Rare geluiden
+10
Zora
Mees
Jelin
Jeanette
Jerry
Eliesje
Pussycat
Niene
VeryCherry
TGR
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Rare geluiden
Pussycat schreef:Yasmin schreef:Ik geloof er niet in hoor. Ik hoor hier zovaak van die geluiden, dan is het een schip of een trein oid
+1 volgens mij ga je dit jaar veel van dit soort dingen in de media tegenkomen. Vooral omdat 21 december 2012 de aarde nu toch écht vergaat aldus de maya's....
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5161796/___Wereld_vergaat_pas_in_2208___.html
Voor mij is de bijbel sowieso één groot sprookjesboek.
Gast- Gast
Dit is bij mij om de hoek, en vorige week de hele week hoorbaar. Zelfs buitenwijken hoorden het. Wel een vergelijkbaar geluid!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Die graafmachine schraapt met zijn bak over de grond, dat geeft het geluid, let maar op.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Die graafmachine schraapt met zijn bak over de grond, dat geeft het geluid, let maar op.
Ja maar het geluid klinkt zo hard voor zo'n kleine machine en waarom zou dat ding over de grond schrapen? En dat dan voor maanden, als ik die man op de achtergrond mag geloven?
Gast- Gast
Het schijnt dus een asfaltschaper te zijn. Wat een herrie he!
Zora- Ratel
Zora schreef:Het schijnt dus een asfaltschaper te zijn. Wat een herrie he!
Toch heel wat minder poetisch
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Klinkt inderdaad exact hetzelfde! Maar wat een herrie inderdaad
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
RYW schreef:Zora schreef:Het schijnt dus een asfaltschaper te zijn. Wat een herrie he!
Tja, dat staat staat vast niet in de Bijbel "In 2012 zal geschieden dat in elke stad op de aarde een asfaltschraper de terugkeer van de Messias zal verkondigen".
Zora- Ratel
Die hadden ze in die tijd nog nietZora schreef:RYW schreef:Zora schreef:Het schijnt dus een asfaltschaper te zijn. Wat een herrie he!
Tja, dat staat staat vast niet in de Bijbel "In 2012 zal geschieden dat in elke stad op de aarde een asfaltschraper de terugkeer van de Messias zal verkondigen".
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Die hadden ze in die tijd nog nietZora schreef:RYW schreef:Zora schreef:Het schijnt dus een asfaltschaper te zijn. Wat een herrie he!
Ohnee! Dan stond er vast iets van "hemels werktuig"
Zora- Ratel
Ik ken de Bijbel aardig goed, maar die staat er ook niet in.Zora schreef:Stofzuiger schreef:Die hadden ze in die tijd nog nietZora schreef:RYW schreef:Zora schreef:Het schijnt dus een asfaltschaper te zijn. Wat een herrie he!
Ohnee! Dan stond er vast iets van "hemels werktuig"
Gast- Gast
Dat geluid is gewoon onder die beelden gezet met een programma. Is supermakkelijk met bijv Pinnacle Studios.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Rare mail over yes.nl
» zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...
» Rare vraag?
» Rare dromen
» Rare woorden
» zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...
» Rare vraag?
» Rare dromen
» Rare woorden
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: