is dat gelukkig ook niet het geval. Maar nu het zover rond is allemaal wil je er natuurlijk zo snel mogelijk in kunnen Het spel der huizenjacht - Pagina 21 561177
Oh dat is vervelend! Waarom is dat?

Nou er was over die mogelijkheid gesproken tijdens het tekenen van het contract omdat de verkopers nog niets anders hadden. Nu hebben ze wel iets anders, echter wilden ze hier nog steeds gebruik van maken. Onze hypotheekman heeft ons dit verzekeringstechnisch afgeraden. Waarschijnlijk gaat het dan ook niet door en blijft de overdrachtsdatum staan. Gelukkig Het spel der huizenjacht - Pagina 21 561177

Ik hoop inderdaad voor je dat het gewoon blijft staan, ik neem aan dat je anders nog geen hypotheek gaat betalen, of dat zij het aan jullie terug betalen ofzo?

Ja dat was onze voorwaarde. Dat we zeker bereid waren om mee te werken, maar dan wel ook pas bijvoorbeeld 2 weken later de overdracht. Maar dat wilden de verkopers niet. En omdat dat verzekeringstechnisch voor ons nadelig is heeft onze hypotheekman dat afgeraden.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 21 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 29 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum