Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het spel der huizenjacht

+26
Pompoen
ShallY
Bimbam
Travelgurly
SparklingEyes
ixis
ellibre
Ibbeltje
kajaka88
Snoes
Puggle
PiP
Dennenappel
Stuiterbal
Paper Crown
Susan
Mees
-Ieniemienie-
Champagne
Zeester
Coccinelle
Zininzon
Zonnetje
Kqip
Lien
Novalee
30 plaatsers

Pagina 25 van 29 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende

Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 21:02

Lien schreef:Voor mij nog iets meer dan 3 weken! Ik ga wel wat meer doen dan schoonmaken en schilderen namelij keen andere keuken erin, laminaat en schilderen! Maar ik heb er ook zooooveel zin in!

Wat knap dat jullie er zin in hebben! Echt, ik haat verhuizen/klussen, ben het nu al zat haha. Als het goed is zijn morgen alle muren gestuuct, en kunnen we gaan schilderen. Daarna wordt de wc afgemaakt, en de vloer gelegd. Dan begint het echt op te schieten! Ben blij als ik op mijn nieuwe bank kan zitten, dan is alles achter de rug smile Succes allemaal dames!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Paper Crown di 5 jun 2012 - 21:21

Carrie schreef:
Lien schreef:Voor mij nog iets meer dan 3 weken! Ik ga wel wat meer doen dan schoonmaken en schilderen namelij keen andere keuken erin, laminaat en schilderen! Maar ik heb er ook zooooveel zin in!

Wat knap dat jullie er zin in hebben! Echt, ik haat verhuizen/klussen, ben het nu al zat haha. Als het goed is zijn morgen alle muren gestuuct, en kunnen we gaan schilderen. Daarna wordt de wc afgemaakt, en de vloer gelegd. Dan begint het echt op te schieten! Ben blij als ik op mijn nieuwe bank kan zitten, dan is alles achter de rug Het spel der huizenjacht - Pagina 25 561177 Succes allemaal dames!

je kan niet direct over stuc schilderen hoor! Moet wel drogen. Wij laten het zo'n 2 weken drogen maar dat is ivm nieuwbouw en het vocht dat erin zit. Ik zou toch wel een paar dagen wachten. Oh en ps. laat afplaktape niet langer dan nodig zitten, dat wordt namelijk KEIHARD icm het verf dan krijg je het er zo lastig af!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien di 5 jun 2012 - 21:23

Carrie schreef:
Lien schreef:Voor mij nog iets meer dan 3 weken! Ik ga wel wat meer doen dan schoonmaken en schilderen namelij keen andere keuken erin, laminaat en schilderen! Maar ik heb er ook zooooveel zin in!

Wat knap dat jullie er zin in hebben! Echt, ik haat verhuizen/klussen, ben het nu al zat haha. Als het goed is zijn morgen alle muren gestuuct, en kunnen we gaan schilderen. Daarna wordt de wc afgemaakt, en de vloer gelegd. Dan begint het echt op te schieten! Ben blij als ik op mijn nieuwe bank kan zitten, dan is alles achter de rug Het spel der huizenjacht - Pagina 25 561177 Succes allemaal dames!

Haha ik heb het nog nooit gedaan wie weet dat ik het daarna ook wel haat Laughing
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 1:52

2CKC2 schreef:
Carrie schreef:
Lien schreef:Voor mij nog iets meer dan 3 weken! Ik ga wel wat meer doen dan schoonmaken en schilderen namelij keen andere keuken erin, laminaat en schilderen! Maar ik heb er ook zooooveel zin in!

Wat knap dat jullie er zin in hebben! Echt, ik haat verhuizen/klussen, ben het nu al zat haha. Als het goed is zijn morgen alle muren gestuuct, en kunnen we gaan schilderen. Daarna wordt de wc afgemaakt, en de vloer gelegd. Dan begint het echt op te schieten! Ben blij als ik op mijn nieuwe bank kan zitten, dan is alles achter de rug Het spel der huizenjacht - Pagina 25 561177 Succes allemaal dames!

je kan niet direct over stuc schilderen hoor! Moet wel drogen. Wij laten het zo'n 2 weken drogen maar dat is ivm nieuwbouw en het vocht dat erin zit. Ik zou toch wel een paar dagen wachten. Oh en ps. laat afplaktape niet langer dan nodig zitten, dat wordt namelijk KEIHARD icm het verf dan krijg je het er zo lastig af!

Ja we laten het zeker drogen! De laatste slaapkamer is gister geloof ik gedaan, we beginnen vrijdag met schilderen van de slaapkamer die het eerst is gestuct. Van het afplaktape heb ik het al ondervonden ja Het spel der huizenjacht - Pagina 25 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis wo 6 jun 2012 - 3:00

Champagne schreef:Ja voor ons nog 2 weken! Vind het nu wel spannend worden hoor Wink Wij gaan nu het schilderen en schoonmaken over. En jullie?

