DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Afwas is alweer klaar trouwens
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Terwijl je belangrijke info op je wa had!Reva schreef:Gezellig, Lex!
Ik ben in slaap gevallen op de bank
Je had het vast nodig, die extra slaap!
Gast- Gast
Sinds je zwangerschap/ bevalling? Heb ik ook hoor, moet gaan als ik moet, als ik te lang wacht heb ik een probleem.Alex schreef:Ik knijp al, maar ik kan het nooit zolang ophouden. Soort incontinentie, alleen dan niet chronisch, zolang ik maar gelijk ga plassen als ik moet.
Geen idee wat ze meeneemt, ze is er dus ik zal het zo zien.
Gast- Gast
Goed bezig, Suus!
Reva, wasdanou???
Reva, wasdanou???
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:Sinds je zwangerschap/ bevalling? Heb ik ook hoor, moet gaan als ik moet, als ik te lang wacht heb ik een probleem.Alex schreef:Ik knijp al, maar ik kan het nooit zolang ophouden. Soort incontinentie, alleen dan niet chronisch, zolang ik maar gelijk ga plassen als ik moet.
Me 2.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Sjaantje schreef:Goed bezig, Suus!
Reva, wasdanou???
Geen idee, ik ben gewoon bejaard
Gast- Gast
Welkom bij de club!Reva schreef:Sjaantje schreef:Goed bezig, Suus!
Reva, wasdanou???
Geen idee, ik ben gewoon bejaard
Vervelend is dat he?! Kan nog leuk worden als ik straks met werken bij clienten ben waar het te vies is om te plassenAyla schreef:Stofzuiger schreef:Sinds je zwangerschap/ bevalling? Heb ik ook hoor, moet gaan als ik moet, als ik te lang wacht heb ik een probleem.Alex schreef:Ik knijp al, maar ik kan het nooit zolang ophouden. Soort incontinentie, alleen dan niet chronisch, zolang ik maar gelijk ga plassen als ik moet.
Me 2.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Terwijl je belangrijke info op je wa had!Reva schreef:Gezellig, Lex!
Ik ben in slaap gevallen op de bank
Je had het vast nodig, die extra slaap!
Indeed!
Denk dat ik in slaap viel door de vele koolhydraten die ik vanmiddag op de bank lag te eten
Gast- Gast
Wat heb je gegeten dan, Reev? Was t wel lekker?
Stofzuiger schreef:Vervelend is dat he?! Kan nog leuk worden als ik straks met werken bij clienten ben waar het te vies is om te plassenAyla schreef:Stofzuiger schreef:Sinds je zwangerschap/ bevalling? Heb ik ook hoor, moet gaan als ik moet, als ik te lang wacht heb ik een probleem.Alex schreef:Ik knijp al, maar ik kan het nooit zolang ophouden. Soort incontinentie, alleen dan niet chronisch, zolang ik maar gelijk ga plassen als ik moet.
Me 2.
Ja... Gelukkig heb ik geen cliënten waar het te vies is om te plassen Als je niet teveel drinkt voor het werken zou het wel goed moeten komen toch? Heb ook altijd al dat ik 4-5 keer achter mekaar moet, en dan zo weer 3 uur niet.
Ayla- Kletskop
Zal vast goed komen, en anders neem ik wel Tena Lady mee uit de voorraadkast op kantoor...Ayla schreef:Stofzuiger schreef:Vervelend is dat he?! Kan nog leuk worden als ik straks met werken bij clienten ben waar het te vies is om te plassenAyla schreef:Stofzuiger schreef:Sinds je zwangerschap/ bevalling? Heb ik ook hoor, moet gaan als ik moet, als ik te lang wacht heb ik een probleem.Alex schreef:Ik knijp al, maar ik kan het nooit zolang ophouden. Soort incontinentie, alleen dan niet chronisch, zolang ik maar gelijk ga plassen als ik moet.
Me 2.
Ja... Gelukkig heb ik geen cliënten waar het te vies is om te plassen Als je niet teveel drinkt voor het werken zou het wel goed moeten komen toch? Heb ook altijd al dat ik 4-5 keer achter mekaar moet, en dan zo weer 3 uur niet.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Sinds je zwangerschap/ bevalling? Heb ik ook hoor, moet gaan als ik moet, als ik te lang wacht heb ik een probleem.Alex schreef:Ik knijp al, maar ik kan het nooit zolang ophouden. Soort incontinentie, alleen dan niet chronisch, zolang ik maar gelijk ga plassen als ik moet.
Ja dat wel, maar ik heb geen natuurlijke bevalling gehad he ... Of staat dat er los van?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Het heeft met je bekkenbodemspieren te maken Alex, en tegen mij zeiden ze toen dat je last kan krijgen van urineverlies omdat je hele onderkant opgerekt is en alles verdrukt is. Ik kan me wel voorstellen dat je ook na een keizersnede slappe bekkenbodemspieren hebt, je lijf krijgt wel nogal wat te verduren tijdens een zwangerschap.
Stofzuiger ja tena lady kan je ook meenemen, alleen ik heb altijd het idee dat áls ik dan ga lekken, dat ik het dan ook niet meer op kan houden nog nooit gebeurt, maar toch.
Stofzuiger ja tena lady kan je ook meenemen, alleen ik heb altijd het idee dat áls ik dan ga lekken, dat ik het dan ook niet meer op kan houden nog nooit gebeurt, maar toch.
Ayla- Kletskop
Tijdens je zwangerschap verweekt wel alles en verslappen je bekkenbodemspieren natuurlijk ook.Alex schreef:Stofzuiger schreef:Sinds je zwangerschap/ bevalling? Heb ik ook hoor, moet gaan als ik moet, als ik te lang wacht heb ik een probleem.Alex schreef:Ik knijp al, maar ik kan het nooit zolang ophouden. Soort incontinentie, alleen dan niet chronisch, zolang ik maar gelijk ga plassen als ik moet.
Ja dat wel, maar ik heb geen natuurlijke bevalling gehad he ... Of staat dat er los van?
Gast- Gast
Ojee, dat wordt nog wat als ik kinderen ga krijgen dan, ik moet nu al zo vaak (vanwege medicijnen), maar kan het meestal nog aardig ophouden gelukkig
Suus- Lady Post-a-lot
Haha Suus ik moet en moest ook altijd vaak, enige verschil is nu dat ik het geen uren meer op kan houden. Het wordt na verloop van tijd wel beter hoor.
Ik heb de eerste week na de bevalling 2x in mijn broek geplast, wist niet wat me overkwam
Ik heb de eerste week na de bevalling 2x in mijn broek geplast, wist niet wat me overkwam
Ayla- Kletskop
Ik heb zo een feestje waar ik van mezelf pas heen mag als mijn huis netjes is en ik moet nog douchen en omkleden..
Gast- Gast
Haha, ik ook, was zo bang dat dat niet meer goed zou komen.Ayla schreef:Haha Suus ik moet en moest ook altijd vaak, enige verschil is nu dat ik het geen uren meer op kan houden. Het wordt na verloop van tijd wel beter hoor.
Had het aan het eind van mijn zwangerschap ook 's nachts als ik me omdraaide in bed.
Gast- Gast
Oké, dat is ook wel logisch inderdaad. Ik ga er maar eens voor naar de huisarts.
We gaan Final Destination 5 kijken. Tot later!
We gaan Final Destination 5 kijken. Tot later!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Haha, als ik ooit een kind mag krijgen durf ik denk ik niet meer te drinken als voor ik naar bed ga: ik moet nu 's nachts soms al zo ontzettend nodig dat ik moet rennen naar de wc
Suus- Lady Post-a-lot
Veel plezier Alex!
Wij gaan zo Never let me go kijken, maar mijn vriend is nog even bezig.
Wij gaan zo Never let me go kijken, maar mijn vriend is nog even bezig.
Suus- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Ik heb zo een feestje waar ik van mezelf pas heen mag als mijn huis netjes is en ik moet nog douchen en omkleden..
Gezien de hoeveelheid flessen wijn is er wel op je gerekend
Gast- Gast
Dat kan dan niet meerSuus schreef:Haha, als ik ooit een kind mag krijgen durf ik denk ik niet meer te drinken als voor ik naar bed ga: ik moet nu 's nachts soms al zo ontzettend nodig dat ik moet rennen naar de wc
Maar goed, met een kinderhoofdje tegen je blaas kan je je wel voorstellen wat er gebeurt als je je omdraait.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: