DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Nou, ik denk dat het voor sommige mensen een van de weinige manieren is om je punt duidelijk te maken, maar dan niet in Amerika.Suus schreef:Haha, over iemand heen rijden lijkt me niet de beste manier om duidelijk te maken dat je baalt van iemandSmikkell schreef:I know. Maar toch fijn dat je het houdt bij smsjes met de harde waarheid, en niet echt over hem heen bent gereden.Zusje schreef:Smikkell schreef:Een teleurstelling binnen een vriendschap is nooit leuk..Zusje schreef:Klaar wel ja maar ik vind het echt niet leuk
Is ook niet de eerste keer natuurlijk. Ik wilde niet voor niets met de auto over hem heen rijden in Amerika
Gast- Gast
Zo ben ff naar buiten geweest hahah. Gelukkig was het er waar ik op wachtte.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ga je ons ook nog vertellen wat het is?Ibbeltje schreef:Zo ben ff naar buiten geweest hahah. Gelukkig was het er waar ik op wachtte.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ga je ons ook nog vertellen wat het is?Ibbeltje schreef:Zo ben ff naar buiten geweest hahah. Gelukkig was het er waar ik op wachtte.
Nou idd, wat flauw
Gast- Gast
Oow sorry ja een shirtje. Niks bijzonders Voor onder mijn werk t shirt
Fijn dat je niet voor niks naar buiten bent gegaan, Ibbeltje
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Omdat ik nu geen zin heb om van de bank te komen. Maar dat vind ik geen reden, omdat ik wel zin heb om naar het feestje te gaan en de meiden te zien. En ik weet dat het goed is voor mij om te gaan, dus... ik denk dat ik zo onder de douche stap als ik heb gegeten.Zusje schreef:Smikkel, hoezo twijfel je?
Moet dan wel heel snel mijn huis even opruimen voor ik ga, want morgen ochtend wordt die kast gebracht
Gast- Gast
Suus schreef:Fijn dat je niet voor niks naar buiten bent gegaan, Ibbeltje
haha nee idd
Smikk gaan idd. En super de kast!
Ben benieuwd hoor naar DE kast .
Ik heb nu ook een uitnodiging om naar Rotterdam te gaan, iets dichterbij maar ik weet het niet. Is een collega, je weet wel die altijd op mijn statussen reageert... Nachtbusjongen heeft vanavond ook geen tijd. Ik voel me een beetje wanhopig worden
Ik heb nu ook een uitnodiging om naar Rotterdam te gaan, iets dichterbij maar ik weet het niet. Is een collega, je weet wel die altijd op mijn statussen reageert... Nachtbusjongen heeft vanavond ook geen tijd. Ik voel me een beetje wanhopig worden
Gast- Gast
Goeie 's avonds!! Sjaan meldt zich voor een avondje bankhangen en forummen
Oh nee, ik moet eerst nog gauw even de afwas doen...
Ik moest vanmiddag nog aan je denken: ik reed in een woonwijk, ik zag daar zo'n brommobieltje geparkeerd staan en wat stond er op zijn nummerplaat??? STOFZUIGER
Oh nee, ik moet eerst nog gauw even de afwas doen...
Vertel!Stofzuiger schreef:Zo, dat was een productief dagje!
Ik moest vanmiddag nog aan je denken: ik reed in een woonwijk, ik zag daar zo'n brommobieltje geparkeerd staan en wat stond er op zijn nummerplaat??? STOFZUIGER
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk Sjaan! Jammer dat dat op een auto niet mag, zou wel leuk zijn!
Hebben de babykamer verandert. Gordijnen gekocht en opgehangen (moet ze alleen nog op maat maken aan de onderkant maar laat ze eerst even goed uithangen) en de klamboe's zijn weg. Nu hangen de namen eindelijk aan de muur, die liggen er al een maand of 7, maar met de klamboe's zag je het niet dus die moesten eerst weg.
Ik ben er helemaal blij mee, alleen de klamboe's mis ik wel. De jongens merken het verschil ook , hebben net echt een tijdje liggen piepen voor ze gingen slapen.
Hebben de babykamer verandert. Gordijnen gekocht en opgehangen (moet ze alleen nog op maat maken aan de onderkant maar laat ze eerst even goed uithangen) en de klamboe's zijn weg. Nu hangen de namen eindelijk aan de muur, die liggen er al een maand of 7, maar met de klamboe's zag je het niet dus die moesten eerst weg.
Ik ben er helemaal blij mee, alleen de klamboe's mis ik wel. De jongens merken het verschil ook , hebben net echt een tijdje liggen piepen voor ze gingen slapen.
Gast- Gast
Ja ik vond het ook leuk, jammer dat ik geen foto ervan heb kunnen maken
Kan me wel voorstellen dat de jongens even moesten wennen aan een 'ander' kamertje en het slapen zonder klamboe. Maar dat zal vast wel goedkomen. Zijn ze uiteindelijk wel lekker in slaap gevallen?
Kan me wel voorstellen dat de jongens even moesten wennen aan een 'ander' kamertje en het slapen zonder klamboe. Maar dat zal vast wel goedkomen. Zijn ze uiteindelijk wel lekker in slaap gevallen?
Heeft moeders even lekker rust
Zo hehe, de afwas is gedaan, nu nog omkleden, pyjamaatje aan en bankploffen!
Wat is het hier trouwens stil!
Zo hehe, de afwas is gedaan, nu nog omkleden, pyjamaatje aan en bankploffen!
Wat is het hier trouwens stil!
Ik heb net lekker gegeten en moet nu nog even afwassen... Daarna lekker een filmpje kijken met mijn vriend op de bank
Suus- Lady Post-a-lot
Klinkt goed, Suus!
Ik ga een filmpje kijken bij een vriendin. Ze is nu nog in de videotheek en ik sta te vernikkelen voor de deur
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Oh ja, en ik moet plassen
Alex- Ratel
Dichtknijpen, Lexie! Ik hoop dat ze gauw terug is! Weet je al wat voor filmpje het gaat worden? Of weet ze dat zelf ook nog niet?
Ik knijp al, maar ik kan het nooit zolang ophouden. Soort incontinentie, alleen dan niet chronisch, zolang ik maar gelijk ga plassen als ik moet.
Geen idee wat ze meeneemt, ze is er dus ik zal het zo zien.
Geen idee wat ze meeneemt, ze is er dus ik zal het zo zien.
Alex- Ratel
En, was je nog op tijd, Alex?
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40