Wij gaan ook iets meer doen dat dat, maar het is geen drastische verbouwing. We willen een deur verplaatsen, muren stuucen(?), misschien de vloer opschuren, nieuw toilet en dan meteen de gang mee betegelen en boven waarschijnlijk nieuw laminaat. Ik heb er ook zin in! Maar ik weet dan ook nog niet echt wat me allemaal te wachten staat. Misschien heb ik het na 1 week al gehad nerd


Laatst aangepast door ixis op wo 6 jun 2012 - 3:02; in totaal 1 keer bewerkt
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis wo 6 jun 2012 - 3:01

Carrie schreef:
Lien schreef:Voor mij nog iets meer dan 3 weken! Ik ga wel wat meer doen dan schoonmaken en schilderen namelij keen andere keuken erin, laminaat en schilderen! Maar ik heb er ook zooooveel zin in!

Wat knap dat jullie er zin in hebben! Echt, ik haat verhuizen/klussen, ben het nu al zat haha. Als het goed is zijn morgen alle muren gestuuct, en kunnen we gaan schilderen. Daarna wordt de wc afgemaakt, en de vloer gelegd. Dan begint het echt op te schieten! Ben blij als ik op mijn nieuwe bank kan zitten, dan is alles achter de rug smile Succes allemaal dames!

Volgens mij gaan jullie echt wel snel Carrie! Klinkt alsof er hard wordt doorgeklust in ieder geval! Ben benieuwd straks naar de foto's smile
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Coco wo 6 jun 2012 - 3:01

Ik ben zo benieuwd naar jouw huis Carrie, als het klaar is. Of nou ja, ook wel van hoe het nu is en het verschil. Very Happy Jullie bank en lampen I love you Waar komt de bank eigenlijk vandaan. Wij zoeken ook zoiets, lekker kindproof.

Wij zijn net verhuisd maar hebben gisteren op funda rondgeneusd en we zijn eruit. We blijven hier niet wonen, maar gaan naar het centrum. Een woning waarbij ik vanuit huis kan gaan werken en zo geen bedrijfsruimte hoef te kopen/huren. We gaan binnenkort een paar woningen bezichtigen, maar zitten aan deze nog vast tot februari dus het zal nog wel 1-2 jaar duren, maar zo kunnen we iig vast bepalen welke straat de beste woningen heeft qua indeling en verdeling en dan toeslaan zodra er een vrij is.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 3:30

Wij gaan morgen met de makelaar kijken bij een heel leuk huisje Het spel der huizenjacht - Pagina 25 561177 (tweede bezichtiging)

Benieuwd of het deze keer wat wordt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Pompoen do 7 jun 2012 - 4:40

Oh wat spannend Minneke! Hopelijk is het wat voor jullie!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 8:50

тыквашка schreef:Oh wat spannend Minneke! Hopelijk is het wat voor jullie!!

Het huis op zich in ieder geval wel! Even kijken wat we met de prijs kunnen doen...en wat de mogelijkheden zijn qua verbouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 20:23

Nois schreef:Ik ben zo benieuwd naar jouw huis Carrie, als het klaar is. Of nou ja, ook wel van hoe het nu is en het verschil. Very Happy Jullie bank en lampen I love you Waar komt de bank eigenlijk vandaan. Wij zoeken ook zoiets, lekker kindproof.

Wij zijn net verhuisd maar hebben gisteren op funda rondgeneusd en we zijn eruit. We blijven hier niet wonen, maar gaan naar het centrum. Een woning waarbij ik vanuit huis kan gaan werken en zo geen bedrijfsruimte hoef te kopen/huren. We gaan binnenkort een paar woningen bezichtigen, maar zitten aan deze nog vast tot februari dus het zal nog wel 1-2 jaar duren, maar zo kunnen we iig vast bepalen welke straat de beste woningen heeft qua indeling en verdeling en dan toeslaan zodra er een vrij is.

Dank je! De bank komt van Chateau D'ax, een Italiaanse winkel. Ben ook heel blij met de bank en onze lampen. Echte eyecatchers. Ben zo benieuwd hoe alles straks bij elkaar staat! Vandaag gaan we plissegordijnen bestellen. Man wat is dat duur! Maar wel supermooi natuurlijk smile Als alles klaar is zal ik wel foto's plaatsen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Snoes do 7 jun 2012 - 22:28

Minneke, spannend!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 22:32

Zo grappig, de foto's van het huis zijn echt veel minder mooi dan de werkelijkheid. Dat was me de vorige keer al opgevallen. Maar nu was ik weer helemaal enthousiast toen we er waren Het spel der huizenjacht - Pagina 25 3079029344

We gaan rustig aan doen, en over een tijdje een bod plaatsen. Ik ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien vr 8 jun 2012 - 0:40

Spannend Minneke! Leuk dat het huis er in het echt mooier uitziet dan op de foto's! Beter dan andersom!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis vr 8 jun 2012 - 1:41

Leuk Minneke! Spannende tijd. Succes met bieden straks!

Toen wij gingen bezichtigen was dat ook. In het echt leken de kamers van het huis wat we gekocht hebben bijvoorbeeld ruimer dan op de foto's. Leuke meevaller als je dan binnenkomt. We hadden ook huizen bekeken waar het op de foto veel ruimtelijker leek dan in werkelijkheid (groothoeklens!).
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Pompoen vr 8 jun 2012 - 1:50

Minneke schreef:Zo grappig, de foto's van het huis zijn echt veel minder mooi dan de werkelijkheid. Dat was me de vorige keer al opgevallen. Maar nu was ik weer helemaal enthousiast toen we er waren Het spel der huizenjacht - Pagina 25 3079029344

We gaan rustig aan doen, en over een tijdje een bod plaatsen. Ik ben benieuwd!

Dat verschilt per huis heb ik gemerkt! Wij hebben tijdens het huizen kijken huizen gezien die in het echt er veel minder mooi bij lagen dan het leek op de foto en waar ze door een groothoeklens te gebruiken bijvoorbeeld een ruimte veel groter lieten lijken dan die daadwerkelijk was. Dan was het een teleurstelling. En bij ons huidige huis waren we juist helemaal niet over de foto's te spreken, we vonden het hokkerig lijken en donker enzo. Kwamen we kijken bleek het allemaal juist heel groot te zijn!

Waarom wachten jullie met een bod doen?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 2:24

тыквашка schreef:
Minneke schreef:Zo grappig, de foto's van het huis zijn echt veel minder mooi dan de werkelijkheid. Dat was me de vorige keer al opgevallen. Maar nu was ik weer helemaal enthousiast toen we er waren Het spel der huizenjacht - Pagina 25 3079029344

We gaan rustig aan doen, en over een tijdje een bod plaatsen. Ik ben benieuwd!

Dat verschilt per huis heb ik gemerkt! Wij hebben tijdens het huizen kijken huizen gezien die in het echt er veel minder mooi bij lagen dan het leek op de foto en waar ze door een groothoeklens te gebruiken bijvoorbeeld een ruimte veel groter lieten lijken dan die daadwerkelijk was. Dan was het een teleurstelling. En bij ons huidige huis waren we juist helemaal niet over de foto's te spreken, we vonden het hokkerig lijken en donker enzo. Kwamen we kijken bleek het allemaal juist heel groot te zijn!

Waarom wachten jullie met een bod doen?

Het huis staat nog niet lang te koop. We willen niet te gretig overkomen, aangezien we nog wel een stukje willen zakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 6:10

Minneke, wij lopen ook tegen zulke zaken aan maar dan juist in negatieve zin! Vanmiddag hebben we weer een bezichtiging gehad en weer een prima makelaar getroffen. Het huis was niet wat we zochten (een hele slaapkamer opgegeven om een heel grote badkamer te bouwen), maar hij heeft twee alternatieven genoemd die we eventueel ook willen bezichtigen!

Volgende week dinsdag hebben we 4 huizen in dezelfde straat en volgende week zaterdag ook een paar. Leuk leuk leuk! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne di 12 jun 2012 - 6:50

Nog een week!! smile
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis di 12 jun 2012 - 9:17

Champagne schreef:Nog een week!! smile

Nu kun je echt gaan aftellen!! Voor ons nog 3 dagen Very Happy
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 9:29

ixis schreef:
Champagne schreef:Nog een week!! Het spel der huizenjacht - Pagina 25 561177

Nu kun je echt gaan aftellen!! Voor ons nog 3 dagen Very Happy

Wat spannend voor jullie allebei! Ik hoop dat ik me ook "snel" bij jullie mag voegen, we gaan dit weekend weer een boel huizen zien (vandaag ook 4 gehad).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne di 12 jun 2012 - 18:52

ixis schreef:
Champagne schreef:Nog een week!! smile

Nu kun je echt gaan aftellen!! Voor ons nog 3 dagen Very Happy
Yeah! Zijn jullie al een beetje zenuwachtig Wink.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis di 12 jun 2012 - 19:22

Oreo schreef:
ixis schreef:
Champagne schreef:Nog een week!! Het spel der huizenjacht - Pagina 25 561177

Nu kun je echt gaan aftellen!! Voor ons nog 3 dagen Very Happy

Wat spannend voor jullie allebei! Ik hoop dat ik me ook "snel" bij jullie mag voegen, we gaan dit weekend weer een boel huizen zien (vandaag ook 4 gehad).

En? Zit er al iets tussen wat jullie nog een keer zouden willen bezichtigen?

@Champagne: de kriebels beginnen nu wel een beetje te komen voor overmorgen Yes
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien di 12 jun 2012 - 23:18

Champagne schreef:
ixis schreef:
Champagne schreef:Nog een week!! Het spel der huizenjacht - Pagina 25 561177

Nu kun je echt gaan aftellen!! Voor ons nog 3 dagen Very Happy
Yeah! Zijn jullie al een beetje zenuwachtig Wink.

Spannend, voor mij nog tot de 29e! Maar ik heb het gevoel dat het allemaal nog erg ver weg is! Zo druk op werk dus daar komt het wel een beetje door..
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Snoes wo 13 jun 2012 - 2:57

Wat spannend Champagne!

Lien, voor jou komt het ook al dichtbij hoor, nog maar 2,5 week!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 25 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 29 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum