Rare geluiden
+10
Zora
Mees
Jelin
Jeanette
Jerry
Eliesje
Pussycat
Niene
VeryCherry
TGR
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Rare geluiden
Sommige mensen koppelen de geluiden aan bijbelteksten. Bijvoorbeeld Mattheus 24:31: "31 En Hij zal Zijn engelen uitzenden met een bazuin van groot geluid, en zij zullen Zijn uitverkorenen bijeenvergaderen uit de vier winden, van het ene uiterste der hemelen tot het andere uiterste derzelve."
Wat voor idee heb jij hierbij? Vind je het echt, nep, geloofwaardig, ongeloofwaardig. Wat zouden die geluiden zijn als het echt is?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Rare geluiden
Ik heb hier pas een film over gezien, toen hoorde een sekte ook zulke geluiden en bleken het achter de berg een stel jongen te zijn die een misthoorn aan een versterker hadden gekoppeld en door de bergen werd het geluid nog is extra versterkt.
Maar nee, ik geloof hier absoluut niet in.
Maar nee, ik geloof hier absoluut niet in.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Of het echt is of niet,ik krijg hier echt de kriebels van..
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
+1Niene schreef:Of het echt is of niet,ik krijg hier echt de kriebels van..
Gast- Gast
Ik geloof er niet in hoor. Ik hoor hier zovaak van die geluiden, dan is het een schip of een trein oid
Gast- Gast
Yasmin schreef:Ik geloof er niet in hoor. Ik hoor hier zovaak van die geluiden, dan is het een schip of een trein oid
+1 volgens mij ga je dit jaar veel van dit soort dingen in de media tegenkomen. Vooral omdat 21 december 2012 de aarde nu toch écht vergaat aldus de maya's....
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik krijg hier ook de kriebels van, vooral van die waar die mensen in dat bos staan...desondanks denk ik niet dat het iets is.
Gast- Gast
Niene schreef:Of het echt is of niet,ik krijg hier echt de kriebels van..
+1
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Maar ik vind dit een beetje hetzelfde als al die aliën en UFO video's die opduiken op YouTube, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Gast- Gast
Kan van alles zijn...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geloof hier niet in, het kan gewoon van alles zijn.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ongeloofwaardig. Ik krijg kippenvel van die geluiden, maar een diepere betekenis kan ik er niet uithalen.
Ook denk ik dat, áls engelen bestaan, ze dan wel een wat mooier geluid te ore kunnen brengen
Ook denk ik dat, áls engelen bestaan, ze dan wel een wat mooier geluid te ore kunnen brengen
Gast- Gast
Youandi schreef:Ongeloofwaardig. Ik krijg kippenvel van die geluiden, maar een diepere betekenis kan ik er niet uithalen.
+1
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Nee, ik geloof er niet in. Het kan van alles zijn.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Het zouden heel goed industriële geluiden kunnen zijn.. Al zou ik er denk ik wel bang van worden als ik alleen in een bos was en zo'n geluid hoorde. Het klinkt erg griezelig..
Maar ik geloof niet in boven- of buitenaardse verklaringen.
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Het zouden heel goed industriële geluiden kunnen zijn.. Al zou ik er denk ik wel bang van worden als ik alleen in een bos was en zo'n geluid hoorde. Het klinkt erg griezelig..
+1
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Onheilspellend brrr! Wat het is weet ik niet maar dat linken aan die bijbeltekst geloof ik niet zo in.
Gast- Gast
Lijkt het maar zo of is het geluid op 0.49 hetzelfde als op 13.39? Je hoort die hoorn en een soort vogel erdoor heen.
Gast- Gast
Brrr ik vind het echt doodeng klinken...
Maar goed, als de geluiden 'echt' zijn dan zal het iets industrieels zijn. Vergelijkbare geluiden hoor je hier in de stad ook wel als ze bezig zijn op een bouwterrein.
Maar goed, als de geluiden 'echt' zijn dan zal het iets industrieels zijn. Vergelijkbare geluiden hoor je hier in de stad ook wel als ze bezig zijn op een bouwterrein.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Het lijken wel dinosaurussen die ik hoor! Doet mij denken aan Jurassic park hahahah. Ik vind het wel creepy haha of het nou echt is of niet.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Dat geluid is inderdaad precies hetzelfde. Maar dat is logisch natuurlijk, omdat dat geluid op dezelfde tijd ook op die andere plek te horen is...
Maar goed, ik denk niet dat het echt is hoor. Het is gewoon gemaakt door een aantal lui die hiermee veel reacties en aandacht willen scoren..
Maar goed, ik denk niet dat het echt is hoor. Het is gewoon gemaakt door een aantal lui die hiermee veel reacties en aandacht willen scoren..
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Spring schreef:Dat geluid is inderdaad precies hetzelfde. Maar dat is logisch natuurlijk, omdat dat geluid op dezelfde tijd ook op die andere plek te horen is...
Oh dat had ik niet begrepen dan... Dan geloof ik het nog minder haha!
Gast- Gast
Haha, denk ik hoor. Dat de bedoeling was ofzo. Het is in ieder geval in dezelfde week..
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Rare mail over yes.nl
» zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...
» Rare vraag?
» Rare dromen
» Rare woorden
» zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...
» Rare vraag?
» Rare dromen
» Rare woorden
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: