DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
In de uitverkoop kleertjes shoppen voor een tweeling, dus 2 dezelfde setjes, da's pas een ramp!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:In de uitverkoop kleertjes shoppen voor een tweeling, dus 2 dezelfde setjes, da's pas een ramp!
Joh, ik kan me nog een poging tot het kopen van dooppakjes herinneren.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Stofzuiger schreef:In de uitverkoop kleertjes shoppen voor een tweeling, dus 2 dezelfde setjes, da's pas een ramp!
Dat is het sowieso... Probeerde laatst twee setjes van iets te kopen, wat een ramp zeg ze hadden echt niks in dezelfde maat als set grrrrr!
Gast- Gast
Ja, dat zit er wel echt in.Zusje schreef:Kortom, we willen gewoon altijd meer inderdaad .
We willen altijd meer, luxer, groter etc.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
O sorry. Ik twijfel nogsteeds. Ik kan gewoon geen knopen doorhakken op het moment, word doodmoe van mezelf.Alex schreef:Alex schreef:Stofzuiger schreef:Borsten?
Checkt...
Neuh, zijn weg...
Jouw borsten? Ben je klaar met BV? Die van mij krompen meteen toen ik stopte
Deze vraag.
Dus ik kolf nog, en na het kolven is er niks meer van over. Laat staan als ik stop
Gast- Gast
Rush schreef:Ja, dat zit er wel echt in.Zusje schreef:Kortom, we willen gewoon altijd meer inderdaad .
Lekkerder, mooier...
Gast- Gast
Zo sta ik dus tegenwoordig in iedere winkel. Heb ik eindelijk leuke kleertjes gevonden, de goede maat, leuke prijs... dan hebben ze er weer geen 2.Zusje schreef:Stofzuiger schreef:In de uitverkoop kleertjes shoppen voor een tweeling, dus 2 dezelfde setjes, da's pas een ramp!
Dat is het sowieso... Probeerde laatst twee setjes van iets te kopen, wat een ramp zeg ze hadden echt niks in dezelfde maat als set grrrrr!
Gast- Gast
Ga je het nou ineens over mannen hebben?Zusje schreef:Rush schreef:Ja, dat zit er wel echt in.Zusje schreef:Kortom, we willen gewoon altijd meer inderdaad .
Lekkerder, mooier...
Over mannen gesproken, ik ben de mijne kwijt. Hij ging om half 8 z`n auto wassen.
Rush- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:O sorry. Ik twijfel nogsteeds. Ik kan gewoon geen knopen doorhakken op het moment, word doodmoe van mezelf. Dus ik kolf nog, en na het kolven is er niks meer van over. Laat staan als ik stop
Haha, maar daarvoor moet je toch niet door blijven gaan? Of gaat het nog wel goed?
Alex- Ratel
Rush schreef:Over mannen gesproken, ik ben de mijne kwijt. Hij ging om half 8 z`n auto wassen.
Was de auto erg vies?
Alex- Ratel
Ja om eerlijk te zijn wel haha.Alex schreef:Rush schreef:Over mannen gesproken, ik ben de mijne kwijt. Hij ging om half 8 z`n auto wassen.
Was de auto erg vies?
Niks aan de hand dus
Rush- Lady Post-a-lot
Zo, dan is 'ie al lang bezig!Rush schreef:Ja om eerlijk te zijn wel haha.Alex schreef:Rush schreef:Over mannen gesproken, ik ben de mijne kwijt. Hij ging om half 8 z`n auto wassen.
Was de auto erg vies?
Niks aan de hand dus
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Ga je het nou ineens over mannen hebben?Zusje schreef:Rush schreef:Ja, dat zit er wel echt in.Zusje schreef:Kortom, we willen gewoon altijd meer inderdaad .
Lekkerder, mooier...
Over mannen gesproken, ik ben de mijne kwijt. Hij ging om half 8 z`n auto wassen.
Mannen? Ha! Nou, die van mij is ook nergens te bekennen dus we kunnen elkaar de hand geven... Trouwens, vandaag ooooooooooooooh my gooooooooood heb ik hem weer gezien. De allermooiste man die ik ooit zag in mijn leven en ik moet er dan de hele dag tegenover zitten en nog opletten ook. ONMOGELIJK! Blijkbaar wel hoor, haalde een 10 voor mijn oefentoets
Niet quoten aight
Gast- Gast
Rush schreef:Ja om eerlijk te zijn wel haha.Alex schreef:Rush schreef:Over mannen gesproken, ik ben de mijne kwijt. Hij ging om half 8 z`n auto wassen.
Was de auto erg vies?
Niks aan de hand dus
Haha, inderdaad!
Alex- Ratel
Haha, Zusje, wel knap dat je dan een 10 hebt gehaald!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Oh Zusje whahahhahahaha! Dat je je nog kan concentreren. Ik kan dat niet met mooie mannen in de buurt whahaha
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ja, nou duurt het wassen, poetsen en de binnenkant schoonmaken bij hem ook zomaar 2 uren, dus mogelijk zit ik nog een uur alleen, hij is nogal precies. Maar hij wilde wel moordvrouw kijken geloof ik, dus wie weet schiet hij een beetje op. :-)Suus schreef:Zo, dan is 'ie al lang bezig!Rush schreef:Ja om eerlijk te zijn wel haha.Alex schreef:Rush schreef:Over mannen gesproken, ik ben de mijne kwijt. Hij ging om half 8 z`n auto wassen.
Was de auto erg vies?
Niks aan de hand dus
Rush- Lady Post-a-lot
Erin schreef:Oh Zusje whahahhahahaha! Dat je je nog kan concentreren. Ik kan dat niet met mooie mannen in de buurt whahaha
+1.
Alex- Ratel
Ja en het was best raar want ik had me niet goed voorbereid. Vervolgens vroeg me collega of ik me voorbereid had/ geleerd had en ik zei niet zo goed. Begon hij helemaal zo van 'ja nou ja, je cijfers worden wel doorgespeeld naar je supervisor hoor', men alsof ik dat niet weet! Hoef je er niet in te wrijven . Ik helemaal nerveus haha! Haalde hij een 8 en ik een 10 . Eerlijk is eerlijk, het moeilijkste is niet gevraagd en dat deel wil ik er dit weekend dan ook keihard in gaan stampen.
Niet quoten
Niet quoten
Gast- Gast
Neee idd, wat knap haha!Erin schreef:Oh Zusje whahahhahahaha! Dat je je nog kan concentreren. Ik kan dat niet met mooie mannen in de buurt whahaha
M`n vriend zat laatst met z`n baardje, en bril op een (school)boek te lezen en hij zat daarbij ook nog te roken. Ik kon me niet eens concentreren op m`n breiwerk. Zat steeds kwijlend naar hem te staren.
Rush- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Erin schreef:Oh Zusje whahahhahahaha! Dat je je nog kan concentreren. Ik kan dat niet met mooie mannen in de buurt whahaha
+1.
Heb het ook moeilijk, soms moet ik mezelf echt inhouden om niet naar hem te staren. De meiden hier uit Den Haag wilden een foto, had hem BIJNA gemaakt hahaha ik durf het niet . Sjees, wat is die man mooi *zucht*. Vorige week vrijdag was ik ook al zo in extase, Smikkell werd volgens mij gek van me haha .
Gast- Gast
Rush schreef:Neee idd, wat knap haha!Erin schreef:Oh Zusje whahahhahahaha! Dat je je nog kan concentreren. Ik kan dat niet met mooie mannen in de buurt whahaha
M`n vriend zat laatst met z`n baardje, en bril op een (school)boek te lezen en hij zat daarbij ook nog te roken. Ik kon me niet eens concentreren op m`n breiwerk. Zat steeds kwijlend naar hem te staren.
Oeh, dat klinkt zeker sexy .
Gast- Gast
Oooh, Pippa! Je vroeg hoe het met mij gaat! Het gaat goed! Ik voel me nog steeds (te) dik, maar eten en assertiviteit gaat erg goed! Over een paar weekjes evaluatie en dan hopelijk naar de tweedaagse.
Alex- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: