Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

+4
Makamba
Floor
Mizzie
Novalee
8 plaatsers

Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 20:24

Ik heb sinds 2 weken dat ik af en toe k.nakgeluidjes ( het geluid van vingers kn.akken , bubbeltjesfolie indrukken) uit mijn buik hoor komen, als de baby beweegt. Mijn vriend heeft het ookal een aantal keer gehoord. Ik kan er weinig over vinden op internet en heb maandag pas een afspraak bij de verloskundige. Ik maak me er niet echt druk om.. want ze beweegt nog genoeg enzo, maar ben gewoon erg nieuwschierig of anderen dit ook wel eens gehad hebben en toevallig weten wat het kan zijn...



Laatst aangepast door Razz88 op vr 23 sep 2011 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 20:45

Ik heb dat ook gehad, vooral de laatste keer, maar ik heb geen idee wat het geweest is. Bij mij was het ook heel vaak.
Ik ben benieuwd of ze je kunnen vertellen wat het is, laat het hier maar weten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Novalee di 30 aug 2011 - 20:57

Ik had dat ook. Ik heb het toen aan de verloskundige gevraagd en zij had er eigenlijk nog nooit van gehoord. Maar ze dacht dat het kwam doordat de kleine op een van m'n spieren drukte. Ik hoefde me er in ieder geval geen zorgen over te maken!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Mizzie di 30 aug 2011 - 21:16

Ik had dat ook! Volgens mijn gynaecoloog was het het uit/oprekken van de banden.
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 21:35

Ik dacht misschien de gewrichtjes van de baby(lijkt me sterk :P ) of inderdaad de banden.. nou ben benieuwd wat mijn vk er over te zeggen heeft. Het is wel echt een akelig geluid.. krijg er altijd kippenvel van haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Floor di 30 aug 2011 - 21:43

Ik vind het echt bijzonder, ben benieuwd wat de verloskundige er van zegt.


Laatst aangepast door Floor op wo 31 aug 2011 - 5:36; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Makamba di 30 aug 2011 - 21:54

Wat apart! Is echt voor het eerst dat ik zoiets lees/hoor. Ben ook erg benieuwd wat je verloskundige hierover gaat zeggen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 1:45

Ik hb dat bij beide jongens ook gehad. Een erg naar geluid en weet ook niet waar het van komt. Dacht altijd de botjes hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 5:28

Ik zal het maandag gewoon eens aan de VK vragen. Maar waarschijnlijk zal ze geen reden weten. Als ik al zie hoe weinig mensen het hier ooit meegemaakt hebben. Maargoed wie weet smile zal het hier dan ook vertellen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  teletascha wo 31 aug 2011 - 6:28

Ik had het ook. Ik dacht zelf dat het luchtbelletjes waren die voor het geluid zorgden.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 6:37

teletascha schreef:Ik had het ook. Ik dacht zelf dat het luchtbelletjes waren die voor het geluid zorgden.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 9:50

ProudMama schreef:
teletascha schreef:Ik had het ook. Ik dacht zelf dat het luchtbelletjes waren die voor het geluid zorgden.
+1

Ik had idd wel het idee dat het iets met het vruchtwater te maken had. Echt van die knappende geluidjes iedere keer, net of ze langs het vlies gingen ofzo.. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 1:02

Vandaag bij de VK geweest. Ze had nog nooit van die knakgeluiden gehoord. Ze vond het ook wel heel vreemd. Volgens haar kunnen het best de gewrichtjes van de baby zijn, maar hoogstwaarschijnlijk geen knappende luchtbel in het vruchtwater ofzo, want daar zit volgens haar geen lucht in. Maarja ben er dus niet veel wijzer van geworden :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 2:23

Nou, dan weten wij dus ook nog niks, en zo te lezen hebben het toch meer meiden het! Jammer! Was wel benieuwd.

Jammer dat ik er toen nooit aan gedacht heb om te vragen, ik had het bij de laatste zwangerschap heel vaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Beertje wo 7 sep 2011 - 10:46

Dit had ik ook tegen het einde van mijn zwangerschap. Ik dacht dat het de gewrichten van de baby waren. Heb het aan de verloskundige gevraagd, maar ze had er nog nooit van gehoord. Ik was bang dat de baby zich pijn deed, maar dat kon niet volgens de verloskundige. Dus ben toen niet veel wijzer geworden.
Beertje
Beertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Star007 zo 4 aug 2013 - 21:31

Oud topic van mij, maar heb dit bij deze zwangerschap dus weer, sinds afgelopen week.
Bah ik krijg er echt kippenvel van, als ik dat geluid hoor !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Floor zo 4 aug 2013 - 23:36

Wat bijzonder dat je het nu weer hebt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Twellie ma 5 aug 2013 - 0:26

Gek he? Ik hoor ook knakgeluiden uit mijn buik komen, moest zelfs deze week nog aan dit topic denken.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik... Empty Re: zwanger en k.nak geluiden uit mijn buik...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum